יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:35

קרב זוגות

הבוזגלוס הצטלמו לקמפיין חדש, בו הם מתחרים זה בזה

|

רכב משפחתי

הבוזגלוס היא אחת הסדרות המדוברות של העת האחרונה, והיה זה רק עניין של זמן עד שהקמפיין המשותף יגיע. הבוקר (שני) הצטלמו יעקב וחני ומאור ומירן בוזגלו לקמפיין של חברת אופל, לדגם החדש - אופל קורסה Life &Style.

במסגרת הקמפיין  "הקרב על הקורסה החדשה", שיעלה בשבוע הבא ברשת, כל זוג במשפחת בוזגלו (מאור ומירן, יעקב וחני, אסי ועדי, אלמוג ונטליה, אוהד ופאני) יצולם לסרטון הומוריסטי בעת נסיעה ברכב ויסביר מדוע הוא הזוג שצריך לזכות ברכב. הצילומים התקיימו בחניון של היכל מנורה מבטחים בתוך מכונית הפרס. 

בוזגלו: עובד מאוד קשה, צריך סבלנות

מי שהגיעה לצילומים היא כתבת ONE נוי ויינברג, ששמעה ממאור בוזגלו הצהרות תחרותיות כהרגלו: "אנחנו מתחרים ראש ראש כל הזוגות במשפחה על הזכייה במכונית, אבל בינינו, זה ברור שאני אזכה בסוף". על החלמתו מהפציעה: “לאט לאט מנסים לחזור לשיגרה בטיפולים יומיומיים, עברנו דברים גרועים יותר ונעבור גם את זה”.

אשתו מירן סיפרה על הכוכבות החדשה בעקבות הסידרה, בזכותה אף קיבלה קמפיין נוסף לבדה: "זה כיף וגם מביך אבל אני עדין לא הכוכבת בבית התואר שמור למאור והוא מפרגן לי מאוד". על ההחלמה של מאור הוסיפה גם היא: "זה קטן עליו" 

יעקב וחני בוזגלו קרובים מתמיד (נעם מורנו)יעקב וחני בוזגלו קרובים מתמיד (נעם מורנו)

יעקב בוזגלו לא מתכוון לוותר: "באנו לתחרות מאוד קשה מול הילדים שלנו, אנחנו כספורטאים לא אוהבים להפסיד בשום דבר, אבל אנחנו בכל מקרה זכינו כי מה ששלנו שלהם ומה ששלהם שלהם". לגבי מאור אמר: "הוא עובד מאוד קשה, זו למעשה הצרה הכי קשה עבור ספורטאי שצריכים להשתקם מפציעה, מחזיקים בשבילו אצבעות ומקווים שבסופו של דבר הוא יחזור”.

לא יוותרו לילדים (נעם מורנו)לא יוותרו לילדים (נעם מורנו)
אלמוג ונטליה בוזגלו (נימקו דיזיין)אלמוג ונטליה בוזגלו (נימקו דיזיין)
אוהד ופאני בוזגלו (נימקו דיזיין)אוהד ופאני בוזגלו (נימקו דיזיין)
ליד רכב הפרס (נעם מורנו)ליד רכב הפרס (נעם מורנו)
מירן ומאור בוזגלו (נעם מורנו)מירן ומאור בוזגלו (נעם מורנו)
יעקב וחני בוזגלו (נעם מורנו)יעקב וחני בוזגלו (נעם מורנו)
 

קמפיין אופל יצא לדרך ?? @nimco_design ??

A post shared by Almog Buzaglo ?? (@almog_buzaglo) on

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה