יום שלישי, 23.04.2024 שעה 14:06

קו נתניה - קרואטיה

ערן לוי, דיא סבע וג'ובאני רוסו משתפים פעולה

|

הצמד החם ביותר של ליגת העל הוא ללא ספק דיא סבע וערן לוי, שעד כה מובילים את מכבי נתניה לעונה חלומית בדרך לפלייאוף העליון. הפעם הצמד לקח הפסקה ממאבקי הצמרת והגיע לשתף פעולה עם לא אחר מאשר ג’ובאני רוסו.

צפו: רוסו, ערן לוי וסבע משתפים פעולה

השלושה נפגשו במהלך השקה של חברת קשרי תעופה, נותנת החסות הראשית של מכבי נתניה, שהשיקה יעד תיירות חדש וחם לקראת הקיץ – הריבירייה הקרואטית בחבל דלמטיה.

מאיה פישלר וג'ובאני רוסו. האהבה פורחת (איציק בלניצקי)מאיה פישלר וג'ובאני רוסו. האהבה פורחת (איציק בלניצקי)
רוסו. איזה טיפים היו לו לצהובים? (איציק בלניצקי)רוסו. איזה טיפים היו לו לצהובים? (איציק בלניצקי)

רוסו, כוכב כדורגל גדול בעברו והיום השגריר הבלתי רשמי של קרואטיה בישראל, הראה ניצוצות של כדורגל, כאשר השלושה הקפיצתו כדורים ואף השתתפו בתחרות בעיטות לשער..

ערן לוי ודיא סבע. הצמד הכי חם של ישראל (איציק בלניצקי)ערן לוי ודיא סבע. הצמד הכי חם של ישראל (איציק בלניצקי)
ג'ובאני רוסו וערן לוי (איציק בלניצקי)ג'ובאני רוסו וערן לוי (איציק בלניצקי)

כמובן שאוהדי הכדורגל הגיעו בהמונים לצפות בכוכבים מקרוב. אוהדי נתניה ניצלו את ההזדמנות לסלפי עם כוכבי הקבוצה, אוהדי מכבי חיפה והפועל חיפה, רגע לפני הדרבי הגדול, הצטלמו עם השחקן האהוב, שהביא להם לא מעט אליפויות בעבר. 

דיא סבע, ג'ובאני רוסו, יורם מוטעי וערן לוי. רק שהשניים לא יתעייפו (גיל מגלד) דיא סבע, ג'ובאני רוסו, יורם מוטעי וערן לוי. רק שהשניים לא יתעייפו (גיל מגלד)
ג'ובאני רוסו ומאיה פישלר עם החולצה של מודריץ'. חבל שהוא לא משחק בנתניה (איציק בלניצקי)ג'ובאני רוסו ומאיה פישלר עם החולצה של מודריץ'. חבל שהוא לא משחק בנתניה (איציק בלניצקי)
דיא סבע, ג'ובאני רוסו וערן לוי. אולי יקבלו דרכון קרואטי? (איציק בלניצקי)דיא סבע, ג'ובאני רוסו וערן לוי. אולי יקבלו דרכון קרואטי? (איציק בלניצקי)
דיא סבע וג'ובאני רוסו. הקרואטי ערך שיחה צפופה עם כל אחד (איציק בלניצקי)דיא סבע וג'ובאני רוסו. הקרואטי ערך שיחה צפופה עם כל אחד (איציק בלניצקי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה