יום שלישי, 23.04.2024 שעה 22:53

משיקים ומשחקים

בניון וזהבי נפגשו ראש בראש בסוני. מי ניצח?

|

שניים מגדולי שחקני הכדורגל הישראלי, ערן זהבי ויוסי בניון, הגיעו היום (שני) למרכז התצוגה של סוני בבית ישפאר בהרצליה להשקת סדרה במהדורה מוגבלת של “פלייסטישן 4 סופרגול 2018”, שם פגש אותם כתב ONE רועי שלם. גם מאור בוזגלו הוא אחד משלושת הכוכבים של המהדורה המיוחדת אך לא היה יכול להגיע בגלל המראתו לבדיקות בהולנד.

במהלך הטקס קיבלו יוסי בניון וערן זהבי כל אחד את דגם הפלייסטישן המיוחד, בנוסף לשלט שעוצב עם תמונתם האישית. בסך הכל יוצרו כ-20 דגמים מהגרסה הייחודית של פלייסטישן וסופרגול שנמכרים בצורה בלעדית באתר אמיגו. במשחק הפיפ”א הנערך בין השניים, ניצח ערן זהבי יחד עם ליברפול 2:4 את יוסי בניון ששיחק עם ריאל מדריד.

יוסי בניון וערן זהבי (נעם מורנו)יוסי בניון וערן זהבי (נעם מורנו)

בועז דקל מנכ”ל סופרגול: “אנחנו מאוד גאים ומודים לישפאר נציגת סוני בישראל שבחרו להטמיע את סופרגול על מוצר הדגל שלהם פלייסטישן. אנחנו מותג ישראלי כבר 21 שנה ואני חושב שזאת הפעם הראשונה שחברה ישראלית על גבי הפלייסטישן. השנה כמו בשלוש השנים האחרונות הכנסנו את כדורגל הנשים .וגם השנה אירח סופרגול את שופרסל. כך שיש לנו גם את עמרי כספי ושאר כוכבי הכדורסל. יש לנו עוד המון חידושים השנה שהם חינוכיים כמו תזונה נכונה ואורח חיים בריא. אנחנו מאמצים את העמותה “גדולים מהחיים” וכל ההכנסות ממכירת האסים הולכים לילדים חולי סרטן”.

“פלייסטישן מתחברת מבחינה האסטרטגית לכל אירועי הספורט הגדולים בעולם כמו ליגת האלופות” אמר איתן דרורי מנהל חטיבת פלייסטשן בחברת סוני ישראל והוסיף: ”בארץ יש קהל מאוד נאמן לכדורגל הישראלי ולכדורגל בכלל שמשחקים פיפ”א ופרו אבולושן ובכך החלטנו לייצר מהדורה מיוחדת של 20 עותקים מוגבלים של קונסולה ממותגת עם כוכבי הסופרגול על גבי המכשיר”.

רמת המשחק של שני הכוכבים: “לפי מה שאני הבחנתי ערן ויוסי שחקנים יותר טובים על כר הדשא וטוב שכך”.

יוסי בניון וערן זהבי עם אנשי סופרגול וסוני (נעם מורנו)יוסי בניון וערן זהבי עם אנשי סופרגול וסוני (נעם מורנו)

קרדיט: רועי שלם 

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה