יום רביעי, 24.04.2024 שעה 20:36

הגליצ'ים שעשו את השנה

הזוגיות של שיר, השנה של הבוזגלוס, הגירושין והזוגיות של אוואט והנישואין של סימנוביץ'

|

תחל שנה וגליצ’וניה.…

דקה לפני שאתם יושבים סביב שולחן ערוך, מנגבים תפוח בדבש, עומדים בפקקים ומתפללים להיות לראש ולא לזנב, מערכת גליצ’ים אספה לכם את הגליצ’ים שעשו את השנה. חלקם מפתיעים, חלקם גרמו אפילו למדור שראה הכל לשפשף עיניים וחלקם עצובים, אבל מה שבטוח זה שאף אחד לא יכל להישאר אדיש אליהם.

אלה הגליצ’ים שגרמו גם לכם ליפול מהכיסא... קבלו אותם!!!

1. שיר אלמליח ואלרואי כהן מתגרשים והיא עוברת לגבר אחר הגדול ממנה ב-15 שנה!!!! - אם הודעת הגירושין המפתיעה של שיר אלמליח ומי שהיה צמוד אליה מילדות, הכדורגלן דאז אלרואי כהן, הצליחה להפתיע את גולשינו, אז ברור שמערכת היחסים החדשה שלה טלטלה את גולשינו הנאמנים... בכל זאת, מדובר בצלם אופנה הגדול ממנה ב-15 שנה שחי מעבר לים, ג’וזף קראדו אם אתם מתעקשים... על אף ההצהרות החוזרות על אהבה תמידית לאלרואי, שיר אלמליח פורחת, זורחת, וג’וזף...? הוא כבר טעם מהמפרום של אמא עופרה בצפון...

זה לא הגיל זה התרגיל.. (אינסטגרם)זה לא הגיל זה התרגיל.. (אינסטגרם)
ג'וזף כבר טעם מהמפרום.. (אינסטגרם)ג'וזף כבר טעם מהמפרום.. (אינסטגרם)

2. חגית ודודו אוואט מ ת ג ר ש י ם - אחרי שלושה ילדים, קריירה מפוארת ואין ספור תמונות בפרארי שהוא קנה לה, אחד הזוגות היציבים בספורט הצליח לגרום אפילו לנו לשפשף עיניים, כשהגיעו בשושו מוחלט למדרגות הרבנות.. למרות שסוכן השחקנים והשוער המוכשר במיל’ ניסה לטאטא את השמועות הקשות מתחת לשטיח על בעיות במערכת היחסים, השניים לא הצליחו לגשר על הפערים... למערכת גליצ'ים הגיעו טלפונים ממתגרשים נוספים בבית הדין הרבני בחיפה באותו יום - “שלחו צלם דחוף, דודו אוואט ואשתו מתגרשים בהליך מזורז והם נחושים מתמיד לפרק את החבילה". עצוב!!!!

חכו, זה רק מתחיל... אם כבר באוואט עסקינן, אז מרגע הגירושים מחגית הוא פורח.. את המאושרת אתם מכירים: אביגייל רביבו!! גרושתו של... וזה מביא אותנו לגליץ’ מספר 3 - הלם בספורט פקד גם אותנו לאחרונה לאחר שהכריז בשושו אותו דודו אוואט, שהוא מאוהב חזק בגרושתו של דוד רביבו, אביגייל. השניים מנהלים קשר רומנטי מזה חודש ואוואט צפוי להישאר ולנגב עם אביגייל דבש בחגים. חגית אגב, עדיין סינגל.

4. בוזגלו הופך לאבא לארבעה, מקבל קמפיין זוגי עם שיר אלמליח ותוכנית ריאליטי!!!!! - זו לגמרי השנה של מאור בוזגלו... זו שהעבירה אותו מהנגב למרכז. בנוסף לטלטלות במישור המקצועי, הוא קטף קמפיין שווה עם לא אחרת מאשר שיר אלמליח איתה ביקש לדגמן זוגיות צפופה לעיניי העדשות. משפחת בוזגלו תועדה השנה גם בתוכנית ריאליטי חדשה שתעלה בקרוב ״הבוזגלוס״ ולקינוח, מאור חזר ללילות לבנים אחרי שאשתו מירן ילדה (שוב) תאומים. WoW.

בין הקמפיין לדשא, נולדו לו תאומים! (אינסטגרם)בין הקמפיין לדשא, נולדו לו תאומים! (אינסטגרם)
מאור בוזגלו. השנה שלו (שחר גרוס)מאור בוזגלו. השנה שלו (שחר גרוס)

5. אם כבר בוזגלו... גם האבא כוכב - יעקב בוזגלו הפיל גם הוא את המדור כשהודיע שהוא וגרושתו מזה 20 שנה, חני, מתאחדים שוב (בחתונה!!!!!!!!!). הם היו נשואים 13 שנה, גרושים 20, פלוס חמישה בנים מצליחים בעולם הכדורגל.. ואז הם החליטו להתחתן בשנית. יעקב וחני בוזגלו עמדו דקה לפני החג תחת חופה והוכיחו לכולם שהכל אפשרי (לפחות ע”פ גרסת בוזגלו).

יעקב וחני בוזגלו. ועל הדרך הם גם קרעו את הרחבה. ע"פ בוזגלו, הכל אפשרי (שחר גרוס)יעקב וחני בוזגלו. ועל הדרך הם גם קרעו את הרחבה. ע"פ בוזגלו, הכל אפשרי (שחר גרוס)
יעקב וחני בוזגלו. גם בגיל הזה הם מאוהבים! (שחר גרוס)יעקב וחני בוזגלו. גם בגיל הזה הם מאוהבים! (שחר גרוס)

6. ליאור אסולין עובר לשליחויות - כל עבודה מכבדת את בעליה, אבל כשליאור אסולין החליט להיות שליח במקום כדורגלן, גם אנחנו הופתענו. גולשת אדוקה קיבלה ממנו משלוח על וספה ומיהרה להיכנס לאפליקציית גט טקסי, לוודא שמדובר באסולין הנכון.. בכל זאת, יש לו גרושה אחת שאוהבת לעשות לו בעיות ושלושה ילדים מתוקים לפרנס…

7. קורל סימנוביץ’ שמה אותנו על המפה!!! - עוד אחד מהגליצ’ים שגרמו לגולשינו לשפשף עיניים... קורל סימנוביץ’ וסרג’י רוברטו מברצלונה מתחתנים! וכן היא הופכת לבינלאומית!

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה