יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:33

בוזגלו בקרוב בדוכנים

האבא המפורסם בישראל משתף הכל

|

רגע אחרי שחגג 60 וחזר מטיול בסין בו ביקר את ערן זהבי..יעקב בוזגלו בדרך לקריירה חדשה. סיפרנו לכם, הכנו אתכם, עוד קצת וזה מגיע.... הילד ענק? האבא חיידק!!! הספר של האבא המפורסם בישראל בהפצה ויש לנו מה להגיד על זה.... לא נגענו!!!

“כולם מתעסקים באגו. זה שנים שאני האבא הכי מושמץ בארץ. פשוט זה לא ובטח לא קל. החכמה לקחת מהרע את הטוב. עונת מרתון קשה לאין ערוך. 2016-17 תיזכר כעונת שיא בבית משפחת בוזגלו. אותי לימדו לנטרל רעשים להיות ממוקד מטרה. להבין תמיד שלא יסכימו איתך כולם. לגיטימי, אחד אוהב יותר השני הרבה פחות’ אבל חייבת להיות דרך”. 

“זאת הדרך שלי והיא מנצחת. לי קשה להבין איך תמיד כולם אומרים שהכדורגל שלנו מגעיל, פח, זבל. מה שאני מציע לשנות, לנקות, כי אני לא רוצה לחיות בפח זבל, אבל ... אף אחד לא מעוניין לשנות כלום.  אולי זה נוח להם? אולי מספרים לנו סיפורים שמשקיעים עשרות מליונים?  לפעמים גם מאות מליונים של שקלים. מישהו בדק? מישהו ראה? אבל כולם מאמינים. מה לעשות שאני לא מאמין לאף אחד. גם אם כן איך יכול להיות שרוב הכדורגלנים בארץ בקושי גומרים את החודש, לאן הולכים כל העשרות או המאות מליוני שקלים? למה אין שקיפות? יש עוד הרבה שאלות, תשובות אין מי שייתן”. 

“אני בטוח שיש לא מעט אנשים מחוברים לכדורגל הם בטוח יודעים על מה אני מדבר. אוהדים הם כמו הורים, הולכים עם הקבוצה באש ובמים כמו הורים שהולכים עם הילדים”.

את כל זה הוא ריכז לספר אחר שנקרא האבא חיידק... כן, יעקב בוזגלו יגרום לנחמן ביאליק להתהפך בקברו ולנו יש הצצה דקה לפני שזה מגיע לחנויות.. אל תגידו לא אמרנו, לא ידענו.…

ערן זהבי ומשפחת בוזגלו (אינסטגרם)ערן זהבי ומשפחת בוזגלו (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה