יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:20

האלופות שמאחורי האלוף

מצעד האקסיות של האלוף הטרי רונאלדו, מהרומנים ועד השמועות

|

מאחור כל גבר מצליח עומדת..

כריסטיאנו רונאלדו הפך (אמש) לאלוף ספרד יחד עם קבוצתו ריאל מדריד, לאחר שכבש ב-0:2 על מלאגה, ניצחון שהבטיח לבלאנקוס את הזכייה ה-33 בתולדותיהם..

כידוע, לגבי הזוגיות של הפורטוגלי צצות מדי יום עשרות שמועות, אז אנחנו החלטנו לתת לכם סקירה קצרה על כל האקסיות שעמדו מאחורי הכוכב בזמנים הקשים וגם על הרומנים הנסתרים.. קרה או לא? תחליטו אתם...

מריסה מנדז - כולם מכירים את הסיפור של הבת של הסוכן... גם אותה ניסו להדביק לרונאלדו, אבל מסתבר שהיא רק עשתה לו הנהלת חשבונות... קונים את זה?

אירינה שייק - יש מישהו שלא מכיר ת’אקסית הכייי מפורסמת של רונאלדוש?דוגמנית העללל שהייתה במחציתו 5 שנים, אבל זה נגמר בטענה שהוא לא נאמן ואוהב את עצמו יותר מדי...היא עברה לשחקן אחר תוצרת הוליווד  והביאה ממנו ילד..                      

ג’ורג’ינה רודריגס – הצמודה הנוכחית של כריסטיאנו מדגמנת זוגיות צמודה למדי וע”פ דיווחים שונים, היא נמצאת בשלבים מתקדמים של הריון מהפורטוגלי… יחזיקו מעמד? ימים יגידו…

חסכנו לכם עוד אלפי נשים בדרך, לילות חד פעמיים ועוד לא מעט שעומדות בתור לדייט עם כריסטיאנו האלוף הטרי, אבל לא היו לנו 400 דפים פנויים, אז נתנו לכם הצצה למשמעותיות ביותר בחייו של הפורטוגלי!

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה