יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:18

בדרכו של בלאט

שחר פאר לא נחה ופוצחת בקריירה חדשה ומפתיעה

|

יש לה מה ללמד

שחר פאר, הטניסאית הגדולה בתולדות המדינה, שפרשה לפני כמה חודשים אחרי קריירה מפוארת, החליטה ללכת בדרכו של דייויד בלאט, ועברה אמש את טבילת האש הראשונה שלה בהרצאות.

ההרצאה עסקה בקריירה שלה והיא דיבר על התמודדות עם כשלונות, פחדים והצלחה. עם קצת מזל היא תהפוך לדייויד בלאט הבאה (המאמן הישראלי היה נוהג לעשות הרצאות בכסף גדול), אבל המדור יודע שהיא צנועה בהחלט.

 

בחודשים האחרונים עבדתי על הרצאה. גיבוש החומרים היה כרוך בשעות של תחקיר וזכרונות, סיפורים שלא נשמעו ותובנות שהייתי רוצה לחלוק מקריירה ארוכה ועמוסה עם שיאים ומורדות, הצלחות וכשלונות והרבה מאוד חוויות שלא הייתי זוכה לחוות ללא הטניס כחלק מרכזי מחיי. אתמול היתה טבילת האש הראשונה בהרצאה החדשה שלי. במשך יותר משעה עמדתי מול 150 סטודנטים ממכללת תל חי. התרגשתי מאוד אך הגעתי מוכנה. הרגע אחרי ההרצאה בו אנשים מוחאים לך כפיים וניגשים אליך עם חיוך ואומרים לך עד כמה הדברים נגעו בהם, ועד כמה הם יכולים להזדהות, שווה את כל העבודה הקשה של החודשים האחרונים :-)

A post shared by shaharpeer (@shaharpeer) on

את הקריירה המפוארת שלה היא הפכה לג’וב שבו היא מדברת מול מאות אנשים שהתרגשו אמש לראותה במכללת תל חי, והיד עוד נטיה חברים....!!!

אל תגידו לא ידענו, לא שמענו, זה שחר של יום חדש!!!

 

יומן ריצה 29 קילומטר, ריצה מספר 84 Running diary 29 km, run #84 צהריים טובים ?? קמתי אתמול (יום שישי) בבוקר וכבר ממש יכולתי להריח את הסוף.. היה ריח של אס״ק. אם אני לא טועה זאת הייתה הריצה הארוכה האחרונה שלי עד המרתון. זה באמת קורה! עוד 13 יום (!!!) אני ארוץ 42.2 קילומטר! השבוע עבר ממש מהר. רצתי 69 קילומטר סך הכל אבל בגלל שידעתי שזה השבוע האחרון העמוס אז הוא טס לי. אפילו התחילו לתלות שלטים בכל תל אביב על כבישים חסומים ואיפה אסור לחנות ביום לפני המרתון וביום עצמו.. פייר התרגשתי! הריצה אתמול הייתה שונה ובלתי צפויה. התחלנו 4 אנשים והרגשתי כמו נהגת אוטובוס. קרן, עמית, חזי (דוד של עמית שירוץ את החצי מרתון) ואני יצאנו ב 7:30 בבוקר. על הדרך הצטרף אלינו מישהו שלא הכרנו שמתכונן למרתון אוסטריה.. העברנו לו איזה 20 דקות מהריצה ונראה שהיה מבסוט. את קרן ״הורדנו״ מהאוטובוס אחרי 12 קילומטר. חזי המשיך איתנו עד 18 קילומטר וגם אותו ״הורדנו״ והמשכנו עמית ואני. בקילומטר ה-20 פתאום נתקלנו ברונית כהן הידועה בשמה @roco_runs יש לה אינסטגרם מדהיםםםם והיא צלמת אש! אגב, רונית צילמה את התמונה הזאת.. רצנו שלושתינו 7 קילומטר. עם כל האיסופים וההורדות הריצה עברה כל כך מהר וזה התאים לי בול. כי כשמריחים את הסוף לפעמים קשה לקום בבוקר ולדחוף בכיף בריצות הארוכות, רוצה שיגיע כבר ה-24 לפברואר. הפעם יעקב לא נתן לי אפשרות לרוץ מהר יותר מהתוכנית ולגמרי היינו ממושמעים כי הדבר האמיתי והחשוב קורה ממש בקרוב ובא לי להיות הכי הכי מוכנה שאפשר. קמתי הבוקר והגוף מרגיש לי מעולה. לא תפוסה ולא עייפה גם אחרי שבוע עמוס. מעכשיו העומס יורד כדי להגיע הכי פרש שאפשר למרתון עצמו. הספירה לאחור מתחילה מ-ע-כ-ש-י-ו ! שבת שלום לכולם! #marathontraining #marathon #runninggirl #runnergirl #running #29 #84 #marathontelaviv2017 #suunto #suuntorun #suuntospartan #suuntomovescount #gugel #excited #happy #energy

A post shared by shaharpeer (@shaharpeer) on

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה