יום שבת, 20.04.2024 שעה 00:34
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 30/04, 19:00
  • הפועל נוף הגליל

תמונות יפואיות: קביליו הדהימה את קרית שמונה

סיבוב ח' בגביע: מוליכת ליגה ב' לא עשתה חשבון לראשונה בלאומית וניצחה 0:1. ארז ירימי, שכבש: "אני נרגש". לוד גברה על מרמורק. צפו בתקצירים

|
גיא סאבח ויניב עמיאל בטירוף, הערב בק
גיא סאבח ויניב עמיאל בטירוף, הערב בק"ש (דרור עינב)

מי היה מאמין? כנראה שמכבי קביליו יפו היא באמת קבוצה מיוחדת. מוליכת ליגה ב' לא עשתה חשבון לעירוני קרית שמונה והדיחה אותה בסיבוב ח' של גביע המדינה בביתה עם 0:1 קטן-ענק.

על אף הפערים בין שתי הקבוצות ומרחק של שתי ליגות שמפריד ביניהן, קבוצת האוהדים לא הצפינה עד לקרית שמונה על מנת לשמש תפאורה ועשתה זאת בגדול מול מוליכת הליגה הלאומית.

קבוצתם של עופר ראובן ושי מאור התגוונה היטב במשך 79 דקות ועקצה בהתקפה מתפרצת קטלנית. אורן יחזקאל החל במהלך, שלח עומק נהדר לדודו ביטון שהתקדם והעביר רוחב לארז ירימי. החלוץ היפואי לא התבלבל, הכניס את רגל שמאל ונעץ את הכדור ברשת של אייל וקראט.
 

בסיום, אנשי קביליו יפו לא ידעו את נפשם מרוב שמחה ורצו לחגוג עם מאות האוהדים שהגיעו לתמוך בקבוצה. גם אוהדי קרית שמונה לא נותרו אדישים להופעה ההירואית של האורחים וכיבדו אותם במחיאות כפיים.

צפו בקביליו יפו מדהימה את ק"ש

במפגש שפתח את סיבוב ח', הדיחה בני לוד את הפועל מרמורק (0:2). לאחר מחצית ראשונה מאופסת, מורד אבו ענזה התעורר ועם צמד מהיר (59 ו-68) שלח את האורחים מלוד לשלב הבא.

תקציר: הפועל מרמורק - בני לוד

עופר ראובן: "עשינו משהו נדיר"
כובש שער הניצחון, ארז ירימי, היה מאושר בסיום הניצחון הגדול: "תחושה מדהימה, אני נרגש. עם כל האוירה כאן והקהל והקמפיין סביב מכבי יפו באנו לקרית שמונה, שיחקנו כדורגל, אמנם לא כדורגל גדול אבל נלחמנו. אני רוצה להודות לכולם".

בני שרקט ואורן בן לוי חוגגים עם יניב כהן (דרור עינב)
בני שרקט ואורן בן לוי חוגגים עם יניב כהן (דרור עינב)

אחד ממאמני קביליו יפו, עופר ראובן, שיתף בתחושותיו ואמר: "זה דבר נדיר מה שעשינו היום. מכבי יפו זו לא עוד קבוצה בכדורגל הישראלי. אנחנו מועדון גדול עם עבר גדול והיום אנחנו מקימים את הכל מחדש. הראינו את זה פה בגדול ובעזרת השם גם נגיע לליגות הבכירות".

קביליו יפו עושה סנסציה

החלק השני מצמד המאמנים, שי מאור, הוסיף: "התכוננו למשחק מצויין. הם יותר טובים מאיתנו וקבוצה יותר איכותית אך בעזרת האמונה שלנו והרצון שלנו להצליח, ראינו שהשד לא נורא כל כך. כל הכבוד לבחורים, עשינו הישג אדיר".

שי מאור ועופר ראובן. &qout;כל הכבוד לבחורים, עשינו הישג אדיר&qout; (דרור עינב)
שי מאור ועופר ראובן. "כל הכבוד לבחורים, עשינו הישג אדיר" (דרור עינב)

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון, ניסה להסביר את ההפסד: "הפסד לא צפוי, בלשון המעטה. לא מצאנו איכויות, לא מצאנו פיתרונות לצפיפות, לא שיחקנו חכם וככה מפסידים. ידענו שיהיה משחק לא קל. לא היינו שאננים. אין מה לעשות, מרימים את הראש וממשיכים הלאה".

אוהדי קביליו יפו. לא הפסיקו לשיר ולעודד את קבוצתם (דרור עינב)
אוהדי קביליו יפו. לא הפסיקו לשיר ולעודד את קבוצתם (דרור עינב)

בן שמעון נשאל איך מרימים את החבר'ה לקראת המשחק הקרוב מול רמת השרון: "ננוח 24 שעות, נבוא לאימון. הם כבר ישמעו ממני איך, כמה ולמה".

מחצית ראשונה
השופט נתי דותן הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-500 צופים בקרית שמונה. המשחק נפתח עם הרבה איבודי כדור מצד שתי הקבוצות. בדקה ה-5 תומר סוויסה ניסה לטווח בכדור חופשי מ-22 מ' אלכסונית אך הבעיטה שלו הלכה מעל שערו של בורשטיין.

ננאד סאביץ´ מתקשה מול רן פוליקר (דרור עינב)
ננאד סאביץ´ מתקשה מול רן פוליקר (דרור עינב)

לאחר רבע שעה מנומנמת, המקומיים התעוררו והחלו ללחוץ את שערו של גבי בורשטיין. בדקה ה-17 תומר סוויסה כמעט כבש עם בעיטה מזווית קשה אך הכדור הורחק ברגע האחרון.

יניב עמיאל סוגר את שלומי אביסדריס (דרור עינב)
יניב עמיאל סוגר את שלומי אביסדריס (דרור עינב)

חניכיו של רן בן שמעון המשיכו להחזיק בכדור ולשלוט במרכז השדה, מול האורחים מליגה ב' שבעיקר הרחיקו כדורים. בדקה ה-36 ננאד סאביץ' הכניס כדור עומק מצוין לנג'ובו, שהעביר רוחב אך אלרוי כהן בעט גבוה מעל שערו של בורשטיין.

אלרוי כהן. קיבל הזדמנות טובה אך בעט לשמיים (דרור עינב)
אלרוי כהן. קיבל הזדמנות טובה אך בעט לשמיים (דרור עינב)

בדקה ה-38 היפואים הצליחו לייצר מצב מסוכן כאשר דודי ביטרן נכנס לתוך הרחבה ונבלם, הכדור הגיע לאורן בן לוי שהגביה אך ניסים בן דוד לא הצליח לנגוח והגנת קרית שמונה הרחיקה. כעבור שלוש דקות תומר סוויססה השתלט על כדור מ-22 מ' וירה חזק מעל השער.

גיא סאבח מול ננאד סאביץ´. מחצית ראשונה ללא שערים (דרור עינב)
גיא סאבח מול ננאד סאביץ´. מחצית ראשונה כמעט ללא מצבים (דרור עינב)

בדקה ה-42 עמיר נוסבאום הגביה מאגף שמאל, אלרוי כהן נגח לא טוב והכדור הגיע לשלומי אביסדריס שבעט חלש ואפשר לבורשטיין להדוף בקלות. בחלוף שתי דקות בורשטיין נאלץ למתוח איברים ולהדוף ניסיון בעיטה של כהן.

תומר סוויסה פורץ. השחקן הפעיל בשורות קרית שמונה (דרור עינב)
תומר סוויסה פורץ. השחקן הפעיל בשורות קרית שמונה (דרור עינב)

בתוך תוספת הזמן תומר סוויסה ניסה לכבוש מבעיטה חופשית מ-20 מ' אך הכדור הלך גבוה. כעבור דקה סאביץ' הכניס כדור לאלרוי כהן שאיחר בבעיטה ונבלם לקרן ע"י יניב עמיאל.

מחצית שניה
שני המאמנים בחרו שלא לבצע שינויים והמחצית השניה יצאה לדרך. כעבור דקה המקומיים היו קרובים לעלות ליתרון אך תומר סוויסה לא הצליח להגיע לכדור הרוחב של עידן בלסטרה. בדקה ה-53 ננאד סאביץ' מסר לעידן בלסטרה שבעט חזק מ-20 מ' החוצה.

גבי בורשטיין עוצר את אלרוי כהן. משחק טוב לשוער הוותיק (דרור עינב)
גבי בורשטיין עוצר את אלרוי כהן. משחק טוב לשוער הוותיק (דרור עינב)

בדקה ה-55 אלרוי כהן השתחרר מהשמירה באגף ומצא את תומר סוויסה שהניף את רגל ימין ובעט מ-25 מ' לידיו של בורשטיין. כעבור דקה סוויסה ניסה שוב ממרחק ושוב בעט מחוץ למסגרת.

עמיר נוסבאום וחיים סאבי במאבק על הכדור (דרור עינב)
עמיר נוסבאום וחיים סאבי במאבק על הכדור (דרור עינב)

בדקה ה-61 לרן בן שמעון נמאס מהיכולת של חניכיו והוא ביצע שני חילופים, בני בן זקן ואדריאן רוצ'ט נכנסו על חשבון סולי צמח ושלומי אביסדריס. כעבור דקה גם יפו ערכה חילוף ראשון כאשר אורן יחזקאל נכנס במקום דודי ביטרן. בדקה ה-66 ניסים בן דוד בן ה-39 פינה את מקומו לטובת דודו ביטון.

אוהדי קביליו יפו. לא מפסיקים לעודד את הקבוצה שלהם (דרור עינב)
אוהדי קביליו יפו. לא מפסיקים לעודד את הקבוצה שלהם (דרור עינב)

כעבור דקה על כר הדשא דודו ביטון ניסה להפתיע עם בעיטה מסובבת אך אייל וקראט היה מוכן. בדקה ה-72 זוראן בלדובלייב החליף את ננאד סאביץ'.

דקה 79 - קביליו יפו מדהימה ועולה ל-0:1. סנסציה בקרית שמונה. היפואים יצאו להתקפה מתפרצת קטלנית אותה הוביל אורן יחזקאל שהכניס את דודו ביטון. החלוץ, שעלה כמחליף, העביר רוחב לארז ירימי שהקדים את וקראט וכבש.

ארז ירימי כובש אולי את השער הגדול בקריירה (דרור עינב)
ארז ירימי כובש אולי את השער הגדול בקריירה (דרור עינב)

בדקה ה-83 קרית שמונה כמעט הצליחה להשוות לאחר שבעיטה של יניב לביא הגיעה לאלרוי כהן שנותר פנוי אך מחמישה מ' בעט החוצה. בדקה ה-91 יצא כובש השער ארז ירימי ונכנס זוהר קמינסקי.

ארז ירימי חוגג. סנסציה גדולה בקרית שמונה (דרור עינב)
ארז ירימי חוגג. סנסציה גדולה בקרית שמונה (דרור עינב)

עירוני קרית שמונה: אייל וקראט, עמיר נוסבאום, שיר צדק, יניב לביא, עידן בלסטרה, סולי צמח (בני בן זקן, 61'), וויליאם נג'ובו, ננאד סאביץ' (זוראן בלדובלייב, 72'), תומר סוויסה, אלרוי כהן ושלומי אביסדריס (אדריאן רוצ'ט, 61').

מכבי קביליו יפו: גבי בורשטיין, כפיר אגסי, יניב עמיאל, חיים סאבי, אורן בן לוי, רן פוליקר, גיא סאבח, בני שרקט, דודי ביטרן (אורן יחזקאל, 62'), ארז ירימי (זוהר קמינסקי, 91') וניסים בן דוד (דודו ביטון, 66').

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */