יום שלישי, 16.04.2024 שעה 18:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

עכשיו זה רשמי: ניצן שירזי חתם במכבי פ"ת

אחרי היממה הסוערת, גיא לוזון התפטר וסירב לחזור למרות בקשות שחקניו, גיא לוי סירב לאמן אצל הלוזונים, ניצן שירזי אומר כן והערב אימון בכורה

|
ניצן שירזי. חתם במכבי פ
ניצן שירזי. חתם במכבי פ"ת לשנה וחודשיים
ניצן שירזי חתם במכבי פתח תקוה לעונה וחודשיים, כלומר עד לסוף העונה הבאה, מה שאומר ששירזי ישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. האימון הראשון של שירזי בקבוצה ייערך היום (שני). החתימה של שירזי מגיעה לאחר יממה סוערת במהלכה גיא לוי דחה את הצעת מכבי פ"ת להגיע לאמן את הקבוצה, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE.

כזכור, נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, ויו"ר הקבוצה, שינו זוארץ נפגשו אמש עם לוי והציעו לו להתמנות למאמן הקבוצה במקומו של גיא לוזון, שהתפטר. גם על כך פורסם לראשונה ב-ONE.

שירזי, שעזב באמצע העונה את בני יהודה שהסתבכה בתחתית, יהיה המאמן הרביעי של המלאבסים העונה. מי שהחל את העונה על הקווים, יוסי מזרחי, עזב לקפריסין, לאחר מכן החליף אותו עופר פביאן, והמאמן השלישי היה גיא לוזון, שהתפטר אמש.

יו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ סיכם בכמה מילים: "המו"מ היה קצר חתמנו על חוזה עד לתום העונה הבאה בצורה מהירה. קודם כל נישאר בליגה העונה ואז נתכנן איתו ביחד את העונה הבאה. כבר הערב הוא יעביר את אימון הבכורה שלו עם שחקני הקבוצה".

קודם לכן, גיא לוי, שסיים באחרונה את הקדנציה המוצלחת שלו כמאמן הנבחרת הצעירה, סירב לקבל את ההצעה לאחר שאופציות מכבי ת"א ומכבי חיפה נסגרו בפניו. זאת לאחר שהצהובים סיכמו עקרונית עם רן בן שמעון והירוקים החתימו את אלישע לוי למאמן הקבוצה בעונה הבאה.

כזכור, לוי היה קרוב בתחילת העונה להחליף את אלי כהן כמאמן מכבי ת"א אך בסופו של דבר, החליט להישאר בנבחרת הצעירה. בעונה שעברה הוא הוביל את הנבחרת עד גיל 21 לטורניר הגמר של אליפות אירופה שנערך בהולנד.


גיא לוי, מגיע היום לפגישה (אלעד דיין)
גיא לוי, מגיע היום לפגישה (אלעד דיין)

גיא לוזון לא חוזר
במקביל כאמור נעשו ניסיונות להחזיר את גיא לוזון. השחקנים נסעו אמש (ראשון) לביתו של גיא לוזון כדי לנסות ולשכנעו לחזור בו מהתפטרותו כמאמן הקבוצה. בסוף, זה לא עזר.

השחקנים הפתיעו את גיא לוזון בביתו. הפגישה נעשתה ע"י השחקנים בלבד ואפילו הבוסים עמוס לוזון ושינו זוארץ לא ידעו על פועלם. גם השחקנים לא עזרו וגיא לוזון החליט לא לחזור.


צפו בגיא לוזון נפרד מהשחקנים

לוזון נפרד מהשחקנים
לוזון הגיע אמש למתקן האימונים של הקבוצה כדי להיפרד מהשחקנים. לוזון לא נשאר במקום ואחרי שכינס את השחקנים ודיבר איתם, הוא עזב את המקום.

"לקחתי החלטה קשה כדי שהקבוצה תחזור למסלול הניצחונות כי המועדון הזה יקר לי ויותר מדי חשוב לי", אמר לוזון לשחקנים.


גיא לוזון. "הוא איש יקר"
גיא לוזון. "הוא איש יקר"

יו"ר מכבי פ"ת שינו זוארץ אמר על לוזון: "במהלך האסיפה, גיא לוזון נפרד מהשחקנים אמר להם מספר מילים ולא שום דבר מעבר לזה. אנחנו מאוד מאוכזבים מההחלטה של גיא. אנחנו נצטרך לשנס מותניים ולצאת מהמצב הזה".

"אני חושב שהזעזוע שגיא עשה הוא קשה מאוד, כי כולנו יודעים מי זה גיא לוזון ומה הוא עשה למועדון הזה. אנחנו מודעים למצב הקשה שאנחנו נמצאים בו אבל זה המצב כרגע ואנחנו חייבים לצאת ממנו. השחקנים הגיבו להחלטה בצורה קשה הם די בהלם, אבל הם טובים מאוד ואני בטוח שהם יעשו הכול בכדי לצאת מהמצב הזה".

"אף אחד לא חשב שהמצב יהיה כזה. סך הכול גיא הקריב את עצמו למען המועדון הזה ועשה את הכל כדי שיהיה זעזוע. הוא עשה מהלך של מאמן גדול בעייני לפחות, ואני מקווה שהזעזוע שהוא עשה יצליח. להחליף 4 מאמנים בשנה זה בטח לא טוב לאף קבוצה. אני חושב שאם שם המשפחה שלו לא היה לוזון, כל הקרנבל מסביב לא היה מתנהל".


שינו זוארץ. "מאוכזבים מההחלטה של גיא לוזון" (עדי בן ברון)
שינו זוארץ. "מאוכזבים מההחלטה של גיא לוזון" (עדי בן ברון)

"האנרגיות השליליות זרמו פה מכל כיוון ולצערנו הרב זה מה שכנראה הוביל את המצב לאיך שהוא היום. אנחנו לא רצינו שינוי בעמדת המאמן, אבל גיא החליט את ההחלטה שלו לטובת המערכת כי הוא חשב שזה מה שטוב לקבוצה".

קודם לכן, התייחס אוהד כהן למצב הקבוצה בתכנית ספורט 99 בשיתוף ONE: "השיחה שגיא לוזון ערך לנו היתה קשה מאוד כמו המצב של הקבוצה כרגע. גיא החליט לבצע זעזוע, משהו שיעיר את השחקנים. הוא חושב שאולי צעד כזה יעיר את המערכת ונחזור להיות מכבי פ"ת של פעם. קשה מאוד כרגע לשים את האצבע על דבר אחד שקרה לנו, יש פה מכלול שלם".

"גם לנו, השחקנים, יש אחריות על המצב. קודם כל זה אנחנו, כי אנחנו אלה שמשחקים. האחריות היא לא רק שלנו כי אנחנו חלק ממערכת שלמה. מי שלקח את ההחלטות יודע איפה הוא טעה. כרגע אנחנו צריכים להתאחד ולהישאר בליגה".


אוהד כהן. "כולם עשו טעויות"
אוהד כהן. "כולם עשו טעויות"

"זה לא הזמן לדבר על טעויות של המערכת. אני חלק מהמועדון הזה. כולם עשו טעויות השנה, גם בשיחרורי שחקנים וחילופי מאמנים. הצעד שגיא עשה צריך להדליק נורה אדומה אצל כל אחד מהשחקנים. אני בטוח שאם היה אפשר לערוף ראשים של שחקנים, חלקנו לא היינו כאן".

"אם הייתי יכול, הייתי לוקח אחריות ומתפטר. כל השחקנים כרגע צריכים להוציא את העגלה מהבוץ. אני מקווה שגיא לוי יעזור לנו בזה. מי שיבוא חייב לעשות את זה כי אחרת המצב יהיה גרוע מאוד".

לוזון: "מצטער שלא הטלתי וטו על החזרה של גיא למכבי פ"ת"
עמוס לוזון, נשיא מכבי פ"ת, התארח בספורט 99 בשיתוף ONE והתייחס לפגישה שנערכה עם גיא לוי: "אם לא הייתי חושב שגיא לוי מאמן טוב, לא הייתי נפגש איתו. עוד יהיו ימים יותר טובים במכבי פ"ת".

על גיא לוזון: "הוא החליט להתפטר כי הוא הקריב את עצמו לטובת ההצלחה של הקבוצה, שהוא אוהד שלה וגדל בה. הוא החליט לקחת אחריות על מנת לעשות זעזוע. אני בכל 15 שנות התעסקותי מעולם לא החלפתי מאמן ולצערי זה יהיה הרביעי העונה. לחצתי עליו, אבל הוא היה נחוש לעזוב. הוא ילד גדול, הוא מקבל החלטות".


שינו זוארץ ועמוס לוזון מגיעים לפגישה עם גיא לוי (אלעד דיין)
שינו זוארץ ועמוס לוזון מגיעים לפגישה עם גיא לוי (אלעד דיין)

"אם יש משהו שאני מלקה את עצמי זה שלא הטלתי וטו על החזרה שלו למכבי פ"ת. היו רגעים מצוינים בתקופה שלו, היו לו אימונים יוצאים מן הכלל ואז הוא מגיע בשבת ומקבל בראש".

"הוא המאמן היחיד במדינה שהוביל שתי קבוצות שונות לשלב הבתים של אופ"א. אני לא מאמין בחילוף מאמנים וכל האשמה היא בשחקנים. לא יכול להיות ששחקן שעזב (עומר גולן) ישפיע כל כך על הקבוצה".

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */