יום שבת, 20.04.2024 שעה 15:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בכר: אין סיכוי שב"ש יותר רעבים, רוצים היסטוריה

מאמן מכבי חיפה לקראת הגמר ב-20:30: "עמדת השוער? עדיין אין תשובה". ברדה: "אין דם רע". ויטור: "מקווה שנחגוג". גולדברג: "יש כאן משהו מיוחד"

|
ויטור, ברדה, גולדברג ובכר עם הגביע (רדאד ג'בארה)
ויטור, ברדה, גולדברג ובכר עם הגביע (רדאד ג'בארה)

המאני טיים כבר כאן והכול ערוך ומוכן לקרב האחרון שנותר לעונת 2021/22 בכדורגל הישראלי. ברק בכר ושון גולדברג מהצד של מכבי חיפה, אליניב ברדה יחד עם מיגל ויטור מהצד של הפועל באר שבע. מאמני ושחקני שתי הקבוצות עורכים בשעה זו את מסיבת העיתונאים המסורתית טרם גמר גביע המדינה שיערך הערב (שלישי, 20:30).

האלופה הטרייה, שעדיין חוגגת את האליפות, רוצה להוסיף עוד גביע לארון הגביעים שלה, ולחתום את העונה בצורה הכי טובה שיש. מנגד, האדומים מבירת הנגב רוצים לסיים את העונה עם התואר הנכסף ולמנוע מהיריבה לחגוג על חשבונם. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.

אליניב ברדה אמר לקראת המשחק: “מרגיש טוב. אני מעריך שמחר תהיה התרגשות. אני חושב שזה משחק חשוב לשתי הקבוצות, אין חשוב יותר או פחות. זה משחק אחד על תואר וככה נתייחס אליו. זכיתי לעבוד עם ברק בכר כשחקן ולהגיע להישגים קבוצתיים וגם כעוזר מאמן. למדתי ממנו המון ויהיה לי קשה להפתיע אותו. אין דם רע בין הקבוצות, יש יחסים מצוינים גם בין הצוותים. זה נכון שהמשחקים האחרונים נגמרו לא עם 22 שחקנים ותמיד קרה משהו, אבל זה משחק של אמוציות ולפעמים קורים דברים כאלה. מכבי חיפה חזקה מאוד ועושה עונה מדהימה אבל זה משחק אחד והכל יכול להיות”.

מסע"ת לקראת גמר הגביע

המאמן הוסיף: “רוקאביצה? אני חושב שכולם אצלנו מקצוענים וכל הפרסומים הם באחריות המפרסם. אני כל כולי מרוכז במשחק הקרוב ונדבר על עתידי כמה ימים אחרי הגמר. זה משחק שני שלי בגמר גביע, הייתי עוזר של אבוקסיס באחרון. משחק על תואר זה על יוקרה, יש חשיבות גדולה לאוהדים ולעיר ונשמח לסיים את זה בטעם הכי טוב שאפשר. למיטב הבנתי הפלונטר מבחינת הקהל נפתר על הצד הטוב ביותר, הקהל ירצה לראות הצגה ונקווה שהם יסיימו שמחים. אין ספק שזה אתגר, יש להם חלק קדמי יוצא מן הכלל. שיחקנו נגדם יותר מפעם אחת ונצטרך לעצור אותם גם במשחק הקרוב”.

אליניב ברדה (רדאד ג'בארה)אליניב ברדה (רדאד ג'בארה)

מיגל ויטור סיפר לקראת המשחק: “מרגיש טוב, אנחנו מפוקסים במשחק, עשינו את העבודה שצריך לפני המשחק, אנחנו מוכנים למשחק ומרגישים שמחים. זה לא יהיה משחק קל, זה גמר. שתי קבוצות טובות אחת נגד השנייה. שיחקנו כבר חמישה משחקים וכל אחד היה כמו גמר. אנחנו מצפים למשחק שווה וקשה ואני מקווה שבסוף אנחנו נזכה בגביע. אני חושב שאנחנו שתי קבוצות עם אמביציה שרוצות לנצח, לפעמים דברים יוצאים מפרופורציות. אני מקווה שלא נראה את זה מחר ושבסוף נהיה הקבוצה השמחה. לא ראיתי את החגיגות שלהם כי הייתי עסוק במשחק שלנו, אני מקווה שאנחנו אלה שנשמח ונחגוג בסוף המשחק”. 

מיגל ויטור לצד הגביע (רדאד ג'בארה)מיגל ויטור לצד הגביע (רדאד ג'בארה)

ברק בכר דיבר לקראת ההתמודדות: “יש לנו חוק ה-24 שעות כי צריך לעשות את הסוויץ’, לשמחתי עשינו את זה נגד נתניה למרות הרבה שינויים, שימחנו את הקהל ונתנו הצגת כדורגל. נבוא עם אותה גישה גם מחר. החיסורים? מחר נראה מי ישחק. כרגע אין לי תשובה לגבי כשירות השוערים. אקבל את ההחלטה סמוך למשחק. אנחנו מודעים לזה שעוד תואר יהפוך את העונה לעונה היסטורית. אבל יש מולנו יריבה טובה, חזקה ומנוסה. היו בינינו הרבה משחקים טובים וצמודים. המשוכה קשה אבל אנחנו נקווה לשמח את האוהדים שלנו ולעשות עונה היסטורית – זו המטרה”.

ברק בכר (רדאד ג'בארה)ברק בכר (רדאד ג'בארה)

בכר הוסיף: “בכל המשחקים היו דברים שחבל שקרו שקשורים גם לשופטים וגם לשחקנים. אנחנו לא רוצים להתעסק בשטויות ובפרובוקציות. יהיה מעמד מכובד ואנחנו רוצים לנצח בכדורגל. אנחנו תמיד מאמינים, זה יהיה משחק שקול. צריכים להתעסק בעצמנו, אם נעשה את ההכנה בצורה טובה הסיכויים שלנו יהיו גבוהים. אין סיכוי שהם יותר רעבים מאיתנו. כולם רעבים ומבינים את המשמעות של לקחת את התואר – בטוח שנבוא רעבים”.

בכר סיכם: “דין דוד? אם נחזור לנתניה אז גם עם שחקני מפתח שלא שיחקו באו אחרים ועשו עבודה נפלאה. יהיה מישהו אחר שישחק במקומו והוא בטוח יעשה את העבודה. מי שהיה במעמדים האלה אז יש לו יתרון. זה משחק אחד. לגולדברג יש יתרון כי הוא שיחק המעמדים האלה אבל כולם יבואו מוכנים”. 

מיגל ויטור, אליניב ברדה, ברק בכר ושון גולדברג עם הגביע (רדאד ג'בארה)מיגל ויטור, אליניב ברדה, ברק בכר ושון גולדברג עם הגביע (רדאד ג'בארה)

שון גולדברג אמר לקראת הגמר: “זה מסוג המשחקים שהם מאני טיים, אין מקום לטעויות. אני אוהב את זה ומונע מזה ולשמחתי גם חוויתי את זה. אני אשמח לזכות בגביע. אנחנו מאוד רוצים את התואר הזה. פחות מעניין אותנו ארבעה תארים, כמובן שנרצה להירשם בספרי ההיסטוריה אבל אנחנו כרגע רוצים את הגביע יותר מהכל. יש לנו משחק אחד ואנחנו צריכים לתת בו הכל. יש כאן משהו מיוחד. הראינו את זה במהלך העונה ולא סתם לקחנו אליפות”.

גולדברג הוסיף: “זה משחק אחד והכל יכול להיות, ב”ש קבוצה טובה. עשינו את ההכנות בזמן הקצר שהיה ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה. יריבות? אי אפשר להתווכח שהיו דברים שלא רגילים לראות ולא היו צריכים להיות, אבל בתור מקצוענים אנחנו רוצים לנצח וזה גורם לדברים האלה. אנחנו רוצים להראות מה אנחנו שווים”.

שון גולדברג (רדאד ג'בארה)שון גולדברג (רדאד ג'בארה)

ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */