יום שישי, 19.04.2024 שעה 01:42
לוח תוצאות
ליגה ארצית לנוער צפון 23-24
5315-5121מ.ס. צעירי כפר קנא1
5021-6421הפועל בית שאן2
4321-4321מ.כ. צעירי טמרה3
3730-4319איחוד בני בקה4
3429-4020בית"ר חיפה5
3132-3020הפועל פרדסייה6
2631-2221מכבי אחי איכסל7
2243-3221הפועל בני ערערה8
2244-3121הפועל כאוכב9
2040-2721מ.ס. פרדס חנה10
1754-2221מכבי יפיע11
1339-2220הפועל מטה אשר12
1049-2121הפועל בועיינה13
00-00מ.ס. ג'דיידה14
לוח משחקים
  • מ.ס. פרדס חנה
  • שישי, 19/04, 00:00
  • הפועל כאוכב
  • מכבי אחי איכסל
  • שבת, 20/04, 00:00
  • מכבי יפיע
  • איחוד בני בקה
  • שבת, 20/04, 00:00
  • הפועל בועיינה
  • הפועל בית שאן
  • ראשון, 21/04, 00:00
  • בית"ר חיפה
  • הפועל מטה אשר
  • ראשון, 21/04, 00:00
  • הפועל בני ערערה
  • מ.כ. צעירי טמרה
  • ראשון, 21/04, 00:00
  • הפועל פרדסייה

פרדסייה וצעירי כפר כנא עלו, נורדיה חגגה לשווא

פרדסייה ניצחה 1:6 את מטה אשר, 1:2 דרמטי לכפר כנא על ערערה והשתיים עלו לראשונה לליגה הלאומית בנוער. הירושלמים חשבו שעלו, אך ישחקו במשחק מבחן

|
שחקני פרדסייה חוגגים עלייה (באדיבות המועדון)
שחקני פרדסייה חוגגים עלייה (באדיבות המועדון)

דרמות ענק בליגת ארצית לנוער צפון ודרום במסגרת המחזור ה-30 והאחרון ששוחק בסוף השבוע האחרון וננעל אתמול (ראשון). במחוז הצפוני, הפועל פרדסייה, אותה מלווה אמיר אברהם, עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית לנוער, אחרי שניצחה 1:6 את הפועל מטה אשר. גם צעירי כפר כנא, אותה מאמן ג'מיל חדר, עשתה סנסציה אחרי שניצחה 1:2 את הפועל בני ערערה עארה שהתמודדה מולה על מקום בלאומית ותשחק בליגה השנייה הבכירה לנוער אחרי שש שנות קיום.

בדרום, בית"ר נורדיה ירושלים ניצחה 0:3 את מכבי שוהם וחגגה בעמק הארזים עלייה ללאומית, אלא שהתקנון, שככל הנראה לא נקרא שם, אומר אחרת: ירושלים והפועל מרמורק יתמודדו למשחק מכריע, שכן סיימו עם אותן נקודות (65), אף על פי שלנורדיה הפרש שערים טוב יותר.

ארצית לנוער צפון, מחזור 30

הפועל בני ערערה עארה – צעירי כפר כנא 2:1

זה היה קרב מהסרטים. ערערה קיוותה לחבל בהצלחתה של קבוצת צעירי כפר כנא ולא לאפשר לה לעלות ליגה. כבר בדקה ה-20, יונס חוסאם הימם את כפר כנא וקבע 0:1 לזכות ערערה. צעירי כפר כנא לחצו גבוה, לא ויתרו, עד שבדקה ה-40, עותמאן חוסיין שלח כדור מדויק בין כולם לפינה הימנית של קרים קבהא וקבע 1:1 בהפסקה. ספסל כפר כנא לא ידע את נפשו מרוב אושר. במחצית השנייה, כפר כנא השיגה את מבוקשה כשבדקה ה-60, וספאת ח'ורי סלאמה קבע 1:2 לזכות צעירי כפר כנא, תוצאה שנשארה עד לסוף המשחק. עליית ליגה היסטורית אחרי שש שנות קיום של קבוצת הנוער בכפר הצפוני. צעירי כפר כנא מצטרפת לפרדסייה לליגה הלאומית לנוער צפון בעונה הבאה.

צעירי כפר כנא חוגגים עם המאמן (באדיבות עובאדה אכתילאת)צעירי כפר כנא חוגגים עם המאמן (באדיבות עובאדה אכתילאת)

מאמן הקבוצה, ג'מיל חדר, התייחס לעונה מורטת עצבים ולעלייה: "הייתה עונה מאוד קשה ומתישה, ואת האמת המטרה לא הייתה לעלות ליגה, אלא להתברג בחלק העליון של הטבלה ולברוח כמה שיותר מהתחתית, כי בסוף העונה יורדות שש קבוצות והמטרה הייתה לאגור כמה שיותר נקודות בפתיחת העונה בשביל לא להיקלע למצב שאנחנו נהיה בתחתית, וזה מה שהיה. זכינו בהמון ניצחונות למרות שהפסדנו במחזור הראשון”.

חדר המשיך: “אחרי 12 מחזורים ראינו שאנחנו נמצאים בצמרת, אחרי ניצחון חוץ על פרדסייה, שהצהירה מתחילת העונה על עלייה וזאת אחרי שנבנתה קבוצה ווינרית, מלוכדת, חזקה, אגרסיבית ואחרי סדרת ניצחונות, האמנו שאפשר לשנות כיוון במטרות שלנו ולחשוב על מקומות 1-2 המובילות לליגה הלאומית. היה קרב מאד צמוד בין ארבע קבוצות עד המחזור האחרון ולפי ההגרלה לארבעת המחזורים האחרונים, הייתה לנו הגרלה הכי קשה וזה  שני מפגשים - אחד עם פרדסייה ומשחק אחרון נגד ערערה. הגענו למשחק אחרון מכריע נגד ערערה בחוץ כשהמצב היה תלוי בנו - אם ננצח אנחנו נעלה ליגה".

חדר הוסיף: "הגענו למשחק עם המון רצון וביטחון עצמי ואמונה גדולה שכן אנו יכולים לעשות את זה וזאת למרות שנשחק נגד קבוצה קשה ביתית ומצוינת במגרש מאד קשה מבחינתנו, אבל ידענו להתאים את עצמנו למגרש ולמדנו את נקודות התורפה והחוזקות שלהם והגענו למשחק עם תוכנית בשביל לנצח אותו. למרות שנקלענו לפיגור של שער, אחרי דקות איזנו את התוצאה והשווינו ל-1:1. במחצית השנייה שלטנו במשחק והחזקנו בכדור יותר והגענו לכמה מצבים ובסוף הבקענו את שער הניצחון והשלמנו את המשימה לעלות לליגה הלאומית”.

המאמן סיכם: “שאפו גדול לשחקנים על עבודה קשה, על הרצון וההתמדה, המחויבות ושמרו על אופטימיות ואמונה שאנו כן מסוגלים לעלות ליגה. תודה להנהלה בראשות נימר עואודה על התרומה שלו למנף את מחלקת הנוער דרך עשייה, מקצוענות והקניית ערכים לשחקנים. הוא דאג לכל מה שנדרש לשחקנים ותרם לסביבה שקטה ואווירת כדורגל במועדון. תודה לקהל התומך והמעודד לאורך כל העונה, והנהלת הבוגרים על התרומה שלהם להצלחת מחלקת הנוער".

הפועל מטה אשר – הפועל פרדסייה 6:1

פרדסייה הייתה תלויה בעצמה. כמי שחרטה על דגלה העונה כי עליית ליגה היא מטרה עליונה, בתום 30 מחזורים זה קרה, בליגה משוגעת ועונה סיזיפית ולא פשוטה בכלל. מטה אשר, שירדה ליגה, איבדה עניין במשחקיה האחרונים, אלא דווקא היא זו שעלתה ליתרון כבר אחרי 10 דקות, בזכות שער של דניאל לוי. פרדסייה התעשתה במהרה וקבעה 1:6 בסיום, בזכות שערים של עידן סולומון (צמד), עזרא וורקו (צמד), ליחי גימפל ושילה חסן. פרדסייה עולה לראשונה בתולדותיה לליגה השנייה בטיבה בגיל נוער כשעושה זאת מהמקום הראשון עם 61 נקודות.

מאמן הקבוצה, אמיר אברהם, התייחס לחגיגה: "את העונה הנוכחית התחלנו עם חששות כבדים, שיטה מטורפת של שש יורדות. לא אשקר שזה גרם קצת לחרדות. עם הזמן צירפנו שחקן ועוד שחקן ולאט, אך בטוח, נבנתה פה קבוצה של גברים, קבוצה מהאגדות, קבוצה כזאת שכיף להגיע לאמן. בעבורי מדובר בתואר חמישי, אבל המרגש מכולם. הבן שלי, עוז, מסיים את גיל הנוער כחריג ומעולם לא זכה בתואר עד היום. היום הוא אלוף אמיתי, יחד איתי, ואין מאושר ממני”.

אברהם הוסיף: “היה מאבק אדיר בין חמש קבוצות - כפר כנא שעלו יחד איתנו ללאומית, כאוכב שעשו סיבוב שני מדהים, ערערה שהובילה כמעט לאורך כל הדרך וטבריה שכל הזמן הייתה צמודה לצמרת הגבוהה. בסופו של דבר, בפוטו פיניש מדהים של שמונה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת הצלחנו לעלות ולעשות היסטוריה בפרדסייה. הפועל פרדסייה בליגה לאומית לנוער, חלום שהתגשם".

לגבי המשחק האחרון אמר המאמן: "את המשחק אתמול פתחנו נורא. מחצית גרועה ביותר שלנו שהסתיימה ב-0:1 לזכותה של מטה אשר. ארבעה חילופים במחצית הכניסו שינוי אדיר והצלחנו להפוך תוך 13 דקות את התוצאה, מכאן ועד הסיום שליטה מובהקת שלנו והמשחק הסתיים ב-1:6 מוחץ שנתן את האות לחגיגות".

לא פחות משש קבוצות ירדו לליגות המחוזיות בנוער: מועדון ספורט כפר יאסיף, מועדון ספורט בני ממב"ע הגולן והגליל, הפועל מגדל העמק, הפועל עירוני כרמיאל, הפועל מטה אשר ומועדון ספורט צעירי טייבה. ניצלו מירידה העונה וימשיכו לשחק בעונה הבאה בליגה ארצית לנוער צפון: הפועל כאוכב, הפועל בני ערערה עארה, הפועל בית שאן, עירוני טבריה, מכבי עירוני יפיע, מועדון ספורט ג'דיידה מכר ובית"ר חיפה.

ארצית לנוער דרום, מחזור 30

הפועל מרמורק – הפועל כפר שלם 1:2

מרמורק ניצחה לפני יומיים את הפועל כפר שלם, אחרי שפיגרה 0:1 כבר בדקה השנייה, לאחר שער של יוסף אביץ'. במחצית השנייה מרמורק התעשתה במהרה והפכה את התוצאה בזכות שערים של זיו נאור ועלמהונה דמילה. האדומים מרחובות קיוו שבית"ר נורדיה ירושלים תמעד ועל כן יעשו היסטוריה ויעלו לליגה השנייה בטיבה בגיל נוער, אלא שנורדיה שיחקה מול קבוצה שדי ויתרה על הליגה, אחרי שהבטיחה הישארות. מה גם שפערי הרמות היו ניכרים על כר הדשא במשחק. במרמורק נשאר סיכוי לעלות ליגה, ויכול להיות זה מתוק במיוחד, בוודאי לאור העובדה שהמועדון עוטף את החבר'ה הצעירים ונותן להם במה גם בקבוצה הבוגרת. זו התקדמות שנעשתה בשנים האחרונות בשקט בשקט מתחת לרדאר. 

הפועל מרמורק (באדיבות מירב קהא צומן)הפועל מרמורק (באדיבות מירב קהא צומן)

בית"ר נורדיה ירושלים – מכבי שוהם 0:3

בבית"ר נורדיה ירושלים היו בטוחים שאחרי ארבע שנות קיום, העפילה קבוצת הנוער לליגה השנייה בטיבה בגיל נוער – הליגה הלאומית לנוער, אלא שבהתאחדות לכדורגל חשפו בפניהם "קלף סודי", שהוא לא בדיוק סודי, אלא נמצא בין השורות בתקנון של ההתאחדות לכדורגל בישראל, שאומר כי קבוצות שסיימו עם אותן נקודות בליגה ארצית לנוער ומתמודדות על עליית ליגה, יצטרכו לשחק זו מול זו במשחק מכריע ועל כן – הפרש השערים לא קובע דבר. בנורדיה יצאו מאוכזבים, שכן, הרימו אבוקות ואת מאמנם, נאור מחלב, ואף שאלו פעם אחר פעם את אנשי ההתאחדות בדבר העלייה בזכות יחס שערים טוב יותר וניתן להם אור ירוק לדבריהם. אתמול המצב השתנה והכעס היה רב. שגיא חיוט, דוד אסנקה ובר אוחיון כבשו בדרך ל-0:3 על שוהם.

נורדיה ירושלים חוגגת לשווא (באדיבות גלעד אימס)נורדיה ירושלים חוגגת לשווא (באדיבות גלעד אימס)

הפועל מרמורק או בית"ר נורדיה ירושלים יצטרפו להפועל אדומים אשדוד, שעלתה ללאומית לנוער דרום מהמקום הראשון בטבלה. לא פחות משש קבוצות נשרו לליגות המחוזיות בנוער: אגודת ספורט רמת אליהו בני ספיר, הפועל כפר קאסם, בית"ר רמת גן, בית"ר כפר סבא, הפועל מחנה יהודה ועירוני קריית גת. ניצלו מירידה העונה וימשיכו לשחק בעונה הבאה בליגה ארצית לנוער דרום: הפועל כפר שלם, הפועל עלייה כפר סבא, מכבי שוהם, מועדון כדורגל עירוני אור יהודה, בני אילת ועירוני מודיעין. מרמורק או נורדיה יצטרפו, אחרי המשחק המכריע ביניהן.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */