יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:46

מדוע דה רוק משתין בבקבוק כשהוא מתאמן במכון?

הכוכב הכי שרירי על המסך "נתפס" בסרטון אינסטגרם עם בקבוק מלא שתן בזמן אימון בחדר הכושר. כאשר נשאל לגבי פשר המנהג, הוא סיפק הסבר מנומק למדיי

|
אולי תחכה רגע עם כוס המים הזו... (רויטרס)
אולי תחכה רגע עם כוס המים הזו... (רויטרס)

דוויין ג’ונסון, המוכר לכם בתור דה רוק, נמצא פשוט בכל מקום. כשהוא לא מצלם סרט לנטפליקס הוא מצטלם לשוברי קופות אחרים (בלאק אדם, הובס ושואו 2), וכשהוא לא עסוק בעולם הקולנוע הוא משקיע באוסף הרכבים שלו ומעניק רכבים במתנה לקרובים שלו.

מכל מקום, ולא משנה עד כמה הוא עסוק, הוא תמיד ימצא זמן לאימוני הכושר שלו, אותם הוא מתעד ל-315 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. במדור זה סיפרנו לכם לא פעם על על משמעת האימונים והתזונה שלו, שהיא אחת מהמתוקשרות ביותר בעולם (אתם כנראה מכירים את השיר שלו “IT'S ABOUT DRIVE, IT'S ABOUT POWER”).

אם כבר מדברים על אימונים, דה רוק מחזיק במותג ספורט משלו לאימוני כושר מקצועיים בשם Project Rock מטעם אנדר ארמור, ולפני 5 שנים עלתה שאלה די מוזרה לאחר ווידאו שהאחרון העלה לאינסטגרם: מה עושה בקבוק מלא בשתן במכון האימונים של דה רוק? (הבקבוק נראה בווידאו מטה בזמן שדה רוק מראה נעל של המותג שלו).  

תשובתו המיידית של דה רוק היתה שפשוט אין לו זמן ללכת לשירותים בזמן האימונים, שכן כפי שאתם ודאי יודעים, מתאמנים ברמתו של דה רוק מודדים כל סט וכל מנוחה בין הסטים כדי להגיע לתוצאות מקסימליות.

לאחר מכן הוא הרחיב לגבי אותו מנהג “מוזר”: “שיהיה ברור, אני לא משתין בבקבוקי המים שלי. אין מדובר בבקבוקים שאני משתמש בהם לשימוש חוזר אלא בבקבוקים שאין לי בהם שימוש יותר”.   

אבל מדוע זה צריך לקרות במהלך אימון? “אני שותה המון מים בתזונה שלי ובכל רגע נתון אני די רווי. תוך כדי אימון אני צריך ללכת לפחות פעמיים לשירותים, ובמקום לבזבז זמן אני מעדיף את הפיתרון של הבקבוקים”.

רואים את בקבוק השתן ברקע? (צילום מסך)רואים את בקבוק השתן ברקע? (צילום מסך)

מסתבר שדה רוק גם מטיל לא מעט מ”האשמה” על חדרי הכושר בהם הוא מתאמן: “יש חדרי כושר מלוכלכים ומסריחים מזיעה שאין בהם שירותים, כך שגם אם אני לא מעוניין בפיתרון הבקבוקים, פשוט אין לי ברירה”.

אם אתם מודאגים מהתופעה, ספק אם מתאמנים נוספים ייאמצו את שיטת הנוחיות של דה רוק, שכן מעט מאוד מתאמנים נותנים עבודה באותה אינטנסיביות כמו דה רוק, ואם לומר את האמת, בכל חדר כושר בישראל יש שירותים – כך שאין צורך להיות יצירתיים (זה ייאמר לזכותינו!!!).

לסיום אולי תרצו לשאול מה דה רוק עושה עם אותם בקבוקים בתום השימוש, אבל יש שאלות שפשוט אי אפשר לשאול. העיקר שהוא לא נאלץ להתאפק לאורך שעה ומשהו של אימון, אחרת המצב היה הרבה יותר גרוע…

שימו לב – כל האמור בכתבה זו הנו להעשרה בלבד. בטרם אתם בוחרים בתוכנית אימונים או בתזונה כזו או אחרת, עליכם להיוועץ בדמות מוסמכת אשר תתאים את האימון שלכם למצבכם הבריאותי ולכושרכם הנוכחי.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור בריאות וכושר באתר. מאמן כדורסל בהכשרתו, מדריך חדר כושר ומאמן TRX מוסמך.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */