יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:38

תאריו נשללו: אוקראינה הענישה את טימושצ'וק

עונש חריף: ההתאחדות המקומית שללה משיאן ההופעות בנבחרת את משחקיו, תאריו ואת תעודת המאמן שלו, לאחר שנתפס "כבוגד" ונשאר לעבוד כעוזר מאמן זניט

|
אנטולי טימושצ’וק (רויטרס)
אנטולי טימושצ’וק (רויטרס)

פלישת רוסיה לאוקראינה ממשיכה לעורר הדים בעולם הספורט. גם היום (רביעי) מגיעות חדשות וסוערות מגזרת הספורטאים ברחבי העולם, שלא יכולים להישאר בשקט לאור המראות הקשים.

# מוקדם יותר השבוע, אמר ללא בושה כדורגל העבר הרוסי, רומן שירוקוב: “אני תומך במהלכים של פוטין והצבא הרוסי. מי שמתבייש להיות רוסי, שירד למערב”. מי שלא נותר אדיש לדבריו הוא, אקס דינמו קייב, אלכסנדר אלייב, ששיגר מסר חריף לשירוקוב: “אני אגיד לחמור הזה, והוא למעשה באמת חמור, הרומן שירוקוב הזה, שתומך ומסכים עם הנשיא שלו, שהוא עושה מבצע מיוחד. אם הוא היה כאן ולא יושב שם, זה היה אחרת. הוא הולך למסעדות, נוסע ברוגע במכונית, הולך איפה שאנשים מחייכים”.

עוד הוסיף אלייב: “היית צריך לראות מה קורה כאן, מה קורה עם הילדים שלנו, עם הבנות, הנשים, האמהות שלנו, איך אנשים נהרגים באקראיות. אני חושב שזה היה נתפס איכשהו בנשמתו והלב שלו היה עף החוצה. אני אתמודד עם זה בעצמי כי אני שונא אנשים כאלה שיושבים ומדברים. אני מבין שבטלוויזיה ברוסיה רואים משהו אחר לגמרי, אבל כאן זה פשוט גיהינום מוחלט”. 

רומן שירוקוב (רויטרס)רומן שירוקוב (רויטרס)

# סנקציה חריפה מאוד כנגד כדורגלן העבר אנטולי טימושצ’וק. ההתאחדות האוקראינית הגיבה בחריפות למה שהוגדר בתקשורת המקומית כ”בגידה” מצידו, לאחר שספג ביקורות בעקבות חוסר התבטאותו בפומבי בנושא הפלישה הרוסית, ואף נשאר בתפקידו כעוזר מאמן זניט סנט פטרסבורג ולאחרונה גם ביקר את הסנקציות כנגד רוסיה. טימושצ’וק, שיאן ההופעות בנבחרת אוקראינה בכל הזמנים (44) ספג עונש חמור כאשר ההתאחדות המקומית שללה את תאריו, מחקה את הופעותיו בנבחרת ולקחה ממנו את תעודת המאמן.

# שחקן הכדורגל, אלכסיי דיטיאטייב, גם הוא לא יכול היה להישאר בשקט ויצא כנגד נשיא רוסיה ולדימיר פוטין: “מה אני רוצה לאחל לו לעזאזל? תנו לו למות! אני לא רוצה לדבר על האדם הזה בכלל. אני חושב שיעיפו אותו. כולם יסבלו, אני באמת מקווה שהמקורבים ביותר לו יאכלו אותו בחיים”.

# אשתו של המתאגרף האוקראיני, אולכסנדר יוסיק, שיתפה בכאב על כך שביתם הופצץ בזמן שלא שהו בו: “אני לא יכולה להגיע לאף אחד. אני מאוד מודאגת מהשכנים, היו שם הרבה אנשים. עכשיו שקט! אני מאוד מודאגת אם הם בחיים. ההודעות והתמונות האחרונות היו איומות. הם הפגיזו את כל הבתים, כולל את שלי”.

סרגיי רברוב, שחקן עבר אוקראיני ומאמן ההווה של קבוצת אל עין שבאבו דאבי, בהצהרה אמיצה: “אנחנו, העם האוקראיני, מאמינים בצדק, אך חייבים להילחם למען חירותנו. כרגע אני מאמן באל עין, אך ברגע שתסתיים העונה אני חוזר למשפחתי באוקראינה. לעולם אכפת מאיתנו, ורואים אותנו מאוחדים כשאנו יוצאים להילחם ברחובות. גם אני אלחם, אתחמש, ואגן על מולדתי. לא ניתן לאנשים אחרים לנהל אותנו ולהגיד לנו מה לעשות. נחזיר לעצמנו את העצמאות שלנו”.

קטטה המונית באמצע משחק מכללות בארה"ב
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */