יום שישי, 19.04.2024 שעה 07:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מנכ"לית מכבי: פחות התחברתי לפוסט של כהן

הצהובים השיקו חנות אוהדים חדשה בבלומפילד, המנכ"לית תמם: "צריך לפתור את זה בפנים", "רכש? רוצים שחקנים נכונים". הושקה החולצה השלישית של הקבוצה

|
יונתן כהן ודן גלזר (שחר גרוס)
יונתן כהן ודן גלזר (שחר גרוס)

על רקע הסערה סביב יונתן כהן והקושי הגדול של הקבוצה להתחזק, מכבי תל אביב השיקה היום (שלישי) חנות אוהדים חדשה באצטדיון בלומפילד. שנתיים אחרי פתיחתו המחודשת, החנות אשר ממוקמת מתחת לשער 12 באצטדיון, נפתחה וכעת הקהל יוכל לרכוש בה מרצ’נדייז באופן מסודר ובמקום נגיש ומכובד.

באירוע ההשקה הוצגו למעשה כל התלבושות של הקבוצה לעונה הקרובה, בזמן שכלי התקשורת התעניינו בדבר אחד בלבד – המצב מול יונתן כהן שביקש מוקדם יותר היום לעזוב את הקבוצה בפוסט שהוציא באינסטגרם.

פתיחת החנות של מכבי ת"א (שחר גרוס)פתיחת החנות של מכבי ת"א (שחר גרוס)

למרות האפשרות שיעזוב, שחקן ההתקפה שעשוי להימכר מהצהובים ולעבור לפיזה האיטלקית הגיע כרגיל לאירוע, בזמן שגם יתר השחקנים של פטריק ואן לוון באו להשקה החגיגית באצטדיון בלומפילד, בה הושקה בין היתר גם החולצה השלישית של הקבוצה.

החולצה השלישית העונה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)החולצה השלישית העונה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

שרון תמם, מנכ”לית מכבי ת”א, אמרה: “זה יום מאוד מאוד מרגש, חיכינו לזה הרבה זמן, זה הישג למכבי לפתוח את החנות הראשונה באצטדיון ביתי, החנות הגדולה בישראל, זה שם אותנו יחד עם המועדונים באירופה שיש להם בית וחנות בית. מקווה שניתן מענה לאוהדים, עשינו מאמץ מאוד גדול כדי למלא את החנות לא רק במוצרים אלא גם ברגעים מרגשים והיסטוריים, צלחות וגביעים. יש פה שירי אוהדים מסביב לחנות וכל מני דברים שנעשו במחשבה לתת חוויה לאוהדים ומתרגשים שהיום הזה הגיע”.

טל מועלם ושרון תמם (שחר גרוס)טל מועלם ושרון תמם (שחר גרוס)

עוד הוסיפה לגבי החנות ומצבו של יונתן כהן: “החנות תהיה פתוחה בכל ימות השבוע, מצפים לעשות פה אירועים, יש הרבה תוכניות ונמלא את החנות. כהן? מבחינתנו אין סאגה, הוא שחקן מכבי ת”א וחתום לעוד שלוש עונות, כמובן שראינו את מה שכתבנו היום, פחות התחברנו לזה, אני חושבת שיותר נכון שהשיח יהיה פנימי בינינו לבינו וככה נתייחס אליו”.

איך פותרים את הסוגיה: “נמצא את הדרך לפתור את זה, פחות התחברתי לדרך שבחר להגיד את הדברים, אנחנו חושבים שיונתן כהן שחקן מוכשר, מקצועי, שגדל במכבי ועל ערכים במכבי, ויש לו חוזה. על מנת שדברים יבשילו יש משולש של 3 גורמים שצריכים לרצות בעסקה וכרגע זה לא המצב. אנחנו ביום כזה שלא ייתן לי שום דבר להשפיע, תנחומים שלי למשפחה של יוני על פטירת סבו”.

אייל גולסה קובע את המזוזה (שחר גרוס)אייל גולסה קובע את המזוזה (שחר גרוס)

הפייר פליי: “ללא ספק אני רוצה לתת את המסר הזה, היה לנו הסכם עם אופ”א, ההסכם הסתיים ומכבי עמדה בהסכם, לא קיבלנו באופן רשמי את הבשורה אבל מתנהלים כרגע כמו כל מועדון שמתנהל לגבי הפייר פליי. לגבי תחושת האוהדים והלחץ סביב חיזוק הקבוצה, אני רוצה להרגיע ולשים דברים בפרופורציות, מכבי ת”א מערכת גדולה שמצליחה הרבה שנים, כל מי שפה יש לו ניסיון והיה הרבה שנים”. 

“גולדהאר מחויב מאוד, כולנו מבינים את הסיטואציה, כולם מבינים את העמדות שצריכים לחזק ומחויבים לכך, אך יחד עם זאת רוצים להגיד, יש לנו סגל ושחקנים מצוינים שהגיעו, אוסאמה עשה פתיחה מאוד טובה, רוצה להגיד לשחקנים שאנחנו מאמינים בהם, אבל ברור שרוצים וצריכים להתחזק וגם נעשה את זה. זה לא הקיץ הראשון שלא מתחיל עם הרבה תנועה אבל כן יסתיים נכון. אנחנו רואים, יודעים, רוצים להביא את השחקנים הנכונים לעמדות הנכונות ולא סתם להביא, הכול ידוע וברור, צריכים לעבוד ונעשה את זה”.

הפוסטר של חוזז ויונתן כהן (שחר גרוס)הפוסטר של חוזז ויונתן כהן (שחר גרוס)

“יש קהלים, יש הנהלה, יש צד מקצועי, המועדון מתנהל בצורה מסודרת, מי שצריך לקבל את ההחלטות מקבל אותן בצרוה של קבוצה ובצורה מושכלת, הבעלים יודע איפה אנחנו נמצאים ומה צריכים לעשות ואנחנו שם. אני לא יודעת אם אנחנו בשיא אבל בתקופה הקרובה נתעסק במשחק של יום חמישי והמשחקים הבאים, בסוף צריך לזכור ששום דבר לא השתנה מבחינת היעדים, רוצים להגיע לאירופה ולזכות בתארים, תהיו רגועים, אנחנו רוצים להיות שם ולקחת את כל התארים”, סיכמה.

מתן חוזז הוסיף: "תחושה נהדרת, כיף לראות איך המועדון הזה גדל ומתעצם עם השנים. בתור ילד שגדל פה אני לא זוכר שהייתה לנו חנות אחת ועכשיו יש לנו כבר 3 חנויות, זה עושה לנו תחושה טובה. הכי אהבתי את החולצה הצהובה".

פתיחת החנות של מכבי ת"א (שחר גרוס)פתיחת החנות של מכבי ת"א (שחר גרוס)

"אני מרגיש טוב ומרגיש שאנחנו מתקדמים לאט לאט, עדיין יש מה לשפר ולאן להתקדם, אבל סה"כ אנחנו מתקדמים באופן בטוח. לקח לי שלושה ימים להתאושש מההחמצה, אבל גדולים ממני החטיאו וזה חלק מהמשחק. אני חי את זה 24 שעות גם מחוץ למגרש, לקחתי את זה קשה אבל בפעמים הבאות אני מאמין שאני אבקיע".

"בכל שנה יש פה מלחמה על ההרכב, אף פעם אי אפשר לדעת מי יקבל קרדיט כי תמיד מישהו יכול להפתיע, אנחנו לא חוששים אם יבוא שחקן כזה או אחר כי יש מלחמה גם עכשיו, כמו בכל שנה".

מתן חוזז (רדאד ג'בארה)מתן חוזז (רדאד ג'בארה)

המצב של יונתן כהן: "החלטה שלו, אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים ולכן לא יכול להתערב, אבל אני אוהב אותו ואוהב את המועדון, אני בטוח שיהיה טוב לשניהם".

"המשחק נגד מכבי חיפה היה רק משחק אחד, לאורך העונה זה יהיה מרתון ואי אפשר לקבוע מי תרוץ לאליפות ומי תיקח, כמו בכל שנה אני בטוח שאנחנו נהיה בטופ, המטרות שלנו לאורך העונה זה להתמודד על התארים ואני בטוח שנעמוד בזה השנה", סיכם.

טל מועלם, מנהל המסחור, אמר: "הרגשה עילאית, אני אומר את זה בשבוע האחרון לכולם, הגעתי למכבי לפני 10 שנים ושיחת ההיכרות הראשונה שלי עם ג'ק הייתה על זה שיהיה למכבי אצטדיון ויהיה בו חנות והנה החלום התגשם אחרי עשור, הן ברמה האישית והן במת המועדון אתם יכולים לראות שהושקעו בחנות המון מחשבה ורצון להיות דומים להרבה מקומות גדולים בעולם, אני מקווה שהקהל יהנה ממה שיש לנו להציע".

שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

"אנחנו הרבה מעבר ליעדי המכירות שלנו מבחינת מרצ'נדייז, נמכרו כבר מעל 2,000 חולצות וזה עדיין כמעט מבלי לשחק ואירועי מכירות כאלה ואחרים, אני בטוח שפתיחת החנות תעלה את המכירות של המחלקה והמועדון יותר מכל מה שהכרנו בעבר. החולצה הצהובה היא בין הטובות ביותר בהיסטוריה של המועדון, הקהל מתחבר לחולצה הזאת ומעבר לאיכויות שלה יש בה משהו מאוד פשוט ומאוד מכבי. החולצות הנמכרות ביותר הן כמובן של יונתן כהן, גולסה, גלזר, סבוריט, ייני, לא חסר. הקהל מאוד מחובר לשחקנים וזה מאוד נפוץ שהם מגיעים להדפיס".

"מבחינה כלכלית המרצ'נדייז מכניס לנו כסף בצורה יפה מאוד, בשנים האחרונות הצלחנו לייצר פלטפורמה מכירתית שתורמת למועדון. אם זה לא היה רווחי וכלכלי לא היינו משקיעים כל כך הרבה בקולקציות, עמדות מכירה וכו', ברמת המועדון אנחנו מרוצים. יהיה כמובן הפתעות בהמשך, אנחנו מנסים לחדש במגוון המוצרים, עמדות והתאמות כאלה ואחרות שנעשה", סיכם.

שחקני מכבי תל אביב (שחר גרוס)שחקני מכבי תל אביב (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */