יום שלישי, 16.04.2024 שעה 08:27

האופניים של ראמוס שווים יותר מהרכב שלכם?

עוד טרם המשחק הראשון של ספרד ביורו וההודעה על עזיבת ריאל, הבלם חשף בפני 44 מיליון העוקבים שלו את האופניים המשוכללים שלו בשווי 10,000 אירו

|
ראמוס והאופניים המשוכללים שלו (אינסטגרם)
ראמוס והאופניים המשוכללים שלו (אינסטגרם)

סרחיו ראמוס (האגדי יש לומר) מחזיק ברקורד של אליפות עולם ושתי אליפויות אירופה, אבל הוא כבר לא חלק מנבחרת ספרד. יש לו גם ארבעה גביעי אלופות וחמש אליפויות ספרד, אבל הוא כבר לא חלק מריאל.

שני המקומות בהם היה האחרון החלק הכי טבעי בנוף, וגם הקפטן הבלתי מעורער, כבר אינם חלק מחייו של אחד מהבלמים המצליחים ביותר בהיסטוריה של הכדורגל, ומי בכלל יכול לשכוח למשל את השיוויון בתוספת הזמן בגמר ליגת האלופות מול אתלטיקו ב-2014?

בימים אלו ראמוס מוצא זמן לתחביבים אחרים מחוץ לכדורגל והפעם מדורב בתחום המוטורי: בתמונה שהעלה לאחרונה ל-44 מיליון העוקבים שלו (עוד טרם ההודעה הסופית על עזיבת ריאל) הוא נראה עם כלי שהוא שילוב של אופני הרים עם אופניים חשמליים אשר הותאם במיוחד עבורו עם צבעי הנבחרת הספרדית.

באותו פוסט כתב: “יאללה ספרד. אני מעודד אתכם חבריי בנבחרת הספרדית לפני המשחק הראשון שלכם ביורו. ואמוס!” כמו פוסטים רבים של הכוכב הספרדי גם פוסט זה עבר את רף מיליון הלייקים, אבל בואו נחזור ברשותכם לכלי שבתמונה. 

אותו כלי הוא למעשה ה-Greyp G12S אשר מיוצר ע”י החברה הקרואטית Rimac Automobili – כלי אשר כבר כתבנו אודותיו בעבר בהקשרו של פיקה (דוגמה נוספת לבלם המזוהה עם הלה רוחה שכבר לא משחקת במדים הלאומיים).

המנוע החשמלי מאפשר לאופניים המשוכללים של ראמוס לעבור כ-120 ק”מ בין הטענה להטענה (קצת פחות משעה וחצי להטענה מלאה), כל עוד לא תיסעו כל העת במהירות המקסימלית שלהם – 70 קמ”ש. קוטר הגלגלים הוא 26 אינץ’ (ראמוס בחר צמיגים המתאימים לכביש ולא לשטח) ואם לא תרצו להשתמש במנוע ניתן כמובן גם לפדל את דרככם ממקום למקום.

לצד תאורת סופרנובה ויכולות בלימה פורצות דרך, האופניים מצויידים במערכת אבטחה ביומטרית, ולא יתקדמו אפילו מטר אחד ללא טביעת האצבע של ראמוס. בנוסף, תוכלו למצוא מסך מתקדם אשר באמצעותו תוכלו לתכנן את הדרך ולשלוט בפונקציות שונות של האופניים.

בכל הקשור למחיר, מדובר בעלות של למעלה מ-10,000 אירו (כ-40 אלף ש”ח), לא מה שעשוי לשנות יותר מדיי לראמוס שהונו מוערך ביותר מ-70 מיליון אירו.

ב-Marca אגב, העלו שתי תהיות באשר לאופניים החדשים של ראמוס: ראשית, ייתכן מאוד שראמוס כלל לא שילם על האופניים בכסף, והתמורה היתה בכלל הפוסט שנחשף לעשרות מיליוני מעריציו ברשתות. בנוסף, שאלו בעיתון הספרדי המוערך, כיצד זה הגיוני שכדורגלן המתפרנס בעזרת שימוש בגופו ייסכן את עצמו בפציעה בכלי כזה – עם כל הכבוד לכיף הטמון בכך? מכל מקום, שיהיה לו בהצלחה. מאיתנו.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
נגןדקה ה-91: עבד כבש שער ניצחון מול ווסטהאם
דקה ה-91: עבד כבש שער ניצחון מול ווסטהאם
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */