יום שבת, 20.04.2024 שעה 19:00

ישראל הפסידה לבולגריה במוק' אליפות אירופה

הכחולים-לבנים בכדורעף נכנעו 3:0 במערכות, במשחק שחתם את הטורניר הקדם אירופי אותו סיימה ישראל במקום ה-3. שפרנוביץ': "מרגיש פספוס בטורניר הזה"

|
שחקני נבחרת ישראל חוגגים נקודה (דויד סלברמן)
שחקני נבחרת ישראל חוגגים נקודה (דויד סלברמן)

למרות משחק לחימה והקרבה מצד נבחרת ישראל היא הפסידה הערב (ראשון) לנבחרת בולגריה החזקה 3:0 במשחק שחתם את הטורניר הקדם אירופי אותו סיימה ישראל במקום השלישי אחרי בולגריה ואוסטריה.

רגע לפני פתיחת המשחק ערך איגוד הכדורעף טקס מרגש לאלכס שפרנוביץ' על 20 שנות משחק במדים הלאומיים, לשפרנוביץ', ללא ספק ה"ליגיונר" המצליח ביותר של ישראל בחו"ל הוענקה חולצת נבחרת ישראל ממוסגרת עם הספרה 17 עליה.

המשחק נפתח בצורה טובה מצד נבחרת ישראל שהובילה 1:3, אלא שהבולגרים חזרו מהר מאוד לעניינים  והעלו הילוך, ישראל נשארה בעניינים ובמשחק הודות למכות פתיחה שהוחמצו על ידי הבולגרים ומשחק לחימה של השחקנים שלנו. אלא שהבולגרים שמרו על היתרון וניצחו במערכה 25:20.

ישראל מול בולגריה (דויד סלברמן)ישראל מול בולגריה (דויד סלברמן)

את המערכה השנייה פתחה ישראל היטב והוליכה 1:4, אלא שהבולגרים בעזרת מכות פתיחה של סקרימוב התאוששו ועברו להוביל 6:8. הבולגרים המשיכו להגדיל את היתרון למרות מספר מהלכים יפים של טמיר הרשקו מנבחרת ישראל. בסופו של דבר בולגריה ניצחה את המערכה 25:21.

גם את המערכה השלישית פתחה ישראל בצורה מצוינת והוליכה 5:9 הרבה הודות לנקודות יפות של עידו דוד. אלא שהבולגרים צמצמו ככל שהמערכה התקדמה. ישראל החמיצה מכות פתיחה והבולגרים השוו ל-17:17, הבולגרים נתנו פוש אחרון ועלו ליתרון 20:18 ישראל עוד הצליחה לצמצם ל-22:23, אבל הבולגרים ניצחו במערכה ובמשחק כולו.

צבטן סוקולוב מנבחרת בולגריה: "עבורנו זה חשוב לשחק טוב ולהמשיך לנצח. אני שמח על הניצחון, עשינו את העבודה שלנו ואנחנו מצפים להמשך. יש עוד הרבה זמן עד לאליפות אירופה כרגע אנחנו צריכים להמשיך לשחק ולהישאר בריאים. זה עדיין מוקדם לדבר על אליפות אירופה אני מקווה שנהיה באחד משלושת המקומות הראשונים אבל זה עדיין מוקדם".

נועם כץ מאמן נבחרת ישראל: "אני שמח שהצלחנו להרים את הנבחרת, הנבחרת הייתה מחויבת ולוחמת וגם היום הגענו מוכנים אבל אנחנו עוד לא ברמה לעצור את הבולגרים, אנחנו צריכים לכוון לנבחרות ברמה של אוסטריה שנמצאת בדרג הביניים של אירופה ואני חושב שאנחנו בהחלט יכולים להגיע לשם".

אלכס שפרנוביץ' (דויד סלברמן)אלכס שפרנוביץ' (דויד סלברמן)

אלכס שפרנוביץ' מנבחרת ישראל: "הייתה לי דרך ארוכה של 20 שנה בנבחרת, כשאני מסתכל אחורה אני אפילו לא זוכר מתי ומול מי היה המשחק הראשון שלי בנבחרת יש מצב שזה היה אפילו נגד בולגריה בטורניר ששיחקנו באירופה וזו יכולה להיות סגירת מעגל נחמדה. בסופו של דבר אני מרגיש שהטורניר היה פספוס כי יכולנו לנצח את האוסטרים במשחק הראשון, אבל לא עמדנו בלחצים בסופי מערכות, ואם אתה לא לוקח את המשחק הקבוצה השנייה לוקחת אבל יש פוטנציאל עתיד לנבחרת הזו וכמובן לכדורעף הישראלי".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */