יום חמישי, 28.03.2024 שעה 18:10

"אצילי פתח את עיניי לגבי 'סמלים' בכדורגל"

חוגג במסר לאוהדי בית"ר: "רצינו אותו, אבל הוא בחר בחיפה". "אנחנו מחכים לשחקן בכיר", "השקעתי יותר מכולם ב-3 שנים". "השייח? הקמפיין נגדו מביש"

|
אצילי ומשה חוגג (רדאד ג'בארה, איציק בלניצקי)
אצילי ומשה חוגג (רדאד ג'בארה, איציק בלניצקי)

בצל חלון ההעברות שנפתח והעסקה עם השייח חאמד בן ח’ליפה, שנתקלת בקשיים. משה חוגג, בעלי בית”ר ירושלים, העלה היום (ראשון) פוסט בנושא במיוחד לאוהדי הקבוצה, בו הסביר את הצד של המועדון והעביר מסר גם בעניין העסקה עם עומר אצילי, הטענות מהקהל, הרכש וההשקעה שלו בשנים האחרונות.

“אין זה סוד שרצינו את עומר אצילי והיינו מוכנים לשלם הרבה כדי שיגיע”, כתב חוגג. “לאחר לא מעט שיחות של המאמנים, של אוחנה ושלי איתו ועם סביבתו, הוא בחר בחיפה ובעיקר פתח לי את העיניים בכל מה שקשור ל"סמלים" בכדורגל הישראלי של היום. הקבוצה לא מחפשת חלוץ, יש לנו 3 חלוצים - אלירן עטר, ירדן שועה והאסלביינק, אנחנו מרוצים מהם וחושבים שחלוץ נוסף יצור בעיות. לצערנו, נכון לעכשיו, אנחנו לא מוצאים ישראלים שוברי שוויון בתפקידים בהם המאמנים רוצים שנתחזק. לגבי זרים, נכון לרגע זה אנחנו עם 6 כאלו ולא יכולים לצרף עוד, אם מישהו יעזוב, סביר שנביא לו מחליף. לא נביא שחקנים כדי להגיד שהבאנו. מקרי וודוץ וענאן לא יחזרו”.

עומר אצילי (עמרי שטיין)עומר אצילי (עמרי שטיין)

עוד כתב: “למרות הסיבוב הלא מוצלח והביקורת הרבה, אני מאמין שיש לנו סגל מוכשר ומלא פוטנציאל, אני חושב שהיה המון חוסר מזל והמון פציעות, למעשה עד עכשיו אין לנו סגל מלא אך אף על פי זאת אני מאמין בסגל ואני מאמין בסלובו וברדה. אני חושב שעד סיום חלון העברות נצרף שחקן או שניים וכולנו מחכים לראות סוף סוף את מתיאוסיניו אשר נרכש בכסף רב ובעל כישרון יוצא דופן. מתיאוסיניו החלים מהפציעה באופן מלא ואנו מחכים לראותו בקרוב מאוד. מעבר אליו יש שחקן אחד בכיר מאוד שאנו מחכים לשמוע מהקבוצה שלו. רשימת השמות שלנו מצומצמת מאוד”.

העסקה עם השייח: “הקשיים אותם אנו חווים מראים המון צדדים מכוערים במדינתנו, אינטרסים רעים, גזענות במקומות גבוהים ועוד כמה כאלו שפשוט לא באמת רוצים עוד מועדון עם תקציב גדול בליגת העל מסיבות ברורות. כל הכתבות על חלק מהשותפים של השייח, מה עשתה השכנה שלו אתמול ומה אמרה עליו חברת חקירות של שקל וחצי ללא רישיון, כל זה לא באמת משנה. לגבי תעודת היושר, השייח חתם על תצהיר בפני עורך דין שאין לו שום רישום פלילי אך יחד עם זאת אנו מבינים שזה לא מספיק ואנו מחפשים ביחד איתו איך להוציא תעודה כזו לבן מלוכה. כל קמפיין ההשחרה הוא מביש, כולי תקווה שהשייח יענה על המגרש במעשים. הגלגל בישראל מתהפך מהר מאוד ל-2 הכיוונים. למען הסר ספק, אם הייתי חושב שלשייח מניע נסתר ואין לו רצון אמיתי לבנות מועדון גדול ביחד איתי, הייתי מחפש שותף אחר. מהשיחות היומיות שלי איתו הוא מספר לי על חלומותיו לראות אצטדיון מלא רועד משאגות אחרי שערים ותארים. נמצא את המתווה לקיים את העסקה בצורה כזו או אחרת. לטובת בית"ר”.

משה חוגג והשייח חאמד בן ח'ליפה במעמד החתימה (האתר הרשמי של בית"ר י-ם)משה חוגג והשייח חאמד בן ח'ליפה במעמד החתימה (האתר הרשמי של בית"ר י-ם)

פילוג בקהל: “אני רואה את הדברים בצורה מאוד פשוטה, מי שטובת המועדון לנגד עיניו, גם אם דעותינו חלוקות, ליבנו באותו המקום. מי שנגד או בעד בשל דת כזו או אחרת הוא לא באמת אוהד בית"ר אלא אוהד אידאולוגיה גזענית, בית"ר היא רק התפאורה בהצגת האג'נדה. הצד השני שפתאום הופך להיות נגד בשל שטיפת המוח היום-יומית נגד השייח לא באמת מטריד אותי, בסופו של דבר מעבר לאידאולוגיה ומסרים חינוכיים, אנחנו קודם כל כאן כדי לבנות קבוצה עוצמתית ותשתית חזקה, אם השייח יעמוד בחוזה שעשיתי הדברים האלו יקרו ומי שאוהב את בית"ר יותר ממה שהוא שונא דתות שונות משלו, יהנה מזה מאוד וכולנו נשמח ביחד. לגזענות כבר אין מקום בעולם החדש ואוהדי בית"ר ישמחו להיפטר גם הם מהמשקולת הזו”.

אוהדי בית"ר ירושלים מרימים את משה חוגג (מערכת ONE)אוהדי בית"ר ירושלים מרימים את משה חוגג (מערכת ONE)

“העסקה, כפי שנחתמה, נהדרת עבור מי שאוהב את בית"ר, היא מבטיחה עשור שלם של השקעות גבוהות במועדון. מהצד שלי אני עושה הכל כדי שהיא לא תיפול, היה נחמד להילחם בפחות אנשים ולקבל טיפת עזרה אבל אף אחד לא הבטיח לי שלהיות הבעלים של בית"ר יהיה משהו נחמד. אתמודד גם לבד אם צריך. בשלוש העונות שאני כאן השקעתי יותר כסף מכל בעלים אחר למעט גאידמק, קניתי יותר שחקנים בתקופה הזו מכל קבוצות ליגת העל גם יחד, כולל מכבי ת"א וחיפה. רק הקיץ רכשתי את מתיאוסיניו, ירדן שועה, אוראל דגני, סנטיאגו אוקמפוס והאסיילבנק במיליוני אירו. עונה שעברה רכשתי את מיכאל אוחנה בסכום שיא, את עלי מוחמד, לוי גארסיה, גדי קינדה, פרדי פלומין, שי קונסטנטין ועוד. גם למחלקת הנוער צירפנו כמה שחקנים שעוד נהנה מהם בעתיד, בדיוק כפי שאנו נהנים עכשיו מאביאל זרגרי”.

“אני בבית"ר כדי לעשות טוב”, חתם חוגג. “בדיוק כמו ביום הראשון רק עם קצת יותר ניסיון וקצת יותר צלקות, אני משלם מחיר יקר מאוד על בית"ר, משקיע יותר זמן ממה שאי פעם חשבתי ולוקח הכל ללב, אתם יכולים לא להסכים עם החלטה כזו או אחרת אבל אל תהיו כפויי טובה. יגעת ומצאת תאמין, לא יגעת ומצאת אל תאמין. עושה כל שביכולתי כדי שתהיו גאים במועדון”.

משה חוגג (אורן בן חקון)משה חוגג (אורן בן חקון)

“תעודת היושר – לא מכשול. שכרתי גם את עורך הדין של ראש הממשלה”: חוגג עונה לאוהדים

לאחר מכן, משה חוגג ענה על שאלות אוהדים בפוסט. על שאלת הפער בהצהרת ההון של השייח למה שנבדק ענה: “מניח שזה עניין של פרשנות חשבונאית, הוא טוען שבית מסוים שווה כך וכך והם טוענים שאחרת, זה לא מעניין אותי, לא אני ולא אף בעלים אחר בליגת העל נדרש להצהרת הון. אם הייתי נדרש אגב הייתי מסרב לתת, אני מוכן להשקיע כסף, לא מוכן לפרט לכל עם ישראל מה יש לי ומה אין לי, במיוחד שהכל דולף לתקשורת אחרי שנייה. בושה”.

על תעודת היושר: “תעודת היושר מעולם לא נחשבה כמכשול, השייח הצהיר שאין לו שום רישום פלילי וחתם שיספק כל שידרש. להפתעתנו באיחוד האמירויות כל המידע על משפחת המלוכה חסוי ולכן אנו מתקשים להוציא את התעודה, עובדים על זה מכמה זוויות. למען הסר ספק, נמסר לנו שוב ושוב שהקושי הוא רק טכני ושאין שום עבר פלילי. שלא כמו לבעלים אחרים בעבר בליגת העל. לא חקרתי את כל שותפיו של השייח, מניח שיש לו עשרות שותפים. בדקתי את השייח, למיטב הבנתי וידעתי מניעיו נקיים וטובים כמו שלי, הוא רוצה לעשות משהו חשוב. אם הייתי חושב אחרת לא הייתי מכניס אותו. אחרי העסקה השייח קיבל אלפי הודעות איומים דרך האתר שלו, רובם מהעולם הערבי אגב וחלקם מלה פמיליה, החליטו להוריד את האתר עד שהכל ירגע ואז העלו חזרה”.

שייח חאמד בן ח'ליפה ומשה חוגג (אינסטגרם ואיציק בלניצקי)שייח חאמד בן ח'ליפה ומשה חוגג (אינסטגרם ואיציק בלניצקי)

ערך הוויקיפדיה של השייח: “הגיוני מאוד, עלייך יש ויקיפדיה? גם עליי עלה ערך בוויקיפדיה מיד אחרי שרכשתי את בית"ר, ככה זה עובד. אגב זה קורה לבד, לא יוזמים את זה”.

שינוי שמו של השייח: “הוריו של השייח התגרשו והוא החליף לשם המשפחה של אימו, לפני שנתיים הייתה סולחה והוא חזר לשם אביו. אי אפשר להחליף שם למשפחת המלוכה והוא נדרש להליך משפטי ואישור של האמיר מאבו דאבי, קיבלנו את המסמכים המשפטיים של ההליך לשביעות רצוננו.

האם נאום כהן שינה את שמו: “אין לי הכרות מוקדמת עם נאום כהן ומעבר להכרות שהוא ערך ביני לבין השייח אין בנינו כלום, אני קורא כמוך וזה לא ממש רלוונטי”.

משה חוגג ציין: “מעבר לרוני מוזסון המכובד, שכרתי גם את עורך דין עמית חדד, שבין לקוחותיו גם ראש הממשלה, כדי לעזור לי בעסקה הזו. לסיום אוסיף שבמקום להפיץ מידע שיקרי, חצאי אמיתות וטונה רכילות, עדיף היה אם היית פשוט שואל את השאלות לפני חודש ונמנע מלהזיק לעסקה שבאה לקדם את בית"ר ירושלים. מעניין איפה היית שגאידמק קנה את בית"ר, חבל שלא שאלת על מניעיו ומקור כספו, אבל עזוב שטויות, העיקר שהוא לא ערבי”, ענה חוגג לאותו האוהד בפוסט.

ססאולו משווה בדקה ה-94 מול פארמה
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */