יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:47
ליגה לאומית 23-24
5534-5328בני יהודה1
5419-4728עירוני ק"ש2
5226-4428עירוני טבריה3
4934-5427מכבי יפו4
4432-4428הפועל נוף הגליל5
4042-4627הפועל ניר רמה"ש6
4033-3728הפועל א.א. פאחם7
3837-2927מכבי הרצליה8
3538-3827הפועל עכו9
3433-2727מ.ס כפר קאסם10
3449-3728סקציה נס ציונה11
3032-3228הפועל ר"ג12
2938-2428הפועל ראשל"צ13
2739-2628הפועל כפ"ס14
2448-3028הפועל עפולה15
1657-2327איחוד בני שפרעם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 0
  • עירוני טבריה
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 0
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל כפ"ס
  • 2 - 2
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל נוף הגליל
  • 2 - 2
  • בני יהודה
  • הפועל עפולה
  • 1 - 3
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס כפר קאסם
  • שני, 01/04, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • איחוד בני שפרעם
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל עכו
  • מכבי יפו
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש

קלמי סבן ידריך את הפועל פ"ת מול הפועל רעננה

עוזרו של דגו שפוטר ידריך את המלאבסים מול רעננה ב-15:00, כץ: "מאמינים בעצמנו". נוף הגליל תנסה לשמור על פסגת הטבלה מול עכו. כפר קאסם חוזרת

|
שחקני הפועל פתח תקווה (שחר גרוס)
שחקני הפועל פתח תקווה (שחר גרוס)

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ייצא לדרך היום (שישי, 15:00) עם חמישה משחקים שיתקיימו במקביל, ובמוקד - הפועל נוף הגליל הראשונה בטבלה תפגוש את הפועל עכו, הפועל ירושלים תארח את אחי נצרת, הפועל איכסל הלוהטת תפגוש את הפועל עפולה והפועל רעננה תארח את הפועל פתח תקווה השוקעת.

כמו כן, בית”ר ת”א/בת ים תארח את מ.ס כפר קאסם, שחזרה לפעילות אחרי התפשטות קורונה במועדון. בינתיים נקבע כי המפגש בין כפר קאסם להפועל רעננה, שנדחה מהמחזור ה-11 בעקבות התפשטות הנגיף, ייערך ביום שלישי הקרוב בשעה 17:00 באצטדיון רמת גן.

כשאומרים "התלבש לו על הרגל" מתכוונים לזה

הפועל ירושלים – מכבי אחי נצרת (טדי)

המארחת חווה תקופה פשוט חלומית כשהיא סופרת כבר חמישה משחקים ללא הפסד כשבאחרון הפציצה עם חמישייה אדירה לרשת של עכו. הירושלמים במקום הרביעי, רק שתי נקודות מהמקום המוביל לליגת העל וכמו בכל שנה הם יקוו סוף סוף להגשים את החלום. מנגד, אחי נצרת חווה עונה הפכפכה ולא יציבה ותקווה להשלים שני ניצחונות רצופים אחרי הניצחון החשוב 0:2 על הפועל ראשל”צ, כאשר גם היא שואפת להעפיל לליגת העל בתום העונה. 

מגן הפועל ירושלים, הראל שלום, שכבש את אחד משערי העונה במחזור הקודם, אמר לקראת המשחק: “היה לנו משחק טוב מאוד בעכו, אבל זה כבר מאחורינו. המשכיות זה שם המשחק בליגה הזו ואם לא נשמור על יכולת טובה ותוצאות טובות לא עשינו בזה כלום. נגיע בשיא הריכוז, במטרה להשאיר שלוש נקודות בירושלים, לשמח את הקהל ולהמשיך בדרך שלנו”.

חלוץ מכבי אחי נצרת, אלון בוזורגי אמר: “אין הרבה זמן להתכונן בגלל עומס המשחקים אבל אדהם הכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר, למדנו את היריבה ונהיה חייבים ליישם את זה כדי לנצח. הניצחון האחרון מאוד חשוב, היינו ברצף לא טוב והיה חשוב להביא את הנקודות, אבל הכי חשוב יהיה ליצור רצף ניצחונות, אין סיבה שזה לא יקרה”.

אלון בוזורגי חוגג (איציק בלניצקי)אלון בוזורגי חוגג (איציק בלניצקי)

קשר הקבוצה, גל קולני התייחס לאפשרות שנראה את הקבוצה בליגת העל: “עוד מוקדם מדי לדבר על זה, אנחנו צריכים להמשיך ולהתרכז בדרך שלנו כמו שעשינו במשחק האחרון”.

הפועל נוף הגליל – הפועל עכו (גרין)

המארחת היא בהחלט הדבר החם ביותר בליגה הלאומית העונה. הקבוצה של ירון הוכנבוים ראשונה בטבלה ונמצאת במומנטום אדיר אחרי ניצחונות 0:5 על כפר שלם ו-0:3 על הפועל פ”ת שנתנו המון ביטחון לקבוצה שתנסה להמשיך להוביל את הטבלה. מנגד, עכו מגיעה במצב רוח רע אחרי שספגה 5:0 ביתי מהפועל ירושלים וכשהיא עדיין רחוקה רק 4 נקודות מהקו האדום עם 13 נקודות במקום ה-11 בטבלה. 

שחקני נוף הגליל חוגגים עם עודד צ'קול (שחר גרוס)שחקני נוף הגליל חוגגים עם עודד צ'קול (שחר גרוס)

שחקנה של נוף הגליל, גיא דיין, אמר לקראת ההתמודדות: “הצוות המקצועי מכין אותנו כמו לכל משחק בשיא הרצינות. אנחנו תמיד על הקרקע במיוחד אחרי הטראומה שעברנו לפני שנתיים שברגע האחרון לא עלינו, זה לימד אותנו שבליגה לאומית עד שזה לא נגמר זה לא נגמר, ומה גם שזה רק תחילת העונה והמטרות שלנו זה להמשיך ממשחק למשחק”.

דיין המשיך: “החיבור פה זה באמת משהו מיוחד, יש פה את כל התנאים לשחקן להצליח ועל זה צריך לפרגן לכל מי שעומד ודואג לזה כמובן למנכ”ל גיל ברעם, רועי כהן המנהל המקצועי, וכמובן מנהל הקבוצה האגדי שלנו שרון סוויסה שתמיד דואג לחבר ולדאוג שלא יחסר לאף אחד שום דבר. סוד ההצלחה פה זה שאנחנו היינו ונשארנו משפחה אחת גדולה שכולם דואגים לכולם ומפרגנים אחד לשני תמיד. המטרה שלנו זה להתקדם ממשחק למשחק ובעזרת השם גם להצליח ולעלות לליגת העל”.

גיא דיין (עמרי שטיין)גיא דיין (עמרי שטיין)

קפטן הפועל עכו, אופק אנטמן, אמר לקראת המשחק: ״אם אני מתייחס תחילה להפסד להפועל ירושלים אז זה מסוג המשחקים שיכולים לקרות וצריך לדעת להתמודד איתם, אבל יש גם דרך להפסיד ואסור לנו שדבר כזה יקרה שוב. כל שחקן ברמה האישית לקח מאוד קשה את ההפסד, ואנחנו עם הפנים קדימה לנוף הגליל. המשחק יהיה לא קל אבל אנחנו הולכים להילחם על המגרש ולתת את כל מה שיש לנו. נגיע עם אנרגיות וטירוף במיוחד אחרי ההפסד במחזור הקודם במטרה לתקן את הרושם. זה הכבוד שלנו כספורטאים ואנחנו באים לתת את הלב והנשמה״.

אופק אנטמן (איציק בלניצקי)אופק אנטמן (איציק בלניצקי)

הפועל עפולה – הפועל איכסל (עפולה)

המארחת חוותה פתיחת עונה רעה מאוד, אך חזרה לעצמה בתקופה האחרונה כשניצחה פעמיים אבל במחזור החולף הפסידה לנס ציונה במשחק קשה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות ולברוח עוד קצת מהקו האדום כשהיא נמצאת במקום ה-13 עם אותו מספר נקודות כמו הפועל פ”ת שמתחתיה. העולה החדשה מאיכסל ממשיכה להפתיעה את הליגה כשהיא ממוקמת במקום השלישי בטבלה, עם 21 נקודות, נקודה אחת בלבד מהמקום השני ולא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים הרבה בזכות חוליו סזאר הלוהט שסופר כבר תשעה שערי ליגה העונה, חצי מכמות השערים שכבשה הקבוצה.   

מאמן הפועל איכסל, אלירן חודדה, אמר לקראת המשחק: “מתכוננים למשחק כאחד המשחקים החשובים שלנו העונה. בליגה הזאת כל משחק לגופו, כל הקבוצות שוות ברמתן ואנחנו מצפים למשחק קשה וקשוח.”

שחקני הפועל איכסל (איציק בלניצקי)שחקני הפועל איכסל (איציק בלניצקי)

חלוצה של הפועל עפולה, דודו ביטון, סיפר לקראת המשחק: “משחק לא פשוט נגד קבוצה שהתחילה את הליגה מצוין. עומס המשחקים משפיע על כולם כך שכולם מגיעים עייפים. התחלנו דרך יפה עם שני ניצחונות חשובים מאוד, גם ניראנו טוב וגם נגד נס ציונה סך הכל היה משחק שווה מאוד שחבל שהפסדנו אותו. מחר אצלנו בבית באים לקחת 3 נקודות. מבחינה אישית התחלתי את העונה מאוחר, בלי הכנה בכלל, אבל בשלושת המשחקים האחרונים אני מרגיש שנכנסתי לקצב טוב ואני מרגיש חד מאוד ומקווה להביא את המספרים שלי שיעזרו לקבוצה להביא נקודות”.

דודו ביטון חוגג (נעם מורנו)דודו ביטון חוגג (נעם מורנו)

הפועל רעננה – הפועל פתח תקווה (אצטדיון רמת גן)

הקבוצה מהשרון חווה עונה מוזרה עם המון עליות ומורדות. המטרה העיקרית בקבוצה היא לעלות ליגה אך כרגע נראה כי היא די רחוקה משם. רעננה ממוקמת עשירית בטבלה, 7 נקודות מהמקום השני ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי שנוצר אחרי הניצחון המשוגע 2:3 על כפר שלם שהקבוצה הראתה בו המון אופי והפכה את התוצאה בזכות צמד של יואב תומר. מן העבר השני, המלאבסים חווים עונה פשוט מזעזעת וכשהם מתחת לקו האדום, עם 7 הפסדים מפתיחת העונה, החליטו במועדון לבצע זעזוע בעמדת המאמן ולפטר את מסאי דגו. מעניין יהיה לראות אם ההחלטה בסוף תשתלם לקבוצה אך מה שבטוח הצרות הן הרבה יותר גדולות מאשר מאמן.

מי שיעמוד על הקווים וידריך את הכחולים יהיה קלמי סבן, שינסה לעשות את מה שדגו לא הצליח ולהצעיד את הקבוצה לצמרת הטבלה. בקבוצה ניסו בימים האחרונים למנות לתפקיד המאמן את אקס בני סכנין אלדד שביט, אך המו”מ לא צלח והצדדים סיימו אותו בצורה ידידותית.

שחקני הפועל פ"ת מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל פ"ת מאוכזבים (חגי מיכאלי)

שוער הפועל פ”ת, עומר כץ התייחס למשחק: "מגיעים למשחק לאחר זעזוע בעמדת המאמן, אבל אנחנו מאמינים ביכולות שלנו לשנות את המצב ולצאת מהתקופה הקשה. נשחק מחר נגד קבוצה טובה אבל נעשה הכל כדי לצאת עם 3 נקודות חשובות".

מאמן הפועל רעננה, גל כהן, אמר לקראת ההתמודדות: "מגיעים דרוכים ומוכנים למשחק מאוד קשה. כמו בכל משחק בליגה מתרכזים בעצמנו. עם גישה נכונה, מחויבות ומשמעת נעשה דברים טובים. סך הכל בשני המשחקים האחרונים כבשנו שישה שערים כך שאנו מרוצים מהחלק ההתקפי אך מנגד, ספגנו חמישה שערים שזה משהו שאנחנו חייבים לשפר כי לקבוצה ששואפת לעלות ליגה צריכה להיות קבוצה שקשה לכבוש נגדה”.

כהן המשיך: “קצת הפרנו את האיזון הזה בשני המשחקים האחרונים, נקווה שנחזור להיות קבוצה קשה, מחויבת, קודם כל הגנתית. באים נגד קבוצה שבאה להילחם על החיים שלה עם מאמן אהוב שעזב ותמיד זו סיטואציה שנותנת מוטיבציה מיוחדת. אנו מאמינים מאוד בעצמנו, בגישה, בצוות ובניהול. באים בטירוף ובשיגעון כדי לקחת שלוש נקודות ולהמשיך במטרות שהצבנו העונה”.

גל כהן (רדאד ג'בארה)גל כהן (רדאד ג'בארה)

בית”ר ת”א/בת ים – מ.ס כפר קאסם (נס ציונה)

אם בדיקות הקורונה ייצאו תקינות, כפר קאסם אמורה לחזור לשחק אחרי הפסקה של עשרה ימים. החבורה הצעירה של עמיר נוסבאום מגיעה למשחק אחרי תיקו 1 מול הפועל איכסל החזקה כשהיא במקום השישי בטבלה עם 18 נקודות. התוצאה במחזור הקודם הייתה מאכזבת לשתי הקבוצות כי הן פספסו הזדמנות להיצמד לצמרת הטבלה. יחד עם זאת הקבוצה עדיין נמצאת במיקום מצוין מבחינתה ותקווה להמשיך לצבור נקודות בקצב הזה. מן העבר השני, הקבוצה של סלאח חסארמה חוזרת לפעילות אחרי מקרי קורונה רבים שהשביתו את הפעילות בקבוצה ותחסר שחקני הרכב רבים, כזכור, בין הנדבקים בקורונה בשורות האדומים היו: עוז פרץ, יזן נאסר, אחמד טהה, בדיר חאמד, עמיד מחאג’נה, חליל פריג’ ואיתי אלקסלסי, מה שיקשה עליה כמובן להשיג ניצחון במשחק.

מאמן בית”ר ת”א/בת ים, עמיר נוסבאום אמר: “יש לנו משחק ביתי נגד קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים מנוסים. כפר קאסם לא שיחקה את שני המשחקים האחרונים ולכן קשה לאמוד את כושרה. מה שמזכיר לנו להמשיך ולהתרכז בעצמנו ובשיפור שלנו משבוע לשבוע. המטרה שלנו כמובן היא להמשיך להציג כדורגל שוטף ומהיר ויחד עם זאת לנצח ולהידבק לצמרת הגבוהה. כפר קאסם בנו קבוצה עם סגל רחב וטוב, הליגה הזאת לא יכולה לתת לך לחשוב בפייבוריט, כל משחק תלוי בגישה”.

עמיר נוסבאום (נעם מורנו)עמיר נוסבאום (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */