יום רביעי, 24.04.2024 שעה 04:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

הפציעה, הפועל והנבחרת: לבקוביץ' מדבר על הכל

השוער שעזב את הונבד ההונגרית וחתם בחדרה בראיון מיוחד ל-ONE: "כשהחלו גישושים מנבחרת הונגריה, התחלתי לשקול זאת ברצינות". וגם: על התקופה באדום

|
רובי לבקוביץ' (גרפיקה: קרולינה אריכמן)
רובי לבקוביץ' (גרפיקה: קרולינה אריכמן)

הפועל חדרה עשתה שינוי משמעותי מאוד מבחינתה הקיץ כשהחליפה את רוב השחקנים וביניהם גם את השוער שליווה אותה בשלוש השנים האחרונות, אוסטין אג'ידה. אחרי סאגת שוערים שכללה את החתמת יואב ג’ראפי ושיחרורו, נחת בקבוצה של שרון מימר רובי לבקוביץ', שחתם לעונה אחת אחרי שנה מלאת תהפוכות מעבר לים.

בראיון מיוחד ל-ONE, מספר השוער על הפציעה שהשביתה אותו, החזרה למגרשים עם פרוץ הקורונה בעולם, ההחלטה לחזור לישראל, הרצון לשוב לאירופה, הפועל תל אביב וכמובן החלום הגדול – זימון לנבחרת.  

שיחה בין מנשה זלקה לאוהדת של חדרה

לבקוביץ', שיחגוג השבוע יום הולדת 32, נשוי לרוני שנמצאת בעיצומו של חודש החמישי להריונה השני אחרי הבן הבכור עילאי בן החמש והמשפחה הצעירה שחזרה מבודפשט, מתגוררת כיום בתל אביב. השוער שסיים דרכו בהפועל תל אביב ביוני 2019, ארז את המזוודות וחתם בהונבד בודפשט, אחד המועדונים הגדולים בהונגריה בחוזה לשנתיים.

לבקוביץ' ציפה להמשכיות קצת שונה מזו שהתקיימה במציאות כשאחרי ארבעה משחקים בלבד בליגה האירופית הוא חווה פציעה לא פשוטה בכלל שהשביתה אותו לשבעה חודשים ואם לא די בכך, עם החזרה הדי מהירה למגרשים אחרי השיקום האינטנסיבי, הגיעה הקורונה ושיבשה שוב את התוכניות. הצדדים החליטו על פרידה והשוער מצא בית חדש בישראל כשחתם במדי הפועל חדרה ואם תשאלו אותו, הוא נשמע מאוד מרוצה מכך אך לצד זה לא מוותר על החלום האירופי.  

רובי לבקוביץ' (נעם מורנו)רובי לבקוביץ' (נעם מורנו)

רובי, קודם כל מה שלומך בימים אלה?
״אני בסדר, כיף לחזור בישראל. היינו שנה בבודפשט, היה מדהים וזהו עכשיו אנחנו בישראל״.

איך עברה תקופת הקורונה? חווית את ההתחלה שלה בהונגריה.  
״תקופת הקורונה הייתה לא פשוטה, זה לא פשוט להיות רחוק מהבית בלי אפשרות לחזור, בלי אפשרות לראות את המשפחה. המזל שלנו שבהונגריה הקורונה לא פגעה קשה כמו בשאר אירופה ולא היה לנו סגר מלא, כן היו חנויות סגורות אבל מהר מאוד חזרו לשגרה״.

חזרת לשחק אחרי פציעה לא פשוטה, איך עברה תקופת השיקום ואיך היית מגדיר את מצב הכושר שלך היום?
״ברור שזה לא נעים להיפצע, אין מומנטום לפציעות אבל עברתי את זה והאמת שהיום המון שחקנים עוברים את הפציעה הזאת. היא לא כזו קשה כמו שהייתה בעבר אם אתה עושה ניתוח טוב ושיקום נכון אז באמת אפשר וצריך לחזור לאותה רמה של לפני הפציעה. הייתה תקופה לא פשוטה, השיקום הוא מאוד קשוח ואינטנסיבי, גם פיזי וגם הרבה מנטלי, ומידי יום במשך כמעט שישה-שבעה חודשים כמעט אין מנוחה. היום אני יכול להגיד לך שאני באותו כושר של לפני הפציעה ואפילו יותר טוב״.  

רובי לבקוביץ' (שחר גרוס)רובי לבקוביץ' (שחר גרוס)

עברת בקיץ הקודם להונבד עם ציפיות הדדיות וההתחלה הייתה גם די מבטיחה כשהיית שוער ראשון וגם מועמד לנבחרת הונגריה, אני מניחה שלא יכולת לתאר לעצמך שתהיה חתום בהפועל חדרה בקיץ 2020.
״אף אחד לא דמיין לעצמו שאחרי ארבעה משחקים בליגה האירופית תהיה לי פציעה כזו. פתחתי בצורה מאוד מבטיחה, מתוך ארבעה משחקים בשלושה נבחרתי לאיש המשחק ועלינו שלב בליגה האירופית. במשחק שנפצעתי הפסדנו בפנדלים, השופט גם נפצע והיו 30 אלף צופים באצטדיון זה היה משחק מטורף, מאוד קשוח. אף אחד לא תיאר לעצמו שזה מה שיהיה, פתחתי מצוין אבל מהרגע שנפצעתי, ניסיתי לעשות סוויצ׳ בראש ולחשוב איך לחזור למגרשים. באמת חזרתי מהר וטוב, שיחקתי שם אחרי הפציעה אבל חזרתי לישראל ונכון, לא ציפיתי לחזור כל כך מהר לישראל, אבל אלה החיים ופציעות זה חלק מהמשחק. אני במקום מאוד מאוד טוב היום, זה מקום שאני שמח עליו ועם הפנים קדימה״.

אתה מרגיש שהונבד פספסה אותך? ויתרו עליך מהר מידי?
״אני לא חושב שזה עניין של פספוס או לא. צריך להבין שיש קורונה וזו תקופה שונה ברמה הכלכלית לכל מקום בעולם, אי אפשר שזה יהיה אותו דבר וגם היכולות הכלכליות של המועדון השתנו ואני חושב שזו הייתה החלטה יותר כלכלית מאשר מקצועית. צריך להסתכל קדימה, נכון הגעתי למועדון פאר בהונגריה אבל הקורונה טרפה את הקלפים לכולם״.

לא רצית להישאר עוד באירופה?
״היו מחשבות, היו גם הצעות, הדברים לא הסתדרו כלכלית כי צריך להבין שאני גם איש משפחה וגם ההצעה שהייתה בהונגריה זה במועדון די רחוק וזה לא התאים לי ולא למשפחה שלי אז החלטנו לוותר על זה. רציתי מאוד להישאר באירופה אבל אני חושב שלעשות עונה טובה בישראל, להוביל קבוצה, להראות את עצמי ולהיות טוב בחדרה, זה יכול לפתוח דלתות להרבה מקומות אז זה לא סוף פסוק מבחינתי״.  

רובי לבקוביץ' (מערכת ONE)רובי לבקוביץ' (מערכת ONE)

אז ממה שאני מבינה ממך, לא ויתרת על אירופה עדיין.
״אני לא חושב שאני צריך לוותר על אירופה. אני מכיר את זה ששחקנים חוזרים ונשארים אבל אני חושב שאני בגיל טוב לשוער, הרבה דברים עוד פתוחים לפניי והכי חשוב מבחינתי לעשות עונה טובה ויציבה ולהסתכל איך הדברים יראו בסוף העונה״.

אם נסתכל על ההווה, חתמת בהפועל חדרה, מה שמעת על המועדון לפני החתימה?
״חדרה רצתה אותי כבר לפני שנתיים, היו לי כמה שיחות עם אורן גולן בעבר וכל פעם זה לא יצא לפועל מאיזושהי סיבה, אבל שמעתי הרבה דברים טובים שזה מועדון חם, שחקנים מצליחים להצליח בו כי המועדון נותן את כל הכלים והתנאים ששחקן צריך בשביל להצליח. לראייה הרבה שחקנים צעירים בכירים הגיעו השנה ואני מקווה שבאמת נעשה עונה מצוינת״.

אוסטין אג'ידה עזב הקיץ אחרי שלוש שנים ובחדרה טוענים שהשאיר נעליים גדולות אחריו. אתה מרגיש את זה מאז שחתמת?
״אוסטין הוכיח את זה ביושר, הוא עשה דברים יפים מאוד עם חדרה אז ככה שיש על מה להעריך אותו. אני לא מרגיש שאני נכנס לנעליים של מישהו או ציפייה אחרת, הציפייה מחדרה היא קודם כל להישאר בליגה כי אנחנו נשארים צנועים. זה מועדון צנוע עם הרבה מטרות וביטחון אחרי שתי העונות האחרונות והפועל חדרה תמיד תצטרך שוערים טובים ובכירים ככה שהציפייה ממני היא גבוהה בלי קשר לאוסטין״.  

אוסטין אג'ידה (שחר גרוס)אוסטין אג'ידה (שחר גרוס)

חדרה החתימו לא מעט שחקנים הקיץ, איך התרשמת עד כה מהפאזל שהקבוצה בנתה העונה?
״התרשמתי מאוד מהדרך של חדרה, מהשיטה, מהשיפור ממשחק למשחק. התרשמתי גם מתוכן האימון, השעות שאנחנו נמצאים ביחד במועדון וזה באמת מקום שנותנים בו הכל כדי להצליח. יש צוות מאוד מחבק ופתוח, זה צוות צעיר וזה כיף לעבוד איתם כי הם מבינים ללב של השחקן. אני חושב שהפועל חדרה היא לא קבוצה יחידנית, היא קבוצת כדורגל שמניעה את הכדור ביחד ויראו ממנה הרבה דברים יפים השנה. אני מאוד שמח שהגעתי למועדון הזה, התחברתי אליו מהרגע הראשון״.

הקיץ הזה התפתחה מן סיטואציה עם השוערים הישראלים הבכירים שהרבה מהם נותרו ללא קבוצה. איך אתה יכול להסביר את זה?
 ״ההסבר הוא מאוד פשוט, כשיש תקופה שהמצב הכלכלי לא טוב במועדונים אז מועדונים כמו מכבי חיפה לא יכולים להרשות לעצמם שני שוערים בכירים או מכבי תל אביב שלא יכולים להרשות לעצמם או הפועל באר שבע ואם פעם היה מצב שהיו יכולים לשים כתחרות את אריאל הרוש ואוהד לויטה אז עכשיו זה זמנים שונים. גם במקומות כמו שאריאל שיחק לדוגמה בליגה ההולנדית, אין סכומים אז יוצא מצב ששוערים ולא רק, גם שחקנים מוצאים את עצמם ללא קבוצה או במצב שהמועדון אומר להם לחפש קבוצה אחרת כי יש עמדה אחת ושם שמים את הכסף״.

להפועל תל אביב היה חלק בכך אחרי שהיא "פיטרה" שחקנים ובניהם את שני השוערים שלה. בתור מי ששיחק שם ומזוהה עם המועדון, איך אתה רואה את הדברים? הרי גם איתך הפרידה לא הייתה טובה במיוחד.
״לא עקבתי מקרוב אחרי מה שקרה שם, שמעתי כמו שכולם שמעו, על זה שהפועל תל אביב פיטרה את שני השוערים שלה וזה גם משהו שהוסיף לאינפלציה של השוערים. הפועל תל אביב זה מועדון שכמעט בכל מקום שואלים אותו עליו למרות ששיחקתי שם רק עונה אחת, זה מועדון שמאוד יקר לליבי, מועדון שאני מזוהה איתו וקשה לי לדבר עליו דברים לא טובים. אני חושב ששמעתי באיזה ראיון שאפילו הבעלים עצמם אמרו שאולי יש להם בעיה עם פרידה משחקנים. אני חושב שגם פה בפרידה מהשוערים שלהם העונה הם עשו את זה בצורה לא הכי יפה אבל זה הכדורגל הישראלי שלנו לצערי״.

אריאל הרוש (יניב גונן)אריאל הרוש (יניב גונן)

לנבחרת ישראל יש בקרוב משחק, הזימונים כבר בוצעו אומנם אבל אתה חושב שאתה ראוי לזימון גם?
״אני חושב שאני קודם צריך להוכיח את עצמי שוב, לחזור ולהראות את עצמי בכדורגל הישראלי שוב אחרי הפציעה למרות שכבר בהונבד הספקתי לשחק. אני חושב שאם אתפתח בצורה טובה ואראה את היכולת שלי אז כמובן שאני רואה את עצמי שם, אבל גם צריך לכבד את כל השוערים ואני מאמין שמי שיהיה הכי טוב יוזמן״.  

בינתיים אנחנו רואים שיש שוערים שזומנו והם בלי קבוצה. מה דעתך על זה?
״לי באופן אישי קשה מאוד עם הזימונים האלה של שחקנים שלא משחקים או שאין להם קבוצה למרות שזה דבר שקיים אפילו בעולם ויש מאמן נבחרת והוא עושה את השיקולים שלו אז צריך לכבד את זה. אני בדעה האישית שלי חושב שמי שנמצא בכושר הכי טוב צריך להיות מוזמן לסגל, בלי קשר לשוערים אלא בכלל כל השחקנים״.

דיברנו קצת על הקורונה, הזכרת כמה זה משפיע כלכלית על הקבוצות, האם אתה חושב שזה גם ישפיע על הרמה של הכדורגל הישראלי?
״קשה להגיד אם זה יפגע ברמה, אם בתכלס זה שהמועדונים נפגעו כלכלית יהיו לזה השלכות במגרש. אני מאמין שכשיש כסף אז אפשר להביא שחקנים יותר איכותיים וככה רמת הכדורגל עולה אבל עדיין יהיו קבוצות שיתנו צ׳אנסים לשחקנים צעירים שירצו להוכיח את מקומם וזה ייתן הרבה פתח לשחקנים שאולי לא היו אמורים לשחק בליגת העל ואי אפשר לדעת אולי זה יעלה את רמת הקצב והרעב״.

היציעים הריקים (איציק בלניצקי)היציעים הריקים (איציק בלניצקי)

והעובדה שאין קהל במגרשים, תשפיע?
״זה בטוח ישפיע. אי אפשר לחשוב על כדורגל בלי קהל זה אוטומטית הולך ביחד. כדורגל בלי קהל זה לא אותו דבר, אני באמת מקווה שתהיה אפשרות להחזיר את הקהל כי זה ישפר את רמת הכדורגל, את רמת השחקן, אין פה בכלל שאלה״.

אם היית יכול לדבר עם מקבלי ההחלטות ולהסביר את העמדה שלך בנושא מה היית אומר?
״קטונתי מלנאום בפני מקבלי החלטות ובריאות קודמת לכל, כי עם כל הכבוד לכדורגל ואם להחזיר קהל זה אומר יותר הדבקות וסכנה לציבור אז אי אפשר. אני יכול רק להגיד את מה שאני מרגיש ומה דעתי, צריך למצוא נוסחה שתחזיר את הקהל למגרשים או באמת נקווה שתגיע בשורה בקרוב על חיסון או משהו כזה ושכולם יחזרו למגרשים״.

אפרופו קהל, לאוהדים של חדרה יש המון משקל במועדון, מה שמעת עליהם עד עכשיו?
״שמעתי שהמועדון מאוד פתוח לאוהדים ונותן להם להתערבב עם השחקנים בימים שאין קורונה וכמו שהמועדון חם ככה גם הקהל חם. שמעתי שהקהל מאוד תומך ויכולים לבוא לא מעט אוהדים למגרשים״.

שחקני הפועל חדרה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל חדרה חוגגים (רדאד ג'בארה)

מה ייחשב בעיניך להצלחה העונה?
״הפן האישי מבחינתי הוא ביחד עם הפן הקבוצתי כי הצלחה אישית שלי זו הצלחה של כל הקבוצה. המטרה היא באמת להבטיח עוד עונה בליגת העל, הישארות בצורה מאוד מהירה בלי מאבקים ומשם תוך כדי תנועה אולי אפילו להסתכל על הפלייאוף העליון. הקבוצתי והאישי הם ביחד ואני מצפה מעצמי להציג יכולת לא פחות ממה שהצגתי בשנתיים האחרונות״.

אתה בקרוב חוגג יום הולדת 32, אומנם זה גיל צעיר לשוערים ויש לך עוד הרבה מה לתרום לכדורגל אבל בכל זאת האם יש לך כבר מחשבות על היום שאחרי?
״אני חושב שזה עוד מוקדם כי באמת אני בן עוד מעט 32, זה עדיין גיל טוב לשוערים. אני תמיד חושב קדימה, גם כשהייתי בגיל 20 חשבתי מה אני הולך לעשות אחרי הקריירה. להגיד שאני מתחיל לעשות תוכניות לגבי זה? עוד לא. אני באמת חושב שיש לי עוד כמה שנים טובות להישאר ברמות הגבוהות ולעשות עוד התקדמות. אחרי זה אתחיל לחשוב מה לעשות אם זה בעולם הכדורגל או בתחומים אחרים״.  

לחזור ואולי גם לפרוש במדי הפועל תל אביב זו אופציה מבחינתך?
״הפועל תל אביב זה מועדון שבאמת יקר לליבי, האוהדים יקרים לליבי ויש לנו מערכת יחסים מדהימה, הם עדיין בקשר איתי ושולחים הודעות ומחזקים. הם שולחים לי הודעות כל הזמן ורוצים שאני אחזור, מאוד מחבקים אותי וזה מחמם לי את הלב אז כמובן שזה איזשהו מקום שהייתי רוצה לחזור אליו אבל כל כולי בחדרה. אני לא מסתכל רחוק מידי, אני מסתכל על כל אימון, כל משחק ומה שמעניין אותי זה משפחת חדרה. אם תיפתח בעתיד אפשרות שאני אחזור להפועל תל אביב, כולם יודעים וזה לא סוד שאני מחובר למקום הזה וזה משהו שיכול לקרות״.

רובי לבקוביץ' ועידן כהן (איציק בלניצקי)רובי לבקוביץ' ועידן כהן (איציק בלניצקי)

אמרת שכבר בגיל 20 תכננת מה תעשה בעתיד, היום כשאתה מסתכל אחורה לקריירה עד כה, יש דברים שהיית עושה אחרת אולי מתקן טעויות שעשית בדרך?
״אני יכול להגיד לך משהו אחד, 99 אחוזים מהשחקנים שתשאלי אותם את השאלה הזאת יגידו שהם עשו טעויות בקריירה, יגידו שעשו טעות פה או שם אבל אני מסתכל על הדברים בצורה אחרת. אני מי שאני בגלל ההחלטות שלקחתי, יכול להיות שהן טובות יותר או לא טובות אבל בסופו של יום זה מה שבנה אותי. תמיד אפשר להסתכל על חכמת הבדיעבד אבל אני חושב שככה הדברים יצאו ואני מחבק את הקריירה שלי, את מה שעשיתי וזה מה שבנה אותי וזה מה שאני היום. כל מה שהשגתי בחיים זה בעבודה קשה, אף לא היה לי לובי או אנשי תקשורת ודברים כאלה״.

עד כמה לאשתך והמשפחה מסביב יש משקל בהחלטות של הקריירה שלך?
״אין ספק שכשיש לך משפחה עם ילד ואישה בהריון אז בטח שאנחנו עושים את החושבים ביחד וזה לא רק רובי לבקוביץ' כי יש פה גם אישה וילד. כמו שאמרתי היו לי הצעות להישאר באירופה אבל זה לא התאים בפן המשפחתי אז בטח שאשתי מאוד מעורבת ושומעת את הדברים ואנחנו מקבלים את ההחלטות ביחד״.

מה החלום הכי גדול שלך?
״כמובן שהייתי רוצה להגיע לנבחרת ישראל, לייצג את המדינה שלי. לזכות באליפות שזה משהו שהייתי שותף לו אבל לא הייתי בקדמת הבמה, בכלל לקחת תואר משמעותי. מקווה שאצליח להשיג את זה״.  

שחקני נבחרת ישראל באימון (נעם מורנו)שחקני נבחרת ישראל באימון (נעם מורנו)

היית מועמד כמו שאמרנו לנבחרת הונגריה, יצא לך לחשוב שאם תלך לשם למעשה אתה לא תוכל לייצג את ישראל?
״ברור שהחלום הוא לייצג את מדינת ישראל, זה הבית שלי, זו המדינה שלי אבל ברגע שאתה חותם בהונבד וזה מועדון גדול מאוד בהונגריה ואתה פותח ככה ואומרים לך שהמאמן עוקב אחריך אז אתה מתחיל לשקול את זה בצורה רצינית למרות שהחלום הוא לייצג את ישראל. בואי נגיד ככה אם הייתי מקבל הצעה מפה ומפה, ברור שהייתי הולך לייצג את מדינת ישראל, אין פה בכלל שאלה אבל אם הייתי מקבל רק זימון מהונגריה אז הייתי צריך לחשוב על זה״.

אתה מצטייר מהצד כאדם די שקט, מה אנשים לא יודעים על רובי לבקוביץ'?
״אני לא חושב שאני בן אדם שקט, מי שמכיר אותי יודע שאני לא שקט גם אם אני מצטייר ככה כמופנם. אני חושב שהדבר הכי בולט אצלי הוא שאני איש משפחה, אני אבא במשרה מלאה, יכול לשחק עם הבן שלי, שעות כמו ילד קטן. בגדול אני אוהב לשמור על הפרטיות שלי״.

בסוף העונה כשנסכם אותה, על מה נדבר?
״הנבואה ניתנה לשוטים לא? אני רק יכול להגיד מה אני מקווה. אני מקווה שנעשה שיחה על ההצלחה של חדרה, שהקבוצה תהיה במקום טוב אחרי שעמדה במטרות שלה ושנשמח על ההצלחה של השחקנים הצעירים שזוכים לביקוש גדול. בפן האישי? מקווה שנדבר אחרי שגם אני אעשה עונה מצוינת מבחינתי, שאני אעמוד בכל המטרות שאני מציב לעצמי״.

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */