יום שבת, 01.06.2024 שעה 15:17
ליגת העל לנוער 23-24
7120-5430מכבי פ"ת1
5633-7230מכבי חיפה2
5240-5530הפועל ת"א3
4731-4430מכבי נתניה4
4730-4029בני סכנין5
4338-3930בני יהודה6
4238-5030מכבי ת"א7
4245-4430מ.ס. אשדוד8
4037-4330הפועל כפ"ס9
3644-3430הפועל ב"ש10
3645-2430הפועל חיפה11
3662-3729הפועל רעננה12
3249-3930הפועל ראשל"צ13
3147-2830הפועל חדרה14
2550-2829הפועל רמה"ש15
2143-2129עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • רביעי, 15/05, 17:00
  • הפועל רמה"ש
  • הפועל רעננה
  • רביעי, 15/05, 18:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 5 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ראשל"צ
  • 3 - 2
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מכבי פ"ת

איתות מהאלופה: 0:3 גדול למכבי חיפה על בית"ר

הירוקים שגם הניפו את הצלחת פתחו נהדר את העונה בליגת הנוער. זערורה כבש ראשון וסחט פנדל, יפרח מהנקודה וגבאי הוסיפו. 0:2 למכבי ת"א על רמת השרון

|
בסאם זערורה חוגג (חגי מיכאלי)
בסאם זערורה חוגג (חגי מיכאלי)

מכבי חיפה פתחה היום (שבת) את העונה בליגת העל לנוער בדיוק מאיפה שהפסיקה. הקבוצה שזכתה באליפות בעונה שעברה, שלא הושלמה בגלל ההחלטה לבטלה כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, ניצחה את בית”ר ירושלים 0:3 בצורה משכנעת במסגרת המחזור הראשון ונראתה טוב מתמיד.

הצטרפו לאלפי הגולשים שכבר פתחו ליגות פרטיות עם חברים ונרשמו לליגת החלומות הרשמית של ONE»

לפני המשחק, נערך טקס פרידה ממנהל מחלקת הנוער של הירוקים ב-13 השנים האחרונות, יניב כהן. כמו כן, התקיים טקס הנפת צלחת האליפות של עונת 2019/20. יו”ר ועדת הליגה לנוער אבי קאופמן הגיע למגרש ונשא דברים. את הצלחת הניפו הקפטן רוי קטרי ומוחמד גדיר. הטקס נערך בנוכחות נשיא המועדון יעקב שחר, מנכ”ל הקבוצה אסף בן דב והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, איציק עובדיה. 

יעקב שחר ויניב כהן (חגי מיכאלי)יעקב שחר ויניב כהן (חגי מיכאלי)
רוי קטרי ומוחמד גדיר עם צלחת האליפות (חגי מיכאלי)רוי קטרי ומוחמד גדיר עם צלחת האליפות (חגי מיכאלי)
רוי קטרי ומוחמד גדיר עם צלחת האליפות (חגי מיכאלי)רוי קטרי ומוחמד גדיר עם צלחת האליפות (חגי מיכאלי)

והיה כמובן גם מפגש בין הקבוצות. הירוקים שלטו במתרחש על כר הדשא באופן די ברור כבר מהפתיחה, לא אפשרו לחבורה מהבירה להגיע למצבים מסוכנים נגדה ועלו ליתרון מוצדק כבר אחרי עשר דקות משער של בסאם זערורה. החבורה של בני לם הורידה את הקצב אך יכולה הייתה לרדת להפסקה ביתרון מבטיח אפילו יותר אלמלא מספר הצלות גדולות של רוי ששון בשער של בית”ר.

בחצי השני האלופה עלתה במצב רוח יותר דורסני והבדלי הרמות היו בולטים אף יותר. בדקה ה-53 זערורה שכבש את הראשון ביצע סיבוב של 360 מעלות ברחבה, עשה צחוק מהגנת בית”ר וסחט פנדל, אותו כבש נהוראי יפרח. בקושי דקה עברה וגם לירוי גבאי הצטרף לחגיגה ממש מעט זמן אחרי חידוש המשחק – וככה נראית דומיננטיות.

יעקב שחר (חגי מיכאלי)יעקב שחר (חגי מיכאלי)

מחצית ראשונה:

שחקני הנוער של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים (חגי מיכאלי)שחקני הנוער של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים (חגי מיכאלי)

דקה 1, השופט הוציא את המשחק לדרך.

בני לם (חגי מיכאלי)בני לם (חגי מיכאלי)
יוסי מזרחי (חגי מיכאלי)יוסי מזרחי (חגי מיכאלי)

דקה 10, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: במהלך ההתקפי הראשון של הירוקים במשחק, הם השיגו את היתרון. כדור קרן הוגבה מצד שמאל לכיוון הרחבה, בסאם זערורה היה הראשון להגיע אליו ושם אותו בפינה הימנית.

בסאם זערורה חוגג (חגי מיכאלי)בסאם זערורה חוגג (חגי מיכאלי)
בסאם זערורה חוגג (חגי מיכאלי)בסאם זערורה חוגג (חגי מיכאלי)
ליאל דרעי (חגי מיכאלי)ליאל דרעי (חגי מיכאלי)

דקה 14, מכבי חיפה כמעט הכפילה: הכדור הוגבה למוחמד גדיר מצד ימין, השחקן בעט מאזור קו 16 המטרים אך הכדור חמק החוצה לרוע מזלו.

לירוי גבאי נוגח (חגי מיכאלי)לירוי גבאי נוגח (חגי מיכאלי)

דקה 37, הצלה גדולה של רוי ששון: מכבי חיפה שוב כמעט כבשה אחרי קרן מצד שמאל, הפעם ההגנה הירושלמית לא הסתדרה עם ההגבהה ומוחמד גדיר הפציץ מתוך הרחבה מזווית צדדית, אבל שוער הירושלמים הדף באינסטינקט נפלא. 

רון שושן (חגי מיכאלי)רון שושן (חגי מיכאלי)

מחצית שנייה:

דקה 53, מכבי חיפה עלתה ל-0:2: זערורה שכבש את הראשון ביצע סיבוב של 360 מעלות ברחבה וסחט פנדל אחרי מהלך מדהים בסיומו הוכשל בסמוך לשער. נהוראי יפרח הבקיע מבעיטת העונשין מ-11 מטרים. 

דקה 54, מכבי חיפה עלתה ל-0:3: הצגה של הירוקים. המשחק חודש והאלופה כבר יצאה להתקפה, כדור רוחב מהאגף הימני הגיע מנהוראי יפרח ללירוי גבאי, שהרשית מקרוב מול רשת חשופה.

דקה 73, כמעט הרביעי של הירוקים: גבאי היה קרוב להשלמת צמד אבל נגיחה טובה שלו הלכה בסמוך לקורה.

נהוראי יפרח (חגי מיכאלי)נהוראי יפרח (חגי מיכאלי)

דקה 80, יש שוער גם למכבי חיפה: אריאל ברדוגו יצא טוב לכדור שהגיע לחלק הקדמי של בית”ר ירושלים ורשם הצלה גדולה באחד על אחד. 

אופק אברג'ל נוגח (חגי מיכאלי)אופק אברג'ל נוגח (חגי מיכאלי)
רוני לאופר נוגח (חגי מיכאלי)רוני לאופר נוגח (חגי מיכאלי)
נהוראי יפרח נוגח (חגי מיכאלי)נהוראי יפרח נוגח (חגי מיכאלי)
בסאם זערורה אחרי הכדור (חגי מיכאלי)בסאם זערורה אחרי הכדור (חגי מיכאלי)
רון ששון עם הכדור (חגי מיכאלי)רון ששון עם הכדור (חגי מיכאלי)
יעקב שחר צופה במשחק (חגי מיכאלי)יעקב שחר צופה במשחק (חגי מיכאלי)

מכבי חיפה: אריאל ברדוגו, אדר אזרואל, רוני לאופר, תמיר ארבל, מוחמד גדיר, רועי אלימלך, רוי קטרי, בסאם זערורה, עילאי חג’ג’, נהוראי יפרח ולירוי גבאי.

בית”ר ירושלים: רוי ששון, אופק אברג’ל, סער אלמוזנינו, רז ברוכיאן, פול גירנאזיאן, רוי דוגה, ליאל דרעי, טל מירון, און מזרחי, טשאגר דגו ודוד חוגה.

הפועל רמה”ש - מכבי ת”א 2:0

אחת מהפתעות העונה שעברה, הפועל רמה”ש, שסיימה במקום השישי בטבלה, קיוותה להתחיל את העונה ברגל ימין מול מכבי ת”א הנהדרת שסיימה את העונה אשתקד במקום השלישי בטבלה. חלומות לחוד ומציאות לחוד. הצהובים היו גדולים על רמת השרון וכבר בדקה ה-13 אורי הלוי בישל לאנר אושמנדי את שער הבכורה שלו במדי קבוצת הנוער. בדקה ה-26 היוצרות התהפכו ואנר אושמנדי בישל לאורי הלוי, שכבש בבעיטה נהדרת לחיבורים, את השני של הצהובים בדרך לניצחון מתוק במחזור הפתיחה.

מ.ס אשדוד – מכבי פ”ת 1:0

העולה החדשה, מ.ס אשדוד, רצתה לפתוח את העונה ברגל ימין כשפגשה את אחת מקבוצות הנוער הטובות בישראל בשנים האחרונות, מכבי פ”ת. רגע לפני שהמשחק הסתיים ללא הכרעה שלו דניאל העלה את הכחולים ל-0:1 ובכך קבע את תוצאת המשחק.

הפועל רמת גן – הפועל ב”ש 0:4

האורדונים, שסיימו במקום העשירי את העונה שעברה, אירחו בביתם את הקבוצה מבירת הנגב שסיימה שביעית. המארחת פתחה את המשחק בצורה נהדרת כשבדקה ה-22 דור אדרי העלה אותה ליתרון. בדקה ה-39 גל בכר העלה את רמת גן ל-0:2 וממש על סף ההפסקה, דור אדרי כבש בפנדל והשלים צמד גדול שקבע את תוצאת המחצית, 0:3 ענק להפועל רמת גן. במחצית השנייה הרמת גנים לא הורידו רגל מהגז – שירין מוגרבי כבש את הרביעי בדקה ה-57, שקבע את תוצאת המשחק. ניצחון ענק של הפועל רמת גן.  

הפועל חדרה – בית”ר נס טוברוק 0:5

הפועל חדרה סיימה את העונה החולפת עמוק במקום האחרון, אך ההחלט לא להוריד קבוצות מהליגה הארצית בנוער סידרה לה עונה נוספת וגלגל הצלה ענק בליגת העל לנוער. מנגד, טוברוק היא עוד קבוצה שהמזל העיר לה פנים כשהיא סיימה בעונה החולפת 3 נקודות מעל לקו האדום שכמובן ראוי להזכיר שהליגה הסתיימה 7 מחזורים לפני סיומה. החדרתים הוכיחו שלעונה הזאת הם באים כדי להוכיח שמקומם אכן בליגה העליונה.

בדקה ה-27 עומר יונס העלה את חדרה ליתרון וממש על סף המחצית אורן סידבון שעלה העונה מנערים א’ הכפיל. במחצית השנייה חדרה לא הורידה את הרגל מהגז ועומר יונס השלים צמד גדול בדרך ל-0:3. החגיגה האדומה נמשכה שליאב פרדה כבש את הרביעי בדקות הסיום של המשחק. חשבתם שנגמר? אם תשאלו את ליאב פרדה ממש לא. החדרתי הצעיר השלים צמד ענק בדרך ל-0:5 מהדהד.

עירוני ק”ש – הפועל ת”א 0:0

המארחת סיימה את העונה האחרונה במקום השמיני ותקווה לעונה אופטימית יותר, כשמנגד הפועל ת”א סיימה את העונה החולפת במקום השני ומצפה לעשות עונה לא פחות טובה מאשתקד כשהמטרה היא ללא ספק אליפות. המשחק הסתיים בחלוקת נקודות מאופסת, ושתי הקבוצות ינסו לכבוש את שער הבכורה שלהם במחזור הבא.

הפועל רעננה – הפועל נוף הגליל 1:2

הקבוצה מהשרון סיימה את העונה החולפת במקום השמיני בטבלה ותנסה לעשות עונה יותר טובה יותר. כרגע היא מתבססת כאחת ממחלקות הנוער הטובות בישראל בשנים האחרונות. מנגד, הפועל נוף הגליל ניצלה מאימת הירידה בעונה האחרונה אחרי שסיימה את העונה מתחת לקו האדום. רעננה פתחה את המשחק נהדר וכבר בדקה העשירית של המשחק רון אריה העלה אותה ליתרון מוקדם. בדקה ה-25 אלון בראון השלים צמד וקבע 0:2 למארחת. בדקה ה-69 תומר עציוני רק צימק את התוצאה. 

עירוני נשר – הפועל ראשל”צ 2:3

המשחק הדרמטי ביותר במחזור הגיע במשחק הכי לא צפוי. העולה החדשה עירוני נשר, שתקווה לתקוע יתד בליגת העל לנוער ויודעת שעומדת בפניה משימה לא פשוטה בכלל, פגשה את הקבוצה מעיר היין, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-12 וניצלה מירידת ליגה. האורחת פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון על סף המחצית משער של אוהד אלמגור. הכתומים הכפילו את יתרונם בדקה ה-60. כשנראה היה שהאורחת בדרך הבטוחה לניצחון החל הקאמבק האדיר. בדקה ה-70 איתי רדה כבש שער עצמי והחזיר את נשר למשחק. 5 דקות לסיום עמית בר כבש את השוויון ועמוק בתוך תוספת הזמן מייקי גרופר כבש את השלישי של המארחת אשר קבע ניצחון דרמטי.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */