יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

"דגני קיבל כל מה שביקש, אני הייתי נוהג אחרת"

סיני לקראת הפועל ת"א מול אשדוד ב-19:00: "לכולם יש חישובים כלכליים, עשינו הכל כדי להשאיר אותו". קלינגר: "קל לעזוב ולהגיד אכלו לי שתו לי"

|
משה סיני וניר קלינגר (שחר גרוס)
משה סיני וניר קלינגר (שחר גרוס)

הפועל תל אביב תתארח היום (שבת, 19:00) אצל מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה של גביע הטוטו ותפתח את עונת 2020/21 באצטדיון הי"א, זאת לאחר קיץ די קצר, אבל חם כמו תמיד אצל האדומים, כשכלל קיצוצים נרחבים, עזיבה של בעלים, חזרה של אחד מהם, ביטולי חוזים בטענה של "כוח עליון", מאבקים משפטיים שבדרך ותקציב שעדיין לא בבקרת התקציבים עם בעיה כלכלית גדולה שמרחפת מעל למתחם חודורוב. את כל זה ינסו לשים בצד בוולפסון, כאשר לקראת המשחק דיברו נציג הבעלים משה סיני, המאמן ניר קלינגר ומי שיחליף את אוראל דגני כקפטן הקבוצה, עומרי אלטמן.

"תמיד לפתוח עונה חדשה זה מרגש, אבל הפעם זה שונה בגלל הקורונה", פתח סיני את הדברים. "ההיערכות שונה, תקופת ההכנה הייתה מאוד קצרה, אבל אנחנו נערכנו לזה ועשינו את ההתאמות ואת הדברים שאנחנו חושבים שצריך לעשות כדי להעמיד את התנאים. עם הזמן שיעבור אנחנו נהיה מוכנים. ההכנה לא אידאלית כי הזרים הגיעו ולפי הנהלים נכנסו לבידוד. אז אתה חוזר למתכונת של אימונים, שגם הם בהדרגה ובחשיבה נכונה. נערכנו לזה, אבל לוקח זמן עד שהגוף נכנס למצב טוב של כושר”. 

מסיבת עיתונאים הפועל ת"א

"אנחנו צריכים, כמועדון וכקבוצה, לשנות את כל הרחשים שיש מסביב, במגרש. זה התפקיד שלנו ושל השחקנים. אני מאמין מאוד בקבוצה הזאת וכמובן שנצטרך את הסבלנות כדי להגיע לרמה שאנחנו רוצים. הרבה דברים נאמרים על הקבוצה ועל מה שקורה בתוכה, אבל מי שנמצא כאן יודע איך הדברים מתנהלים. אני לא אומר שאנחנו מתנהלים בצורה הכי טובה בעולם, אבל אנחנו מתנהלים בצורה טובה עם התנאים שיש. כל מה ששומעים בחוץ זה לא בהכרח קורה בקבוצה. אנחנו עושים את הדברים בצורה הכי מקצועית בשביל הקבוצה".

משה סיני (חגי מיכאלי)משה סיני (חגי מיכאלי)

סאגת אוראל דגני: "העניין של אוראל דגני יצא מפרופורציות. לא משמועות, אני הייתי נוכח בשיחה עם אוראל ושרון ניסנוב והוא קיבל את כל מה שביקש בשיחה הזאת. מה שהכי עניין אותו זה לעזוב בחינם לחו"ל בכל זמן נתון, הוא קיבל את זה. אני הייתי מופתע מאוד שנותנים דברים כאלה, אבל עשינו הכל כדי להשאיר אותו, אני וגם שרון וניר קלינגר. אני לא נכנס לחישובים של כיס עם 10 או 20 אלף דולר יותר, או חוזה לשנתיים או לשלוש. לכל אחד יש החישובים הכלכליים שלו. אני הייתי נוהג אחרת, אבל זה אני ולא הוא. כל מה שנאמר לגבי המועדון בנוגע אליו נכון לעבר, בחודש האחרון הדברים לא היו נכונים ואנחנו עשינו הכל כדי להשאיר אותו".

משה חוגג עם אוראל דגני וסוכנו אדם קידן (בית"ר ירושלים)משה חוגג עם אוראל דגני וסוכנו אדם קידן (בית"ר ירושלים)

מחאת האוהדים: "חלק בלתי נפרד מקבוצת כדורגל זה הקהל, כשהקהל רץ ומפרגן עם הקבוצה אז הכל הולך. כשהאוהדים מביעים כעס או זעם זה מובן לנו, אבל אני יכול להגיד להם שאנחנו נעשה הכל כדי להכין את הקבוצה שתהיה מוכנה וחזקה מנטלית, עם תוצאות. אני מאמין בקבוצה ובבנייה, אבל אני חוזר ואומר זה עניין של זמן. אי אפשר ביום או יומיים להכניס לכושר או להתוות טקטיקה כזאת או אחרת. עם הזמן, אני בטוח שהקבוצה תהיה טובה יותר".

שרון ניסנוב עם אוהדי הפועל ת"א (מערכת ONE)שרון ניסנוב עם אוהדי הפועל ת"א (מערכת ONE)

"בתחילת עונה ראוי שהצוות המקצועי ואני בראשותו ידבר לאוהדים וניתן עדכונים למצב המקצועי", אמר קלינגר. "לא אתעסק בנושאים שמסביב כמו בקרה והתאחדות, אלה לא עניינים שלי. אני אספק אינפורמציה מקצועית לאוהדים, שזה הדבר הכי חשוב להם. אני יודע שהם יושבים בבית, מתעניינים ודואגים. חשוב שנשים את הדברים על מקומם מבחינה מקצועית”. 

"אין ספק שכל התקופה האחרונה, מסיום העונה ועד לחזרה לאימונים לא הייתה פשוטה עבורנו. היא לא הייתה פשוטה לכל הקבוצות, אבל בהפועל ת"א זה יותר מורכב. כל הסיבות פחות או יותר ידועות. מבחינה מקצועית, תקופת משחקי האימון בה נאלצנו להסתדר עם שחקנים שלא בעמדות שלהם בגלל חיסורים. אנחנו מודעים ומודאגים לגבי המצב הזה לקראת ההמשך. כשיהיו שחקני הרכש כמו שאנחנו רוצים, ושהזרים ייכנסו לכושר משחק אחרי הבידוד, ועם נחיתתו של הבלם החדש סיאנדה קולו ונשלים החתמה של בלם נוסף, שחקני הרכש ייכנסו לכושר משחק ועומרי וכל שאר השחקנים שממשיכים איתנו, הדברים ילכו איתנו יותר קשה גם אחרי גביע טוטו, גם כשלא עברנו בבקרה. נעשה כל מני קומבינציות כדי להעמיד הרכב. יכול להיות שזה ילך פחות טוב, אבל המטרה הראשונה שלנו היא הפועל כפר סבא ב-29 או ב-30 באוגוסט”. 

ניר קלינגר (שחר גרוס)ניר קלינגר (שחר גרוס)

"אני לא איש של תירוצים, ההכנה הלקויה שנראית מבחוץ לא תהיה תירוץ. הייתי רוצה שכולם היו איתנו מלכתחילה ושכולם יגיעו בשיא הכושר, אבל זה יקרה. עם הבסיס שלנו מהעונה שעברה אנחנו נגיע ליעד, למשחק הראשון בליגה, הכי מוכנים אחרי תקופת ההכנה המוזרה שעברה עלינו. אני רואה בהתמודדויות האלה אתגר גדול. הפועל ת"א זה מועדון ענק ואנחנו צריכים לשמר אותו ככזה. זה נראה מבחוץ שיש בלגנים, אבל זה לא נכון. השחקנים מקבלים כל מה שהם רוצים, התנאים מעולים. אם נצליח להשלים את המשימה של שחקני הרכש ונעשה את העבודה בנושא הכושר הגופני, אין לי ספק שנעמיד לאוהדים קבוצה חזקה שתייצג בכבוד את המועדון ואת השם הזה”. 

"זו דרכי ולשם אני מכוון. הכי קל זה להגיד אני עוזב, אני בא, לא טוב לי, אכלו ושתו לי, אין לי שחקנים, יש לי שחקנים. זה לא הסגנון שלי. אני הולך עד הסוף עם החבר'ה, הם נותנים את הגיבוי לקבוצה. במחזור הראשון נגיע במלא המוכנות שיש. אני מאחל לכל משפחת הפועל ת"א עונה מוצלחת, עם אנרגיות טובות, עם ביטחון שאנחנו מועדון גדול וגם קבוצה חזקה".

ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

"עקב הנסיבות עשינו את ההכנה הכי טובה שאפשר", אמר אלטמן. "בקושי היה לנו חופש אז אני חושב שהכושר של השחקנים ששיחקו בפלייאוף העליון נפגע. הצוות המקצועי עשה עבודה מצוינת עם כל עניין הכושר של השחקנים שהגיעו, בבידוד וכו'. אנחנו מצפים לפתיחת העונה, זה תמיד מרגש וכיף, עם המון ציפיות ומטרות. אני חושב שהקבוצה הזאת תהיה תחרותית ותשאף גבוה".

המטרות לעונה: "אין ספק שהמטרות יותר גבוהות מהעונה שעברה למרות שעשינו עונה מדהימה. אני מאמין בסגל ובשחקנים שניר ומשה בחרו. אני לגמרי חושב ומאמין שהם שיפרו את הקבוצה, כדי שהיא תהיה יותר טובה ותחרותית. אנחנו מכוונים גבוה. צעד-צעד, לאט-לאט, תהיה פה קבוצה טובה".

עומרי אלטמן (נעם מורנו)עומרי אלטמן (נעם מורנו)

חשיבותו לקבוצה: "אני מקבל את מלא הביטחון מניר, שזה הכי חשוב. אני מרגיש טוב מאוד, אני מרגיש מוכן. הגיעו המון שחקנים טובים, הזרים מאוד מרשימים אותנו באימונים. לא כל הקבוצה תהיה עליי, יש פה שחקנים טובים והקבוצה תהיה מאוזנת וטובה. אני אוהב לחץ וכיף לי להתמודד עם ציפיות ועם המטרות של הקבוצה. אני תמיד מוכן למשימה ומקווה שנעמוד בה".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */