יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:34

שער בכורה העונה לזהבי, הגיע ל-100 שערים בסין

אחרי שני משחקים ועוד 59 דקות, הישראלי הרשית ב-1:1 מול הנאן, שהוליכה משער של פאנג, ורשם ציון דרך מרשים. קבוצתו השיגה נקודה ראשונה

|
ערן זהבי (טוויטר)
ערן זהבי (טוויטר)

ערן זהבי, כוכבה הישראלי של גוואנגז’ו ר.פ ומלך שערי הליגה הסינית בעונה שעברה, כבש היום (רביעי) את שערו הראשון לעונת 2020 בסין ואת שערה הראשון של קבוצתו העונה, שגם השיגה נקודה ראשונה ב-1:1 מול הנאן במחזור השלישי. בנוסף, היה זה השער ה-100 של זהבי במדי גוואנגז’ו ר.פ מאז הגיע לסין.

אחרי שתי תבוסות מאכזבות בשני המחזורים הראשונים ומאזן שערים 8:0, הגיעה גוואנגז’ו למשחק מול הנאן, שגם היא לא פתחה טוב את העונה עם נקודה אחת בשני משחקים. למרות פתיחתה טובה של גוואנגז’ו שהייתה מסוכנת בדקות הראשונות, דווקא הנאן עלתה ליתרון מוקדם עם שער של פאנג בדקה העשירית. 

שער בכורה לזהבי בתיקו של גוואנגז'ו!

עם זאת קבוצתו של שחקן נבחרת ישראל לחצה כדי להשיג את השוויון ובדקה ה-59 הוא גם הגיע. רנאטיניו הרים כדור חופשי משמאל, יי טנג נגח וזהבי הגיע לכדור בפעולה מרשימה ברגע האחרון ודחק אותו פנימה מקרוב.

לשתי הקבוצות היו עוד כמה הזדמנויות להשיג את הניצחון, אך בסיום התוצאה נותרה 1:1 וגוואנגז’ו השיגה את הנקודה הראשונה שלה העונה. זהבי יקווה שהשער הראשון יפתח את הסכר ואחריו יגיעו עוד שערים רבים. אגב, חברו של זהבי להתקפה דיא סבע סיים את תקופת הבידוד לאחר הגעתו למדינה, אך בשל העובדה שרק היום חבר לסגל, הוא עדיין לא התלבש ולא לקח חלק במשחק, ויחזור כנראה לפעילות במחזור הבא.

מחצית ראשונה

דקה 7: ערן זהבי היה קרוב מאוד ליתרון של גוואנגז’ו. החלוץ הישראלי קיבל כדור עומק קשתי בתוך רחבה והמשיך בבעיטה בנגיעה ברגל ימין, אך השוער יאן וו הדף בקצות אצבעותיו לקרן.

דקה 10, הנאן עלתה ליתרון: התקפה מתפרצת נהדרת של המקומיים הסתיימה עם כדור ברשת. בוקסאן פאנג תירגם כדור רוחב מדויק לבעיטה בנגיעה מקרוב לרשת.

דקה 12: כמעט השוויון. עבודה טובה של זהבי שהעביר כדור מצוין לטאנג מיאו, האחרון נכנס פנימה לרחבה אך גם הוא תוסכל על ידי יאן וו בין הקורות של המארחת. שוב רק קרן לר.פ.

דקה 38: הנאן זכתה בכדור חופשי ממש על סף רחבת ה-16 אחרי דקות ארוכות של עצירה בגלל בדיקת אפשרות לפנדל ב-VAR. לבסוף טים צ’ואו היה זה שבעט, אבל הכדור פגע בחומה התכולה-לבנה ויצא לקרן, שלא נוצלה על-ידי המארחת (על הנייר).

דקה 44: רגע לפני תום הזמן החוקי של המחצית, כובש השער פאנג ניסה את כוחו פעם נוספת, הפעם בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הפעם שוערה של גוואנגז’ו היה במקום.

מחצית שנייה

דקה 51: ערן זהבי ראה כרטיס צהוב לאחר עבירה ללא כדור במהלך התקפה של גוואנגז’ו ר.פ.

דקה 53: הזדמנות טובה להנאן כששחקני ההגנה של גוואנגז’ו ר.פ איבדו את הכדור לאיבו, שפרץ קדימה, הצליח לנער מעליו מגן אבל מזווית קשה בעט לא מספיק טוב והאן ג’יאקי הצליח להדוף.

דקה 59, גוואנגז’ו משווה ל-1:1: ערן זהבי כבש את שערו הראשון העונה, ואת השער הראשון של קבוצתו. רנאטיניו הרים כדור חופשי מאגף שמאל, יי טנג התרומם היטב על סף רחבת החמש ונגח לעבר הקורה הרחוקה, הכדור לא הלך למסגרת אבל זהבי הגיע ברגע האחרון, הרים רגל גבוה-גבוה והצליח לדחוק את הכדור לתוך השער. 

דקה 62: הזדמנות טובה לזהבי לכבוש את השני. הישראלי קיבל כדור מצוין כשהוא 14 מטרים מהשער ובעט לא רע, אבל שוער היריבה הצליח להדוף.

דקה 70: הזדמנות טובה לרנאטיניו להפוך את התוצאה, אבל הבריזלאי ניסה נגיחה מחמישה מטרים והכדור שלו נחת על הרשת העליונה.

דקה 71: הזדמנות לזהבי לכבוש את השני שלו. כדור טוב הורם לעבר מרכז הרחבה, הישראלי התרומם יפה אבל הצליח רק לשפשף את הכדור, שהחמיץ את המסגרת במטר.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */