יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:10
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מבחנים בב"ש, דנילוביץ': נראה שהגג יוקם מחדש

יוסי אבוקסיס יערוך מבחנים לשחקנים מהליגות הנמוכות, ראש העיר עידכן: "שיקולי הבטיחות יכריעו". אורן ביטון נפרד: "הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה"

|
אצטדיון טוטו טרנר (איציק בלניצקי)
אצטדיון טוטו טרנר (איציק בלניצקי)

בעקבות העידן החדש ודל התקציב לעומת השנים האחרונות אליו נכנסה הפועל באר שבע, הקבוצה של יוסי אבוקסיס מנסה למצוא פתרונות יצירתיים בכל מה שקשור לחיזוק הסגל. המאמן, כבר הוכיח כי הוא יודע לבנות קבוצות טובות בתקציב מוגבל ולקדם שחקנים אלמוניים ודוגמה טובה לכך היא הבמה שנתן ליובל אשכנזי בבני יהודה לאחר שהקשר הגיע מהפועל כפר שלם ששיחקה אז בליגה א'. 

במהלך היומיים הקרובים, לפני פתיחת האימונים הרשמית ביום שלישי הקרוב, אבוקסיס יבחן עשרות כדורגלנים מכל רחבי הארץ, המגיעים בעיקר מהליגות הנמוכות וממחלקת הנוער של המועדון. בין הנבחנים אפשר למצוא את פיראס עוואד ששיחק בעבר במועדון וכעת במ.ס. דימונה שעלתה לליגה א', טום סוקולובין המגן של נוף הגליל, הדר ברד (בנו של מאיר ברד), רותם חתואל (אחי נצרת), באסל טאהא (קרוב משפחה של לואי), דניאל אגמי (הפועל הרצליה) ועוד. 

חגיגות אוהדי ב"ש לאחר הזכייה בגביע

בינתיים, בבירת הנגב ממשיכים לנסות למצוא שחקנים, בעיקר זרים, שיוכלו לחזק את הקבוצה. אבוקסיס ואליניב ברדה מתמקדים בקשר אחורי וחלוץ מהיר, אבל בגלל הקושי בהנחתת זרים עקב הקורונה, העניין הופך למורכב הרבה יותר. בגזרת הישראלים שעדיין לא קיצצו, במועדון מאמינים שבימים הקרובים רוב השחקנים יסכמו על חוזים חדשים ומקוצצים. 

קייס גאנם ואנתוני וארן צפויים לסגור בקרוב, עם מרוואן קבהא נפתרו רוב המחלוקות והוא על סף סיכום, רמזי ספורי צריך לתת תשובה מסוכנו אבי נמני ובן ביטון ינסה למצוא אופציות אחרות בארץ או בחו"ל. מי שהיה אמור להתייצב לפתיחת האימונים הוא שוער ספרטה רוטרדם בעונה שעברה, אריאל הרוש, שחוזר מהשאלה, אבל סוכנו ביקש לדחות זאת כדי למצות אפשרויות בחו"ל. השחקנים הזרים צפויים לנחות בתחילת אוגוסט ולהצטרף לאימונים בכפוף להנחיות החדשות של משרד הבריאות.

קייס גאנם חוגג (נעם מורנו)קייס גאנם חוגג (נעם מורנו)

בנושא אחר, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’, עדכן על הסטטוס של גג אצטדיון טוטו טרנר: “כפי שהודענו לפני מספר שבועות, עיריית באר שבע פנתה לצוות מהנדסים בראשות הקונסטרוקטור הבכיר, ישראל דוד, על מנת שיבחן את הליקויים שנתגלו בגג האצטדיון וימליץ על החלופות לתיקונם. ואכן, בימים אלו שוקד הצוות על בחינת הליקויים ופועל להכנת תכנון החלופות לטיפול בהם. על פניו נראה, כי יהיה צורך בפירוק הגג והקמתו מחדש. עם זאת, נבחנת גם החלופה של תיקון הליקויים ללא החלפת הגג. המשמעויות הכספיות של החלופות השונות ולוחות הזמנים לביצוען יוגשו לעירייה בימים הקרובים.

כיוון שאנו מבינים את חשיבות קיומם של משחקי הקבוצה במגרש הביתי, ביקשנו מצוות המהנדסים לבחון במקביל גם את האפשרות לפתרון ביניים, שיאפשר לקבוצה לשחק ללא קהל (שכן על פניו נראה, שבשל הקורונה יתקיימו המשחקים בתקופה הקרובה בכל מקרה ללא קהל) בהקדם האפשרי. הבהרנו להם שכל פתרון, אם פתרון הקבע ואם פתרון הביניים, חייב לעמוד בראש ובראשונה בסטנדרט הבטיחות הגבוה ביותר. פתרון הביניים כאמור ייבחן על ידי אותו הצוות ותשובות יינתנו בתוך כשבוע. חשוב לומר, בטיחות שחקני הקבוצה, עובדי המועדון והאוהדים, עומדת לנגד עינינו ושיקולי הבטיחות הם שיכריעו, בסופו של דבר, בבחירת הפתרון המועדף והראוי.

רוביק דנילוביץ' (איציק בלניצקי)רוביק דנילוביץ' (איציק בלניצקי)

עם זאת, ומבלי לגרוע מכך, נשתדל לקחת בחשבון במסגרת שיקולינו גם את מימד הזמן הנדרש לצורך מימוש החלופה הנבחרת, כאשר המטרה הינה לאפשר מוקדם ככל הניתן למועדון לשחק במגרשו הביתי. נמשיך לפעול בשקיפות מול המועדון, אוהדי הקבוצה ותושבי העיר ונעדכן בכל התפתחות משמעותית, ככל שתהיה. במסגרת העדכונים השוטפים, שוחחנו היום עם ראשי המועדון ועם נציגי האוהדים והם עודכנו לגבי המצב, כפי שאנו מעדכנים כעת, אתכם האוהדים ותושבי העיר. שבוע טוב ומבורך”.

אורן ביטון נפרד 

המגן השמאלי, אורן ביטון, נפרד רשמית מהקבוצה וכתב באינסטגרם: “אחרי שלוש שנים זה הזמן להיפרד ולצאת לדרך חדשה. שלוש שנים בהן צברתי חוויות, זיכרונות, תארים וחברים לכל החיים. אני רוצה להודות לאנשים שהיו איתי לאורך כל הדרך, לחברים בקבוצה, לצוות המקצועי והרפואי, להנהלה וכמובן לאוהדים. תודה לך הפועל באר שבע”.

אורן ביטון (רדאד ג'בארה)אורן ביטון (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */