יום שלישי, 16.04.2024 שעה 09:06
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מיכה ואצילי שברו שתיקה והתנצלו: שגינו וכשלנו

שחקני מכבי ת"א הגיבו לראשונה על פרשת הקטינות והתנצלו. מיכה: "הייתי צריך לנהוג ביותר זהירות, נפלו עליי השמיים". אצילי: "פגעתי בחשוב לי מכל"

|
עומר אצילי ודור מיכה (רדאד ג'בארה)
עומר אצילי ודור מיכה (רדאד ג'בארה)

שני שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה ועומר אצילי, החליטו הערב (שישי) לשבור שתיקה באופן רשמי ולהתייחס לראשונה לפרשת הקטינות. השניים בחרו להתנצל ולקחת אחריות בפן המוסרי והערכי על מה שהתרחש לפני כחודש וחצי שהוביל לאותה סערה גדולה שבמסגרתה הם אף נשלחו על ידי המועדון לחופשה כפויה. שניהם הוציאו הודעות רשמיות מטעמם בחשבון האינסטגרם האישי שלהם. 

מיכה כתב: “אלו שמכירים אותי יודעים שאני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. אך זה לא סוד שעוברת עליי תקופה לא קלה אשר השפיעה גם על בני משפחתי. תקופה שטלטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי. אז החלטתי לשתף אתכם קצת ממה שעבר עליי בחודשים האחרונים. ‎לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. ‎

דור מיכה (רדאד ג'בארה)דור מיכה (רדאד ג'בארה)

חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. באופן טבעי לאורך כל הדרך שמרתי על שתיקה, אך מחול השדים, השמועות וההכפשות לא פסקו ונדמה כי בית משפט השדה עבד שעות נוספות וכל זאת בזמן שהחקירה עדיין בעיצומה והפרטים אינם ידועים, דבר זה לא מנע את הרצון לחרוץ את דיני כאחרון הפושעים.

על אף זאת, בכל התקופה שבה ישבתי בבית, ערכתי חשבון נפש עמוק עם עצמי במטרה להבין איפה אני כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי.

הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי. בהזדמנות זאת, ארצה לומר תודה לכל האוהדים היקרים על שתמכתם וחיזקתם אותי ואת משפחתי בתקופה המורכבת של חיי. אני אוהב אתכם. ‎אבל מה זה המשבר שלי לעומת המשבר הבריאותי והכלכלי שאנחנו חווים. מתפלל לימים שפויים ובריאים יותר. שמרו על עצמכם ושבת שלום”. 

דור מיכה (רדאד ג'בארה)דור מיכה (רדאד ג'בארה)

אצילי כתב: “שגיתי ברמה המוסרית, דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל, שהרי מדובר גם במקצוע שלי ובמקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר. המחירים ששילמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית.

שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד, מעבר לזה שאצטרך ללמוד לחיות עם הכתם הזה עוד שנים רבות. אין לי כל כוונה להישבר מכך ואעשה הכל כדי לעשות טוב, לשפר ולתרום לקהילה בכל דרך אפשרית. בהזדמנות זאת חשוב לי להודות לאוהדים ולאנשים שתומכים בי ברגעים לא פשוטים אלה. מאחל לכולם שבת שלום בריאות איתנה”. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שגיתי ברמה המוסרית דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באישתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל שהרי מדובר גם במקצוע שלי ובמקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר. המחירים ששלמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית. שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד, מעבר לזה שאצטרך ללמוד לחיות עם הכתם הזה עוד שנים רבות. אין לי כל כוונה להישבר מכך ואעשה הכל כדי לעשות טוב, לשפר ולתרום לקהילה בכל דרך אפשרית. בהזדמנות זאת חשוב לי להודות לאוהדים ולאנשים שתומכים בי ברגעים לא פשוטים אלה מאחל לכולם שבת שלום בריאות איתנה ורק דברים טובים.

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on

בימים אלה ממתינים מיכה ואצילי להחלטתה הסופית של מכבי ת”א בעניינם ולמרות הכול, ממשיכים לקוות כי המועדון יחזיר אותם ויאפשר להם להיות בחזרה חלק מהקבוצה. 

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */