יום שלישי, 16.04.2024 שעה 15:10
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בחירתו של בן: הדרך שהובילה את שהר לקפריסין

השאיפה להתקדם, האתגר החדש, השבחים שקיבל, הרצון להיות מוערך והשכנוע מהמשפחה: אחרי שבוע עם הרבה התלבטויות, חלוץ הפועל ב"ש בחר באפואל ניקוסיה

|
בן שהר. דרך חדשה (חגי מיכאלי)
בן שהר. דרך חדשה (חגי מיכאלי)

שבוע מכריע עבר על בן שהר. החלוץ שזכה בכל תואר אפשרי במדי הפועל באר שבע הרגיש שזהו. צריך לחשוב על האתגר הבא, דווקא עכשיו, דווקא אחרי גביע שהגיע בסיום עונה קשה במיוחד. לאחר אותה חגיגה זכייה, פורסם לראשונה כאן ONE על מועמדתו של שהר לאפואל ניקוסיה ומרגע זה ובעיקר עם סיום העונה של באר שבע, העניינים החלו לזוז מהר. אחרי ימים עמוסים, שהר אמר כן ובשלישי הבא הוא יחתום רשמית במועדון הגדול ביותר בקפריסין.

ההתקדמות המשמעותית הגיעה לפני כשבועיים ואחרי הגביע זה נכנס לתאוצה שגלשה ליום חמישי שעבר, בזמן החופשה הקצרצרה באילת יחד עם רעייתו ושני ילדיו. הקפריסאים שלחו זכרון דברים לסוכניו של שהר, רונן וגלעד קצב וביקשו לקבל תשובה כמה שיותר מהר כי הם כבר החלו באימונים. בין הנופש למציאות, יחד עם חצי ליגת העל ששהתה באותו הזמן במלונות באילת, שהר היה צריך לעבד את ההחלטה. הרי היא לא פשוטה בכלל. מצד אחד תמיד החלום של החלוץ היה לחזור לחו"ל, אולם התפשטות הקורונה והעברת המשפחה למדינה אחרת, גרמה להתלבטות גדולה אצל שהר.

בן שהר (חגי מיכאלי)בן שהר (חגי מיכאלי)

תוסיפו לזה את החשש לעזוב מקום בטוח וטוב מקצועית עבורו בגיל 30, הבעייתיות בקליטת ישראלים בקפריסין בגלל הקורונה והרי שהעניין החל להיראות מורכב עוד יותר. אחת האופציות שהעלו בהלצה היא ששהר יעשה את הדרך לאי השכן ביאכטה במשך 4 שעות, מה שנדחה מיד על ידו. משפחת שהר ניסתה להתעסק כמה שפחות עם ההצעה במהלך הנופש, אבל בחופשה בטבריה עם המשפחה המורחבת של שהר ורעייתו, בחיזוק של החבר הטוב שיר צדק, ההתלבטות הפכה לקשה יותר.

בן שהר. לקח זמן לחשוב (נעם מורנו)בן שהר. לקח זמן לחשוב (נעם מורנו)

כשהמשפחה המורחבת מנסה לשכנע להישאר אולי בישראל ולחכות להצעה אחרת, שהר משך את ההחלטה עד אחרי כל ההמלצות ששמע בימים האחרונים. באותו הזמן, בהפועל באר שבע מבינים שהמוציא לפועל שלהם עומד ללכת. למרות שבשנים האחרונות שהר היה תמיד צריך להתגבר על אתגרים בחוד ההתקפה כמו תומאס פקהארט, אליניב ברדה, לוסיו ועוד, בסופו של דבר הוא היה זה שמגיע ברגע הנכון עם השערים החשובים באמת. אחד מהם הגיע לפני שבוע וקצת בגמר הגביע. "עכשיו אנחנו מפנימים כמה אנחנו עלולים להדרדר ללא חלוץ שכובש דו ספרתי בכל עונה. זה יהיה לא פשוט להסתדר בלעדיו", אמרו בקבוצה.
בינתיים, הקפריסאים ראו ששהר מתמהמה עם ההחלטה והטלפונים מהצוות המקצועי של אפואל הגדילו את הלחץ ואפילו את ההצעה הכספית מ-250 ל-290 אלף יורו. נונו מוראייש, עוזר מאמן אפואל, מכיר היטב את שהר מהתקופה שלו כשחקן בצ'לסי בעונות 2006-2007. אין ספק שהוא היה גורם משמעותי בקבלת ההחלטה על בן שהר והרעיף שבחים למאמן היווני של אפואל מארינוס אוזונידיס. גם החלוץ עצמו קיבל הרבה שבחים על אוזונידיס ועצם הצטרפות למועדון גדול שמתמודד על תארים והשתתפות במפעלים אירופיים קרצו לו מאוד.

בן שהר (חגי מיכאלי)בן שהר (חגי מיכאלי)

אחד הדברים הכי חשובים, מעבר לסטטיסטיקה והכסף, הוא ההערכה. שהר תמיד הרגיש בתוכו שאוהדי באר שבע ואנשי המועדון יכלו להעריך אותו יותר ואחרי הגביע הוא כבר לא הסתיר זאת. עצם העניין שיש לו את ההזדמנות ללכת לאתגר אחר, בשכר שבו הוא כמעט ולא נפגע באופן יחסי לקיצוץ הקורונה, עם גביע והרבה כבוד - זה הרגע הכי מתאים שיש עבורו. כשאוהדי באר שבע החלו לדמיין את חוד ההתקפה ללא שהר, ההערכה גדלה מיד, ומיום ליום הציפו אותם אוהדים בהודעות הוואטספ שקיבל שהר שרק עלו והפכו לחמות עוד יותר. "מרגש לקבל את כל ההערכה והאהבה הזאת. בן עוזב בלב כבד מקום חם שהוא מאוד אוהב ומעריך", אמרו בסביבתו.

ביום רביעי האחרון הנהלת אפואל ניקוסיה והנשיא המשיכו ללחוץ מתוך רצון לצרף את שהר והסכימו כמעט לכל דרישותיו. "הנשיא של אפואל הראה כמה הוא רוצה את בן ויש לזה משמעות גדולה עבורנו", סיפרו מקורביו. בבוקר למחרת, שהר קיבל את המידע והבין שזה הרגע להחליט וכך גם קרה. שהר באמצעות האחים קצב הודיע לאפואל שהוא מוכן להצטרף והגיע לנקודת שיא בשעות הערב של אותו היום באמצעות זכרון דברים.

שהר. רוצה להיות מוערך (שחר גרוס)שהר. רוצה להיות מוערך (שחר גרוס)

כעת, בעזרת גורמים בכירים במשרד הבריאות, שהר עבר בדיקת קורונה ואם תצא שלילית הוא יעלה על טיסה ישירה ביום שלישי בבוקר. שהר אם כן ירוויח במדי אפואל ניקוסיה כ-340 אלף יורו (לא כולל מענקי גביע ואליפות) בחוזה דו עונתי, כשאחריה יחזור להפועל באר שבע. בינתיים, אוהדי אפואל נרגשים מבורו וגם העלו סטורי לאחד מעמודי האוהדים באינסטגרם.

הסטורי של עמוד האוהדים של אפואל (אינסטגרם)הסטורי של עמוד האוהדים של אפואל (אינסטגרם)

הסיכום שהגיע בשעות הבוקר והפך לסופי בשעות הערב ביום חמישי כאמור, מותיר את הקבוצה מבירת הנגב בפני בעיה מקצועית גדולה. אמנם היא חוסכת הרבה כסף בתקציב הקבוצה, אך אחד הנכסים הגדולים שלה מוצא מקום חדש והיא תצטרך למצוא חלוץ אחר שיכנס לנעליים הגדולות שהוא משאיר. כאמור ביום שלישי ימריא שהר לקפריסין שם ימתינו לו מנהל הקבוצה ומספר אנשי המועדון, יערוך בדיקת קורונה נוספת ובדיקות רפואיות אחרי שיעשה סיבוב במתקן המועדון ובעיר. אם הכל ילך כשורה, שהר יחתום רשמית ויוצג כחלוץ אפואל ניקוסיה וינסה להמשיך במספרים של השנים האחרונות. 

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */