יום חמישי, 28.03.2024 שעה 18:25

3 חלו בקורונה בנבחרת הג’ודו, שתחזור לאימונים

ההתפרצות בנבחרת הגברים: אחרי הבדיקות והבידוד, האיגוד מתכונן להשבת האימונים בווינגייט. הג’ודאים יהיו בקפסולות של עד 20 איש ויקפידו על ההנחיות

|
נבחרת הג'ודו (איגוד הג'ודו)
נבחרת הג'ודו (איגוד הג'ודו)

שלושה נדבקים, בידוד ובדיקות לכולם - וחזרה לשגרה. תחקור אירוע התפרצות וירוס הקורונה בנבחרת הגברים בג’ודו הסתיים וכעת באיגוד הג’ודו מתכוננים להחזרת הספורטאים לאימונים במתכונת מיוחדת של קפסולות החל מיום ראשון הקרוב, אחרי שהבידוד של חברי הנבחרת יסתיים בסוף השבוע הקרוב.

כזכור, האירוע החל בזמן מחנה אימונים של נבחרת הגברים בכנרת, אז אחד מהג’ודאים הצעירים חש ברע והרגיש כי חום גופו עולה. הוא קיבל הוראה מיידית להישאר בחדרו, ולאחר מכן לעזוב את המקום ולהיבדק מחשש שהתסמינים שלו הם של וירוס הקורונה.

בגלל שהג’ודאים חולקו לזוגות בחדרים, ביחד איתו בחדר שהה גם הג’ודאי הבכיר טל פליקר, שמתאמן גם באופן צמוד עם אותו הג’ודאי כיריב אימונים במשקל של עד 66 ק”ג - והוא נדבק גם כן. אלא שהם לא ישנו לבד בחדר, משום שלילה קודם הצטרף לחדר שלהם ג’ודאי צעיר מנבחרת הג’וניור שהמזגן בחדרו לא עבד והוא ביקש ללון בחדרם של השניים. באותו הלילה וירוס הקורונה עבר גם לגופו, כך שהשבוע התגלה כי שלושתם חלו בקורונה.

כל ספורטאי נבחרת הגברים הוכנסו לבידוד וכל מי שבא במגע או שהה לצידם של השלושה נשלח לבדיקות, כולל אנשי צוות, אך בסופו של דבר, מלבד שלושת הספורטאים הללו כל היתר יצאו שליליים לווירוס הקורונה בבדיקות שעשו והם יסיימו את הבידוד שלהם ביום שישי הקרוב.

כעת באיגוד מתכננים להחזיר את האימונים לשגרה במכון וינגייט החל מיום ראשון עבור כל אלה שלא חלו, אך במתכונת מיוחדת של קפסולות כך שנבחרת הגברים תתפצל לשלוש קפסולות אימון לפי משקלים נמוכים, משקלים בינוניים ומשקלים גבוהים. בכל קפסולה יהיו לכל היותר עד 20 ספורטאים ואנשי צוות ביחד. בתוך אותן הקפסולות יבואו במגע ישיר רק שני ג’ודאים, כך שהאימונים הפיזיים יהיו למעשה בין ג’ודאי בכיר ליריב אימונים מהמשקל שלו.

נבחרת הנשים, שעברה לעבוד מהבית כאמצעי מניעה למקרה של התפרצות גורפת, תחזור גם היא לעבוד ביום ראשון. בשלב זה עדיין לא ברור האם גם נבחרות הקדטים והג’וניור יחזרו להתאמן, אך גם אם זה אכן יקרה האימונים שלהן יהיו במתכונת מצומצמת של קפסולות ולא באימונים של 60 ספורטאים ומעלה כפי שהיה בעבר. באיגוד העבירו לספורטאים מסר באמצעות היו”ר משה פונטי להקפיד על ההנחיות בכל שלב ובכל אימון: “הספיק לנו האירוע הזה, אנחנו לא רוצים ליפול שוב”, אמר פונטי.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */