יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בנס ציונה נרגעו: אלפונטה לא נדבק בקורונה

עוזר המאמן קיבל תשובה שלילית בבדיקה השנייה שעבר ונמצא כי הוא אינו חולה, אנשי ושחקני הקבוצה לא צריכים בידוד. שטיין נפרד: "לנצח תהיו בלב שלי"

|
שחקני נס ציונה (נעם מורנו)
שחקני נס ציונה (נעם מורנו)

סקציה נס ציונה יכולה לנשום לרווחה. עוזר המאמן, כפיר אלפונטה קיבל תשובה שלילית בבדיקת הקורונה השנייה שביצע ואינו חולה, משמע אנשי הקבוצה לא יאלצו להישאר בבידוד. 

עוזר המאמן שרק ביום חמישי האחרון קיבל תשובה חיובית אחרי שבנו אובחן כחיובי, ערך בדיקה נוספת ביום שישי במסגרת נוהל הבדיקות של משרד הבריאות בכדי לוודא את ההידבקות בנגיף ובה נקבע כי לא נדבק. בכל אופן אנשי המועדון החליטו ללכת לערוך את הבדיקות שקבעו על מנת להסיר גם את הספק הקטן שמא נפלה עוד טעות. 

אוהדי ק"ש חוגגים הישארות בליגה

במצב שבו הכל יהיה תקין, השחקנים יוכלו לראשונה אחרי כמעט ארבעה חודשים (חלק מהזמן בשל ההסגר המדיני) לצאת מהבידוד כפי שכבר עשו בשבוע שעבר שאר קבוצות הפלייאוף התחתון.

המועדון אישר את הפרסום ב-ONE ומסר בתגובה: ״בבדיקה נוספת שערך עוזר המאמן, כפיר אלפונטה, הוא נמצא שלילי לנגיף הקורונה. שחקני הקבוצה והצוות אינם מחויבים לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות. בריאות איתנה לכולם״.

רז שטיין נפרד: לנצח תהיו עמוק בלב שלי, בטוח שעוד ניפגש

בתוך כך, השחקן שהחזיק את הקבוצה על כתפיו לאורך רוב העונה, רז שטיין, נפרד מהמועדון בו כיכב בשנתיים האחרונות בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו:״לפני שנתיים כשחתמתי בנס ציונה המטרה של הקבוצה הייתה להישאר בליגה הלאומית, מהיום הראשון שהגעתי הבנתי איזה קסם ולב יש במקום הזה. עשינו עונה מדהימה שהסתיימה בעליית ליגה וזכייה בשחקן העונה כבונוס. מהיום שעלינו אמרו לנו, ״למה עליתם״ ״אין לכם סיכוי״ ״אתם תהיו שק החבטות של הליגה״ ״אתה הולך לרדת ליגה״ ולא פחדתי מזה ולמרות הצעות מקבוצות אחרות הלכתי עם הלב והמשכתי פה לעוד שנה בידיעה שזה יכול לקרות ולמרות הכל בחרתי באתגר הזה בלב שלם ובלי פחד״.

רז שטיין חוגג (שחר גרוס)רז שטיין חוגג (שחר גרוס)

הקשר שעבר עונה לא פשוטה בפן האישי אחרי שאיבד את אביו, חיים, ממחלת הסרטן, הוסיף וסיכם את מה שעבר בעונה אחת: ״עברנו הרבה קשיים בדרך, בלי מגרש ביתי, החלפת מאמנים, הנהלה חסרת ניסיון, תקציב נמוך, איבדתי אבא וכלב, קורונה, קיצוצים ולמרות הכל ככל שעבר הזמן התקדמנו והשתפרנו והאמנו גם בימים הכי קשים שזה אפשרי, הגענו לסוף העונה ועשינו תקופה מדהימה שלצערי הסתיימה בדרך הכי אכזרית שאפשר אבל הוכחנו שאנחנו ראויים ונלחמנו עד השנייה האחרונה. השחקנים, הצוות וההנהלה עשו הכל כדי שנצלח את המשימה ואנחנו גאים במה שעשינו ומצטערים בפני הקהל והאנשים שהמועדון יקר להם שלא צלחנו את המשימה. לצערי למדתי לקחת הכל בפרופורציה בחיים ולדעת לקבל ולחבק גם את הרע שזה חלק מההתפתחות וההצלחה שלנו לקבל את הטוב״.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לפני שנתיים כשחתמתי בנס ציונה המטרה של הקבוצה הייתה להישאר בליגה הלאומית , מהיום הראשון שהגעתי הבנתי איזה קסם ולב יש במקום הזה. עשינו עונה מדהימה שהסתיימה בעליית ליגה וזכיה בשחקן העונה כבונוס . מהיום שעלינו אמרו לנו , ״למה עליתם״ ״אין לכם סיכוי״ ״אתם תהיו שק החבטות של הליגה״ ״אתה הולך לרדת ליגה״ ולא פחדתי מזה ולמרות הצעות מקבוצות אחרות הלכתי עם הלב והמשכתי פה לעוד שנה בידיעה שזה יכול לקרות . למרות הכל בחרתי באתגר הזה בלב שלם ובלי פחד , עברנו הרבה קשיים בדרך , בלי מגרש ביתי , החלפת מאמנים , הנהלה חסרת ניסיון , תקציב נמוך , איבדתי אבא ואפילו כלב , קורונה , קיצוצים ולמרות הכל ככל שעבר הזמן התקדמנו והשתפרנו והאמנו גם בימים הכי קשים שזה אפשרי , הגענו לסוף העונה ועשינו תקופה מדהימה שלצערי הסתיימה בדרך הכי אכזרית שאפשר אבל הוכחנו שאנחנו ראויים ונלחמנו עד השנייה האחרונה . השחקנים הצוות וההנהלה עשו הכל כדי שנצליח את המשימה ואנחנו גאים במה שעשינו ומצטערים בפני הקהל והאנשים שהמועדון יקר להם שלא צלחנו את המשימה. לצערי למדתי לקחת הכל בפרופורציה בחיים ולדעת לקבל ולחבק גם את הרע שזה חלק מההתפתחות וההצלחה שלנו לקבל את הטוב . מבחינה אישית לסיכום אני רוצה להודות לנס ציונה על תקופה מדהימה , 21 שערים , 15 בישולים בשנתיים מדהימות שהוצאתם ממני את הלב והכי טוב שאני יכול לתת גרמתם לי לרגעים של אושר שאקח לכל החיים ששום כסף לא יכול לתת , תודה לקהל הכתום המדהים תודה להנהלה לצוות המאמנים במשך השנתיים האלה מקווה שגרמתי לכם להמון רגעי אושר , היה לי יותר מבית חם בשבילי אני כ״כ אוהב אתכם אתם לנצח תהיו עמוק בלב שלי ובטוח שעוד ניפגש , נתתי כל מה שיכלתי להצלחת הקבוצה והמועדון , בשורות טובות ובריאות לכולם

A post shared by Raz Stain (@raz_stain) on

״מבחינה אישית, לסיכום, אני רוצה להודות לנס ציונה על תקופה מדהימה, 21 שערים, 15 בישולים בשנתיים מדהימות שהוצאתם ממני את הלב והכי טוב שאני יכול לתת גרמתם לי לרגעים של אושר שאקח לכל החיים ששום כסף לא יכול לתת, תודה לקהל הכתום המדהים, תודה להנהלה לצוות המאמנים במשך השנתיים האלה מקווה שגרמתי לכם להמון רגעי אושר, היה לי יותר מבית חם בשבילי אני כל כך אוהב אתכם. אתם לנצח תהיו עמוק בלב שלי ובטוח שעוד ניפגש, נתתי כל מה שיכולתי להצלחת הקבוצה והמועדון, בשורות טובות ובריאות לכולם״.

רז שטיין חוגג (שחר גרוס)רז שטיין חוגג (שחר גרוס)

שטיין בן ה-26 כזכור, הפך לשחקן חופשי בעת שהקבוצה ירדה בחזרה לליגה הלאומית ומעורר עניין בקרב לא מעט קבוצות בליגת העל ביניהן הפועל חיפה, עירוני קריית שמונה וכמו כן, גם הפועל חדרה, שחושקות במי שסיים כמלך השערים של הכתומים עם תשעה כיבושים ושני בישולים.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */