יום חמישי, 18.04.2024 שעה 13:02

רמז לבאות? תום ראובני גבר על שחר צוברי בגינוסר

בדרך לפתיחת המבחנים על הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו: בזמן שהם קרובים זה לזה בדירוג האולימפי, הגולש הצעיר ניצח בתחרות הפנימית ה-1 של הנבחרת בארץ

|
תום ראובני המנצח (צילום: איגוד השייט)
תום ראובני המנצח (צילום: איגוד השייט)

התחרות הפנימית הראשונה לנבחרת גלישת ברוח לגברים הסתיימה היום (שבת) בגינוסר, בסיומה תום ראובני, שהוביל לאורך כל התחרות, סיים במקום הראשון הכללי וניצח, בעוד שהמדליסט האולימפי שחר צוברי הגיע למקום השלישי. לאור העובדה כי שניהם יחסית קרובים זה לזה בדירוג על הכרטיס האולימפי, עולה השאלה האם מדובר ברמז לבאות, לקראת פתיחת המבחנים האולימפיים לאולימפיאדת טוקיו?

ביום השלישי המסכם של התחרות הפנימית בגינוסר התקיימו ארבעה שיוטים, עם שיוט בוקר ברוח חלשה ושלושה שיוטים שנערכו אחר הצהריים ברוח חזקה. ראובני בלט מאוד במי הכנרת ובסך הכל ניצח בחמישה מתוך 11 השיוטים של התחרות (היום חצה את קו הסיום במקומות 4,1,1,5) וסיים עם 21 נקודות שליליות סה”כ. יואב כהן סיים אחריו עם 26 נקודות, כאשר צוברי שזכה בכרטיס לאולימפיאדת טוקיו ונאבק עליו מחדש הגיע שלישי עם 30 נקודות. יואב עומר ואופק אלימלך נותרו מאחור, אבל הרדימו את תומר ורדימון הצעיר שנותר אחרון בהפרש משמעותי מיתר חברי הנבחרת והתקשה להדביק את הפער. 

מי שבר בשבילה את הבידוד?

חוץ מורדימון, שסיים אחרון בשבעה שיוטים והראה שיפור מסוים ביום האחרון - כל היתר היו בתחרות צמודה, כאשר כמעט כל אחד מחמשת גולשי הנבחרת הצליח לנצח לפחות שיוט בודד אחד. עבור הנבחרת זו הייתה התחרות חשובה במיוחד בזמן שאין פעילות תחרותית בחו”ל עקב מגיפת הקורונה, וזו אחת מבין ארבע תחרויות שנועדה לקבוע את הרכב חברי הנבחרת לשנת התחרויות הקרובה בדרך לאולימפיאדת טוקיו בקיץ 2021.

לתחרויות הללו שנערכות בישראל אין קשר להארכת המבחנים האולימפיים לטוקיו והן לא מעניקות ניקוד למבחנים הללו, אלא רק קובעות מי יהיו חברי הנבחרת כאמור. למעשה, המבחנים האולימפיים יימשכו בדיוק מאותו המקום שהפסיקו בשתי תחרויות בין-לאומיות שיתקיימו במהלך השנה הקרובה, כאשר המצב בנבחרת הוא כזה ששחר צוברי מוביל עם 25 נקודות דירוג ואחריו נמצא תום ראובני עם 1- נקודות דירוג. לאור ההתעוררות של ראובני בתחרות הפנימית הראשונה בארץ, ייתכן מאוד כי זהו רמז לבאות על פתיחת התחרות על הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו, שעלול להילקח מצוברי במהלך השנה הקרובה. 

תום ראובני (איגוד השייט)תום ראובני (איגוד השייט)

מלבד השניים הללו, יואב כהן שהציג יכולת לא רעה בגינוסר כרגע עם 11- נקודות בדירוג האולימפי, כאשר אופק אלימלך עם 13- ויואב עומר עם 16- נקודות. לשלושת הגולשים הראשונים בדירוג מובטחת פעילות בינלאומית מלאה בשנה הקרובה, אך מקומם של הגולשים מחוץ לשלישייה הזו ייקבע בהתאם לתוצאות בתחרויות הפנימיות בארץ.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */