יום שישי, 19.04.2024 שעה 18:59
ליגת ווינר סל 23-24
87%1822-211223מכבי ת"א
73%1828-206722הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
41%1784-176922הפועל עפולה
41%1987-182122הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 20:40
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • עירוני נס ציונה
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • הפועל ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • חמישי, 25/04, 20:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 26/04, 13:45
  • הפועל חיפה
  • הפועל אילת
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • הפועל חולון
  • הפועל ירושלים
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני רמת גן

הנקינס: לא אתנגד לשחק יום אחד במכבי ת"א

הזר החדש והמסקרן של ראשל"צ בראיון מיוחד ל-ONE: ההתלהבות מההגעה לישראל, העברית המרשימה, היכולות של ראשל"צ וההצהרה: "אני הולך לזכות באליפות"

|
זאק הנקינס מטביע (אורן בן חקון)
זאק הנקינס מטביע (אורן בן חקון)

בגיל 23, מסלול קריירת הכדורסל של זאק הנקינס מעורר עניין רב בלשון המעטה. הסנטר שמגיע מעיירה קטנה במישיגן, כבר עשה שם לעצמו ובראיון מיוחד ל-ONE הוא מדבר על הכל: ההגעה לנימבורק "זה מקום נהדר להתחיל בו", החששות מהסגר "משהו שלא באמת הפנמתי אותו", היורוליג "לא אתנגד לשחק במכבי תל אביב" ועל התקופה הקשה כעת בארצות הברית כשעל הדרך ולא פוחד להצהיר: "אני הולך לזכות באליפות".

איך חווית את העונה לפני הקורונה?
"נהניתי מאוד מהעונה ומצ'כיה, זה היה פשוט נהדר מקום רגוע להתחיל בו את הקריירה והחברים שלי לקבוצה היו נהדרים האמריקנים, הצ'כים והקרואטים. היה לנו גם מאמן מאוד טוב (אורן עמיאל, מ.ב), שהגישה שלו לאימון ‘אני סומך עליכם כשאתם משחקים, אבל אני עדיין המאמן’ וזה היה פשוט כיף והצלחנו מאוד. וכקבוצה אני חושב שהתחברנו על המגרש ומחוצה לו ואישית עבורי זו הייתה דרך נהדרת להתחיל את הקריירה במקום מאוד טוב". 

נצחון דחוק לירושלמים על ראשון לציון

שיחקת עבור עמיאל בנימבורק, האם הייתה לו יד בהגעתך לראשון?
"לאורן לא הייתה יד בדבר, שמעתי משחקנים מקצוענים אחרים ומאנשים בסביבתי שישראל היא מקום נהדר לשחק בו במיוחד בתור אמריקאי. לארצות הברית יש השפעה גדולה מאוד על ישראל, בייחוד כי שתי המדינות מאוד קרובות האחת לשנייה מבחינת היחסים. יש כאן המון דוברי אנגלית וכדורסל טוב מאוד, כך שזה מקום טוב להמשיך ולשחק בו כדורסל, ואני פשוט רוצה להמשיך ולשחק כדורסל. הקורונה הרסה את עונות הכדורסל וזה מקום נהדר להמשיך ולשחק, שיראו אותי יותר לקראת החוזה הבא שלי בו אני אמשיך את הקריירה. זה כל מה שרציתי לעשות במקום לשבת בבית למשך חודשים רבים". 

אילו חששות היו לך טרם הגעתך? בכל זאת קורונה... בידוד למשך התקופה?
"בכל מה שקשור לקורונה, מעולם לא הייתי מודאג, אבל כל הרעיון של להיות בהסגר למשך כל התקופה הוא משהו שלא באמת הפנמתי אותו, ברור שזה מצב שונה מכל מה שהכרתי עד כה ובמיוחד עכשיו כשאני נמצא כאן לבד ובבית יש לך את המשפחה ואת החברים אם יוצאים איתם. ברור שזה מצב שונה שאני לומד איך להתמודד איתו, אבל מתגברים, מוצאים דרכים חדשות ויצירתיות להעביר את הזמן ולהישאר חדים, כמו להמשיך את לימודי השפה ספרדית, ייעוץ זוגי אונליין עם הארוסה שלי והכומר שלנו כך שיש דרכים שונות. אפשר למצוא דרכים נוספות כמו משחקי מחשב. במקור לא חשבתי על כך יותר מדי אבל אין ספק שלומדים כיצד להתמודד עם המצב (בידוד)".   

אורן עמיאל (אורן בן חקון)אורן עמיאל (אורן בן חקון)

בריאות הנפש אצל ספורטאים מקצועניים זה נושא שעולה לא מעט, יכול להיות שלא שמו מספיק דגש באירופה ובישראל על הנושא הזה בכל מה שקשור לבידוד?
"זה נושא מאוד רציני, וזה גם מטריד אותי לחשוב באופן מודע על כך שאני לא יכול להרשות לעצמי לשבת כל היום בבית כי בקלות אפשר להיכנס לדיכאון אם מתאפשר לצאת מהבית כל יום רק למשך שעתיים כדי לשחק כדורסל, כאשר בשאר הזמן אתה לבדך בבידוד. אני חושב שזה משהו שכל אדם צריך להסתכל על זה ולחשוב האם זה מה שאני רוצה לעשות? האם זה משהו שאוכל להתמודד איתו? ובאלו דרכים אני יכול להבטיח שלא תהיה לי בעיה עם זה”. 

“צריך להקריב ואני לא בטוח כיצד מנהלות בליגות חושבות בנושא והאם היו דיונים בנושא או האם ישנן קבוצות שמצאו דרך להקצות משאבים לשחקנים. אם הם צריכים משהו אז שיודיעו להם, ראשון לציון מהבחינה הזו היו נהדרים, אם אתה צריך משהו או שנדאג לך למשהו בבקשה תגיד לנו כי אנחנו יודעים שזה לא דבר (הבידוד) שקל לעבור אותו. אני חושב שהם עשו עבודה טובה מאוד בלהשאיר אותנו פעילים ועם מוטיבציה כדי שנעבור את התקופה הזו ונהנה ממנה לאורך הדרך".

האם אתה חושש מהעלייה במספרי החולים המאומתים בשבועות האחרונים בישראל?
"זה בהחלט משהו שאפשר לצפות שיקרה כשפותחים בחזרה את המדינה ואנשים מתחילים לבוא במגע האחד עם השני, אבל בגלל שאנחנו מבודדים לבדנו, נזהרים ונבדקים בכל יום לחום גוף ולקצב לב וכל וכו', אני חושב שאין לי דאגות. אבל לפעמים מקריבים ולוקחים את הסיכון עם דברים מסוימים כי אין באמת אפשרות להיות בטוחים במאת האחוזים במצב הנוכחי בעולם, אז צריך רק לעשות את מה שאתה יכול ולמצוא דרך להמשיך את החיים".

בדיקות קורונה (רויטרס)בדיקות קורונה (רויטרס)

שיחקת בליגה הצ'כית וכעת הגעת לישראלית שנחשבת לליגה טובה יותר, בטח עם קבוצות פלייאוף לגיטימיות ביורוליג וליגת האלופות, האם אתה רואה בהגעה שלך ארצה כשדרוג מקצועי?
"אין ספק שזו הזדמנות עבורי לשחק נגד שחקנים וקבוצות ברמה גבוהה מאוד כמו הפועל ירושלים אותה קיוויתי לפגוש כבר בפלייאוף (ליגת האלופות) כששיחקתי עבור נימבורק, וכמו גם נגד מכבי תל אביב שזה יהיה מאוד מרגש עבורי לשחק נגדם ואני מצפה לזה כבר. אני חושב שעבורי זו פשוט הזדמנות לראות מה אני יכול להוכיח ובאיזו רמה אני נמצא ולהראות שעבורי באופן אישי אני יכול לשחק ברמה הזו ובאופן עקבי במספר מפגשים מולן. התרגשתי מאוד כשראיתי כאן את רמת המשחק ונגד מי אני הולך לשחק, כך שזה צעד מקצועי עבורי לבחון את המים, ולקחת אפילו צעד קדימה".     

איך שיתוף הפעולה עם גיא גודס והחברים לקבוצה עד כה, בכל זאת ראשון קבוצה שרצה כבר זמן מה וכמעט ולא ביצעה שינויים בסגל למעט ההחתמה שלך ושני צעירים?
"זה היה נהדר לראות שהחבר’ה האלו כבר שיחקו יחד ושכולם מכירים היטב האחד את השני, ידעתי שיש לנו שלושה שחקנים חדשים בקבוצה עם נועם אביבי וחן כלפון (במבטא עברי כמעט מושלם) ואיתי, כך שעבורי זה מאוד קל להשתלב לתוך סיסטם שרץ, כי סגנון המשחק שלי מתאים ללא מעט סגנונות משחק וכישרונות, כך שכשהחברים לקבוצה ראו שאני אהיה מסוגל לשחק היטב איתם. התחלנו לפתח כימיה די טובה בתוך הקבוצה מהר מאוד ובמשחקי האימון כולנו הבנו אחד את השני והם מבינים היטב את הדינמיקה שלהם האחד עם השני ועם המאמן, וכשאני הבנתי מהר מאוד כיצד להשתלב ולעזור לקבוצה בדרך הכי טובה שאני יכול זה פשוט נהדר ואני נהנה מאוד עם הקבוצה בשבועיים האחרונים, וזה כיף כשנהנים ממה שעושים במיוחד בתקופה הזו". 

נועם אביבי (איציק בלניצקי)נועם אביבי (איציק בלניצקי)

אני חייב להחמיא לך על ההגייה העברית שלך, משהו שאתה רוצה אולי לחלוק איתנו? 
"כשהייתי בצ'כיה ניסיתי ללמוד את ההגייה הנכונה של שמות ושל מילים וללמוד כמה מילים פה ושם, אני מניח שאם ישראלי היה מגיע לאמריקה והיה קורא לי זאק ולא זכריה (בהגייה עברית) אז אני אומר כן זה השם שלי זאק, כך שאני מנסה להגות את השם שלהם נכון ולהתייחס לתרבות שלהם בכבוד וזה נחמד ללמוד דברים חדשים כך שכך אני ניגש לזה". 

העובדה שציינת את השם זכריה מסקרנת אתה יכול להרחיב?
"כשרק הגעתי, מנהל הקבוצה סיפר לי מה יהיה השם שלי בעברית והמשמעות שלו שזה לזכור את אלוהים, כך שזה היה די מגניב, ופעם אחת אמרתי את זה ומאז כמה מהחבר'ה הישראלים מתבדחים איתי וקוראים לי יותר בשם הזה מאשר בשם שלי כך שזה היה כיף".

לפי איך שזה נשמע אתה 100% ישראלי... 
"(צוחק) זה אחד מהדברים הנהדרים בעבודה שלי, אני מקבל כסף כדי לשחק משחק שאני אוהב לשחק, אבל גם יוצא לך לטייל ברחבי העולם ולפגוש אנשים שונים ולחוות קצת מהתרבות ומהעולם שלהם וזה מגניב להתחבר לאנשים בדרך הזו".  

זאק הנקינס ועמנואל טרי (אורן בן חקון)זאק הנקינס ועמנואל טרי (אורן בן חקון)

כבר בגיל 23 הצלחת לעשות שם לעצמך, זה משהו שציפית לו? הרי זה לא המסלול הרגיל של בחור צעיר שהגיע מדיוויז'ן 2 ל-1, משם לקבוצה טובה מאוד בתור קבוצה ראשונה באירופה כשאתה מעמיד ממוצעים די טובים.
"אני מרגיש שהמסלול שלי הוא מיוחד עד כה לכל אורכו, שני משחקים שלי בשנה האחרונה בתיכון הביאו לכך שקיבלתי מלגה על סך 3,000 דולר ממכללה אחת בדיוויז'ן 2 כדי להצטרף אליה (לא גויס, מ.ב), ובשנה האחרונה שלי שם זכינו באליפות, לאחר מכן עברתי למכללה רצינית מדיוויז'ן 1 והצלחתי להשפיע גם ברמה הזו. לאחר מכן ליגת הקיץ של ה-NBA ואז לעבור למדינה נהדרת לקבוצה מצוינת בליגת האלופות ולהשפיע בגדול, כך שזו תמיד ברכה עבורי להסתכל לאחור כי אני לא רואה את עצמי בתור מי שהייתה לו הצלחה ברמה הזו, אלא כמי שעבד מאוד קשה עבור מה שאני יכול לעשות”. 

“התברכתי במאמנים טובים ובחברים טובים לקבוצה שעוזרים לי להראות לפעמים טוב יותר ממה שאני חושבף שאני ואני אסיר תודה על כך ועל כל ההזדמנויות שהיו לי ואני מקווה לעבוד קשה ולהמשיך ולטפס במעלה הסולם. יש לי הרבה מטרות ושאיפות גבוהות באשר למקום אליו אני רוצה להגיע, אבל זה תמיד נחמד שבזמן שאתה עובד קשה להשיג את המטרות ולהסתכל לאחור ולהעריך את כל האנשים וההזדמנויות שהיו לך והביאו אותך למקום בו אתה נמצא כשאתה עושה משהו שאתה אוהב לעשות".

ומהו המקום אליו אתה רוצה להגיע?
"בסופו של דבר אני רוצה להגיע ל-NBA, לדרוך על הפרקט שם למשחק יהיה חלום בלתי ייאמן עבורי, קיוויתי לשחק בליגת הקיץ בקיץ החולף אבל הקורונה הרסה הרבה דברים, אבל אני לא הולך להתלונן על זה כי יש אנשים שנמצאים במצב גרוע יותר. נקווה שבשנה הבאה תהיה לי את ההזדמנות להגיע למחנות הקיץ. כרגע המטרה העיקרית שלי להמשיך צעד אחד בכל פעם ולהמשיך ולהשתפר יותר ויותר. נקווה שבנקודה מסוימת אגיע ליורוליג ואשחק נגד קבוצות טובות עם שחקנים נהדרים ולהגיע הכי רחוק שאפשר להגיע, ולשמוח על המקום אליו אגיע". 

לוגו ה-NBA (רויטרס)לוגו ה-NBA (רויטרס)

יש איזו קבוצת יורוליג ספציפית שאתה אוהב?
"נהניתי מהאקלים בישראל עד כה, כך שלא אתנגד לשחק במכבי תל אביב בנקודה מסוימת בקריירה שלי, רק בגלל שישראל נראית כמו מקום נהדר שאני אשמח להיות מסוגל לטייל בארץ. אבל כרגע אין קבוצה ספציפית אני בשלב בו אני לוקח את ההזדמנויות כאשר הן מגיעות, כך שכרגע אני מתרכז בעבודה קשה ובלהשתפר יותר ויותר ולהיות הכי טוב שאני יכול להיות". 

איך היה לגדול במישיגן, ספר לנו קצת על עצמך?
"אני מגיע מעיר מאוד קטנה בה מתגוררים כ-3,000 אנשים, אנחנו נמצאים ממש על אגם מישיגן בצפון כך שבקיץ זו עיר מאוד תיירותית, המון אנשים מגיעים ויש לנו פסטיבל גדול, ולא מעט סירות וחופים, והמון שלג בחורף. אני אוהב חיות, כשגדלתי עזרתי לאבי בגידול, באימון ובהרבעת סוסים, זה משהו שמאוד אהבתי לעשות. בקיצים כשאני חוזר הביתה אני אוהב להעביר את הזמן באסם בטיפול בסוסים, לפני שהגעתי לישראל. אני מקווה שלאחר שנסיים את העונה כאן אני אוכל לשוב ולטפל בסוסים. אני אוהב חיות ואת הטבע, אני מאוד אוהב מוסיקה, אני מנגן בתופים מגיל חמש, אני מנגן רוק נ רול ולהקות כנסייה ותזמורת". 

האם החזרה לשחק היא כשהסיכון גבוה יותר מהתמורה?
"זו סוגיה שהועלתה בפני כבר על ידי מישהו מסביבת הכדורסל שלי בעבר, הוא שאל אתה בטוח שאתה באמת רוצה לעשות את זה? מה יקרה אם הדברים ישתבשו? האם זה באמת שווה את זה? ועבורי כל פעם שאני זוכה לעלות על הפרקט לעשות את מה שאני אוהב לעשות וגם אם זה לא עבור תמורה אדירה. אני לא הגעתי עבור חוזה ענק לחודשיים האלו, ולשחק במהלך החודשיים האלו גם לא בהכרח ישפיע על החוזה הבא שלי. בבית הרגשתי שאני כבר מאבד את זה, אני צריך לשחק כדורסל זה מה שאני עושה כרגע. אני מנסה שלא לתת לזה להגדיר אותי בתור מי שאני כבן אדם, אבל כרגע זה מה שאני אוהב לעשות ומה שאני רוצה לעשות ואם יש אפילו סיכוי קטן שזה יעזור לי בדרך כלשהי בעתיד, גם אם זה רק בלהשתפר כי אני משחק נגד שחקנים טובים אז זו הזדמנות טובה, גם אם המצב לא אידיאלי אני אנסה להתגבר על כך ולהשתפר ואיהנה מהדרך".

עוז בלייזר ושחקני ראשל"צ בסיום (איציק בלניצקי)עוז בלייזר ושחקני ראשל"צ בסיום (איציק בלניצקי)

לאור התוספות לסגל, מה הציפיות של מכבי ראשון לציון להמשך העונה?
"אמרו לי שיהיה זה נס להיות במקום השני וזו תהיה אכזבה גמורה לסיים במקום הרביעי, אחרי העונה שהייתה לקבוצה אבל אני חושב שיש לנו קבוצה נהדרת ואנחנו ממשיכים להשתפר מיום ליום אחרי משחקי האימון. אני תמיד רוצה לנצח ואין בראשי כל צל של ספק שאני יכול לעזור לקבוצה לנצח ושאנחנו יכולים לעשות משהו כך שהמטרה עבורי לנצח בכל משח בו אני משחק אם זה נגד מכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת זו תמיד תהיה המטרה שלי ואני חושב שזה אפשרי לחלוטין כל עוד מתרכזים במה שהמאמן אומר לנו, משחקים כדורסל קבוצתי בדרך הנכונה, משאירים את האגו בחוץ. לא דיברנו ספציפית באשר למה המטרה או איפה אנחנו רוצים להיות, עבורי המטרה היא לנצח ואני די בטוח שכולם שותפים להרגשה הזו. אין מי שעולה לפרקט וחושב לעצמו אנחנו נוותר על המשחק הזה, אנחנו נעבוד קשה ונשקיע כדי לנצח בכל פעם, אז אני הולך לזכות באליפות זו המטרה שלי".           

המון דברים קורים בארצות הברית בו זמנית, מחאת ה’בלאק לייבס מטר’ ונשיא ארצות הברית וכל זאת כשברקע עונת ה-NBA מתעתדת לחזור, מה אתה חושב על כל הדברים שמתרחשים ביחד?
"השנה האחרונה הייתה משוגעת במיוחד עבור אמריקה, לראות דברים כה מזוויעים שקורים ואת כל השנאה שנולדת מתוך זה. יש אנשים שממש חושקים בשינוי אמתי וטוב, ויש את אלו שמנצלים את המצב ומתנגדים לכל זה עם שנאה., אבא שלי הוא שוטר והוא מכבד את כולם ורוצה את התוצאה הטובה ביותר, אני מגיע ממשפחה נוצרית שרוצה פשוט לאהוב אנשים, והייתה לי הזמנות נהדרת להכיר וללמוד דרך הכדורסל על תרבויות של אנשים אחרים ומחוץ לעיירה בת 3,000 תושבים שמרביתם לבנים”. 

“לא זכיתי לחשיפה כזו לפני וישנן מספר נקודות מבט אליהן יכולתי להיחשף בגיל צעיר יותר אבל הכדורסל סיפק לי הזדמנות נהדרת להכיר אנשים נפלאים, הלוואי ויהיה שיח גדול וטוב יותר בין קבוצות שונות בנוגע להבנה של הכאב והסבל של מה שקרה ונקווה שבסופו של דבר כשאנשים יחלו להירגע קצת עדיין יהיה את אותו הדחף להביא לשינוי אמיתי, ושמחוקקי החוקים יוכלו לבדוק באמת מה הדבר הכי טוב”.

דונלד טראמפ (רויטרס)דונלד טראמפ (רויטרס)

“איך כל זה מתקשר לכדורסל? אני לא כל כך בטוח, ישנם את מי שחושבים שחידוש הליגה יהווה היסח דעת ישכיח את השינוי החברתי, ויש את מי שחושבים שהכסף מהחידוש יוכל לשמש למטרה שהיא להביא לשינוי חברתי וכי זו הדרך להפוך לנראים ולגרום לאמריקה לראות אותם על הפרקט או בראיונות בהם ידברו על שינוי חברתי או אפילו עד כמה זה יהיה עוצמתי ללבוש חולצות שמקדמות את המטרה בזמן חימום”. 

“אין תשובה נכונה לכל זה כשזה מגיע לכדי כל אדם בנפרד ומה הוא חושב שצריך לעשות, אבל אני חושב שה-NBA מציג בפניהם אופציות, באשר לכסף שיקבלו במידה ויחליטו להשתתף או שלא להשתתף בחזרתה של הליגה. ונראה כבר מה יחליטו, כמובן שאני מכבד את זכותו של כל אדם לקבל איזו החלטה שהוא רוצה, טובה או רעה באשר לאם הוא רוצה לחזור לשחק או שלא בתקופה הזו עם כל מה שקורה מבחינת הקורונה ותנועת בלאק לייבס מטר, זו סיטואציה קשה להיות בה”.    

מה דעתך על הדרך בה הממשלה טיפלה בכל הנוגע להפגנות?
"ישנם כמה גורמים בממשלה שנרתמו למען התנועה, ומכירים במה שצריך לשנות, יש כאלו שהם דיסוננס קוגניטיבי ויש כמה שעבורי בכל אופן נתפסים כלא אמינים באשר לתמיכה שלהם או שהם לא באמת מבינים מה המשמעות של התנועה. בכל מצב אני משתדל שלא להכליל כי כל אדם מגיע עם חוויות וניסיון משלו, אמריקה היא מקום מיוחד בגלל שיש 50 מדינות שונות עם ארגונים משלהן ושטחי שיפוט משלהן ויש כאלו שטיפלו במצב טוב יותר מאחרות וכאלו שתמכו טוב יותר מאחרות ואני חושב שכולם בסיטואציה כמו זו יכולים להיות טובים יותר, בלשוחח ולמצוא דרכים שיביאו לשינוי אמתי ולשיחות בין כולם כדי למצוא את הדרכים הנכונות לקדמה".   

מה היית עושה אלמלא היית כדורסלן?
"יש לי תואר בביולוגיה סביבתית, ובסופו של דבר אני רוצה לעבוד בטבע עם חיות עד כמה שאני אוכל והאמת היא שהייתה לי התנסות מעשית לפני שהגעתי לאקזבייר, עבדתי שם עבור רשות היערות והייתי יוצא כל יום ומחפש קן של נצים במטרה לבצע מעקב מספרי אחר האוכלוסייה וקצב ההתרבות שלה וזה היה ממש מגניב עבורי. אני רוצה לעבוד בטבע עם חיות או אפילו לנהל אורווה ביום מן הימים באימון סוסים או משהו בסגנון יש לי מספר תחומי עניין נוספים שאבחן אבל זה יהיה בוודאות קשור לטבע ולחיות". 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */