יום שני, 17.06.2024 שעה 15:38
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
64%2220-232628הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
48%2588-240329הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2503-244930בני הרצליה
38%2370-232629הפועל עפולה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
31%2475-225729הפועל אילת
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שני, 17/06, 21:00
  • הפועל ת"א

"לא נחתי בפגרה, אוהב לראות את עצמי משתפר"

אבדיה היה מרוצה מהיכולת בניצחון מכבי ת"א על אשדוד: "עבדתי נורא קשה, אתן הכל כדי לסיים את העונה בטעם טוב". וגם: הכעס של אייסי ומי הרגיע אותו?

|
דני אבדיה (איציק בלניצקי)
דני אבדיה (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב גברה אמש (ראשון) 82:114 על מכבי אשדוד במחזור שפתח מחדש את הליגה, וזאת כאשר רגע לפני פתיחת המשחק הודיעו בקבוצה על כך שאות’לו האנטר ייעדר משורותיה. בסיום המשחק בו שלטה אלופת המדינה למן הפתיחה אפשר לומר בפה מלא שבמכבי ממשיכים לשדר עסקים כרגיל והקו אותו הציגו לאורך כל העונה טרם פגרת הקורונה נמשך. 

בשורה התחתונה, הצהובים כאמור מרוצים מהתצוגה אותה הציגו שחקניו של יאניס ספרופולוס, מעבר לעובדה שהנהלת הקבוצה הצליחה להחזיר את כל מי שחפצה להחזיר, העובדה כי הצליחה למצוא פתרונות לוגיסטיים שאפשרו לשחקני הקבוצה ששבו מחו"ל להתאמן בכפר המכביה בעוד שאלו שנשארו כאן בארץ זכו למעקב ואימונים, ובשורה התחתונה כל אלו התחברו לכדי כך שהקבוצה נראתה טוב בהתחשב בחוסר התאום אותו כלל קבוצות הליגה צפויות להפגין לאחר ההפוגה.  

הצגה של אבדיה בניצחון של מכבי על אשדוד

את המשחק אפשר אולי לתאר בשתי מילים והן דני אבדיה, במשחק לכשעצמו חניכיו של יאניס ספרופולוס הציגו ארסנל מרשים כאמור אך לצד הופעת בכורה מרשימה של סנדי כהן והשיפור אותו המשיך להראות יובל זוסמן על כל אלו כמו גם על תרומתם הקבועה של "החשודים המיידים" הפילה הופעתו של אבדיה עליה סיפרו בסביבתו כי הוא שם לעצמו למטרה לגדול פיזית במהלך הפגרה, וכי הוא השקיע המון כדי להגיע לתוצאות שבלטו מאוד על הפרקט.

חלק משחקני הקבוצה עדין נראו כי הם צריכים להסיר מעט חלודה דבר שהוא יותר מלגיטימי בהתחשב בנסיבות, וקווינסי אייסי שמנסה להיכנס מחדש לקצב לא היה מרוצה לאחר שהוחלף ודאג להראות את שאט נפשו כשהוא מזיז את הכיסא עליו הוא יושב בהפגנתיות, גם לאחר שמנהל הקבוצה עמי ביטון ניגש להרגיעו, אייסי לא התרצה עד הסוף וזרק מעליו את המגבת שהונחה על כתפיו. בסופו של דבר קווינסי נרגע הודות לסקוטי ווילבקין ודני אבדיה. 

דני אבדיה וקווינסי אייסי (איציק בלניצקי)דני אבדיה וקווינסי אייסי (איציק בלניצקי)

זוהי אינה הפעם הראשונה שהשחקן כועס על חילוף שמגיע בעקבות יכולתו כזכור הפעם הקודמת התרחשה במשחק היורוליג מול באיירן מינכן שם בעט בשלט הלד. בסביבת הקבוצה דווקא בחרו לראות את התקרית כדבר חיובי היות וזה מראה על האכפתיות של השחקן בטח במשחק בו הקבוצה הובילה בפער.

עסקים כרגיל, כך אפשר לסכם את המשחק אבל בעצם רק כמעט, לפני המשחק מכבי תל אביב ביצעה את הצגת השחקנים בדומה למה שהיה קורה במשחקי היורוליג דווקא, למשחק צוות האימון הגיע בחליפות מחויטות כשם שהיה בכל משחק בקבוצה אפילו עשו כל שביכולתם עבור השחקנים כדי לגרום לתחושה להיות קרובה ככל האפשר לחוויה בטרום עידן הקורונה עם מסכי הענק מאחורי ספסלי הקבוצות, ועם הקלטות עידוד של אוהדי הקבוצה. 

אלונזו קולמן מול קווינסי אייסי (איציק בלניצקי)אלונזו קולמן מול קווינסי אייסי (איציק בלניצקי)

עסקים כרגיל כאמור אך רק כמעט, אין ספק שמסכי הענק והקלטות העידוד ממתיקים את הגלולה הכה מרה שנכפתה בגלל מגפת הקורונה, הרי כדורסל ללא אוהדים כמו כדורגל ללא אוהדים או כל ענף ספורט אחר פשוט מרגישים מוזר. לאחר המשחק דני אבדיה סיפר: "סוף סוף לחזור לשגרה, אמנם באולם ריק, אבל סך הכל החוויה של המשחק, לשחק ביחד נגד קבוצה יריבה, חיכיתי לו המון זמן. קשה בלי זה, כיף לחזור למשפחה”.

“עבדתי נורא קשה, הקפדתי נורא על האוכל והאימונים, עוד לא הגעתי למטרה, שמח שמתחילים לראות עליי, יש לי מוטיבציה להשתפר, אני אוהב לראות את עצמי משתפר בכל יום”.

דני אבדיה מטביע (איציק בלניצקי)דני אבדיה מטביע (איציק בלניצקי)

“הקהל שלנו זה הכול, אנחנו נורא מתגעגעים אליהם והם חסרים לנו, זאת המציאות כרגע, אנחנו לא מסתכלים על חצי הכוס הריקה. צריכים להמשיך להיות ביחד, לשחק את המשחק שלנו כמו לפני הפגרה הזאת. כל אחד יודע את המקום שלו, יש לנו צוות אימון ורפואה מצוין. האווירה פה מסביב טובה וכיפית, מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בניצחונות”.

“באנו לסיים את העונה בטעם המתוק. זה פגע בי שהעונה האירופית שלנו הסתיימה בטעם רע. הרגשנו שאנחנו יכולים ללכת רחוק. אנחנו באים לעבוד על מה שנשאר, באים הכי חדורי מוטיבציה כדי לקחת את התואר האחרון שנשאר. אני נהנה מהרגע, חי כל יום בעתו, שמח להיות עם החברים שלי לקבוצה. כיף לי פה, כמו משפחה פה, אני נהנה מהרגע, חושב על כל משחק בעתו”.

דני אבדיה וסקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)דני אבדיה וסקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)

עוד הוסיף דני: “לא נחתי בפגרה, עבדתי יותר קשה מלפני הפגרה. אני רעב לתואר הזה, רעב לסיים את העונה בטעם טוב, לשמוח עם החברים שלי. יודע שזה יהיה הכי כיף בעולם. אתן את כל כולי כדי שזה יקרה".

אסור לפספס
נגןמה עשו קאובוי וגיישה במשחק בליגה היפנית?
מה עשו קאובוי וגיישה במשחק בליגה היפנית?
נגןבתוך המטבח של רונאלדו: מה CR7 אוהב לאכול
הצצה לתוך המקרר של כריסטיאנו רונאלדו
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */