יום חמישי, 18.04.2024 שעה 21:00
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6136-5730בני יהודה1
6019-5030עירוני ק"ש2
5428-4630עירוני טבריה3
5040-5830מכבי יפו4
4734-4630הפועל נוף הגליל5
4548-5530הפועל ניר רמה"ש6
4234-3830הפועל א.א. פאחם7
4241-3430מכבי הרצליה8
 פלייאוף תחתון 
4140-4130הפועל עכו1
3739-3130מ.ס כפר קאסם2
3539-2730הפועל ראשל"צ3
3435-3630הפועל ר"ג4
3453-3830סקציה נס ציונה5
3140-2830הפועל כפ"ס6
2453-3330הפועל עפולה7
1666-2730איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • עירוני טבריה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי יפו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל עכו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 19/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם

בסכנין ממשיכים לחלום: אין פייבוריטית לעלייה

אלדד שביט מתכונן למכבי פתח תקווה ב-20:00: "משחקים נגד הקבוצה הטובה ביותר בליגה". עומר פרץ ינסה להמשיך את המומנטום מהבכורה מול קטמון המאכזבת

|
שחקני בני סכנין חוגגים (איציק בלניצקי)
שחקני בני סכנין חוגגים (איציק בלניצקי)

המחזור ה-34 בליגה הלאומית יימשך הערב (שני, 20:00) עם שבעה משחקים מרתקים. במוקד, מכבי פ”ת תשחק מול בני סכנין הלוהטת, הפועל ראשל”צ המתאוששת עם מאמנה החדש על הקווים, עומר פרץ, תארח את הפועל קטמון, והפועל ניר רמה”ש תארח את הפועל רמת גן לקרב צמרת משובח. במשחקים נוספים, מ.ס כפר קאסם תארח את בית”ר ת”א/בת ים לקרב המרעננות של הליגה, מכבי אחי נצרת תארח את בני לוד לקרב על החיים, הפועל אשקלון תארח את הפועל עפולה למשחק של להיות או לחדול והפועל אום אל פאחם תארח את הפועל עכו.

מכבי פ”ת – בני סכנין (המושבה) 

העולה הראשונה לליגת העל, מכבי פ”ת, תפגוש לקרב סופר מרתק את הקבוצה שירדה איתה בצוותא לליגה הלאומית. הכחולים מגיעים למשחק אחרי שבמחזור האחרון הבטיחו את העלייה ולמעשה כל שנותר הוא להמשיך לשחק באופן ספורטיבי ולנסות גם לקחת את תואר האליפות על הדרך. שחקניו של גיא לוזון, לא הפסידו בשני המשחקים האחרונים אחרי ההפסד נגד רמה”ש וינסו להמשיך באותה הדרך. מנגד, קבוצתו של אלדד שביט, שכבר באמצע העונה נראתה כמו אחת שמוותרת על חלומות העלייה, עשתה שינוי מטורף מאז שהגיע המאמן והיא פשוט לא מפסיקה לנצח. הצפוניים מגיעים אחרי שלושה ניצחונות רצופים מפתיחת הפלייאוף ובמומנטום סופר חיובי. מבחינת הסגל, אין ספק שמדובר במשחק בין שתי קבוצות שראויות להיות בליגת העל ומעניין לראות את רמת הכדורגל שהן תציגנה. 

הצצה לבית החלומות של דויד לואיז

מאמן בני סכנין, אלדד שביט, אמר ל-ONE לקראת המשחק: “רצף המשחקים לא מאפשר לנו להתכונן באופן מיוחד, אנחנו בהחלט מודעים שאנחנו משחקים נגד הקבוצה הטובה ביותר בליגה, אך מתרכזים בעצמנו”.

על סיכויי העלייה של הקבוצה אמר: “אין פייבוריטית לעלייה וגם פחות מעניין מי הפייבוריטית, נשארו 4 משחקים והסיכויים שווים בין הקבוצות”.

אלדד שביט (איציק בלניצקי)אלדד שביט (איציק בלניצקי)

הפועל ראשל”צ – הפועל קטמון (הברפלד)

עוד קבוצה שחולמת על עלייה היא הפועל ראשל”צ. אחרי שבשבוע שעבר התבשרנו כי מנחם קורצקי לא ימשיך בקבוצה עקב בעיות רפואיות, מונה עומר פרץ הצעיר שהגיע מכפר שלם, אותה העלה ליגה השנה לליגה הלאומית, וינסה לעשות חיל גם בראשל”צ ולעלות שתי ליגות, עם שתי קבוצות שונות, ובאותה העונה. הקבוצה מעיר היין חזרה מפגרת הקורונה בצורה מזעזעת אחרי שכבר הובילה בבטחה את המקום השני. הכתומים, שלא ניצחו עד המשחק האחרון בשישה משחקים רצופים, ינסו להמשיך המומנטום החיובי עם המאמן החדש על הקווים, שהשיג כבר במשחק הבכורה שלו על הקווים ניצחון 1:3 חשוב על הפועל ניר רמה”ש.

מנגד, מה עוד אפשר לומר על הפועל קטמון. כבר כמה שנים שהמועדון חולם על עלייה אבל ביכולת שכזאת אין על מה לחלום. האורחת דווקא בישורת האחרונה תמיד נכשלת כשגם העונה זה קורה לה. הקבוצה של זיו אריה לא הצליחה לנצח בארבעת משחקיה האחרונים כשהיא כובשת רק שער אחד וממוקמת במקום הרביעי בטבלה, עם 51 נקודות לזכותה, 6 נקודות פחות מהמקום השני.  

שחקני ראשל"צ חוגגים עם איתמר שבירו (חגי מיכאלי)שחקני ראשל"צ חוגגים עם איתמר שבירו (חגי מיכאלי)

מתן עמבר אמר לקראת המשחק מול קטמון: “היינו צריכים את הניצחון האחרון בשביל הביטחון, אנחנו נכנסים לשבוע קריטי מאוד להמשך הדרך, מגיעים כדי לייצר המשכיות ולהישאר תלויים בעצמנו. ניתן הכול עד הסוף בשביל להשיג את המטרה שלנו”.

הפועל ניר רמה”ש – הפועל רמת גן (גרונדמן)

משחק צמרת נהדר בין שתים מהקבוצות הטובות בליגה. המארחת מגיעה אמנם אחרי שני הפסדים רצופים מול בית”ר ת”א בת/ים ובאחרון מול הפועל ראשל”צ שהתאוששה על חשבונה, אך בהחלט היא במצב רוח חיובי כשהיא נמצאת במקום השישי בטבלה, מרחק 8 נקודות מהמקום השני. מנגד, הפועל רמת גן מגיעה אחרי ניצחון גדול 1:2 מול בית”ר ת”א/בת ים ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי. הקבוצה של עופר טסלפפה, ממוקמת שביעית בטבלה, רק נקודה מתחת ליריבתה מהשרון.

עדן הרשקוביץ ושחקני הפועל רמת גן חוגגים (שחר גרוס)עדן הרשקוביץ ושחקני הפועל רמת גן חוגגים (שחר גרוס)

מאמן האורדונים, עופר טסלפפה, אמר ל-ONE לקראת המשחק: “מצפה למשחק קשה מול קבוצה איכותית, השאיפה להגיע לכל משחק כשאנחנו עושים את המיטב ולקדם שחקנים צעירים”.

עופר טסלפפה (רדאד ג'בארה)עופר טסלפפה (רדאד ג'בארה)

מ.ס כפר קאסם – בית”ר ת”א/בת ים (לוד)

הפתעת העונה בלאומית היא ללא ספק מ.ס כפר קאסם. קבוצתו של תומר קשטן, שעושה עבודה פשוט נפלאה, ממוקמת במקום החמישי בטבלה, הרבה מעל המצופה. העולה החדשה אמנם הפסידה במחזור האחרון 1:0 מול בני סכנין אך זה בא אחרי שלושה ניצחונות רצופים. המארחת ממוקמת במקום החמישי בטבלה רק 7 נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגת העל בתום העונה.

שחקני כפר קאסם חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני כפר קאסם חוגגים (חגי מיכאלי)

קשר מ.ס כפר קאסם, ירדן כהן, אמר ל-ONE לקראת המשחק: “המשחק מחר הוא משחק נגד אחת הקבוצות הכי איכותיות בליגה, המטרה שלנו נשארה אותה מטרה וזה לכוון הכי גבוה שאפשר, זאת אומרת לנצח את ארבעת המשחקים שנותרו”.

העונה הנהדרת שהקבוצה עושה עד כה: “אנחנו עושים עונה מצוינת. יש לנו קבוצה מצוינת מבחינת חומר השחקנים וחדר הלבשה נדיר שזה סוד ההצלחה כמובן”.

העבודה הנהדרת של מאמן הקבוצה, תומר קשטן: “תומר מאמן מצוין ואיש נפלא כמובן, הוא לא מתפשר על עבודה במגרש ומחויבות מצד אחד, ומצד שני נותן לי שקט מקצועי וזו לדעתי הנוסחה המנצחת עד כה”.

העתיד שלו: “לגבי עונה הבאה, אני לא ממש מתעסק בזה כרגע, יש לנו עוד 4 משחקים. המטרה שלי לסיים את העונה הנוכחית מהבחינה האישית והקבוצתית על הצד הטוב ביותר”

ירדן כהן חוגג (דן יידוב)ירדן כהן חוגג (דן יידוב)

מכבי אחי נצרת – בני לוד (עילוט)

אחרי שכבר השיגה את אחד מהניצחונות החשובים העונה, כשהביסה את הפועל עפולה 0:3, שוב חזרה אחי נצרת אחורה אחרי שספגה 3:1 מול הפועל פ”ת. שחקניו של ניר ברקוביץ’, נמצאים בעונה שהמועדון ירצה לשכוח, כשהם ממוקמים במקום ה-13, 3 נקודות בלבד מהמקום המוביל למבחנים. מנגד, קבוצתו החדשה של ראובן עטר נמצאת במגמת עלייה, אחרי שניצחה בקרבות תחתית חשובים את הפועל עפולה 1:2 ומול הפועל עכו באותה התוצאה ונראה שהמאמן מביא לשינוי המיוחל בקבוצה, בדיוק לרגעי ההכרעה של העונה.

ראובן עטר, ישאיר את בני לוד בליגה? (שחר גרוס)ראובן עטר, ישאיר את בני לוד בליגה? (שחר גרוס)

הפועל אשקלון – הפועל עפולה (סלה)

קרב תחתית מהגדולים שהיו בשנים האחרונות. שחקניו של מוטי איוניר מגיעים למשחק מהמקום הלפני אחרון, עם 26 נקודות באמתחתם. איוניר קיבל את הקבוצה במצב מזעזע ופשוט מוציא מהם את המקסימום. הכחולים נמצאים במקום ה-15 בטבלה, 6 נקודות מתחת ללוד כשכמובן כל העיניים יהיו נשואות למשחק בין לוד לאחי נצרת. מנגד, הדרך של הפועל עפולה לעבר ליגה א’ היא כמעט בלתי נמנעת. קבוצתו של שלומי דורה ממוקמת עמוק במקום האחרון, עם 24 נקודות באמתחתה ויודעת שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי תאורתי להישאר, כמובן גם בהתחשב בתוצאה במשחק בין לוד לאחי נצרת. מה שבטוח, משעמם לא יהיה כאן.

מוטי אhוניר, עושה מעל למצופה (אורן בן חקון)מוטי אhוניר, עושה מעל למצופה (אורן בן חקון)

הפועל אום אל פאחם – הפועל עכו (דוחא) 

העולה החדשה ממוקמת במקום העשירי בטבלה, עם 43 נקודות לזכותה. אחרי שרוב העונה הייתה בצמרת הליגה הגיעו 10 משחקים רצופים שאום אל פאחם לא ניצחה שזרקו אותה לחלק התחתון של הטבלה. במחזור האחרון הקבוצה התאוששה מעט כשניצחה 1:3 את הפועל נוף הגליל. מנגד, העכואים ממוקמים במקום ה-12, במרחק של 4 נקודות בלבד מהמקום המוביל למבחנים ויודעת שהיא חייבת ניצחון על מנת שלא להסתבך כהוגן. האורחת נמצאת כאמור בתקופה מזעזעת כשהיא לא מצליחה לנצח כבר בשישה משחקים רצופים. 

שחקני אום אל פאחם חוגגים, יסבכו את הפועל עכו? (עמרי שטיין)שחקני אום אל פאחם חוגגים, יסבכו את הפועל עכו? (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */