יום שבת, 20.04.2024 שעה 14:48
ליגת ווינר סל 23-24
87%1822-211223מכבי ת"א
73%1828-206722הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
41%1784-176922הפועל עפולה
41%1987-182122הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 20:40
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • עירוני נס ציונה
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • הפועל ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • חמישי, 25/04, 20:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 26/04, 13:45
  • הפועל חיפה
  • הפועל אילת
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • הפועל חולון
  • הפועל ירושלים
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני רמת גן

גיא הראל מדבר: מכבי, קטש, ג'ייקובן ואמארה

האיש החזק בהפועל ירושלים בראיון מיוחד ל-ONE לקראת חידוש הליגה: עזיבת בראון ותומאס, המאבק במנהלת ומול מכבי ת"א, המאמן, החזרה לפרקט וסטודמאייר

|
גיא הראל (אורן בן חקון)
גיא הראל (אורן בן חקון)

בפגרת הקורונה שנכפתה כרעם ביום בהיר על הכדורסל הישראלי, גיא הראל תפס לא מעט כותרות. הוא לא אהב את ההתנהלות של מכבי תל אביב ואף עלה להתקפה כאשר תקף את הצהובים. כעת, ערב חידוש משחקי הליגה, האיש החזק בהפועל ירושלים והאיש שמנווט היטב את המערכת בשנים האחרונות, נשמע הרבה יותר מפויס ורגוע מבחינת מכבי ת"א, ומבקש להתרכז בקבוצתו.

לקראת חידוש משחקי הליגה, שהם למעשה כמו תחילת עונה לכל דבר, הראל מדבר בראיון מיוחד ל-ONE על ירושלים אחרי עזיבת ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, הציפיות, עודד קטש, המאבקים עם מכבי ת"א, המנהלת, היורוליג, ליגת האלופות, על חלק מהקהל שלא פעם תקף אותו, אהרון תלם ודייוידאס סרווידיס. יש לציין כי הראל מאוד אופטימי באשר להמשך העונה של קבוצתו.

87:96 לירושלים על גלבוע/גליל במשחק אימון

גיא, אתם בלי ג’ייקובן בראון, בלי טיישון תומאס, שני שחקני מפתח מאוד משמעותיים שעזבו אתכם, לא ככה אני מניח רצית שתיראה הפועל ירושלים בחזרה לליגה.
”בהסתכלות עכשיו על המצב הנוכחי, כמובן שהמטרה הייתה שכל מי ששיחק אתנו את משחק הליגה האחרון יופיע למשחק הליגה כשתחודש. אבל כשהחלטנו על חידוש הליגה לקחנו בחשבון שזה יכול להיות המצב ולקחנו בחשבון גם מצבים יותר גרועים מזה, אבל זו הפועל ירושלים חזקה עם חבר’ה שרצינו שיהיו פה, ואני כבר לא יכול לחכות שהליגה תתחיל”.

שני השחקנים שעזבו אתכם לא יכולים לרסק את הקבוצה?
”לא. הם שחקנים מצוינים אבל גם השחקנים שנישארו הם שחקנים מצוינים. אנחנו קבוצה מאוד חזקה ומגובשת וזה לא ישבור איתנו. החיזוק האחרון שהבאנו כמו ג’רמי פארגו מדבר בפני עצמו. אנחנו מערכת חזקה מאוד”.

ג'ייקובן בראון חש ברע (חגי מיכאלי)ג'ייקובן בראון חש ברע (חגי מיכאלי)

תהיו קבוצה יותר חזקה מלפני הקורונה?
”קשה לי להגיד את זה קודם כל כי היינו קבוצה מצוינת, אבל נהיה קבוצה טובה מאוד”.

אז למרות שאיבדתם שני שחקנים כ”כ משמעותיים, המטרה שלכם נשארה לזכות באליפות?
”היעד שלנו קודם כל זה להגיע למשחק המכריע כי זו הפועל ירושלים ואלה המטרות שלה כבר הרבה מאוד שנים וגם העונה, שם כבר הכול פתוח”.

אתה יודע שכשהחליטו שהליגה חוזרת וכל השחקנים  שלכם התחילו לחזור היו כאלה שאמרו ‘גיא הראל משחק אותה, הוא הכין את הסגל מראש כי הוא ידע מה יש לו בידיים’, בטח שמעת את כל הטיעונים האלה.
”שמעתי, אני יכול לשלוט במה אנשים אומרים? יש קבוצות שפעלו לטובת חזרת הליגה ובנו קבוצות חדשות לגמרי, יש קבוצות שהחזירו 75% מהסגל, אני שמח שבסופו של דבר אנחנו הצלחנו להעמיד קבוצה טובה”.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)

איזו הפועל ירושלים אנחנו נראה?
”קודם כל קשה מאוד מאוד לנבא. אנחנו רואים גם בגרמניה איזה מהפכים קבוצות עברו, אבל אנחנו קבוצה טובה, כולם מכירים את השיטה של עודד ונחזור להיות קבוצה מלהיבה”.

היו הרבה קרבות בתוך המנהלת עד שהליגה חודשה, ועושה רושם ואתה ורמי כהן (יו”ר הפועל ת”א) די שולטים במנהלת נכון להיום.
”אני לא חושב שזה ככה. היו הרבה אמוציות וזה טבעי כי זו לא איזושהי החלטה על הדרך אלא החלטה גדולה. לשמחתי היו מספיק אנשים שחשבו שטוב להחזיר את הכדורסל והולכת להיות לנו אחלה ליגה. אני חושב שהרוב המוחלט של האנשים במנהלת מברכים על ההחלטה”.

רמי כהן (חגי מיכאלי)רמי כהן (חגי מיכאלי)

בהתחלה המנהלת למעשה סגרה את הליגה, מאוד מיהרו לסגור אותה ויכול מאוד להיות שאם לא החזרה של הכדורגל הליגה לא הייתה חוזרת. 
”לא סגרנו את הליגה. מההתחלה ההחלטה שהתקבלה הייתה לעצור את הליגה. כמובן שאנחנו והכדורגל היינו באיזשהו קרב משותף, ברור שהכדורגל היו יותר בחזית ואני מודע לזה. אני חושב שהיה די ברור שאם הכדורגל יחזור אז אנחנו נחזור דקה אחרי. לא במקרה השרה מירי רגב פנתה במסיבת עיתונאים ואמרה שהליגה בכדורסל חוזרת”. (המסע"ת שאמרה כדורסל במקום כדורגל, ג.ל.) 

מכבי ת”א רצו לחזור?
”אני יודע שהפועל ירושלים רצתה לחזור ורוב הבעלים רצו לחזור וזה מה שמעניין”.

למה התכוונת שאמרת לגבי אנשים  מכבי ‘עקרב יישאר עקרב’?
”אני לא רוצה לחזור ולפרשן. אני במשך שבע שנים בתפקיד מתייחס כמעט רק להפועל ירושלים. לצערי הייתי צריך להתייחס לקבוצה אחרת בתקופה כזו או אחרת, אבל אני אשאר נאמן לדרכי ואתייחס אך ורק להפועל ירושלים”. 

שמעון מזרחי ודייויד פדרמן (חגי מיכאלי)שמעון מזרחי ודייויד פדרמן (חגי מיכאלי)

אבל בכל זאת, אתה מאוד כעסת על מכבי ת”א בכל התקופה הזאת של הקורונה, היו הרבה אמוציות שיצאו החוצה, המון טענות נגד ההתנהלות שלהם ולא הסתרת את זה, ראינו גיא הראל אחר.
”מה שהיה לי להגיד באותו זמן אמרתי. העיקר שהכדורסל חוזר. אני לטובת הפועל ירושלים ולטובת הכדורסל הישראלי וכרגע הטובה של ירושלים ושל הכדורסל הישראלי היא שנחזור לשחק ביום ראשון כדורסל”.

אתה מתרגש מכל האיומים של מכבי ת”א שאמרו שיעזבו את הליגה וישחקו רק ביורוליג?
”אני יודע להתייחס להפועל ירושלים, אבל בתור דירקטור במנהלת אני יודע שיש 12 קבוצות שמתייצבות לחזרת הליגה ואם תהיה קבוצה שתבחר לפעול אחרת אנחנו נפעל בהתאם. אין מה להתייחס כרגע לדברים שהם לא מעשיים”.

ישיבת דירקטוריון היורוליג (האתר הרשמי של מכבי ת"א)ישיבת דירקטוריון היורוליג (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

אתה כבר לא מתייחס למכבי ת”א? עד לאחרונה הזכרת אותם הרבה מאוד.
”בשבע שנים אפשר לספור על כף יד אחת את כמות הפעמים שבהן התייחסתי לקבוצות שהן לא הפועל ירושלים, היה פה משהו נקודתי שהתייחס לכדורסל, הרגשתי צורך להתייחס אליו אבל זה מאחורינו ואני מקווה שלא ארגיש צורך לעשות את זה”. 

איך אתה מגדיר את היחסים של הפועל ירושלים בעתיד עם מכבי ת”א?
”הפועל ירושלים מרוכזת בעצמה כרגע והכול בסדר”.

כשאתה רואה את מכבי ת”א, שקרוב לוודאי תיפגשו אתה בגמר אם לא תהיינה הפתעות, מה יחסי הכוחות בין הקבוצות?
”אני הפועל ירושלים קבוצה מצוינת, אני חושב שיש עוד המון קבוצות מצוינות בליגה. אני רואה משחקי אימון וזה נראה גם שיש קבוצות שיתחקו כתוצאה מהמצב הזה כפי שזה נראה, הולך להיות פה מעניין מאוד”.

ג'ייק כהן מול ג'יימס פלדין (איציק בלניצקי)ג'ייק כהן מול ג'יימס פלדין (איציק בלניצקי)

הליגה לא סגורה כמו שחושבים?
”בימים שאחרי קורונה שום דבר לא סגור ובליגה של פיינל פור למדנו ששום דבר אף פעם לא סגור”.

מה קורה עם הפועל ירושלים באירופה, אתה מסכים שהיורוליג זה מועדון סגור שלא תצליח להיכנס אליו גם אם תיקח 40 אליפויות בישראל?
”אני מצטער שנגררתי לענות על האמירות הלא ראויות שאמרו עלינו שם. אני חושב שהיום פתאום ההחלטה הזאת נראית יותר הגיונית שאנחנו רואים עוד ועוד קבוצות הולכות לכיוון הזה. צריכים להיות הכי מרוכזים בליגת האלופות של פיב”א, היינו בעונה מופלאה שם וחבל שזה נקטע”.

מה קורה עם זאת באמת, זה לא יימשך בסוף?
”אמור להיות ב-29 בספטמבר טורניר הפיינל 8, אני מאוד מקווה שזה יהיה אצלנו, אבל נקווה להגיע גבוה ככל האפשר בכל מקום שבו זה יהיה”.

הפיס ארנה השומם מקהל. שם יתקיים הפיינל 8? (אורן בן חקון)הפיס ארנה השומם מקהל. שם יתקיים הפיינל 8? (אורן בן חקון)

אתה עדיין חולם על הגביע הזה?
”מקודם אמרתי את זה על הליגה הישראלית וזה נכון גם לשם. פיינל 8 זה נוקאאוט, הכול יכול להיות לטוב ולרע. בטח שאני חולם, אבל צריך לראות איך אנחנו נהיה ואיך קבוצות אחרות יהיו”.

זכייה בליגת האלופות יכולה לסייע לכם גם מבחינה פיננסית?
”אם נזכה יש לזה משמעותיות כלכליות גדולות, אני חושב שגם מעבר יש לזה משמעותיות מאוד גדולות עבור כל מועדון לזכות בתואר אירופי, זה בהחלט היעד שלנו”.

אתה חושב שעוד קבוצות יעזבו בעתיד את היורוליג לטובת ליגת האלופות של פיב”א?
”אני לא יודע מאיזה מפעלים יעזבו אבל אני חושב שיהיו עוד קבוצות שיעברו לליגת האלופות בשנים הקרובות.  הם עושים דברים נכון, זה מפעל צעיר והוא כבר נמצא במגמה כזאת שאין לי ספק שהיא תלך ותתחזק". 

דימיטריוס ינאקופולוס ושמעון מזרחי (באדיבות פנאתינייקוס)דימיטריוס ינאקופולוס ושמעון מזרחי (באדיבות פנאתינייקוס)

העזיבה של אורי אלון נבעה בין היתר מהעובדה שירושלים לא יכולה לשחק ביורוליג, אתה חושב שבעקבות מגמת ההתחזקות של ליגת האלופות הוא עוד עשוי לחזור?
”אורי אמר את השיקולים שלו לעזוב וזה בסדר, כמובן שאם אורי ירצה לחזור ולהיות חלק מהפועל ירושלים נשמח מאוד לקבל אותו בזרועות פתוחות, אבל ממה שאני יודע זה לא עומד כרגע על הפרק מבחינתו”.

מה הופך את גיא הראל במשך השנים להיות האיש החזק בהפועל ירושלים והאיש שמנהל מערכת יציבה ושקולה?
”קודם כל תודה. דבר שני, מזה האיש החזק? בהגדרה אני מנכ”ל המועדון ובדרך שבה המועדון מנוהל אתה מקבל המון החלטות.  בעלי הבית עוזרים לי מאוד, השיקולים פה מאוד מאוד ענייניים לטובת הפועל ירושלים וכל עוד זה יישאר ככה הפועל ירושלים יישאר מועדון יציב”.

אייל חומסקי הוא איש עם המון אמוציות, איך אתה מסתדר עם זה?
”הכול מאוד פתוח, ישיר על השולחן, לטובת הפועל, מלא קסם. חומסקי זה שילוב מטורף של מצד אחד מעורבות מאוד מאוד גדולה ומצד שני המון חופש לקבל החלטות ולתמוך ועם אהבה עצומה להפועל ירושלים”.

אייל חומסקי עם הגביע (אורן בן חקון)אייל חומסקי עם הגביע (אורן בן חקון)

איך הקורונה פגעה בכם כלכלית?
”הרבה מאוד. הפועל ירושלים בנויה גם על הכנסות מכרטיסים, מזכויות שידור והתקדמות בשלבים המאוחרים של אירופה וכל הדברים האלה נעצרו ועלו לנו הרבה מאוד כסף. יש לנו גם ספונסרים שנפגעו מאוד אבל בסופו של דבר עמדו מאחורינו ובראשם בנק יהב. ראש העיר משה ליאון עזר מאוד גם לנו וגם לקבוצות האחרות בעיר אבל כל זה לא מספיק ועדיין המייל לבעלים בו ביקשנו הזרמה גדולה מאוד של כסף לא היה כיף, אבל הם עושים את זה יותר קל”. 

בבעלות חומסקי חשוף ושאר הבעלים מבקשים להיות לא חשופים.
”נכון, יש בעל בית שהוא אייל חומסקי וכל השאר לא חשופים, אנחנו מכבדים את החלטתם”.

מה קורה עם עודד קטש לקראת העונה הבאה?
”לצערי כל ההכנות לעונה הבאה בערפל גדול מאוד וזה לא מבחירה אלא פשוט המצב, אבל ברגע שתהיה התבהרות של המצב, הראשון שנדבר איתו ונעשה מאמץ להשאיר אותו יהיה עודד ומשם נמשיך לכל האחרים”.

עודד קטש (חגי מיכאלי)עודד קטש (חגי מיכאלי)

מאמן אתה צריך בכל מקרה.
”ולכן הוא יהיה הראשון שאנחנו נפנה אליו. אבל המחויבות שלנו היא לדעת שהסרנו את העננה מהעונה הבאה”.

אתה אומר שזה לא תלוי באם תיקחו אליפות או לא, עודד קטש הוא המאמן המועדף עליך לאימון הקבוצה בעונה הבאה.
”ברגע שתהיה בהירות אז עודד קטש יקבל הצעה. חלק מהבהירות הזאת זה לדעת מהממשלה שיש פה איזושהי רשת ביטחון ואם נדע שיש רשת ביטחון לא רק לנו אלא לכל הספורט הישראלי אז עודד הוא הראשון שנשב איתו”.

הבאתם את הפורוורד, דייוידאס סירווידיס הצעיר,  שאומרים שיש לו עתיד, מצד שני מדברים על סכום גדול שייכנס אליכם אם הוא ילך ל-NBA, מצד שלישי הוא מהקבוצה של אהרון תלם, לתלם יש עדיין בעלות על הפועל ירושלים?
”לתלם אין בעלות על הפועל ירושלים כי ברגע שהוא קיבל אחוזים בדטרויט  הוא לא יכול להחזיק באחוזים גם בקבוצה אירופאית כי זה נגד תקנון ה-NBA. לשחקן יש עתיד מבטיח ואני מקווה שנצליח ליהנות ממנו גם בעונה הזאת ואם לא והוא ימשיך את הקריירה שלו ב-NBA נשמח בשבילו. אבל אני מאוד מקווה שנוכל ליהנות ממנו מעבר לחודש וחצי הקרובים”.

דייוידאס סרווידיס (אורן בן חקון)דייוידאס סרווידיס (אורן בן חקון)

אהרון תלם עוזר לכל עם הידע והקשרים שיש לו?
”הוא מדהים והוא זמין לנו למתי שאנחנו רוצים, אנחנו לא רוצים להטריד, אבל כשפונים אליו הוא תמיד שם. אני לפחות פעם בשנה נפגש איתו”.

במי המשחקים ללא קהל פוגעים יותר, בכם או במכבי ת”א?
”יש חוץ מאתנו עוד 11 קבוצות, אני חושב שזה יפגע בנו מאוד. בלי להשוות לאף אחד הקהל שלנו הוא שם דבר וזה דבר ידוע, אנחנו מתים על האוהדים שלנו אבל יש פה מצב ואם צריך לבחור אם לשחק בלי קהל או לא לשחק בכלל אז כולם מעדיפים לשחק באופציה הפחות גרועה שהיא לשחק ללא קהל”.

שנה שעברה עשיתם מהפך גדול בקיץ, איך אתה רואה את הקיץ הקרוב?
”שנה שעברה לא עשינו מהפך גדול, השארנו 7 שחקנים".

ליאור אליהו ויוגב אוחיון (אורן בן חקון)ליאור אליהו ויוגב אוחיון (אורן בן חקון)

נפרדתם מליאור אליהו ויוגב אוחיון …
”זה נכון שעזבו שחקנים משמעותיים ואני לא מקל בזה ראש, אבל ג’ייקובן, ותמיר בלאט ותומאס נשארו ונשאר פה בסיס גדול של שחקנים. יש פה עולם חדש ואני לא יודע איך הוא ישפיע, יכול להיות שהוא יעזור לנו להשאיר את כל הסגל ויכול להיות שלהפך. המטרה היא לשמור על כל הסגל בשלמותו, אני מקווה שג’רמי פארגו ישתלב טוב, אבל המטרה שלנו היא המשכיות קודם כל”.

איך היחסים שלך עם האוהדים של הפועל ירושלים? ידעת איתם עליות וירידות.
”האוהדים של הפועל ירושלים זה מושג מאוד מאוד רחב. יש חלק מהאוהדים שאולי פחות מקבלים את הדרך שבה אני מנהל את המועדון וזה לגיטימי. זה לא נעים אבל מצד שני זה חלק מהסיפור, כל עוד קווים לא נחצים אז מחאה זה דבר לגיטימי. ברור שזה פוגע, בטח אני שגדלתי במועדון, אני הייתי יותר שמח אם כולם היו מרכזים את האנרגיות רק בלאהוב את הפועל ירושלים, אבל באמת שאני מקבל הכול”.

כמה שעות ביממה אתה מתעסק בקבוצה?
”זו העבודה שלי, זה העיסוק שלי. המון שעות כמו שאני מאמין שכל אדם שעומד בראש מערכת מסוימת מקדיש. אני מאוד אוהב את זה ולכן אני פחות נשחק. ברגע שאתה כ”כ אוהב את העבודה אז אתה פחות נשחק. בתקופות של מאבקים זה פחות כיף אבל במכלול אני בר מזל”.

אוהדי הפועל ירושלים במחאה נגד גיא הראל (אורן בן חקון)אוהדי הפועל ירושלים במחאה נגד גיא הראל (אורן בן חקון)

אתה חושב שצריך לעשות שינויים במנהלת?
”בטח. דעתי ידועה, אני חושב שבאמת כולם כולל כולם רוצים לטובת הכדורסל הישראלי ואוהבים אותו, בלי בכלל שאלה. אבל בסוף כשמגיעה הצעה על משהו קריטי כולם חושבים לטובת המועדון שלהם וזה ברור. אז עליי זה נראה לא מקובל, אני חושב שצריך להיות איזון יותר גדול בין הכוח שיש לקבוצות לבין הכוח של מנהלים חיצוניים, גם היום יש אנשים טובים שאוהבים את הכדורסל ולדעתי צריך לאזן את הכוח הזה ולבנות מנגנון אחר. לדעתי המבנה הנוכחי הביא ליותר מדי מחלוקות ודרוש בו שינוי”.

שמואל פרנקל צריך להמשיך לדעתך?
”יש לפרנקל הרבה אחריות על מה שקורה וברגע שזה יהיה רלוונטי נדבר, אבל אני יותר מתייחס למבנה עצמו של המנהלת”. 

שמואל פרנקל (מערכת ONE)שמואל פרנקל (מערכת ONE)

סיפרת מקודם על המבנה של הפועל ת”א ושם מנסים לחקות אתכם היום, נתת טיפים לידידך רמי כהן?
”אני לא יודע אם הם מנסים לחקות אותנו, זה לא סוד שאני ורמי כהן חברים, הוא איש חכם שיודע מה טוב להפועל ת”א ואת השיחות בינינו אני אשאיר בינינו”.

אתה אולי תצטנע אבל שניכם סדין אדום מבחינת מכבי ת”א.
”כי אנחנו אדומים. אני מעדיף שנתעסק בעצמנו ושלא נרגיש צורך לקבל החלטות בהסתמך על מועדונים אחרים”.

בעבר קיבלו החלטות על סמך מועדונים אחרים?
”אני לא יודע מי עשה את זה ואני לא יודע איך זה מקדם מישהו”.

ישיבת הדירקטוריון של מנהלת הליגה (שחר גרוס)ישיבת הדירקטוריון של מנהלת הליגה (שחר גרוס)

לקראת יום ראשון, ההתרגשות היא כמו פרפרים בבטן של תחילת עונה?
”כבר אתמול (לפני משחק אימון מול גליל) היו פרפרים”.

איך אתה רואה את המשחק מול מכבי ראשל”צ?
”קבוצה מצוינת שהתחזקה בשחקן מצוין, הם היו טובים עוד לפני. מאוד מאוד קשה לדעת איך כל העסק פה ייראה, אבל הם ללא ספק אחת הקבוצות היותר טובות ונעשה את המקסימום כמו תמיד. אנחנו קבוצה טובה ואם נבוא ונשחק את הכדורסל הטוב שלנו אז נהיה טובים מול כל קבוצה”.

 אי זכייה באליפות ייחשב ככישלון?
”בעולם של פיינל פור אם מגיעים למשחק אחד הכול יכול לקרות אז אי אפשר למדוד את הדברים האלה ככה, אבל הרצון והמטרה של הפועל ירושלים הם לזכות בתארים ובין היתר גם באליפות”.

אמארה סטודמאייר (חגי מיכאלי)אמארה סטודמאייר (חגי מיכאלי)

לסיום, עובר לך בראש סיטואציה, משחק גמר שלכם מול מכבי ת"א, שוויון , כדור אחרון, אצל אמרה סטודמאייר?|
"תן קודם להגיע למשחק הראשון, ותן להגיע למשחק הגמר, בהצלחה לכולם".

הופתעת שמכבי ת"א לקחו אותו?
"לא הופתעתי".

לכם הוא לא היה מתאים?
"בסיטואציה נוכחית בתקופת הזמן הזו, אמרה לא התאים".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */