יום חמישי, 13.06.2024 שעה 08:36

"הבנות היו מודעות למעשיהן ואף התגאו בדבר"

נשותיהם של ורד, גולסה ואלברמן הביעו דעתן בנוגע לפרשה. ורד: "בשביל כל יפות הנפש הגברים אשמים", גולסה: "אותן 'צעירות' מטרידות ללא הפסקה"

|
שחקן מכבי ת
שחקן מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

על רקע הפרשה בה מעורבים שני שחקני מכבי תל אביב, שחשודים שקיימו יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16, נשותיהם של עידן ורד, אייל גולסה וגל אלברמן יצאו להגנת הקולגות של בעליהן היום (ראשון) עם פוסט נוקבים ברשתות החברתיות. 

במקרה של מאי ורד ומאי גולסה, דבריהן נכתבו כתגובה לדברים שהטיחה אחת ממגישות הספורט בישראל, כנגד השחקנים. ורד כתבה בנושא: “היום נערה בת 15 לא מתלבשת, לא מתנהגת, לא מדברת ולא נראית בת 15. על פי השיחות שרצות ברשת – הן לגמרי היו מודעות למעשיהן ואף התגאו בדבר. אז נכון שיקומו כל היפות נפש שבשבילן גברים הם קודם כל האשמים ולא משנה מה באמת קרה, אבל גברים הם גם בני אדם שמאחוריהם יש גם משפחות”.

תיעוד מחוץ לחקירת השחקנים

גולסה ענתה למגישה בתגובה ארוכה יותר: “אני אישה של שחקן כדורגל, כן כן, אחד משחקני הקבוצה שאת מכפישה את שמם עוד לפני שעומדות בפנייך ראיות שמוכיחות את הצד השני. אז אם כבר את מחליטה להקליד משהו הייתי אומרת לך לבדוק את השטח לפני שאת הורסת משפחות שלמות שקשורות לכל האירוע הזה שכלל לא נבדק ע"י גורמים שיש להם את כל האמצעים הכשרים לבדוק את האירוע לעומק. ויותר מי זה, אם כבר פתחת את הסיפור בואי תשמעי את הצד שאנחנו חוות בתור נשים של שחקני כדורגל.

אותן ‘צעירות’ לפי טענתך שנראות כמו ‘ילדות’, ללא הפסקה מטרידות בכל דרך אפשרית את הגברים שלנו וכל העולם שותק, זה בסדר ומותר להן לדבר איך שבא להן ולהתנהג איך שבא להן נכון? (אני אפילו לא אספר איך כי זה בושה ולא המקום הנכון לפתוח זאת) וכן, פתאום אתם שותקים כי לאישה מותר ולגבר אסור, נכון?! למה?. מה למה? כי זה גבר והם תמיד אשמים! אז מתוקה, שקלי את מילותייך כי נראה שאת לא יודעת באמת איך הבנות היום מתנהגות (לא כולן).

שחקן מכבי ת"א (חגי מיכאלי)שחקן מכבי ת"א (חגי מיכאלי)

אני בתור אמא לשלושה מדהימים, הייתי ממליצה לך לחשוב אחרת ולשים אצבע מאשימה על הגורם העיקרי שעומד מאחורי אותן קטינות ואלו ההורים שלהן שאמורים לפקח 24/7 על ילדותיהן שמסתובבות ב-3-4 לפנות בוקר ברחובות ללא השגחה ועומדות 24/7 מאחורי רשתות כאלה ואחרות ומציגות פנים שונות לחלוטין ואפילו הייתי אומרת מטרידות. ואני בטוחה שזה שונה מחינוך שקיבלו מהבית אבל לצערי זה המצב כיום. בואי נחכה וניתן לשני הצדדים להביע את גרסתם וכמובן לאנשי צוות מקצועי שיבדוק את הגורמים לעומק ואל תכפישי את שמם של השחקנים סתם. תזכרי תמיד שמאחורי כל בן אדם יש משפחה מורחבת (ילדים ואישה) שבסופו של יום הם אלו שמתמודדים עם הקושי העומד בפניהם”.

ליטל אלברמן כתבה: “כל כך הרבה גברים הולכים עם נערות וכל כך הרבה נערות קטינות מציעות את עצמן על מגש של כסף. בהחלט זה סותר כל קשר למוסריות, ערכיות וכבוד. אבל אחר כך זה שבילה עם אותה (בהסכמה מלאה אגב), נתון ללינץ’ תקשורתי, תרבותי, מוסרי וערכי. אבל איפה אותן הבחורות? אלה שמקיימות יחסי מין בצעירותן בהסכמה מלאה, מי יודע מאיזו סיבה. איפה האכיפה לשני הצדדים? איפה החוק שירתיע גם את הבחורות ולא רק את הבחורים? למה בחורה צעירה או לא צעירה שבוחרת לבלות עם גבר/גברים לא נותנת סוג של דין ודברים? מה אנחנו בימי הביניים? איפה השוויון? למה גבר צריך להיענש על ניהול אקט מיני בשיתוף פעולה מלא?”.

עוד כתבה: “בנימה זאת חשוב לי לציין שאני לרגע לא תומכת בעניין – אני סולדת מניצול מצבים על ידי גברים. אני כן חושבת שזה סותר ערכיות ומוסריות. ולמקרה הספציפי – אותם בחורים מסכנים כי אנשי ציבור הם. אז בכלל יש פה רכיבה על פרשה לשם רייטינג. אף אחד לא יודע שאותן בחורות שנקלעות לסיטואציה שכזאת הן מהסוג של הבחורות ששולחות הודעות לרשתות החברתיות ולעיתים גם יודעים למי ולמה הן שולחות. גם נשואים לא מרתיע. ברור שצריך לאכוף את ההתעסקות עם קטינות לשם מניעת ניצול תמימות וחסרות ישע, אבל בסיפור זה תמימות הן לא ובטוח שניצול זה לא שם המקרה”.

.

אסור לפספס
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
נגןמוכנים לחיות ככה? החיים של מסי בפרסומת
מוכנים לחיות ככה? החיים של מסי בפרסומת
נגןהציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
הציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */