יום שישי, 29.03.2024 שעה 03:35
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

חוכמת הקונוס: הכוח שעוזר לחדרה להשיג נקודות

האמונה הטפלה של מנהל הקבוצה לא איכזבה ב-2:2 מול נס ציונה כאשר החבורה של מימר חזרה מפיגור של שני שערים. שביעות רצון מאברמוב והחילופים שבוצעו

|
שחקני הפועל חדרה (שחר גרוס)
שחקני הפועל חדרה (שחר גרוס)

הפועל חדרה חזרה אמש (רביעי) למשחקי הליגה אחרי פגרת הקורונה עם 2:2 מול סקציה נס ציונה אותו השיגה אחרי שער שיווין דרמטי במיוחד בדקה ה-95 מרגליו של גלעד אברמוב הצעיר שקבע חלוקת נקודות בין הצדדים אחרי שקבוצתו כבר פיגרה 2:0. במועדון היללו את הקשר הצעיר שבעט כדור מדויק בכל הכוח מ-16 מטרים, אך תופתעו לגלות כי דווקא ייחסו את הנקודה החשובה לכוח אחר לחלוטין שיעזור אולי גם בעתיד בהבטחת ההישארות בליגה.

מאז עלייתה של הפועל חדרה לליגת העל, חוותה הקבוצה לא מעט רגעים, שמחים יותר, שמחים קצת פחות אך דבר אחד בטוח – בהפועל חדרה מאחורי רוב אותם הרגעים יש סיפורים מצחיקים וייחודים רק למועדון הזה. מעולם לא הסתירו את האמונות הטפלות והמנהגים שיש לאנשי הקבוצה לאורך העונה לשיפור המזל ובין אותם מנהגים ישנו החלק של מנהל הקבוצה, איציק טפירו, שנוהג מידי משחק לסדר את הקונוסים באופן שאותו הוא אינו מוכן להסביר על מנת לא לחשוף את הסודות ובמחצית משנה את הכיוון של אותם הקונוסים לפי השער אליו בועטת הקבוצה.

הפועל ת"א, הפועל חיפה וההסכם הקואליציוני

איך עובד "הקסם" בשטח? טפירו כמנהגו בקודש, סידר בתחילת המשחק את הקונוסים במקום הקבוע שלהם שעל הקו המחבר בין המרצפות לכר הדשא באצטדיון נתניה, אך כבר בתחילת המחצית קיבל הוראה ממנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר (שימש כמשקיף של המשחק) להזיז את אותם קונוסים. טפירו עוד ניסה להסביר למשקיף את החשיבות במיקום המדויק והכיוון שלהם וקיבל אישור להשאירם על הרצפה, אך במקום אחר לאחר שהבטיח לטפר, "זה עובד בוודאות תאמין לי".

אחרי מחצית נטולת שערים, הקונוסים שינו את כיוונם כמו שנהוג אך בעיצומה של המחצית התוצאה הייתה 2:0 לטובת האורחת מנס ציונה ואילו ההבטחה של טפירו לטפר התחילה להתרופף באוויר אחרי שנראה היה שהשניים צוחקים ביניהם על כך. סוף הסיפור ידוע ועם השריקה לסיום קפץ המנהל של חדרה לעברו של המשקיף וצעק לעברו בחיוך, "אמרתי לך שזה ודאי. זה בדוק כבר שנים".

אחרי הסיפורים הקסומים, נחזור לפן המקצועי. שרון מימר וחניכיו נראו לא טוב בחצי הראשון ובאופן כללי שיחקו משחק שהתאפיין בקיצוניות לפה ולפה, עליות וירידות כאחד. המאמן נאלץ לפתוח ללא שניים משחקניו הבולטים העונה, יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני, שלא התאמנו באופן סדיר השבוע כשגם אליאל פרץ שפתח בהרכב סחב פגיעת "רגל עץ" והיה בספק להתמודדות. הצמד של מכבי חיפה המושאל לחדרה, עלו מהספסל בחילוף כפול (60) ובצוות המקצועי העידו כי חשו מיד בהבדל שהביאו השניים למגרש.

רועי זיקרי ויהב גורפינקל חוגגים (שחר גרוס)רועי זיקרי ויהב גורפינקל חוגגים (שחר גרוס)

פרט לשילובם של פרץ, אבו פאני וגורפינקל, מימר נהנה מחילופים יעילים ומועילים במיוחד, כשירין חסן נכנס במחצית במקומו של יונתן לוי והקבוצה חזרה למערך המוכר לה עם שלושה בלמים. חסן שלא פתח עקב פציעה גם כן, עבר MRI בטרם המשחק שם התגלה כי הוא סוחב פציעה באזור המפשעה והבטן התחתונה אך קיבל זריקה ובחר לשחק בכל זאת מה שהתברר, לפחות על פי היכולת, כהחלטה נכונה. בקבוצה ציינו את היכולת הטובה שהפגין רועי זיקרי שגם הצליח לכבוש את השער הראשון ועורר המון שמחה על הספסל שרצה לראותו מבקיע.

לאורך השנים, סיגלה לעצמה חדרה לגדל ולפתח שחקני בית שיעלו לבוגרים ואת הפירות קצרו עם שער שחתם את ההתמודדות, אותו כבש שחקן תוצרת מחלקת הנוער של המועדון, גלעד אברמוב בן ה-19 שעלה בדקה ה-84 וכבש שער בכורה בבוגרים. "בהוראות שקיבלתי כשנכנסתי למגרש, כולם אמרו לי לנסות לבעוט מאחורה כי לא ישמרו אותך", אמר הקשר, "האמנתי, הקשבתי, בעטתי ונכנס ברוך השם. זו נקודה חשובה מאוד וזה עוזר לנו להישאר אולי סופית כבר בליגה ואנחנו מאוד שמחים. התחלתי להתאמן בעונה שעברה בבוגרים, שיחקתי העונה ומקווה לשחק עוד גם בעונה הבאה".

בתוך כך, חלק משחקני חדרה ערכו מחווה שקטה לזכרו של ג'ורג' פלויד, בחור אפרו-אמריקאי שנהרג בחניקה בשבוע שעבר על ידי שוטר בארצות הברית, באירוע שעורר סערה שלמה בעולם כולו וכן בעולם הספורט בפרט. ג'ורג' פוצ'יבה, מנשה זלקה, סולמון דניאל ולוסיו ענדו סרטים לבנים אותם פתחו רק לאחר המשחק ועליהם נכתב, "צדק למען ג'ורג' פלויד", את הסרטים חשפו בעודם כורעים ברך לאות הזדהות עם המאבק.

לוסיו ופוצ'יבה במחווה לג'ורג' פלויד (שחר גרוס)לוסיו ופוצ'יבה במחווה לג'ורג' פלויד (שחר גרוס)

כבר בשבת תצא חדרה למשחק חוץ מול בני יהודה באצטדיון בלומפילד ובתקווה לחזור עם ניצחון שאולי יבטיח סופית ורשמית את ההישארות של מימר וחניכיו בליגה מהחלק העליון של הפלייאוף התחתון.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */