יום חמישי, 25.04.2024 שעה 02:13
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

גולן: הפגרה הייתה יותר מדי, מקווה שלא תפגע

הלאומית חוזרת - המנהל המקצועי של מכבי פ"ת נערך לכפר קאסם ב-20:00. ראובן עטר לפני בית"ר ת"א: "הגעתי למקום טוב". דגו: "מתרגשים מאוד לחזור"

|
עומר גולן עם אבי לוזון ביציע (אחמד מוררה)
עומר גולן עם אבי לוזון ביציע (אחמד מוררה)

אחרי שליגת העל חזרה מפגרת הקורונה עם פתיחת הפלייאוף העליון בשבת, הערב (שני, 20:00) גם הליגה הלאומית תחזור לפעילות עם המחזור ה-29. במוקד, מכבי פ”ת תתארח אצל מ.ס כפר קאסם והפועל ראשל”צ תפגוש את הפועל אשקלון. במשחקים נוספים, הפועל פ”ת תארח את מכבי אחי נצרת, בית”ר ת”א/בת ים תשחק מול בני לוד, הפועל עפולה תתארח אצל הפועל ר”ג, בני סכנין תפגוש את הפועל רמה”ש, הפועל נוף הגליל את הפועל אום אל פאחם והפועל קטמון תצפין למפגש מול הפועל עכו.

מ.ס כפר קאסם – מכבי פתח תקווה (20:00)

אולי מכל קבוצות הלאומית, הפגרה באה בתקופה הכי רעה עבור המלאבסים. החבורה של גיא לוזון הייתה בתקופה פנטסטית, שלטה ללא עוררין בליגת המשנה ואף העפילה לחצי גמר גביע המדינה אחרי שהדיחה את בית”ר ירושלים בדו קרב פנדלים.

אינייסטה: עבר, הווה ומאמן ברצלונה בעתיד?

המנהל המקצועי של הכחולים, עומר גולן, סיפר ל-ONE על התחושות: “מאוד מאוד מרגש לחזור אחרי תקופה ארוכה, הפגרה הייתה טו מאצ’. נכון שההכנה לא הייתה הכי אידיאלית והולכים לתקופה קשה, אבל זה חלק מהעניין ומעדיפים לחזור. אני מקווה מאוד שהפגרה לא תפגע בנו, השחקנים רעבים ונחושים ואני מקווה שנחזור מהנקודה שבה הפסקנו”.

“אני סומך על השחקנים שיסיימו את העבודה כמו שצריך. בראש ובראשונה בליגה וגם אחרי זה בבונוס שלנו שזה הגביע. אם יש לנו סיכוי לזכות? זאת תקופה שאתה לא יודע איך נראית הקבוצה היריבה, אבל באיזשהו מקום אנחנו שווים. נראה את המשחקים הקרובים ונראה את הסיכויים שלנו”. 

עומר גולן (רדאד ג'בארה)עומר גולן (רדאד ג'בארה)

הקרב מול כפר קאסם: “לא יודעים איך הם יפתחו, זה לא כמו פתיחת הליגה שיש הרכב שרץ. אנחנו מתרכזים אך ורק בעצמנו ונקווה שנחזור לאיפה שהפסקנו. רוצים לעבור את המשחקים הקרובים בשלום והשחקנים צריכים להיות קשובים לגוף שלהם ולחלק את העומס כמו שצריך”.

חלוץ כפר קאסם, עדן שרם, סיפר: “אפשר להגיד שאנחנו נכנסים לתקופה שאנחנו לא מכירים, עמוסה מאוד, ולכן השתדלנו בשלושה שבועות של ההכנה לתת מעצמנו כמה שיותר כדי להגיע בכושר טוב לליגה. לגבי מכבי פ”ת אני יכול להגיד שאנחנו יודעים שהם קבוצה טובה ומוכשרת מאוד אבל אחרי תקופה ארוכה בלי כדורגל אנחנו לא יודעים באיזה כושר הם מגיעים, לכן אני חושב שאנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה ולהבטיח את המקום שלנו בפלייאוף העליון”.

שחקני מ.ס כפר קאסם חוגגים (דן יידוב)שחקני מ.ס כפר קאסם חוגגים (דן יידוב)

העונה הטובה של הקבוצה: “אני מאמין שהמצב הזה יכול לשחק לטובתו בגלל שיש לנו סגל רחב מאוד עם שחקנים מצוינים, ובתקופה כזו של שני משחקנים בשבוע זה חשוב מאוד, אז אני חושב ומקווה שגם בסוף העונה נמצא את עצמנו בצמרת”.

עומרי שקל הוסיף: “כיף גדול לחזור לדבר שכולנו אוהבים לעשות, גם להתאמן ובטח שגם לשחק במסגרת הליגה. המטרות שלנו הן כמובן להמשיך מהנקודה שבה הפסקנו, לשחק כדורגל אטרקטיבי ולהבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון. כרגע אנחנו מפוקסים אך ורק בהבטחת המקום שלנו בפלייאוף העליון. הליגה הלאומית היא הפכפכה ולכן גם מעניינת, צריך לדעת להישאר עם הרגליים על הקרקע ולעבור משחק משחק”.

עומרי שקל ואדם קידן במעמד החתימה במ.ס. כפר קאסם (כפר קאסם)עומרי שקל ואדם קידן במעמד החתימה במ.ס. כפר קאסם (כפר קאסם)

בני סכנין – הפועל רמת השרון (20:00)

הקורונה גם עצרה את התנופה של אלדד שביט ובני סכנין, אשר רוצים מאוד להשיג את הכרטיס לליגת העל על חשבון ראשל”צ וחייבים ניצחון. המאמן סיפר ל-ONE: “התכוננו טוב, אני לא חושב שיש קבוצה שיודעת מה היא אחרי שלושה חודשים שהיא לא פעילה. אנחנו אמנם מאמינים בעצמנו ואני מרוצה מתקופת ההכנה שעשינו, אבל נצטרך לראות איזה סכנין נקבל”.

האם יצליח לעלות ליגה בסופו של דבר: “זה שחושבים שצריך לעלות ליגה זה דבר אחד, אבל זה משהו שאני צריך לעשות תוך כדי תנועה. בדיבורים לא עולים ליגה. ראשל”צ מובילים עלינו ב-4 נקודות, שזה לא מעט, ויש גם את קטמון בתמונה ככה שיש לנו עבודה קשה. באופן עובדתי היינו ברצף חיובי, אבל עכשיו אנחנו לא יודעים אם זה לרעתנו או לטובתנו. זה עצר אותנו, אבל זה לא תירוץ. אנחנו יכולים להמשיך ולעשות עבודה טובה”.

אלדד שביט (חגי מיכאלי)אלדד שביט (חגי מיכאלי)

מנגד, באופן תיאורטי גם האורחת יכולה עדיין לעלות ליגה, כשהפער בינה לבין הגשמת החלום עומד על 9 נקודות בלבד. קשר הקבוצה, אור אוסטוינד, התייחס למפגש: “עשינו אחלה הכנה. מרגישים טוב מאוד ובאים מוכנים. הרבה חבר’ה צעירים בקבוצה שבמהלך התקופה עבדו ושמרו על הכללים כמובן. עשינו משחקי אימון והכי חשוב שכולם באים בריאים. יש אווירה טובה ורוצים להמשיך אותה ולעשות פלייאוף טוב”.

החלום לתפוס את המקום השני: “כרגע כל מה שאנחנו רוצים זה לעשות פלייאוף טוב, ליהנות וכמובן שאם התוצאות יהיו חיוביות אז חולמים להפתיע”.

אור אוסטוינד עם הכדור (שחר גרוס)אור אוסטוינד עם הכדור (שחר גרוס)

הפועל ראשון לציון – הפועל אשקלון (20:00)

אחרי שהועברה לידיו של עמוס לוזון בקיץ שעבר, הקבוצה מעיר היין חולמת הכי רחוק ומעוניינת להגיע לליגת העל בעונה הבאה. עד הקורונה הכל הלך לפי התכנית של הבעלים, כשהכתומים במקום השני במרחק של 4 נקודות מסכנין השלישית, שני מחזורים לפלייאוף.

כעת על הנייר מצפה להם משוכה קלה אחרי הפגרה בדמות נועלת הטבלה. חלוץ ראשל”צ, אנס דאבור, לא מזלזל וסיפר ל-ONE: “אנחנו חוזרים לתקופה קצרה ומכריעה. יש התרגשות גדולה ואנחנו נבוא מוכנים ומרוכזים כדי להשלים את המשימה. זה יהיה קשה ואנחנו נצטרך להתמודד עם לחצים ועומס משחקים גבוה. כל השנה אנחנו שומרים על יציבות ולא ירדנו מהמקום השני, אבל אין מגיע בכדורגל. צריכים להילחם עד הדקה האחרונה ולעלות ליגה ואני מקווה שזה מה שיקרה בע”ה”.

אנס דאבור מול הראל שלום (חגי מיכאלי)אנס דאבור מול הראל שלום (חגי מיכאלי)

הפועל עכו – הפועל קטמון (20:00)

הירושלמים של זיו אריה מקווים לחדש את העונה ברגל ימין במאבק שלהם על עליית ליגה. קטמון נמצאת במקום הרביעי בטבלה ורחוקה 6 נקודות מראשון לציון השנייה. מנגד, המארחת הצפונית תקווה לברוח עוד יותר מהאזור המסוכן כאשר כרגע היא ממוקמת עשירית, 9 נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למבחנים, כך שניצחון בהחלט יקדם אותה משמעותית לעבר המשימה. מהסגל של האדומים ייעדרו שי מושל ששבר את רגלו באימון ולמעשה סיים את העונה, וגיא אביב שטרם החלים מהפציעה.

סהר בראון אמר לקראת המשחק: “וואו כמה שחיכינו לזה. התחושות טובות, אנחנו מחכים בקוצר רוח למשחק מחר. אנחנו נהיה בלי הקהל שלנו, אבל אנחנו מרגישים את הטירוף והתמיכה שלהם מרחוק, ונעשה כל מה שאפשר כדי לשמח אותם ולהביא 3 נקודות לירושלים. עליית ליגה? הקורונה לימדה את כולנו לא לחשוב רחוק מדי, אנחנו חושבים רק על האימון הבא, רק על המשחק הבא. חודש המשחקים הזה יהיה סוג של “קמפיין” וחשוב מאוד לשמור על ריכוז ולא לחשוב רחוק מדי.

הפועל נוף הגליל – הפועל אום אל פאחם (20:00)

אום אל פאחם היא תעלומה גדולה. הקבוצה שעלתה מליגה א’ פתחה את העונה בסערה עם ניר ברקוביץ’ על הקווים ואף הדיחה את מכבי ת”א בגביע, אך אחרי שהמאמן עזב נוצרה הידרדרות והקבוצה מצאה את עצמה במקום ה-9 וכרגע מחוץ לפלייאוף העליון.

איסמעיל עאמר, מאמן האדומים טוען כי יש ביכולתו להביא את קבוצתו לפלייאוף העליון: “קודם כל הרגשה טובה לחזור, מי שאוהב כדורגל מבין כמה התגעגענו. אני מרגיש טוב, כאילו תחילת עונה וחוזרים מחופש. מתרגשים מכל אימון וכל דקה. עשינו משחקי אימון ואנחנו מוכנים לתחילת הליגה. זה משחק ראשון אחרי חופש ולא כולם בשיא הכושר, אבל כל הקבוצות אותו דבר. אני מאמין שאנחנו נעשה מה שצריך בשביל להוציא תוצאות טובות. פלייאוף עליון? בכדורגל הכל יכול להיות, זה לא בשמיים. יש קבוצות שרחוקות מאיתנו רק נקודה או שתיים, נעשה הכל בשביל זה”.

איסמעיל עאמר (אחמד מוררה)איסמעיל עאמר (אחמד מוררה)

הפועל פתח תקווה – מכבי אחי נצרת (20:00)

סיכוי קלוש עוד נשאר למלאבסים בשביל להעפיל לפלייאוף העליון, כאשר כעת 4 נקודות עושות את ההבדל. הם לא תלויים בעצמם, אבל בשביל להגיע לשם הם חייבים לנצח במושבה.

המאמן מסאיי דגו מסר: “מאוד מתרגשים לחזור ולעשות את הדבר שאנחנו הכי אוהבים. ההכנה לא הייתה אידיאלית, כי היו לנו רק 20 יום להתכונן למשחק ליגה, אבל אין מה לעשות וזאת הבעיה שיש גם לכולם. עבדנו נכון וטוב בתקופה הזאת כדי להגיע ללא פציעות ואני מקווה שנעבור את תשעה המשחקים שיהיו לנו בחודש יוני הכי טוב שיש”.

מסאיי דגו (שחר גרוס)מסאיי דגו (שחר גרוס)

“לגבי המשחק נגד אחי נצרת, אף אחד לא יודע בדיוק איך הוא יגיע מקצועית כי כולם התחילו מאפס אבל עדיין מדובר בקבוצה טובה עם חלק התקפי מסוכן שיודע להעניש ואני מקווה שנגיע מוכנים ונעבוד קשה כדי להשאיר את הנקודות בבית”.

קשר אחי נצרת, יובל שבתאי, אמר: “שמחים לחזור למגרשים, המטרה להמשיך את המומנטום שנקטע עקב הקורונה ולהבטיח את ההשארות בליגה”.

בית”ר ת”א/בת ים – בני לוד (20:00)

בני לוד נמצאת בקרב הישרדות קשוח וקיבלה לשורותיה שועל קרבות ותיק על הקווים בדמות ראובן עטר. המאמן סיפר ל-ONE לקראת החזרה: “אני מרגיש בסדר גמור, התאמנו שלושה שבועות. עסקנו בכושר גופני, גם בטקטיקה ואנחנו מוכנים לליגה. שמחים לחזור. אנחנו מרוכזים עכשיו במשחק הקרוב ביום שני. עשיתי את זה הרבה שנים, הגעתי למקום טוב ויש פה אנשים טובים, מכבדים ויש קבוצה טובה. המטרה היא להגיע מוכנים למאבק שיש לנו בשביל להישאר בליגה, במעשים ולא בדיבורים”.

ראובן עטר (שחר גרוס)ראובן עטר (שחר גרוס)

מהעבר השני, הקבוצה הצעירה מעוניינת מאוד להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. ערב המחזור המארחים עומדים עם 39 נקודות בקופה, כשהפועל אום אל פאחם נושפת בעורפיה. בשל כך, הלבנים חייבים לשמור על הנקודות בבית כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה הסדירה.

הפועל רמת גן – הפועל עפולה (20:00)

האורדונים נמצאים במקום השמיני ומעידה אחת קטנה יכולה לחסל להם את חלום הפלייאוף העליון. עופר טסלפפה, מאמן האדומים, אמר ל-ONE: “מאוד מרגש לחזור לשחק אחרי 3 חודשים, אנחנו אחרי 3 שבועות של הכנה ואין ספק שזה לא מספיק אבל זאת הסיטוציה של כולם. זה הולך להיות חודש מאתגר, אנחנו מאוד רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון ואני מקווה ומאמין שנעשה את זה”.

מאמן עפולה, שלומי דורה, סיפר: “הרגשה מאוד טובה לחזור, לדעתי היו צריכים למשוך את הליגה עוד שבוע כדי שיהיה פחות עומס. ההכנות בסיטואציה הזאת לא אידיאלית אבל שום דבר לא יהווה תירוץ, באים עם המון מוטיבציה ואמונה שנישאר בליגה”.

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */