יום חמישי, 28.03.2024 שעה 12:41

רוטנשטיינר: אם לא נגיע להסכמות, ניפרד יפה

המנהל המקצועי של ההתאחדות לכדורגל ישוב מחר לישראל ואומר ל-ONE: "אני מאוד רוצה להמשיך. כאשר חתמו איתי על חוזה הכל היה ברור, מצפה שיכבדו אותו"

|
וילי רוטנשטיינר (חגי מיכאלי)
וילי רוטנשטיינר (חגי מיכאלי)

ווילי רוטנשטיינר, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל יגיע מחר (ראשון) לארץ ויצטרך להגיע להבנות עם ראשי ההתאחדות לכדורגל על המשך דרכו. האוסטרי חוזר לישראל אחרי ששהה בחודשיים החולפים בביתו בגלל נגיף הקורונה והתחיל להעביר את קורס הפרו באמצעות הזום, אך יש עדיין מחלוקת גדולה בינו ובין ראשי ההתאחדות לכדורגל על המשך דרכו בהתאחדות, כפי שנחשף לראשונה ב-ONE.

האוסטרי מרוויח כ-110 אלף שקל לחודש, בהתאחדות רצו בתחילה שהוא יחתוך במחצית משכרו, מה שמבחינת רוטנשטיינר היה אומר שמראים לו את הדרך החוצה. הוא הסכים לוותר על מחצית משכרו בחודשים מרץ-מאי, ולהפחית משכרו כ-25% בהמשך. בהתאחדות מצפים שהוא יוריד כ-40%, מה שיוצר את המחלוקת בין הצדדים.

לאחר שיחות שהתקיימו, הבינו בהתאחדות שדברים כאלה צריכים להתנהל בפגישות פנים אל פנים ולא בשיחות טלפון. יש גורמים  סביב ההתאחדות שסבורים שיש מי שרוצה להראות לרוטנשטיינר את הדרך החוצה בדרך זו ואף להשפיע על מינוי מאמן לנבחרת הבוגרת.

כך השופטים מתכוננים למשחקים בזמן הקורונה

לפני הגעתו לישראל אמר רוטנשטיינר ל-ONE: "אני מאוד רוצה להמשיך לעבוד בישראל, אני מלא שאפתנות. לפני שנתיים כאשר חתמתי הייתי פנוי, ובהתאחדות ידעו מה התנאים שלי וחתמו על כך. באותה תקופה היה מתוח מאוד בין ישראל לעזה, אבל הגעתי לישראל וראיתי מדינה בטוחה, וגם משפחתי תמכה בי בהחלטתי. אני מצפה מההתאחדות לעמוד בחוזה ולכבד אותו ואת מה שסיכמנו. כאשר חתמו איתי הכול היה ברור". עוד אמר המנהל המקצועי: "אם לא נגיע להסכמות, ניפרד יפה, ויצטרכו לדעת לעשות זאת בצורה מכובדת".

רוטנשטיינר אמור להיפגש  עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון ועם המנכ"ל רתם קמר, ובפגישה זו יוחלט עתידו. שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה בהתאחדות אמר בשבוע החולף כי הוא מעריך שיש סיכוי של כ-70% שרוטנשטיינר ימשיך בתפקידו. מלבד הקיצוץ בשכר זה תלוי גם בסמכויות המקצועיות שימשכו לתת לו.

בהתאחדות גם יודעים שיש לו חוזה לעוד שנתיים כאשר במקרה של אי הסכמות יצטרכו להמשיך לשלם לו את החוזה. עוד לפני הגעתו לישראל, רוטנשטיינר עבר אתמול באוסטריה בדיקה קורונה שיצאה שלילית, הוא אמור להביא אותה לישראל, ומקווה שהוא לא יצטרך להיכנס שוב לבידוד. כאשר הוא עזב את ישראל זה היה לאחר שהוא שהה בבידוד כי חזר מחו"ל. בהתאחדות הבטיחו לו להעביר את הנושא למשרד הבריאות. רוטנשטיינר מבקש שלפחות יאפשרו לו להגיע מביתו  לעבוד בבית הנבחרות בשפיים. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */