יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:41

נשק, נשים ומאפיה: מיטב הסיפורים של באלוטלי

ירה באקדח באוויר ברחובות מילאנו, בייש אקסית ברשת החברתית, דרש נשיקה ממלכת אנגליה, וכל זה רק על קצה המזלג: החיים הצבעוניים של החלוץ האיטלקי

|
ספורט (מערכת ONE)
ספורט (מערכת ONE)

אחד האנשים הכי צבעוניים בתולדות עולם הכדורגל הוא ללא ספק מריו באלוטלי. החלוץ האיטלקי היה מפוצץ בפוטנציאל וכישרון, אך האופי הבעייתי, המשמעת הירודה ומעשי הקונדס מנעו ממנו להפוך לכוכב הענק שהוא יכל להיות. בזמן שגם הוא אינו יכול לשחק כמו כולם, זהו זמן מצוין לסכם את כל הסיפורים הכי ביזאריים, מצחיקים והזויים של החלוץ שלא עשה חשבון לאף אחד בכל הקריירה.

שיחק באינטר וכל מה שחשב עליו הוא הקבוצה אותה אוהד, מילאן

זה לא היה סוד שבאלוטלי אוהד את מילאן, והוא אף פעם לא דאג להסתיר את זה, גם כששיחק במדי היריבה העירונית המושבעת, אינטר. למרות ששיחק במחלקת הנוער של הנראזורי ועלה דרכה לבוגרים ב-2007, הוא אהד את הרוסונרי, ודאג לבטא את זה יפה מאוד. באחת מהשיחות האישיות עם מאמנו בנראזורי, ז’וזה מוריניו, הוא החליט לשיר בפניו את ההמנון של מילאן. מעבר לכך, במקרה הרבה יותר ביזארי, הוא התראיין בטלוויזיה המקומית כשחקן אינטר, עם חולצה של מילאן (!) וכמובן שהוא נגרע מהסגל של המשחק שעמד להגיע.

מוריניו סיפר על מערכת היחסית המיוחדת עם האיטלקי: “יכולתי לכתוב ספר של לפחות 200 עמודים על השנתיים שלי באינטר איתו, אבל זה לא יכל להיות ספר דרמה אלא קומדיה”. באלוטלי מאז ומתמיד חלם להגיע ואף אמר זאת בעצמו, שיגשים את החלום לשחק עם החולצה הזאת. כעבור שנתיים, ב-2012, הוא הגשים את החלום וחזר לסן סירו במדים האדומים-שחורים.

זיקוקים ושריפת בית

ב-2011, במהלך מסיבה שערך בביתו, החליט להדליק זיקוקים כדי להעלות את רמת המסיבה והאווירה. זה התחיל בבדיחה, והסתיים כאסון, כיאה לחלוץ האיטלקי, ששרף את ביתו בעקבות הזיקוקים שהדליק.

הביקור אצל המאפייה והאהבה לנשקים

אחד הסיפורים ההזויים מבין רבים בחייו של מריו. בקיץ 2011, החליט החלוץ לנסוע לשכונת סקאמפיה בפרברי נאפולי, השייכת למאפיה “קאמורה”, והוא הספיק להיות אפילו מצולם באיזור. “מהר מאוד אמרתי לעצמי שאני חייב לעזוב כי הבנתי כמה זה יכול להיות מסוכן”, אמר לאחר הביקור הקצר.

כששיחק באינטר, עשה אולי את הדבר הכי שטותי וחסר אחריות מבין כל סיפוריו. במהלך נסיעה בתוך העיר מילאנו עם 3 חברים, החלוץ החליט לשלוף אקדח קטן ולירות באוויר, ולגרום למשטרה לעצור אותו ואת חבריו. “לא עשיתי שום דבר, רק שיחקתי עם חברים שלי”, כך ניסה לצאת מידי חובה.

מריו באלוטלי (GettyImages)מריו באלוטלי (GettyImages)

סיפור נוסף הקשור לאהבה שלו לנשקים מגיע דרך הרשתות החברתיות. הוא החליט לענות לכל מבקריו ושונאיו בעולם הכדורגל, כשהעלה תמונה שלו מכוון אקדח לכיוון העדשה, עם הכיתוב: “נשיקות לכל מי ששונא אותי”. 

המלחמה בגזענות

למרות הכל, מריו היה בחור עם לב טוב, שדאג להילחם בגזענות בכל פינה אפשרית, ודאג להתבטא בצורה מאוד מעניינת. “אם משיהו זורק לעברי בננה ברחוב או כשאני משחק במגרש, אני זה שאלך לכלא, כי אני אהרוג אותו. נראה מה יקרה במהלך היורו, אבל אני מקווה שלא תהיה אף תקרית”, אמר החלוץ בראיון ל’גרדיאן’ הבריטי חודש לפני תחילת היורו, בו כבש צמד אדיר מול גרמניה בחצי הגמר והפסיד עם נבחרתו 0:4 לספרד בגמר.

במקרה נוסף, 3 שנים לפני כן, לאחר שספג קריאות גזעניות ברומא, אמר מריו: “זה בהחלט היה מזל שהשוטרים הגיעו לזירה כמה שיותר מהר, אחרת אני הייתי הורס אותם”. ללא ספק נושא הגזענות נגע לליבו והוא התייחס אליו באלימות, מילולית בעיקר.

באלוטלי מתלונן שהוא שומע את השירים הגזעניים (רויטרס)באלוטלי מתלונן שהוא שומע את השירים הגזעניים (רויטרס)

זריקת חצים על קבוצת הנוער של מנצ’סטר סיטי ועבירות התנועה בעיר

בזמן ששיחק במדי הסיטיזנס, ואף בישל לאגוארו את שער האליפות המפורסם ב-2:3 מול ק.פ.ר ב-2012, סיפק כמה רגעים הזויים גם בסיטי. במהלך אימון של קבוצת הנוער, האיטלקי “משעמום” החליט לזרוק חצים על שחקני הקבוצה ולהפריע להם באימון. כמובן שזה עורר סערה אצל ראשי המועדון שהובילה אותו לשלם קנס בשווי 110 אלף אירו.

האופי הבעייתי של החלוץ התבטא בעיקר על הכביש. עיריית מנצ’סטר מספרת כי היא גררה לו את האוטו לפחות 30 פעמים בתקופה שלו בעיר, בעיקר בגלל עבירות על חוקי החנייה, וחולקו לו לא מעט קנסות. בנוסף לכך, הוא עשה תאונה במרכז העיר ממנה פשוט ברח. במילאנו, נסע במרכז העיר ב-150 קמ”ש ובכך נשלל לו הרישיון. בלגניסט.

לא התבייש להסתיר את ממונו ורכושו

הבעייתיות על הכבישים נבעה מאהבתו העזה למכוניות ולכסף. יום אחד הגיע לאימון עם רכב בנטלי בצבעי צבא, רכב ששווה לא פחות מ-200 אלף אירו, והוציא לכולם את העיניים. במקרה אחר, תפס אותו שוטר בנסיעה בעיר ושאל אותו מדוע יש במושב לידו 25 אלף אירו במזומן. באלוטלי לא היסס וענה: “כי אני עשיר”.

הזכייה ב”גולדן בוי” ב-2010

באותה שנה באלוטלי נבחר לשחקן הצעיר (עד גיל 21) הטוב באירופה. רק תתארו לכם לאיזה גדולות הוא יכל להגיע ללא האופי הבעייתי. לאחר הזכייה, האיטלקי הגיב בצורה הייחודית לו: “יש רק שחקן אדם שקצת יותר טוב ממני, ליאו מסי. אני שמח לקבל את התואר. מי עוד היה יכול לזכות חוץ ממני? לפני שנתיים הייתי מקום שישי ובשנה שעברה רביעי. עכשיו זהו תורי”.

6 שנים לאחר מכן, כשהקריירה מעט דעכה, באלוטלי עדיין היה בטוח שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם: “אני אזכה בכדור הזהב. אני יודע שאני גורם לך לצחוק, אבל עוד לא עשיתי את הכל כדי להיות הכי טוב. הדבר הכי חשוב הוא שהבנתי את זה עכשיו וזה עוד לא מאוחר מדי”. ביטחון עצמי מופרז זו לא מילה גסה כשמדובר בחלוץ הבעייתי.

נשים, מלכת אנגליה והמנטור פבלו אסקובר

מריו באלוטלי ונשים זה סיפור אהבה. האיטלקי תמיד סבב סביב המין השני, ולא התבייש להפגין את זה באף מקום. במהלך ריב תקשורתי עם האקסית שלו, פאני נגושה, באולטלי לסטורי את האמרה הבאה: “כמו שפבלו אסקובר אמר: ‘כסף לא קונה נשים, אבל זו**ת מתאהבות בך”, וכמובן עורר סערה עצומה.

תמיד ידענו שבאלוטלי מכוון גבוה, גם ברומנטיקה. במהלך מונדיאל 2014 בברזיל, איטליה עמדה לפגוש את קוסטה ריקה. לפני המשחק צייץ החלוץ בטוויטר: “אם אנחנו מנצחים את קוסטה ריקה, אני רוצה נשיקה, כמובן שבלחי, ממלכת אנגליה”. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */