יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

חסון: הכדורגל הישראלי יינזק בכ-200 מיליון ש"ח

יו"ר ההתאחדות לכדורגל בראיון מיוחד ל-ONE מזהיר מפני ההשלכות אם לא יעזרו לכדורגל אחרי הקורונה, מדבר על עתידו של הרצוג ועונה על הביקורות נגדו

|
אורן חסון על המשבר (גרפיקה: קרולינה אריכמן)
אורן חסון על המשבר (גרפיקה: קרולינה אריכמן)

דווקא בימים אלו אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עובד מסביב לשעון. בחברה הפרטית בה הוא שותף (חברה לענייני גז), בין השאר יחד עם יו"ר ההתאחדות לשעבר, עופר עיני, ויו"ר המנהלת לשעבר, יורם באומן, יש עבודה וביקוש גדול. גם ההתאחדות לכדורגל, בה הוא עובד בהתנדבות, דורשת ממנו התעסקות לא מבוטלת בגלל המצב.

ההתאחדות לכדורגל נערכת ליום שאחרי משבר נגיף הקורונה וברור לכולם כי הכדורגל לא יחזור להיות כמו שהוא היה מבחינה כלכלית. עוד לפני שחסון נכנס לתפקיד היו"ר, הוא הקדיש שעות רבות ללמידת הדברים. חסון סוגר כבר חמישה חודשים בתפקיד ועדיין לא ביצע שינויים או הביא דברים חדשים.

בראיון ל-ONE הוא מרחיב על תקופתו עד כה בתפקיד, עונה לביקורת כלפיו, מספר על המצב הכספי של ההתאחדות לכדורגל, מה יקרה אם המדינה לא תעזור אחרי סיום המשבר, היחסים עם המנהלת, עתידו של אנדי הרצוג בנבחרת, עתידם של המאמנים בנבחרות הצעירות שמסיימים חוזה, התכניות, השאיפות לעתיד, הדאגה לדור הצעיר ועמדתו לגבי צמצום הליגות.

אורן חסון (רדאד ג'בארה)אורן חסון (רדאד ג'בארה)

אורן, קודם כל מה שלומך בימים אלה?
“באופן אישי אני מרגיש מצוין. בהיבט הלאומי אנחנו בימים קשים מאוד”.

אתה סוגר חמישה חודשים בתפקיד יו”ר ההתאחדות, איך אתה מסכם אותם?
”למעשה, מרגע שנכנסתי לתפקיד התחלתי לעבוד על תכניות לשיפור ולפיתוח הכדורגל. הגענו להסכמות על הקמה של שני מרכזי מצוינות לילדים ונוער, אנחנו נמצאים לפני חתימת הסכם על הקמת אקדמיה ראשונה בישראל ולצערי הרב המגיפה שתקפה אותנו פוגעת גם בהיערכות ובתוכניות. כמו שכל המשק יצטרך לעשות התאמות גם אנחנו נצטרך להיערך למציאות החדשה שנכפתה עלינו”.

אורן חסון (איציק בלניצקי)אורן חסון (איציק בלניצקי)

חמישה חודשים ועוד לא ראינו שינויים. אתה כל הזמן אומר שאתה לומד, אבל עדיין לא ראינו את טביעת האצבע שלך מבחינת ההתאחדות לכדורגל.
”קודם כל, אנחנו נמצאים כרגע בתוך תהליך מתקדם מאוד של הקמת שני מרכזי מצוינות, כבר גייסנו את הכספים, וזה שני דברים שהיו אמורים להתחיל לפעול באופן מידי. אחד מהם כבר התחיל לפעול ולצערי הרב הפעילות הופסקה בגלל המצב. האקדמיה יכולה לתת המון משמעות לפיתוח שחקנים מוכשרים בישראל, היא מיועדת לילדים בכיתה ח’-י’ ואנחנו רוצים ומאמינים שהפרויקט הזה ייצא לדרך כבר בתחילת שנת הלימודים הבאה. עם זאת, שום דבר למעשה עדיין לא יצא לפועל, אך לאחר משבר הקורונה נכנס את ההנהלה ונגבש איתם את התוכניות”.

הזכרת את ההנהלה, ויש ביקורת חריפה עליך מאז שנכנסת לתפקיד על כך שלא כינסת את המזכירות. חברי הנהלה בכירה אמרו לי ש'אורן חסון מתנהג כמו ארדואן, עושה הכול לבד'.
”זכותם, זאת ביקורת שלהם. אני חושב אחרת, וקיימתי אחת לחודש ישיבת הנהלה. הישיבה האחרונה הייתה אמורה להיות ממש עם פרוץ נגיף הקורונה ואני מתכוון לכנס ישיבת הנהלה בתקופת חול המועד של פסח”.

ומה עם המזכירות שלא כנסת מאז שנבחרת, מחקת אותה?
”לא, אנחנו נמצאים בסיטואציה שבה הנושאים מאוד מהותיים ובעלי השפעה רחבה ואני חושב שבעת הזאת נכון לשתף את כל חברי ההנהלה”.

אבל הקורונה התחילה לפני כמה שבועות, למה אתם לא מפרקים את המזכירות אם אין שימוש בה ואף אחד לא מכנס אותה?
”אני חושב שנכון לשתף את כל חברי ההנהלה בכל ההחלטות שעומדות על הפרק”.

רתם קמר, אנדי הרצוג ואורן חסון (מערכת ONE)רתם קמר, אנדי הרצוג ואורן חסון (מערכת ONE)

אמרת שבסופו של דבר תרצה להגיע להנהלה יותר מצומצמת, בלי אינטרסים. יש לך מזכירות מצומצמת ואתה לא משתמש בה. זאת זכותך, אבל למה אתה לא מודיע על זה?
”אמרתי שאני חושב שצריך לצמצם את ההנהלה לגוף רזה יותר על מנת שיוכל להיות יעיל יותר בקבלת ההחלטות שלו, ולגבי המזכירות יכול להיות שנחליט מחר בבוקר על הרכב אחר. כרגע אני עובד עם ההנהלה, אבל יכול להיות שבהמשך יהיה צורך גם במזכירות”.

ומה קורה עם כל התוכנית שלך להנהלה מצומצמת, איפה זה עומד?
”גיבשתי איזשהו מתווה שאני מתכוון להציע אותו להנהלה. לא חושב שכרגע זה הזמן, קודם נסיים את משבר הקורונה ואז אגיש אותו להנהלה. זה כמובן יהיה בשיתוף פעולה מלא עם ההנהלה ועם כל האסיפה הכללית ואני מקווה שנצליח להביא את השינוי”.

ואם לא יקבלו את זה, תגיד להם תודה רבה ולהתראות?
”לא, אני לא מאיים על אף אחד. אני יודע להתאים את עצמי לעבוד בכל מערכת שבה אהיה”.

אורן חסון (רדאד ג'בארה)אורן חסון (רדאד ג'בארה)

יש הרבה חילוקי דעת בהנהלה וזה מה שגורם לאנשים לרצות להתכנס – כל נושא משחקי הילדים והנוער, האם לסיים את העונה או לשנות אותה, הליגות הנמוכות. מה עמדתך לגבי המשך העונה?
”קודם כל אני נמצא בקשר רציף עם יו”ר ועדת ליגות חובבניות וגם עם יו”ר ועדת ילדים ונוער. יחד עם הצוות הניהולי אנחנו נפגשים ביום ראשון ונדון בכל ההשלכות. אנחנו לא ממהרים בקבלת ההחלטות. אני מעריך שבמהלך ישיבת ההנהלה הבאה נצטרך לדון גם באפשרויות וגם בהשלכות של סיום הליגות, כי יכול להיות שנצטרך לקבל החלטה כזאת”.

אני מכיר אותך כאיש יסודי ובטוח שכבר עשית חישובים לגבי הנזק הכלכלי שעלול להיגרם להתאחדות לכדורגל כתוצאה מהמשבר הזה. מה המספרים שלך מלמדים?
”אני חושב שהכדורגל הישראלי כולו עומד לספוג נזק בסדר גודל של 200 מיליון שקלים רק על העונה הנוכחית. זאת מכה בלתי רגילה ואם המדינה לא תתגייס לטובת הספורט בכלל והכדורגל בפרט, כפי שהיא עושה בנושאים אחרים, אז אנחנו נהיה בבעיה מאוד קשה. מהשיח שלנו עם הגורמים הרלוונטיים אנחנו רוצים ומאמינים שהמדינה תכניס את היד לכיס ותעזור לנו”.

אני רואה את התוכניות הכלכליות של המדינה, זה בעיקר הלוואות כספיות או קרנות שאנשים בכלל לא יוכלו לקחת מהן. אני חושב שבעקבות הנזק הכלכלי האדיר שהמדינה צפויה לספוג – הספורט הישראלי לא יקבל עדיפות לפני דברים אחרים. האם אתה הולך לנהל את ההתאחדות במתכונת חירום, להתחיל לצמצם?
”אחלק את התשובה לשתיים. קודם כל אני חושב שבמדינת ישראל הספורט חשוב והמדינה חייבת לסייע לספורט, אחרת אנחנו יכולים למצוא את עצמינו בסכנה קיומית של לא מעט מועדונים ומאות או אלפי ילדים עלולים למצוא עצמם מחוץ למסגרות. אני משוכנע שהמדינה מבינה את הדברים האלה ולכן היא תסייע, זה השיח שמתקיים בימים האחרונים מול הגורמים הרלוונטיים. לגופו של עניין, לאחר שנסיים את האירוע הזה נוכל לאמוד את הנזקים ולעדכן את התוכניות שלנו. אין ספק שתהיה השפעה על הכדורגל המקצועני והחובבני ונצטרך להתאים את התוכניות שלנו לאפשרויות ולאמצעים שיעמדו לרשותנו. אני רוצה להאמין שהשיח שלנו עם המדינה יסייע להתגבר על המשבר הזה”.

אורן חסון, ניר אלון ומושיקו מישאלוף (מערכת ONE)אורן חסון, ניר אלון ומושיקו מישאלוף (מערכת ONE)

אני רואה בעיקר פגיעה של הקבוצות בליגות הנמוכות ובליגות הילדים. הורים לא יוכלו לשלם יותר את העלויות של מחלקות הנוער, עיריות מצמצמות את התקציבים של הספורט, איך אנחנו מתמודדים עם המצב הזה?
”לכן אמרתי שאנחנו נמצאים בעיצומו של צונאמי כלכלי וספורטיבי ואני מצפה שהמדינה תבין שהיא חייבת להזרים כספים כדי להציל את הספורט על מנת שלא נמצא מאות ואלפי ילדים ללא מסגרות”.

מה המצב הכספי כיום של ההתאחדות לכדורגל?
”ההתאחדות לכדורגל נמצאת במצב יציב, אין עודף של כספים אבל נכנסו למשבר במצב יציב. עם זאת, לא נוכל לשרוד במידה שלא נקבל תמיכה מהמדינה”.

האם בעקבות המצב ספונסרים פנו אליכם לגבי הקפאת תשלומים וכו'?
"בשלב הזה אנחנו חתומים עם הספונסרים ולא קבלנו שום הודעה חדשה. אנחנו נערכים לזה בהחלט. נצטרך להתכווץ גם בעניין הזה ואני משוכנע שנגיע להסכמות עם הספונסרים".

אורן חסון (נעם מורנו)אורן חסון (נעם מורנו)

בקמפיין הקודם, ההתאחדות, עוד לפני תקופתך, השקיעה עשרות מיליונים בנבחרת הבוגרת, לא החסרתם דבר ונתתם את כל התנאים האפשריים. כל מה שרצו נתתם, ובצדק. אני מניח שעם המציאות החדשה לא נוכל להרשות לעצמנו מאמנים זרים ואולי צריך לחזור להסתמך על החומר המקומי?
”אין ספק שנצטרך לעשות התאמות בכל ההתאחדות לכדורגל, כולל באגף הנבחרות, כי זה העתיד של הכדורגל הישראלי. הפגיעה תהיה  קשה. נצטרך להבין מה עוצמת הנזק ובהתאם לזה לתכנן בכל שכבות הגיל של הנבחרות”.

מה העמדה שלך לגבי אנדי הרצוג שמסיים את החוזה שלו בחודש הקרוב? בקמפיין האחרון הוא לא בדיוק הצליח, לא ראינו משהו חדש מהנבחרת. אולי יותר נכון לעבור למאמן ישראלי?
”בשבוע הבא אני מתכוון לשוחח עם וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני, ועם אנדי, להבין מה עמדתם, להסביר להם שהמציאות פה בישראל תחייב אותנו לבצע התאמות. נדבר איתם ואז נראה לאן אנחנו ממשיכים”.

אנדי הרצוג (רדאד ג'בארה)אנדי הרצוג (רדאד ג'בארה)

האם אתה מתכוון להיעזר בוועדה המקצועית או שמבחינתך היא לא רלוונטית ורק אתה תקבל את ההחלטה?
”אני בהחלט מתכוון להיעזר בכל מי שיכול לתרום לנו כדי לקבל את ההחלטות הנכונות”.

הספקת ליהנות מהתפקיד הזה בחמשת החודשים האחרונים?
”הגעתי לתפקיד מאוד מאתגר ולקחתי בחשבון שהוא ישאב המון זמן. הוא שואב זמן יותר ממה שחשבתי, אבל אני מאוד אוהב את הכדורגל הישראלי ואני מאמין ביכולת שלי להוביל שינויים יחד עם חברי ההנהלה על מנת להצעיד אותו למקום טוב יותר. מבחינה כלכלית ההתאחדות באמת התייצבה, מבחינה מקצועית לא חלה התקדמות משמעותית בכל הקשור להישגים וזה הזמן שלנו לקדם את כל מה שקשור לילדים ולנוער והנבחרות הצעירות, כי משם אני מאמין יגיע העתיד של הכדורגל הישראלי. אם נשקיע בנוער ובילדים – יש סיכוי שיום אחד נוכל להעפיל לטורניר גדול”.

יש לך חשש שבגלל המצב הכלכלי תצטרך להקפיא את כל הסיפור של האקדמיות?
”אני משוכנע שלא. אני חושב שזה הלב של הכדורגל, הדור הצעיר, ושם נצטרך להשקיע לא מעט כסף. לא מן הנמנע שנצטרך לעשות הסטה בין תחומי פעילות שונים של ההתאחדות לכדורגל. אם אנחנו רוצים יום אחד לראות כדורגל איכותי בישראל, מוטב שנשקיע במחלקות הילדים והנוער יותר ממה שהשקענו עד היום”.

ווילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)ווילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

אז אתה אומר שבעצם תיתן תעדוף לשם בשביל שבעתיד נוכל לקצור את הפירות.
”נכון מאוד. זה תהליך שלוקח הרבה מאוד שנים, אבל אני הגעתי מתוך מטרה להשקיע את מרכז המשאבים של ההתאחדות ושלי כדי לרתום את כל מי שקשור לכדורגל וחשוב לו הדור הצעיר. אני חושב שבשנים האחרונות אנחנו רואים יותר הצלחות בנבחרות הצעירות וזה יגיע בסופו של דבר גם לנבחרת הבוגרת”.

הזכרת את הנבחרות הצעירות ובסוף מאי-יוני כל המאמנים מסיימים את החוזים שלהם. יש שם הרבה מאמנים שנמצאים בתפקיד כבר הרבה שנים ולא נעשה ריענון. מה עמדתך לגבי העניין הזה?
”העמדה שלי היא שאנחנו נמצאים ממש בימים אלה בדיונים עם המאמנים לגבי חידוש החוזים. אין ספק שאחרי תקופה ארוכה נצטרך לעשות שינויים”.

דודי גיל מסיים את תפקידו כממלא מקום יו”ר ההתאחדות לכדורגל. האם משה גולדשטיין שמועמד לתפקיד מקובל עליך?
”קודם כל, אני חושב שדודי גיל עשה עבודה מצוינת. הוא מסיים את תפקידו כמ”מ ולא כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל. כל חברי ההנהלה טובים ומצוינים, כולם ראויים”.

דודי גיל (איציק בלניצקי)דודי גיל (איציק בלניצקי)

אגב, דודי גיל אמר שהוא מתכוון לעזוב וזה לא נראה לך קצת לא במקום שגם ראש עיריית ראשל”צ, רז קינסטליך, יהיה חבר הנהלה וגם המנכ”ל שלו?
”הדבר הזה נבדק מבחינה משפטית, ויחד עם זאת צריך לזכור שדודי גיל עשה עבודה יוצאת מן הכלל בהתאחדות לכדורגל, חלק גדול מההצלחה הכלכלית נזקף לזכותו. מאוד הייתי רוצה לראות אותו ממשיך, כי אני חושב שהוא עשה עבודה נפלאה בתחום הזה”.

הוא אומר שאין לו זמן לזה, ורז קינסטליך לא בדיוק מגיע לישיבות הנהלה. לא הגיע הזמן לומר לו תודה רבה ושיתרכז בניהול עיריית ראשל”צ?
”דווקא רז מגיע לישיבת הנהלה ותורם לישיבות ההנהלה”.

אבל לפני שאתה הגעת לתפקיד הוא הגיע בשנה האחרונה פעם אחת. מאז שנכנסת היו שתיים וחצי ישיבות, בגלל זה אתה אומר שהוא מעורב?
“קיימתי 4 ישיבות הנהלה והייתה נוכחות יחסית גבוהה. חברי ההנהלה רציניים, אנשים שמשקיעים ועושים כמיטב יכולתם”.

בכל זאת, זה עדיין לא מריח טוב שראש עיר והמנכ”ל שלו יושבים יחד בהנהלת ההתאחדות לכדורגל.
”אם הנושא הזה נבחן משפטית, אני בהחלט מקבל את ההחלטה הזאת”.

אורן חסון (איציק בלניצקי)אורן חסון (איציק בלניצקי)

מי בדק את זה משפטית?
”למיטב ידיעתי הנושא הזה נבדק עוד טרם הגעתי”.

מה יהיה הישג מבחינתך אחרי שנה-שנתיים בתפקיד?
”אני לא סימנתי מטרה לשנה הקרובה ולא לשנתיים הקרובות, אלא לקדנציה שלי, אבל אני רוצה לסיים מטרות ביניים כבר בזמן הקרוב. אם נצליח בשנה הקרובה לפתוח עוד שני מרכזי מצוינות ולהקים את האקדמיה, אני חושב שנהיה במסלול הנכון. האתגר המרכזי לשמו הגעתי הוא לפתח את הדור הצעיר. אני רוצה להתחיל להוביל את השינוי הזה, כי אני חושב שיש לנו נוער מוכשר מאוד ואני חושב שאם נשים שם חלק בלתי מבוטל מהמשאבים שלנו נוכל להביא את הכדורגל למקום טוב יותר ממה שהוא היה בשנים האחרונות”.

אורן חסון (נעם מורנו)אורן חסון (נעם מורנו)

מה דעתך על חוסר מקצועיות של המאמנים בעיקר במחלקות הנוער, כי אין תקציבים והם מקבלים משכורות נמוכות? מה דעתך על התנהגות לא נאותה והתערבות של הורים?
”בשביל להצליח בשנים הקרובות צריך להשקיע בכמה דברים מרכזיים. הראשון הוא הכשרת מאמנים למחלקות ילדים ונוער. אנחנו נפתח סמינר, שבו נדרוש הסמכות מאמנים וריענון וחידוש ההסמכות לאורך תקופת רישיון האימון, במטרה לוודא שאותם הילדים שמקבלים אימונים יקבלו זאת בצורה מקצועית ומפוקחת על ידי הצוות המקצועי. הדבר השני הוא להשקיע בתשתיות. התחילה עבודה של משרד הספורט בעניין ואנחנו צריכים להעמיק בנושא  הזה כדי שיהיו תשתיות טובות של ילדים. אי אפשר לצפות לשפר את הרמה המקצועית כאשר ילד מתאמן על מגרש כל השבוע וגם משחק עליו בסוף השבוע. כתוצאה מכך נוכל להביא יותר ילדים למעגל המשחק, וככל שיש יותר ילדים בתוך המשפך נוכל להוציא ילדים מוכשרים יותר”.

אתה זמן קצר בתפקיד, אך יש לא מעט שמבקרים אותך. מדוע?
”אני לא חושב שזה המצב. אני מרגיש שאני עובד בשיתוף פעולה פורה ויוצא מן הכלל עם כל חברי ההנהלה. ישיבות ההנהלה מתנהלות בצורה מקצועית ועניינית, אנחנו מגיעים להסכמות ברוב הדברים. אני מרגיש שאני מקבל שיתוף פעולה יוצא מן הכלל מכולם”.

הקמת ועדה לביטול עונשי הרדיוס. מה קורה עם זה, הבטחתם תוך חודש לסיים עם זה?
”קיימנו חמישה מפגשים ארוכים וראיינו כמעט את כל האנשים שקשורים לנושא. הייתה אמורה להיות פגישה אחרונה מסכמת, אך לצערי אי אפשר להיפגש כרגע. מיד כאשר יתאפשר לחזור לשגרה נגיש את ההמלצות שלנו להנהלה. בשלב הזה אני לא רוצה לדבר על השינוי כי טרם גיבשנו את ההמלצות, אבל מיד עם סיום המשבר נגיש אותן”.

מה יהיה השינוי בעונש?
”זה לא סוד, התבטאתי בצורה מאוד ברורה ואמרתי שהייתי שמח לראות את העונש הזה מחוץ לתקנון. עם זאת, יש לזה השלכות מאוד רחבות ונעשה כל מה שאפשר על מנת שבתי הדין ינקטו בכל האמצעים האפשריים כדי לא להעניש כך”.

מה דעתך על עזיבתה של אלונה ברקת, אליה אתה מקורב, את הפועל באר שבע?
”זה הפסד אדיר לכדורגל הישראלי. אני חושב שאלונה ברקת הפריחה את השממה בנגב, התרומה שלה לכדורגל ולנגב בכלל היא אדירה. זה נזק בלתי רגיל להפועל באר שבע. ככל שאני אוכל להשפיע, הייתי מאוד שמח לעזור ולגרום לה לחזור בה מהחלטתה, אך נראה שהיא נחושה לעמוד בהחלטה בשלב זה”.

האם היא עוזבת את הנהלת ההתאחדות?
“העבודה שלה בהתאחדות לכדורגל אדירה והיא לא מתכוונת לעזוב. אשמח שהיא תמשיך איתנו”.

אלונה ברקת (איציק בלניצקי)אלונה ברקת (איציק בלניצקי)

תקדם אותה לתפקיד בכיר יותר?
“אני חושב שיש לנו חברות וחברי הנהלה מצוינים. מי שבוחר את התפקידים זאת ההנהלה. אלונה היא נכס מאוד גדול לכדורגל הישראלי”.

היו מספר אנשים שרצו לפרק את המנהלת ושאתה תנהל את הכל, מה דעתך?
“כיו”ר המנהלת בעבר התבטאתי בעבר ואני עומד על זה - מנהלת צריכה התאחדות חזקה לידה וההפך. שיתוף הפעולה בין הצדדים הוא הבסיס להצלחה בכדורגל הישראלי, ואני שמח שהוא אכן כזה”.

אז לדעתך המנהלת לא תפורק?
“המנהלת היא גוף ששייך לקבוצות. שיתוף הפעולה הוא יוצא מן הכלל ונמשיך לעבוד כרגיל”.

איך היחסים עם ארז כלפון, יו”ר המנהלת?
”מצוינים”.

ארז כלפון (איציק בלניצקי)ארז כלפון (איציק בלניצקי)

אתם מתכוונים ללכת למלחמה יחד על הפיצויים וענייני הכספים?
“בכל משימה שקשורה לכדורגל הישראלי אני רואה יתרון בשילוב כוחות. אנחנו משתפים פעולה, נפגשים, מדברים, מתייעצים ושיתוף הפעולה בהחלט עובד. גם כאשר אני מקבל אינפורמציה מאופ”א אני משתף אותו ומתייעץ אתו”.

מה מצב ההסכם בין המנהלת להתאחדות?
”יש הסכם לעוד שנה ובמהלך השנה נדון על חידושו”.

 לסיום, האם לדעתך צריך לשנות את מספר הקבוצות בליגת העל?
”אני לא חושב שזה הזמן לדבר על זה, אבל באופן עקרוני יהיה נכון לצמצם ולהקטין את הליגה כדי להפוך אותה ליותר תחרותית. בנוסף, אני חושב שיש להקים ליגה שלישית שתהיה חצי תחרותית. יש מקום להקטין גם את הלאומית, אבל זה עוד רחוק”.

אנריק סבוריט מול סינטיהו סלליך (עמרי שטיין)אנריק סבוריט מול סינטיהו סלליך (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */