יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:55

ששון: ראיתי את עצמי זוכה בעוד מדליה אולימפית

הג'ודאי ומדליסט הארד מריו שיתף בתחושותיו על דחיית טוקיו בשנה וסיפר על תוכנית האימונים החדשה: "הבנתי שלבד לא אצליח, עברתי לגור עם מאמן כושר"

|
אורי ששון (חגי מיכאלי)
אורי ששון (חגי מיכאלי)

בשבוע שעבר הודיע הוועד האולימפי הבין לאומי על דחייתה של אולימפיאדת טוקיו בשנה לקיץ 2021. ההחלטה גרמה למפח נפש גדול בקרב הספורטאים, שעבדו כל כך קשה כדי להגיע מוכנים לתאריך המקורי מוכנים ככל האפשר. אחד מהם הוא הג’ודאי אורי ששון. הערב (שלישי) מדליסט הארד מריו פרסם פוסט באינטסגרם בו הביע את אכזבתו וסיפר על ההכנה החדשה והלא אופטימלית במיוחד שלו.

“בחלומות שלי כבר ראיתי את עצמי מתחרה בקיץ הקרוב ומצליח לעשות את מה שעשיתי בריו 2016 – זכיה במדליה אולימפית נוספת בשבילי ובשביל מדינת ישראל שאני כל כך אוהב”, סיפר ששון, שהמשיך וסיפר על תוכנית האימונים החדשה שבנה לעצמה, כאשר אימוני ג’ודו לא באים בחשבון בשלב זה מכורח הנחיות משרד הבריאות שאוסרות על כך.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אז כפי שפורסם, המשחקים האולימפיים נדחו ליולי 2021. אתם בטח יכולים לדמיין כמה התכוננתי לתחרות הזאת ב3 וחצי השנים האחרונות. בחלומות שלי כבר ראיתי את עצמי מתחרה בקיץ הקרוב ומצליח לעשות את מה שעשיתי בריו 2016 – זכיה במדליה אולימפית נוספת בשבילי ובשביל מדינת ישראל שאני כל כך אוהב. הקורונה, ההבנה שאימוני הנבחרת הולכים להפסק לתקופה הקרובה ודחיית האולימפיאדה בשנה, גרמו לי רגע אחד לעצור ולשאול את עצמי שאלות. איך אשמור על כושר? איך אמשיך להתחזק? איך אשמור על תזונה נכונה? ואז קיבלתי החלטה.. הבנתי שלבד כל הסיפור הזה לא יצליח והחלטתי לעבור לגור בבית של חבר יקר בשם אורי חומש שהוא גם מאמן כושר במקצועו. ידעתי שאם יהיה איתי האדם הנכון, זה יעזור לי מאוד מקצועית אבל קודם כל נפשית. ברמת האימונים אסור להתאמן בג'ודו, אבל באימוני הכושר שאנו עושים יחד אני משתדל לדמות כמה שיותר תחושה של קרב, כמו בעבודת סיבולת עם דופק גבוה. בפרמטר של הכח אני בכל אימון משקולות משתדל להרים יותר משקל וכך אני משמר, ואף משפר את הכח שהוא הכרחי במשקל הפתוח, בו אני מתחרה. האימונים משלבים כח ואירובי ואני לא מוותר בכל יום לפחות על אימון אחד, לפעמים גם שניים – תלוי בהרגשה. בנושא התזונה - נקודת מפנה משמעותית. החלטתי לרדת שמונה קילו ולהגיע תוך שנה למשקל יעד של 120 קילוגרם. מה שעומד מאחורי ההחלטה הזו זה הרצון להיות יותר מהיר וקליל, אפילו יותר ממה שהיית בריו, תוך כדי שימור הכח. זה חתיכת אתגר ועמידה בפני פיתויים ועל כך החלטתי להיגמל מסוכר ולאכול אוכל מזין עם כמות חלבון גדולה. כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב לאכול, ומי לא בעצם? בתקופה הזו של הסגר יש לא מעט פיתויים ופחות הסחות דעת וזה מצריך משמעת ברזל. בחודשים הקרובים אני הולך לשתף אתכם בתהליך הזה, גם משום שזה נותן לי כח להמשיך ולא לוותר וגם הידיעה שזה יכול לעזור למי שמעוניין לחיות אורך חיים בריא, ולא רק ספורטיבי. יאללה – בואו נעשה את זה יחד !

A post shared by Sasson Ori (@ori_sasson) on

“הבנתי שלבד כל הסיפור הזה לא יצליח והחלטתי לעבור לגור בבית של חבר יקר בשם אורי חומש שהוא גן מאמן כושר במקצועו. ידעתי שאם יהיה איתי האדם הנכון, זה יעזור לי מאוד מקצועית אבל קודם כל נפשית. בחודשים הקרובים אני הולך לשתף אתכם בתהליך הזה, גם משום שזה נותן לי כוח להמשיך ולא לוותר וגם הידיעה שזה יכול לעזור למי שמעוניין לחיות אורח חיים בריא, ולא רק ספורטיבי”, סיכם ששון.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */