יום חמישי, 18.04.2024 שעה 17:26
ליגת ווינר סל 23-24
86%1749-200422מכבי ת"א
76%1744-198921הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
43%1879-174821הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
38%1706-168521הפועל עפולה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 18/04, 20:45
  • מכבי ת"א
  • הפועל עפולה
  • שישי, 19/04, 13:45
  • הפועל ת"א
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 21/04, 18:00
  • בני הרצליה
  • עירוני רמת גן
  • ראשון, 21/04, 18:15
  • הפועל אילת
  • הפועל חולון
  • ראשון, 21/04, 20:30
  • הפועל ירושלים
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני קריית אתא

תמיר בלאט לא כשיר, ייעדר מול מכבי ת"א

מכה להפועל ירושלים, שתחסר ב-21:00 את הגארד שלא עבר מבחן כשירות. בר טימור לקראת חזרת סטודמאייר לארנה: "ניתן לו כבוד, לא נרד לפסים אישיים"

|
תמיר בלאט  (אורן בן חקון)
תמיר בלאט (אורן בן חקון)

שעה לפני משחק העונה בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב בארנה הערב (ראשון) ב-21:00, המארחת ספגה מכה לא פשוטה כאשר תמיר בלאט, הגארד של הקבוצה, לא עבר מבחן כשירות.

בלאט, שסובל מפציעה בכתף, יחמיץ את המשחק החשוב ובהפועל ירושלים יעשו מאמצים להכשירו למשחק הגומלין ביום רביעי נגד פרישטרי ובינתיים ינסו להסתדר בלעדיו מול הצהובים.

בירושלים רוצים להמשיך במומנטום החיובי אחרי ה-78:91 על פרישטרי במשחק הראשון, שהשלים שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, על מנת להגיע למשחק השני בסדרה עם רוח גבית ולהשלים, כבר ביוון, עלייה לרבע הגמר. בנוסף, בבירה ישמחו לצמק את הפער ממכבי תל אביב המוליכה לשני ניצחונות בלבד ולפתוח מחדש את הקרב על המקום הראשון בטבלה. 

קטש: קיבלנו את הידיעה בהלם

לפני המשחק ייערך לעיניי 9,000 צופים בארנה, זאת בכפוף לאישור שהתקבל ממשרד הבריאות בנושא, טקס לכבוד אקס הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר, שמשחק כיום במדי מכבי תל אביב. במסגרת הטקס יוענקו פרחים לאמארה, שזכה עם ירושלים באליפות המדינה ובגביע ווינר בעונת 2016/17 וכמו כן, על אף שלא שותף, היה גם חלק מהקבוצה שזכתה בגביע המדינה בעונה שעברה.

קפטן הפועל ירושלים, בר טימור, התייחס לשבוע שעבר על הקבוצה ואמר: “עבר שבוע מוזר לא רק עלינו אני מניח, אבל כן, היה מאוד מוזר במשחק האחרון ובכלל, כל השבוע הזה עם כל מיני שמועות של כן יתבטל, לא יתבטל, ידחו או לא, אבל השתדלנו להיות מרוכזים ומפוקחים במה שתלוי בנו ולהתאמן ולהכין את עצמנו הכי טוב שיש״. 

בר טימור (איציק בלניצקי)בר טימור (איציק בלניצקי)

ההכנה למשחק: ״אני חושב שבאופן כללי אנחנו מנסים להגיע הכי מוכנים לכל משחק ובאורח חיים של הקבוצה שאין הרבה זמן להתאמן כי יש משחק כל כמה ימים זה דווקא יותר מקל עלינו. גם עכשיו, יש לנו חודש חשוב עם משחקים מאוד חשובים באירופה ומן הסתם גם בליגה, אנחנו מנסים לשמור על רמת ריכוז ואינטנסיביות ולעבוד הכי קשה ונכון בשבילנו ואנחנו מצליחים״.

חזרת הקהל ליציעים אחרי המשחק מול פרישטרי בליגת האלופות: ״זה מאוד חשוב לקבל בחזרה את הקהל, אני חושב שהמשחק האחרון היה אחד הדברים המוזרים שקרו. מן הסתם יש הוראות וצריך לכבד אותן, אבל זה היה באמת הזיה והזכיר לכולם שבלי הקהל לא שווה לעשות את מה שאנחנו עושים אז אנחנו כמובן שמחים שהמשחק מול מכבי יהיה כמו תמיד״.  

אוהדי הפועל ירושלים (שחר גרוס)אוהדי הפועל ירושלים (שחר גרוס)

האפשרות שייאלצו לארח את סן פבלו בורגוס הספרדית או דינמו ססארי האיטלקית בחו״ל ברבע גמר ליגת האלופות: ״אני חושב שזו שאלה שאין לי כל כך איך לענות עליה, זה פחות מהדאגות של השחקנים. זה לא משהו שלא עובר בראש, אבל גם אם עובר וגם אם לא, זו לא החלטה שלנו מן הסתם. אני בטוח שכל מי שמסביב לקבוצה שובר את הראש על הדברים האלה, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחקים ובמה שתלוי בנו ולא באיפה המשחקים האלה״.

המפגש מול מכבי תל אביב: ״אני חושב שכל משחק בין הפועל ירושלים למכבי ת״א הוא חשוב ומשמעותי, גם אם זה עוד משחק ליגה בגלל היריבות וכל מה שמסביב. תמיד באים עם עוד טיפה של מוכנות, טיפה של ריכוז ועוד טיפה של כל דבר. לאף אחד לא באמת יושב בראש עכשיו מה שהיה בגביע, בגביע ווינר או בליגה, אנחנו מאוד רוצים לנצח ולהמשיך בכיוון הטוב שלנו בזמן האחרון, יהיה משחק מאוד קשה ונעשה הכי טוב שאפשר״. 

בר טימור (עמרי שטיין)בר טימור (עמרי שטיין)

חזרתו של האקס אמארה סטודמאייר לארנה עם מכבי תל אביב: ״אני מניח שהרבה אנשים נפגעו מהמהלך הזה, זה טבעי והגיוני, אז אני מניח שזה יהיה גם וגם. אנחנו, בתור מי שהיו איתו, כמובן נבוא לתת לו את הכבוד שמגיע לו, אני לא חושב שיהיה איזה משהו רע. אנחנו, כשחקנים, יכולים להבין את מה שהוא עשה ורואים את הדברים אחרת, האוהדים נעלבו וזה טבעי, אני לא חושב שיהיו קריאות נוראיות או דברים שאף אחד לא רוצה לשמוע, אנשים נעלבו והתאכזבו אז טבעי שהם ייפגעו ויוציאו את זה בחזרה, אבל לא נרד לפסים יותר מדי קשים, אני בטוח״.

גארד הקבוצה, שלווין מאק, התייחס למשחק הראשון שלו מול מכבי ת״א כשחקן ירושלים: ״אני יודע שזה אחד המשחקים הגדולים כאן בישראל אז אני נרגש ונלהב מאוד, בייחוד כאשר זה מול הקהל שלנו הרבה אנרגיה והתלהבות, אני מצפה למשחק הזה. נצטרך לשלוט במה שבשליטתנו, להניע את הכדור, לעצור אותם במעבר ופשוט לשחק חזק, אני חושב שכשאנחנו משחקים חזק אנחנו הופכים לקבוצה נהדרת וזה נותן לנו סיכוי טוב להצליח, בייחוד בשבוע כזה של שלושה משחקים חשובים״. 

שלווין מאק (אורן בן חקון)שלווין מאק (אורן בן חקון)

חזרת האוהדים: ״זה מאוד חשוב לנו לקבל את האוהדים בחזרה, אחד הדברים המשמעותיים ביותר בקבוצה שלנו זה הקהל, בייחוד בליגת האלופות, בה לא הפסדנו משחק בית, הפסדנו רק משחק אחד בבית בכל המסגרות. הקהל נותן לנו אנרגיה בכל פעם מחדש ועוזר לנו להתחרות, אני מצפה לזה״.

האפשרות שליגת האלופות תתבטל בעקבות התפרצות וירוס הקורונה: ״אני לא חושב על זה באמת, רק מנסה לשלוט במה שאני יכול לשלוט בו, לעבוד קשה בכל יום מחדש ומה שיקרה יקרה. כל עוד אני יכול, אמשיך לשחק וליהנות מהמשחק כאן בישראל ואוציא את הטוב ביותר מזה״. 

שלווין מאק (אורן בן חקון)שלווין מאק (אורן בן חקון)

הצטרפותו של עמנואל טרי לקבוצה והאתלטיות האדירה שהוא מפגין באימונים עם שלל דאנקים מרשימים: ״הוא סופר אתלטי, אפשר להגיד שהוא עדיין צעיר כי הוא עוד קופץ אחרי שעה בתוך האימון, כשהוא יהיה מבוגר יותר הוא יבין שזה לא כל כך קל, אבל עכשיו אני נהנה מזה״.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */