יום שלישי, 16.04.2024 שעה 15:33
ליגת האלופות של פיב"א 23-24
 בית 1 
10441-4906מלאגה1
9463-4776לה מאן2
9493-4636פרישטרי3
8488-4556פלקו סומבטהי4
 בית 2 
11441-5266דיז'ון1
10455-5096ריטאס וילנה2
7378-4165פרומיתאס3
5512-3355אופאבה4
 בית 3 
10443-4906טנריפה1
9495-4856שולה2
9500-4886דרושפאקה3
8456-4316VEF ריגה4
 בית 4 
11459-5286א.א.ק. אתונה1
9490-4786לודוויגסבורג2
8496-4736שצ'צ'ין3
8543-5096דינמו ססארי4
 בית 5 
10467-4876שטרסבורג1
9499-4626אוסטנד2
8390-4075קרשיאקה3
6407-4075אולדנבורג4
 בית 6 
9473-4976בון1
9456-4636הפועל חולון2
9459-4626בראוגן3
9473-4396בורסאספור4
 בית 7 
11440-5136הפועל ירושלים1
9478-4556פאוק סלוניקי2
7429-4265גלאטסראיי3
6427-3805בנפיקה ליסבון4
 בית 8 
10397-4255טורטונה1
9352-4305מורסיה2
8551-5326טופאש בורסה3
6522-4356איגוקאה4
לוח משחקים
  • גלאטסראיי
  • 91 - 93
  • לודוויגסבורג
  • בון
  • 74 - 89
  • דיז'ון
  • מורסיה
  • 89 - 100
  • א.א.ק. אתונה
  • פרומיתאס
  • 93 - 92
  • הפועל חולון
  • טופאש בורסה
  • 80 - 76
  • מלאגה
  • הפועל ירושלים
  • 76 - 61
  • פרישטרי
  • שטרסבורג
  • 84 - 96
  • שולה
  • טנריפה
  • 79 - 88
  • קרשיאקה

שובר השוויון של י-ם: סיכוי טוב לזכות באליפות

עמנואל טרי בראיון בלעדי ל-ONE לקראת הבכורה ב-19:15 מול פרישטרי: "מאמין שאשאר מעבר לעונה". וגם: ישראל, האוכל, הדוד המפורסם ומי שכנע אותו לבוא

|
עמנואל טרי (רדאד ג'בארה)
עמנואל טרי (רדאד ג'בארה)

אחרי שהשלים את המעבר מבנדירמה הטורקית וחתם בהפועל ירושלים עד תום העונה, הפאוור פורוורד/סנטר החדש של מחזיקת גביע המדינה, עמנואל טרי, שעל המגעים עמו נחשף לראשונה ב-ONE, נערך למשחק הבכורה שלו בבירה הערב (רביעי) ב-19:15 בארנה מול פרישטרי היוונית במסגרת שהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות של פיב”א.

כעת, רגע לפני שהוא עולה על הפרקט בפעם הראשונה במדים האדומים של ירושלים, טרי בן ה-23 התפנה לראיון היכרות בלעדי ל-ONE בו התייחס להחלטה להגיע לישראל, למטרות עד לסיום העונה, לתקווה להגיע שוב ל-NBA, למשבר הכלכלי בבנדירמה, לעונת הבכורה שלו באירופה, לציפיות שלו, לדוד אקס לוס אנג׳לס לייקרס רוברט הורי, לאנשי המפתח בהגעה שלו לירושלים ולתחושות לקראת הבכורה באדום.

אחד על אחד עם עמנואל טרי

איך אתה מרגיש בימים הראשונים שלך בקבוצה?
״וואו, דלת אחת נסגרת ודלת אחרת נפתחת, זו הייתה סיטואציה נהדרת, יש פה בחורים מעולים, צוות מקצועי מעולה ואווירה נהדרת, אני מרגיש מבורך להיות פה״.

שאר השחקנים קיבלו אותך יפה?
״כולם פה עזרו לי להרגיש בנוח מהרגע הראשון וקיבלו אותי בזרועות פתוחות, פשוט כיף לי להיות פה ואני בטוח שזה עוד ישתפר בהמשך״.

אתה מתרגש לקראת משחק הבכורה שלך?
״הרושם הראשוני של לשחק פה מול הקהל הנפלא הזה הוא יוצא מן הכלל, יש פה תחרות נהדרת ואני מצפה לקבלת פנים חמה ואני רוצה לראות את הקהל הזה״.

עודד קטש. בא לבירה בחור חדש (אורן בן חקון)עודד קטש. בא לבירה בחור חדש (אורן בן חקון)

איך ההרגשה שמשחק הבכורה שלך במשחק כל כך קריטי?
״אני מרגיש שנצא למגרש ונעשה את הטוב ביותר ואנחנו יכולים לעשו את זה, כולם בקבוצה באותה גישה ועם אותן מטרות ואני מרגיש שנוכל לעשות זאת״.

כבר פגשת את האוהדים של ירושלים כששיחקת בבנדירמה, היה לזה חלק בהחלטה שלך להגיע לירושלים?
״קודם כל, אדום זה הצבע האהוב עליי וג׳ון הולנד הוא חבר שלי הרבה זמן, קרוב לשנתיים כבר ושמעתי שהמאמן עודד קטש מתלהב מזה שאני מגיע ובנוסף, אני יודע מה יש לאוהדים האלה להציע ורוצה להרגיש את האווירה הזאת ולשחק מולם״.

מה אתה יכול לספר על ההיכרות עם ג׳ון הולנד?
״בשנה הראשונה שלי בליגת הפיתוח שיחקנו ביחד בקבוצת ה-G League של קליבלנד, קאנטון צ׳ארג׳ והוא היה שם לתקופה קצרה כי הוא עבר בטרייד לקבוצה אחרת, אבל ללא ספק הוא חבר שלימאז ומודל לחיקוי בשבילי״.

ג'ון הולנד. פגישת מחזור (אורן בן חקון)ג'ון הולנד. פגישת מחזור (אורן בן חקון)

אז כמה כיף זה להיות כאן שוב ביחד באותה קבוצה? 
״ניסינו לשמור על קשר למשך הרבה זמן וכשהעסקה הזאת הלכה לכיוון סגירה זה הלהיב אותנו מאוד, הוא קיבל אותי בזרועות פתוחות. פשוט טוב להיות פה ואני בטוח שנוכל לגרום אחד לשני להיות אפילו טובים יותר״.

“בטוח שיכולים ללכת עד הסוף, יכול לעשות הרבה למען הקבוצה”

מה עוד משך אותך במעבר להפועל ירושלים?
״אני ממש רוצה לנצח ואני מרגיש שפה יש לי סיכוי טוב יותר לזכות באליפות ובליגת האלופות ולנצח יותר משחקים מאשר בבנדירמה״.

ירושלים זכתה כבר בשני תארים העונה ונלחמת על הזכייה בליגת האלופות ובאליפות ישראל, ממה שראית בירושלים, לפחות בליגת האלופות, אתה מאמין שהם יכולים ללכת עד הסוף?
״אני בטוח שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף, בוודאות, מהיומיים שלי כאן הספקתי להבין שזו, לא בהכרח סביבה יותר קשוחה, אלא יותר מקצועית, אני מרגיש שהמאמן סומך על השחקנים שהשחקנים יעשו את שלהם ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשותאת זה״.

עודד קטש. הנחית שחקן-שחקן (איציק בלניצקי)עודד קטש. הנחית שחקן-שחקן (איציק בלניצקי)

ירושלים הביאה אותך כמעין שובר שוויון, איך אתה מרגיש לגבי זה?
״אני כבר יודע שגם אם לא הייתה מגיע לפה הקבוצה הזאת עדיין הייתה הולכת רחוק כי יש פה קבוצה מצוינת, אני רק הוספתי חלק נוסף לפאזל והציפיות שלי מעצמי הן רק להשתפר כשחקן וללמוד יותר. אני מרגיש שאני יכול לעשות הרבה למען הקבוצה והקבוצה יכולה לעזור לי״.

מה ההתרשמות הראשונה שלך מישראל?
״ירושלים זו עיר יפה, אני אוהב את זה שהכל בנוי עם לבנים. כמו שאמרתי, אדום הוא הצבע האהוב עליי אז זה משך אותי להיות וכולם פה כל כך חברותיים, זה ממש כמו באמריקה מהבחינה הזאת״.

שמעתי שכבר הספקת לאכול פה בשוק, אהבת את האוכל בישראל?
״וואו, זה כמו באמריקה, אני פשוט אוהב את זה. אני נהנה מעצמי בינתיים, אני מרגיש אוויר חדש בריאות, אני מרגיש רענן, בן אדם חדש לגמרי״.

שחקני הפועל ירושלים. חבר חדש (שחר גרוס)שחקני הפועל ירושלים. חבר חדש (שחר גרוס)

מה דעתך על התרבות הישראלית?
״כולם מאוד תומכים ומנומסים, לפחות אליי, אז אני נהנה מזה מאוד כרגע״.

למדת מילים בעברית?
״שקלים לא נחשב, נכון? אז למדתי להגיד יאללה, זה כמו קדימה, זאת המילה היחידה שלמדתי עד עכשיו, יאללה הפועל״.

היו חששות לפני ההגעה לישראל בעקבות המצב הביטחוני?
״בפעם הראשונה שיצאתי מארצות הברית לשחק מעבר לים נחתתי בשדה התעופה וכשירדתי מהמטוס ראיתי אנשים עם נשקים וזה שונה בשבילי, אבל אני אוהב לטייל וזה לא הפריע לי בכלל״.

חוץ מג׳ון הולנד, התייעצת עם מישהו על ישראל והפועל ירושלים לפני שהחלטת להגיע?
״עם ג׳יימס פלדין, ירושלים רצו אותי בישראל בתחילת העונה והייתה סוג של מלחמה עליי בינם לבין בנדירמה ואז, אחרי שדיברנו לא מעט זמן, הגיעה ההזדמנות להגיע לפה, אני חושב שזאת החלטה נהדרת לבוא לפה״.

אתה יודע, קוראים לו פה ׳הסוכן פלדין׳.
״הוא ממש כמו ראש העיר פה, באמת״.

ג'יימס פלדין. "ראש העיר" (שחר גרוס)ג'יימס פלדין. "ראש העיר" (שחר גרוס)

“הרגשתי שלהגיע לכאן זו החלטה נכונה לקריירה שלי”

מה הם אמרו לך על הפועל ירושלים?
״הם אמרו לי שזה מועדון משפחתי, יש חברות גדולה ושזו סיטואציה נהדרת עבורי. הם אמרו שאני יכול לעזור לקבוצה לזכות בתארים שנשארו לנו, אז זה מרגיש טוב שאנשים מעריכים אותי ואת הכישרון שלי ורואים את זה ואני אעשה את כל מה שאני יכול כדי לעזור״.

בעקבות הקריסה הכלכלית בבנדירמה הרגשת שאין לך ברירה אלא לעזוב?
״לא בהכרח, אני משחק כדורסל בשם אהבת המשחק, אני יודע שהכסף יגיע, אבל הרגשתי שזאת החלטה נכונה בשבילי כדי לשדרג את המשחק שלי, להשתפר ולהרים את עצמי לגבהים חדשים ולנקודות שבירה כדי שאדע איך לשפר את עצמי, אבל אין לי שום דבר רע נגד בנדירמה, הכל בסדר ואין בעיות בינינו, זאת רק החלטה שהייתי צריך לקבל כדי לקחת את הכדורסל שלי לרמות חדשות״.

מה בעצם קרה שם? 
״קרו כמה דברים בארגון, זה כל מה שקרה שם, באמת שאין בעיות בכלל״.

כאחד שהגיע רק העונה לאירופה מארצות הברית, איך הייתה ההתמודדות עם הסיטואציה הזאת?
״ביום הראשון שלי נפרדתי מהמשפחה שלי ועליתי על המטוס וחשבתי שזאת אחת ההחלטות המשוגעות ביותר בחיי, יכולתי להישאר ב-G League שנה נוספת, אבל החלטתי לנסות תרבות חדשה וסגנון חיים חדש וכשנחתתי ניסיתי להבין איפה אני בכלל ומה קורה. בשבועות הראשונים היה קשה לי ליצור קשר עם המשפחה שלי בגלל הפרשי השעות, אבל חברה שלי ללא ספק עזרה לי להרגיש יותר בנוח כי היא באה איתי ונשארנו ביחד. אני יודע להתמודד עם זה עכשיו״.

טרי בנתב"ג. "החלום - לחזור ל-NBA" (שחר גרוס)טרי בנתב"ג. "החלום - לחזור ל-NBA" (שחר גרוס)

מה אתה מרגיש לגבי המרחק מהמשפחה?
״הכל הרבה יותר קל עכשיו, המשפחה שלי ללא ספק שמחה בשבילי ועוד כמה חודשים אוכל לראות אותם. בהתחלה זה היה קשה ואמוציונלי מאוד, אבל עכשיו אחרי שהם ראו אותי משחק טוב מעבר לים אני חושב שהחששות של כולם מכך שאני משחק מעבר לים דעכו. אני כמו ספוג, אני לומד מכל דבר והמעבר לישראל הוא כמו קידום בשבילי אז המשפחה שלי מאוד מרוצה בשבילי״.

חברה שלך הגיעה איתך גם לישראל, כמה משמעותי זה בשבילך שהיא נמצאת לצדך?
״זה חשוב מאוד, היא התמיכה שלי, האוהדת מספר 1, היא עוזרת לי לעבור ימים קשים, היא פשוט שם, היא סוכנת הנסיעות שלי, כל הזמן היא באה איתי וסוגרת את הטיסות שלנו ואנחנו עושים, זה מעולה שיש לי אותה ועוזר לי״.

לא הרגשת שהמעבר שלך לאירופה היווה מעין ויתור על החלום שלך לשחק ב-NBA?
״לא הייתי אומר את זה, הייתי אומר שאלוהים כיוון אותי לפה כדי לחוות הרבה דברים. הייתי בליגה שנייה של בתי הספר, אז עברתי לשחק בכמה משחקים בליגת הקיץ, אחרי זה שיחקתי לעונה בליגת הפיתוח ואז יצאתי אל מעבר לים, אז בנקודה הזאת אני רק רוצה ליצור לעצמי שם בכל מקום אליו אני הולך, אז גם אם אשחק מעבר לים ב-5-10 השנים הקרובות ואשאר רחוק מהמשפחה שלי, עדיין אני אשתפר במשחק שאני אוהב ואני משתפר במשחק שאני אוהב, זה מה שבאמת משנה, אני לומד ומבין את זה״.

סיפקת מספרים יפים העונה, ציפית שהמעבר לאירופה יהיה כל כך מוצלח?
״אני מרגיש שהתרגלתי לתרבות ולצורה בה המשחק משוחק באירופה, אין באמת חוק שלוש שניות בצבע, אז הצבע צפוף וצריך למצוא פתרונות אחרים וצריך למצוא אופציות טובות יותר לעצמך ואי אפשר לשחק בסגנון של אחד על אחד כי אז יש עליות ומורדות ולא ננצח אם שחקן אחד יקלע 50 נקודות ושאר הקבוצה לא תהיה מעורבת והקבוצה השנייה תשלב את כולם. אנחנו חייבים לחלוק בכדור ולשחק כקבוצה, זאת תרבות אמיתית פה״.

טרי. "התרגלתי לתרבות" (רדאד ג'בארה)טרי. "התרגלתי לתרבות" (רדאד ג'בארה)

אתה רק בן 23 ויש לך את הפוטנציאל, אתה חושב כבר על לשבור את תקרת הזכוכית ולחזור ל-NBA? אולי להגיע ליורוליגאו למקום אחר?
״אני מראה לעצמי מה אני יודע לעשות ומנסה להוכיח לעצמי מחדש כל יום, אני רק מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי ולא חושב על זה, אני לא משאיר כלום על השולחן, עושה את הטוב ביותר שלי ונותן הכל״.

מה אתה יכול לספר לי על הילדות שלך?
״וואו, תמיד גדלתי באזור קטן, אנשים יהפכו את זה לסוג של קלישאה, אבל זה באמת מה שקרה וזה חשוב. אמא שלי דאגה שאני אקבל אימונים ראויים וזה לא קל לשחק כדורסל בבית ספר קטן, אז היינו צריכים לעבור לאן שהוא, אני זוכר שאחרי כלמשחק או אימון הייתי בדמעות במשרד של המאמן שואל אותו איך להשתפר ולהיות שחקן טוב יותר, איך להיות טוב יותר עלו מחוץ לפרקט ולהיות שחקן ואדם טוב יותר והקולג׳ שהייתי בו תמיד דרש את הטוב ביותר מכולם וללא ספק הוציא את הטוב ביותר ממני ואחרי ארבע שנים איתו הוא פרש ועוזר המאמן שלו עזר לי במשחק הפיק אנד רול שלי, להשתפר בהגנה ולשחק ברמה הגבוהה ביותר ולקחתי כל שיעור מכל קבוצה בה עברתי והשתפרתי״.

אתה רק בן 23, אתה מקווה לחזור בעתיד הקרוב ל-NBA?
״ברור שזה החלום, אבל בגיל 23, כשאתה צובר חוויות בחיים, אתה רק מקבל תמונה בהירה יותר של מה יקרה אם זה לאיקרה. אני יודע שיש לי חיים מעבר לים ותמיכה גדולה, אני יודע שהשם שלי מסתובב בכל העולם ואם אני אצליח לחזור ל-NBA אני אראה מה למדתי מעבר לים ואביא את מה שאלמד פה למשחק שלי״.

היו לך חוזים בדנבר וקליבלנד ושיחקת כבר בפיניקס ובמיאמי בחוזים ל-10 ימים, יש קבוצה ספציפית שאתה חולם להגיע אליה?
״בכנות, אין קבוצה ספציפית, אני רק רוצה להמשיך ולהתקדם במשחק שלי ואני רוצה לשחק עם אנרגיה בהגנה, שיחקתי בדרום דקוטה והיה שם קר בצורה קיצונית, שיחקתי כמעט בכל סביבה, אני מקווה לשחק במקום חם, אני רוצה לשחק בקבוצה שתיתן לי הזדמנות ושיהיה לה אמון״.

גדלת כאוהד של קבוצה מסוימת?
״דוד שלי זה רוברט הורי, אז כשהוא היה בלוס אנג׳לס לייקרס צפיתי בו במשחקים ושיחקתי כמוהו, זרקתי שלשות מהפינה כל היום, אבל לא באמת הייתה לי קבוצה, צפיתי בשחקני מפתח וניסיתי ללמוד דרך זה כך המשחק ולעקוב אחריהם״.

למה אתה חושב שלא הצלחת למצוא עד כה את המקום שלך ב-NBA?
״האמת, אני מרגיש שבגלל ששיחקתי בליגה השנייה לא צפו בי כמו בשחקנים בליגה הראשונה ומעבר לים, אז הרגשתי שלא הייתה לי באמת הזדמנות ושהביאו אותי לסוג של ראיון עבודה, אז בכל קבוצה שהייתי הרגשתי שקיבלתי את ההזדמנות להצליח והרגשתי שעשיתי את זה והפתעתי אותם, אבל אני מניח שהעובדה שבאתי משום מקום פגעה בי. אני מאמין שיש ב-NBA עדיין אהבה בשבילי, אבל זאת לא בעיה וכרגע אני נהנה לשחק כדורסל״.

כמה מאכזב היה להיחתך מדנבר וקליבלנד לא לקבל חוזים חדשים בפיניקס ומיאמי?
״לא ויתרתי על עצמי, הרגשתי שיש לי עוד עבודה לעשות. נהניתי ללמוד ולעבוד עשרה ימים עם שחקנים מדהימים, אני יודע שעשיתי כל מה שביקשו ממני לעשות, באתי מוקדם, עזבתי מאוחר, נשארתי מתי שהמאמן ביקש, תמיד שאלתי מה אני יכול לעשות בשביל לעזור לקבוצה ולעצמי ועשיתי את זה. אני מתעסק במה שבשליטתי״.

מי השחקן הטוב ביותר ששיחקת מולו?
״וואו, דווין בוקר, הוא שחקן ענק ובחור נחמד״.

המוות הטרגי של קובי בראיינט השפיע כנראה על כל שחקן כדורסל, כולל בהפועל ירושלים, איך זה השפיע עליך?
״אני יודע שדברים קורים מסיבה מסוימת, לא אהבתי את הדרך בה זה קרה, אבל הרגשתי שזה הראה להרבה אנשים בעולם שהזמן לא מחכה לאף אחד ושצריך לhהנות מכל יום, לא לחשוב על מחר, וליהנות עם הקרובים לכם ולא לקחת דברים כמובן מאליו. העובדה שהוא נהרג ביחד עם הבת שלו מראה לכולם שצריך להיות יותר קרובים אחד לשני בחיים המקצועיים והפרטיים״.

במשחק הבא בישראל אתם פוגשים את מכבי תל אביב ואקס ירושלים, אמארה סטודמאייר, זה מרגש אותך לשחק מול אמארה?
״ראיתי אותו בסרט על זה שהוא משחק מעבר לים, ידעתי שהוא משחק מעבר לים אבל לא בישראל וזה הדהים אותי, כי כולם מכירים את אמארה סטודמאייר וזה מרגש אותי מאוד, אני רוצה להראות לו מה אני יודע לעשות״.

סטודמאייר. "כולם מכירים אותו" (איציק בלניצקי)סטודמאייר. "כולם מכירים אותו" (איציק בלניצקי)

“המטרה היא לזכות באליפות וגם בליגת האלופות”

מה את יכול להגיד לאוהדי ירושלים עליך? מה תוסיף למשחק?
״קצת חוצפה, הרבה אגרסיביות ואנרגיה, אני אוהב את הקהל ואני משחק טוב יותר כשיש לי קהל. אני פשוט רוצה להיות אני ושיהיה לי נוח, זה מגרש המשחקים החדש שלי, זה הבית החדש שלי. אני לא רואה את זה כמשהו שולי, זה החיים שלי והעיקר שיהיה לי נוח ושאעזור לקבוצה״.

מה המטרות שלך עד לסיום העונה, אישית וקבוצתית?
״המטרה מספר אחת היא לזכות באליפות, כולם רוצים ללכת עד הסוף ומאמינים שאפשר לעשות את זה וכולם גם מאמינים שזה אפשרי. ליגת האלופות או הליגה הישראלית? אני רוצים לזכות גם בזה וגם בזה״.

אתה מאמין שתישאר בירושלים מעבר לסיום העונה הנוכחית?
״אני מאמין שכן, למרות שזה תלוי בהרבה דברים, אני לא יודע מה יהיה מחר, זה יכול להיות שונה לגמרי, אבל זה כל מהשיש לי ואני נהנה לשחק כדורסל.  

טרי. "לא יודע מה יהיה מחר" (רדאד ג'בארה)טרי. "לא יודע מה יהיה מחר" (רדאד ג'בארה)

מה החלום הגדול ביותר שלך?
״אני בשלב בחיים שאני רוצה לשמור על מה שאני עושה בשביל עצמי ובשביל המשפחה שלי, אני יודע שלאורך דורות רבים היו קשיים לעשות את זה וזה הראה כמה צריך לעבוד קשה וזה לא היה קל, עבדתי כל יום בניסיון להשתפר ולהבין את הטעויות שלי. אם אני יכול לבחון את זה, זה פשוט מה שזה, התואר שלי בקולג׳ וידעתי את מה שאמא שלי התפללה שאעשה, זה לא בגלל הכסף, אמא שלי רצתה שהילדים שלה יוכלו לעשות את כל מה שהם רוצים לעשות, אני רוצה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי״.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
״משחק כדורסל מדהים, פשוט נהנה מהחיים, אני רוצה לעשות את מה שאני עושה ולהמשיך בדרך שלי״.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */