יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"אין כמו הגביע בבני יהודה, חולמים על זכייה"

הכתומים מאושרים מההעפלה לחצי הגמר אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה: "אכזבנו בליגה, צריך להילחם על מה שאפשר". המועדון ספג 3,000 ש"ח קנס על רימון עשן

|
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום (עמרי שטיין)
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום (עמרי שטיין)

עונה הפכפכה, חילוף מאמנים, אכזבות אחר אכזבות, כישלון להעפיל לפלייאוף העליון רק שלושה ימים קודם לכן מול אותה קבוצה וכל כך הרבה כדורים מוחמצים שהגבירו את תחושת הפספוס – הכל התנקז לרגע המיוחד של בני יהודה אמש (שלישי) באצטדיון סמי עופר, שם בני יהודה, עבורה אין שום חוקים בגביע המדינה, ניצחה 0:2 את הפועל חיפה ברבע הגמר ובכך המשיכה את מסע ההגנה על תוארה מהשנה שעברה, כשהעפילה לחצי הגמר.

מחזיקת גביע המדינה מהעונה שעברה ופעמיים בשלוש השנים האחרונות ידעה היטב שהפסד בכרמל היה פשוט גומר לה את העונה והיא לא הייתה מוכנה לכך בשום פנים ואופן. מהרגע הראשון, הקבוצה של אלישע לוי התנפלה על החבורה של חיים סילבס ובלי קשר למשחק הרע שהפגינה, היא בכל מקרה לא השאירה לה שום סיכוי מבחינת הרצון, המחויבות והמלחמה. 

לוי:"שמח שהצלחנו להגיע לחצי גמר"

התקפה רדפה התקפה. הקבוצה משכונת התקווה הציגה את אחד המשחקים הכי טובים שלה העונה, אם לא הטוב ביותר, כאשר מוחמד גדיר נגח את שער היתרון כבר בדקה ה-22 וכמעט כבש צמד מיד לאחר מכן. במחצית המשחק, אלישע החמיא לשחקניו וביקש מהם להמשיך לשחק בדיוק באותה צורה, ללחוץ גבוה ולשלוט בקצב, וכך היה. האורחת לא הרפתה, המשיכה לתקוף מול המארחת האנמית, כאשר אריאל לזמי ועמית זנטי תוסכלו על ידי יסמין בוריץ', שהוציא כדור מהרשת בדקה ה-92 אחרי שער של זנטי שחתם את תוצאת המשחק.

לאחר ההתמודדות, גדיר, שחזר לכשירות מלאה וגם חזור לכבוש, סחט מחמאות בבני יהודה, כמו גם אמיר רוסתום, שהמשיך להיות הקלף של אלישע לשינויי מערכים ובישל את השער הראשון, מתיאה ליואיץ' ששומר תמיד על רמה גבוהה והגיע לפיק עם כמה מצבים מצוינים ויכולת נפלאה, וזנטי, שכבש את השני אחרי מהלך אישי נהדר והשלים את שערו החמישי העונה בכל המסגרות.

עמית זנטי בטירוף (עמרי שטיין)עמית זנטי בטירוף (עמרי שטיין)

הניצחון הגדול והמשכנע הזה, מול אותה הפועל חיפה שלפני כמה ימים שיחקה על תוצאה והשיגה את הכרטיס הנכסף ונכנסה לשישייה הראשונה של הכדורגל הישראלי, רק חידד את האכזבה הגדולה ואת הפספוס של בני יהודה העונה, שאמנם לא הרשימה ברוב שלבי העונה עד כה, אבל בהחלט הייתה יכולה וצריכה לכבוש פעם אחת באצטדיון המושבה ולהשלים את העבודה אחרי קאמבק מרשים תחת המאמן שהחליף את יוסי אבוקסיס בטיימינג בעייתי. 

אבל בשכונה לא בוכים על הפלייאוף שנשפך והתרכזו אתמול בחגיגות הגדולות שהתרחשו בחדר ההלבשה באצטדיון סמי עופר. דרך התמונות, הסרטונים והעדויות של השחקנים לאחר מכן, הם פשוט נהנו מהרגע. שירים, ריקודים, קפיצה על השולחנות, אווירה שמחה והרבה מים באוויר.

שחקני בני יהודה חוגגים עם עמית זנטי (עמרי שטיין)שחקני בני יהודה חוגגים עם עמית זנטי (עמרי שטיין)

"אין כיף כזה, מגיע לנו להמשיך בגביע, לא רוצים להיעצר", אמר שחקן בבני יהודה. "שיחקנו טוב בשני המשחקים מולם, רק שהפעם כבשנו ובשבת לא. ידענו שהם ינסו לפחות לשחק פתוח כי בשבת הם הסתגרו, אבל השתלטנו על המשחק מההתחלה וכבשנו מהר, ידענו שמשם אנחנו רק ממשיכים ולא עניין אותנו איך הם משחקים הם בכלל. רצינו רק להחזיר את הכבוד שלנו, של האוהדים ושל המועדון. אנחנו יודעים שאכזבנו בליגה, אבל צריך להילחם על מה שעדיין אפשר". 

"היה משחק טוב באמת של כולנו, כי כולם באו לתת הכל אחרי מה שקרה בשבת", הוסיף שחקן אחר. "חייבים להמשיך להיראות ככה בפלייאוף התחתון וכמובן בחצי גמר ואינשאללה גם בגמר. אין כמו הגביע בשביל בני יהודה, אנחנו יודעים כמה אנחנו קרובים לגמר ואנחנו חולמים על עוד זכייה".

תאמבי סגס ודור ג'אן (עמרי שטיין)תאמבי סגס ודור ג'אן (עמרי שטיין)

"אני חושב שמי שראה את המשחק הקודם מול הפועל חיפה, שלטנו ורק לא ידענו לתרגם את המצבים שלנו לשערים ואני שמח שעכשיו הצלחנו", אמר תאמבי סגס אחרי המשחק. "זה כאב לנו מאוד שלא עלינו לפלייאוף העליון, אחרי המשחק הזה אנחנו מרגישים סוג של נקמה ספורטיבית. עכשיו הפנים קדימה למשחקים הבאים".

"אם העונה בחיים? אני חושב שכן, יש לנו למה לצפות בעונה הזאת ונקווה שנלך עד הסוף", הוסיף סגס. "איך נרים את עצמנו בפלייאוף התחתון? זה המקצוע שלנו, משלמים לנו כסף על זה. אנחנו צריכים לבוא לכל המשחקים שנשארו ולתת את המאה אחוז עד הסוף. האם בני יהודה יכולה להניף גביע שני ברציפות בסיום העונה? אני מאמין שכן. אני מאמין בקבוצה הזאת. יש לנו שחקנים טובים ואנחנו יכולים להגיע עד הסוף".

שחקני בני יהודה חוגגים עם מוחמד גדיר (עמרי שטיין)שחקני בני יהודה חוגגים עם מוחמד גדיר (עמרי שטיין)

בתוך כך, בעוד הפלייאוף התחתון ייצא לדרך בעוד 10 ימים, בבני יהודה מקווים כי עד אז סאמסון יחזור לכשירות ויוכל להיכלל בסגל. הדרום-אפריקאי, שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, צפוי להיעדר כשבועיים, אך לפי קצב החלמתו בשבוע הבא ייקבע האם יש לו סיכוי לשחק מול הפועל כפר סבא או שמא הוא ינוח שבוע נוסף. בשל הפתיחה המאוחרת יחסית של הפלייאוף התחתון, כדי לאזן את המחזורים מול העליון, וכן בשל פגרת הנבחרות שתחל בסוף החודש, רועי בן שמעון צפוי להחמיץ שני משחקים לכל היותר, אם החלמתו מהקרע בארבע ראשי תימשך כצפוי.

בתוך כך, הקבוצה ספגה קנס של כ-3,000 שקלים לאחר שאחד מאוהדיה פתח רימון עשן במשחק נגד הפועל חיפה במחזור האחרון של העונה הסדירה. בפסק הדין של הקבוצה מהשכונה נכתב: “האוהד שפתח את רימון העשן נתפס מייד לאחר האירוע, נמסר לידי המשטרה וננקטים כנגדו הליכים משפטיים”. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */