יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:12
ליגת ווינר סל 23-24
87%1822-211223מכבי ת"א
73%1828-206722הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
41%1784-176922הפועל עפולה
41%1987-182122הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 20:40
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • עירוני נס ציונה
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • הפועל ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • חמישי, 25/04, 20:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 26/04, 13:45
  • הפועל חיפה
  • הפועל אילת
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • הפועל חולון
  • הפועל ירושלים
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני רמת גן

אחד משופטי ירושלים - פרישטרי עוכב בנתב"ג

השופט ביקר לאחרונה באיטליה ועוכב בגלל חשש מהקורונה, שופט חדש עשוי להחליפו. טרי ישחק לראשונה מול פרישטרי הערב ב-19:15, קטש: "מרוצה שהוא כאן"

|
עמנואל טרי בנתב
עמנואל טרי בנתב"ג (שחר גרוס)

אחרי שזכתה בגביע המדינה בפעם השישית בתולדותיה והשנייה ברציפות, הפועל ירושלים מסתערת כעת על המטרה הבאה שלה וערכה את האימון המסכם לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות של פיב״א מול פרישטרי היוונית הערב (רביעי) ב-19:15 בארנה.

קטע: בשביל הרגע הזה עבדנו כלכך קשה

ירושלים תגיע למשחק מחוזקת בפאוור פורוורד/סנטר החדש שהצטרף מבנדירמה הטורקית, עמנואל טרי, על המגעים עמו נחשף ב-ONE, וכמו כן, נטולת הסנטר הליטאי מינדאוגאס קופשאס, שחתם באוסטנד הבלגית על מנת לפנות מקום לטרי, על כך גם פורסם לראשונה ב-ONE.  

עמנואל טרי בנתב"ג (שחר גרוס)עמנואל טרי בנתב"ג (שחר גרוס)

בעוד טרי צפוי להשתלב ולערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה מהבירה, בירושלים רוצים להמשיך במומנטום החיובי, לחבר ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות ולהתקרב צעד נוסף ומשמעותי לרבע הגמר, בו תפגוש אם תעלה את המנצחת בין סן פאבלו בורגוס הספרדית לדינמו ססארי האיטלקית.

בתוך כך, אחד מהשופטים שהיו אמורים לשפוט במשחק עוכב בנתב״ג מאחר ובביקורת הדרכונים התברר כי ביקר לאחרונה באיטליה ועליו להיכנס לבידוד מחשש שנדבק בנגיף הקורונה. בשל כך, פיב״א צפויה לשלוח שופט חדש למשחק בכדי שימלא את מקומו.

לקראת המשחק יוקם ׳פאן זון׳ לאוהדי הקבוצה לקראת המפגש מול קבוצתו של אקס מכבי תל אביב דיאנדרה קיין, כאשר בבירה מצפים שבין 8,000 ל-8,500 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה ולסייע לה להשיג את היתרון מול היוונים, להתקרב לרבע הגמר וכמו כן, לעשות צעד נוסף בדרך לאירוח הפיינל פור בארנה.  

אוהדי הפועל ירושלים (שחר גרוס)אוהדי הפועל ירושלים (שחר גרוס)

בתוך כך, המועדון יקדיש את המשחק לתאומים עברי ואמה, בני 5 מקריית יובל בירושלים, אשר מתמודדים עם שיתוק מוחין והקבוצה נרתמה לעזור למשפחה בגיוס כסף בדרכם לעצמאות. הם יגיעו לפיס ארנה עם אחיותיהם אליס וקלרה, האב גיל יהושע דרייפוס ובן זוגו ניב וייערך לכבודם טקס מיוחד לפני המשחק.

מאמן הקבוצה עודד קטש התייחס להכנות ואמר: ״זה מאני טיים, חד משמעית, בשביל הרגע הזה עבדנו כל כך קשה. יש לנו יתרון ביתיות, אבל מהרגע הזה הכל מתאפס, צריך להתחיל ולעשות הכל מחדש ובהרבה מקרים מפגשים כאלה מוכרעים בחצי הראשון של המשחק. אסור לתת להם מהרגע הראשון להרגיש שהם יכולים לעשות פה משהו. זאת הזדמנות לכל הקבוצות, ראינו הרבה פעמים בליגת האלופות בשנים האחרונות שגם קבוצות שמסיימות במקום השלישי או הרביעי יכולות לעשות את זה, אז אנחנו צריכים לבוא מאוד מוכנים״.  

עודד קטש (שחר גרוס)עודד קטש (שחר גרוס)

ההצטרפות של עמנואל טרי: ״קודם כל, מעצם זה שהוא כאן אני מאוד מרוצה, אין לי עוד מספיק אינדיקציה להגיד איך הוא מסתדר בקבוצה בינתיים, היה אתמול אימון שחרור יותר וניסינו לתת לו כמה שיותר דברים ולהכניס כמה שיותר דברים איתו, אבל גם עכשיו זה לא אימון במאה אחוז אינטנסיביות וננסה לבחון כמה הוא יוכל לעזור במשחק הקרוב. מן הסתם כשהוא יהיה על המגרש נוכל לעשות רק מעט דברים ונראה במשחק כמה נוכל להשתמש בו״.

עזיבתו של מינדאוגאס קופשאס: ״אני רק יכול להגיד שאנחנו אוהבים אותו באמת, זה אף פעם לא נעים ומרגיש טוב לשחרר שחקן, אבל איתו, אני לקחתי אותו הצידה ואמרתי לו שזה אף פעם לא נעים ואיתו במיוחד כי אני חושב שהוא לא באמת קיבל את ההזדמנות להוכיח ולהיות חלק כהחלטה שלנו. אמרתי לו שאני מרגיש הרבה אחריות על העניין הזה, זה עליי, אבל הוא קיבל את זה באמת בצורה מאוד יפה והבין. לפעמים דברים פחות מסתדרים או שיש הזדמנויות עם שחקן כמו טרי, שבאמת מתאים לנו לשיטה, אני חושב גם שהוא שחקן מאוד צעיר עם הרבה יתרונות, אז לפעמים כאלה דברים קורים וזה הביזנס״. 

מינדאוגס קופשאס (אורן בן חקון)מינדאוגס קופשאס (אורן בן חקון)

הסייז שקופשאס הביא עמו ועלול להיות חסר כעת: ״תמיד יש חשש שהסייז יהיה חסר, אבל אנחנו מקבלים פה דברים נוספים ואני חושב שטרי הוא שחקן דומיננטי בצבע והוא יעזור לנו מאוד גם אגרסיבית, גם הגנתית וגם דברים התקפיים שחסרים לנו״.

היכולת ההתקפית הטובה בתקופה האחרונה: ״אני חושב שכשאנחנו מרוכזים בשיטה שלנו, לא מכריחים דברים ומשחקים בשטף שלנו קשה מאוד מולנו. אני מקווה ורוצה שגם במשחקים חשובים ומכריעים מהסוג הזה נקלע באחוזים גבוהים כי אז זה באמת עוזר לנו לשטף. אבל ההתקפה שלנו תעמוד במבחן מאוד גדול, פרישטרי במקום החמישי במפעל מבחינה הגנתית, זה הרבה מעבר למיקום שלהם, הם קבוצה מאוד קשוחה הגנתית וההתקפה שלנו תעמוד במבחן, אבל לסוג משחקים כזה של מאני טיים, זה צריך לבוא דרך הביטחון ההגנתי״.  

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

הצטרפותו של דיאנדרה קיין לפרישטרי: ״דיאנדרה מוסיף הרבה מאוד קשיחות, לא שזה היה חסר להם, אבל זה רק הופך אותם להרבה יותר אגרסיביים וקשוחים. ממה שיצא לי לראות, הוא לא בשיא הכושר שלו כמובן אחרי תקופה שהוא לא שיחק, אבל זה מסוג השחקנים שאני יודע וחוויתי את זה איתו, שכשיש ג׳אמפ בול הוא שם במאה אחוז וזו תוספת כוח גדולה מאוד בשבילם״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */