יום שבת, 20.04.2024 שעה 18:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • 0 - 0
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קניקובסקי סומן, דריכות בב"ש: יש עוד ים עבודה

בנגב מעוניינים בקשר נתניה, במועדון לא מתלהבים מה-1:3 על כפ"ס: "נצטרך להשתפר". קבהא: "משחקים שצריך לקחת נקודות בכוח". שביעות רצון מאקולטסה

|
שחקני ב
שחקני ב"ש חוגגים עם מרואן קבהא (חגי מיכאלי)

חמישה ימים לפני המפגש הראשון מבין שניים נגד מכבי חיפה (בליגה ובגביע), הפועל באר שבע עושה סימנים שהיא מוכנה. החבורה של יוסי אבוקסיס, גברה אמש (ראשון) במשחק רדיוס בנתניה 1:3 על הפועל כפר סבא וחיברה ניצחון שלישי ברציפות. בכך, הקבוצה מהדרום צימקה את הפער מבית"ר ירושלים שבמקום השלישי לשתי נקודות בלבד ובמאזנה 44 נקודות.

למעט הניצחון השלישי ברציפות במשחק שהוגדר כ-"מאני טיים של העונה", בבאר שבע לא מתלהבים מהיכולת ויודעים שיש עוד הרבה מה לשפר, בעיקר בחלק ההתקפי. יחד עם זאת, בצוות המקצועי מעודדים מכך שהקבוצה הצליחה לחזור מפיגור מוקדם עוד לפני השריקה למחצית ומהלחימה של השחקנים ברוב דקות המשחק. "עשינו ניצחון חשוב מאוד, אבל יש לנו ים עבודה" אמרו בקבוצה, "השחקנים נתנו עבודה 90 דקות, נלחמו על כל כדור ואת זה היה כיף לראות. היכולת רחוקה ממה שאנחנו שואפים ורוצים לראות, אבל ניקח את האנרגיות של הניצחון ונשפר את זה. נגד מכבי חיפה נהיה חייבים להעלות הרמה".

אבוקסיס: צריכים לשפר את היכולות שלנו

בבאר שבע מרוצים בסך הכול מהקשר דוד סימאו, שערך בכורה ו-90 דקות במאמץ רב אחרי תקופה ארוכה ללא משחק רשמי. "אני יודע מה זה לא לשחק הרבה זמן והוא הפתיע אותי" אמר אבוקסיס על סימאו בסיום. המאמן הודה כי חשש מפציעה של הפורטוגלי במהלך המשחק אבל הקשר סימן שהוא יכול לסחוב עד הסיום. בקבוצה מרוצים מהשער הנוסף של בן שהר ומהיכולת של אלטון אקולטסה שדהר באגף השמאלי בשער השלישי של רמזי ספורי. עד כה בבאר שבע שבעי רצון מההולנדי בן ה-24 וינסו לעבוד איתו על קבלת ההחלטות שיכולה להיות יעילה הרבה יותר.

בחלק ההגנתי, יוסי אבוקסיס לא אהב בכלל לראות את הרכות בשער המוקדם של כפר סבא שדווקא עצר פתיחה טובה של חניכיו. "אסור לנו לקבל גול כזה. יוסי עובד איתנו הרבה על התקפות מן הסוג הזה ואם נעמוד ככה בפלייאוף נשלם ביוקר". הבלם שיר צדק ממשיך להחזיר את הביטחון האבוד כחלק מהקאמבק שלו ואפילו כמעט כבש שער נדיר במחצית השנייה, כאשר גם אור דדיה שיעבוד קשה בחודש הקרוב סחט מחמאות.

אלטון אקולטסה (חגי מיכאלי)אלטון אקולטסה (חגי מיכאלי)

סיפור המשחק מבחינת אנשי באר שבע הוא סביב הקשר מרוואן קבהא שהחזיר את חבריו למשחק עם שער השיוויון ביום הולדתו ה-29. מבחינת קבהא, מדובר בשער הליגה הראשון שלו העונה כשהאחרון היה לפני קצת יותר משנה, בינואר 2019. עד שעות הצהריים בבאר שבע התלבטו לגבי שיתופו, בגלל סחרחורות מהן סבל בסוף השבוע והסכנה לכרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק בגביע נגד מכבי חיפה. קבהא הגיע לאימון הקבוצה ביום שישי והודיע כי לא יוכל להתאמן, אבל ערך אימון אישי באותו היום עם מיכאל ברוש כדי לשמור על הקצב וגם קיבל טיפול רפואי בבית החולים 'סורוקה' לאחר מכן.

"זה ניצחון חשוב מאוד" סיכם מרוואן קבהא, "יוסי אמר לנו באסיפה שזה צומת דרכים ומאני טיים, אני שמח על ניצחון שלישי ברציפות ואני מקווה מאוד שזה יעזור לנו להמשך. תמיד אנחנו רוצים להשתפר, גם אחרי משחק יפה לעין אנחנו רוצים להשתפר. יש משחקים שצריך לקחת נקודות בכוח, כמו שבוע שעבר. אנחנו שמחים שחזרנו מפיגור עם הרבה נחישות, הקרבה, טירוף וזה לא מובן מאליו. גם לחזור מפיגור זה מראה על אופי ומנטליות חזקה. גול יום הולדת? לא תיארתי לעצמי שאחגוג יום הולדת עם שער, אבל הכי חשוב שהקבוצה ניצחה. רצינו לנצח את המשחק הזה כי אנחנו מרגישים שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק והכדורגל היפה יגיע בהתאם".

מרואן קבהא חוגג (חגי מיכאלי)מרואן קבהא חוגג (חגי מיכאלי)

בתוך כך ובמקביל למטרות שנותרו עד לסיום העונה, במועדון לוטשים עיניים לעבר הקיץ וסימנו את קשר מכבי נתניה, גבי קניקובסקי. מאמן באר שבע יוסי אבוקסיס מעוניין בקשר נתניה כשחקן שיכול להוסיף יצירתיות ועומק לחלק ההתקפי ובמועדון עוקבים אחר ההתפתחויות הכלכליות בקבוצה מהשרון. אלונה ברקת ביצעה מסע רכש מרשים בחלון ההעברות של ינואר והאמון באבוקסיס יכול להוביל לכך שהבעלים תמשיך להשקיע כספים גם בעונה הבאה, בזמן שצירוף של קניקובסקי יסמל כי כוונתה להמשיך להיאבק על הישראלים הטובים ביותר בשוק.

גבי קניקובסקי (שחר גרוס)גבי קניקובסקי (שחר גרוס)

בבאר שבע עלו למשחק ללא רשימה מכובדת של שחקנים שנעדרו בגלל פציעות או הרחקות. להבדיל מבן ביטון וארנסטס שטקוס שימשיכו להיעדר בגלל פציעות, עמית ביטון ואנתוני וארן קרובים לחזרה לכשירות. וארן כבר ערך אימון מלא והוא צפוי לחזור לסגל נגד מכבי חיפה. דוד קלטינס שסובל משבר בזרת ינסה לחזור להתאמן השבוע.

ז’וסוואה יחזור מהשעיית צהובים לרשותו של יוסי אבוקסיס, כמו כן לואי טאהא שנכלל אתמול בסגל המשחק לראשונה מזה חודשיים. כעת, בבאר שבע יצטרכו בקרוב מאוד להתמודד שוב עם סגל עמוס, שבו 2-3 שחקנים בכירים ימצאו את עצמם מחוץ לסגל. "קבוצה בסדר גודל של הפועל באר שבע צריכה סגל עמוק. אנחנו עדיין במסגרת של שני מפעלים ויש הרבה פציעות והרחקות, מי שיהיה טוב באימונים יקבל צ'אנס" אמרו גורמים.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */