יום חמישי, 28.03.2024 שעה 12:36

נכנס לעניינים: שער בכורה לקינדה בקנזס סיטי

הקשר פתח ב-11 והשווה עבור קבוצתו בדקה ה-61 ב-2:1 בטורניר הכנה לניו יורק רד בולס. נאתכו נתן לפרטיזן נקודה בדקה ה-91, רפאלוב נעדר באנטוורפן

|
גדי קינדה ודודו דהאן מוצגים בספורטינג קנזס סיטי (מערכת ONE)
גדי קינדה ודודו דהאן מוצגים בספורטינג קנזס סיטי (מערכת ONE)

# עושה רושם שגדי קינדה מתחיל להתאקלם בארה”ב. הקשר פתח בפעם השנייה ב-11 של קנזס סיטי בטורניר הכנה לעונה מול ניו יורק רד בולס ובדקה ה-61 מצא את הרשת במה שהיה שערו הראשון מעבר לים והשווה בדחיקה מקרוב ל-1:1 עבור קבוצתו, שלבסוף נכנעה 2:1. 

# ביברס נאתכו ממשיך לעשות חיל בסרביה. קשר נבחרת ישראל כבש את שער הליגה השביעי שלו בפרטיזן בלגרד והעניק לקבוצתו נקודה, כשהרשית מהנקודה הלבנה בדקה ה-91 וקבע 1:1 דרמטי אצל באצ'קה טופולה. פרטיזן שנמצאת במקום השני התקשתה ונקלעה לפיגור מול הקבוצה מהמקום החמישי, אבל בתוספת הזמן הקבוצה מעיר הבירה הסרבית זכתה בפנדל והישראלי שמר על קור רוח כדי לקבוע 1:1 עם הפנדל המוצלח הרביעי שלו בקבוצה. 

# בסקוטלנד, שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו פתח בהרכב היברניאן ועמד בשערו 90 דקות ב-1:1 הביתי מול ליבינגסטון. היברניאן שנמצאת במקום השישי אירחה את הקבוצה שנמצאת נקודה אחת ומקום אחד מעליה ועלתה ליתרון בדקה ה-50, אך בחלוף 6 דקות האורחת איזנה והסטטוס-קוו במאבק על המקום בפלייאוף העליון נשמר.

אופיר מרציאנו (חגי מיכאלי)אופיר מרציאנו (חגי מיכאלי)

# בקפריסין שוער ישראלי נוסף, בוריס קליימן, עמד גם הוא 90 דקות בשער קבוצתו, אבל במקרה שלו הוא לא הצליח למנוע הפסד כשפראלימני מתחתית הטבלה ספגה 3:0 בחוץ מאומוניה ניקוסיה שבמקום השני. בעקבות ההפסד נקבע בוודאות שפראלימני תשחק בפלייאוף התחתון ותיאבק נגד הירידה.

# באוסטריה, שון וייסמן השלים 90 דקות במדי וולפסברגר, שנכנעה 2:0 לטירול במסגרת המחזור ה-20. החלוץ הישראלי שכבש העונה 19 שערים לא הצליח הפעם לחלץ את קבוצתו מהפסד מול האחרונה והיא במקום הרביעי בטבלה.

# בליגת המשנה באנגליה, תומר חמד ישב על הספסל 90 דקות וראה את חבריו מנצחים 1:3 את נועלת הטבלה לוטון ומשיגים שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית. בזכות הניצחון לצ’רלטון יש 39 נקודות, 5 יותר מוויגאן שבמקום ה-22 שמוביל לירידה לליגה השלישית.

# בליגת המשנה באיטליה שי בן דוד ישב 90 דקות על הספסל של טרפאני מהמקום הלפני אחרון, שאירחה את ספציה מהמקום השלישי במשחק שהסתיים ב-1:1 – נקודה חשובה ומפתיעה מבחית קבוצתו של הישראלי.

# ליאור רפאלוב ועדן שמיר היו אמורים להיפגש לקרב ראש בראש ישראלי במשחק בין סטנדרד ליאז’ לאנטוורפן, אך רפאלוב היה מחוץ לסגל בשל לידת ביתו, ועדן שמיר לא שותף כשישב 90 דקות על הספסל. ליאז’ היא זו שניצחה עם 0:1 קטן, משער של אובי אולרה בדקה ה-33.

# נמשיך בבלגיה עם עומרי בן הרוש. מגנה השמאלי של לוקרן פתח בהרכב והשלים 90 דקות ב-2:2 המותח בינה לבין רוסלאר. גיל ואן מוארזק (3) וג’ון אמאנו (62) העניקו שני יתרונות לקבוצה של בן הרוש, אך גודווין סאביור (61,81) עם צמד נהדר מחק אותו פעמיים וכפה חלוקת נקודות בסיום.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */