יום שלישי, 16.04.2024 שעה 12:07
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4228-5624מכבי חיפה3
3933-4024הפועל ת"א4
3725-3424מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3151-3224הפועל רעננה9
3034-1724הפועל חיפה10
2830-3024הפועל כפ"ס11
2735-3124הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה13
2439-2424הפועל ב"ש14
2440-2424הפועל רמה"ש15
1937-2024עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 1 - 0
  • בני יהודה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 0
  • הפועל רמה"ש
  • הפועל כפ"ס
  • שלישי, 16/04, 14:00
  • הפועל ראשל"צ
  • מכבי חיפה
  • שלישי, 16/04, 18:30
  • הפועל חיפה
  • עירוני ק"ש
  • רביעי, 17/04, 17:00
  • הפועל ת"א
  • בני סכנין
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • מ.ס. אשדוד
  • מכבי פ"ת
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל רעננה
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • הפועל חדרה

מכבי חיפה מעדה עם 2:0 להפועל תל אביב

מוליכת ליגת העל לנוער הייתה עדיפה אך לא מדויקת, סניור (75) וסביליה (93) כבשו לאדומים שקטעו רצף של 9 משחקים ללא ניצחון. 0:1 למכבי פ"ת

|
עומר סניור ושביט מזל חוגגים (עמרי שטיין)
עומר סניור ושביט מזל חוגגים (עמרי שטיין)

המחזור ה-21 בליגת העל לנוער סיפק היום (שבת) מיני-הפתעה, כאשר מוליכת הטבלה מכבי חיפה מעדה עם הפסד הבית הראשון שלה העונה לאחר שנכנעה 2:0 להפועל תל אביב, שהתבססה במקום השלישי בטבלה. 

החבורה הירוקה של בני לם אמנם עדיין מוליכה את טבלת ליגת העל לנוער במרחק של 10 נקודות ממכבי תל אביב השנייה, אך כעת הצהובים יוכלו לצמק את הפער מהפסגה ל-7 נקודות בלבד כאשר המשחק שלהם מול בית”ר ירושלים, שנדחה בעקבות הצפת המגרש בבית וגן, יושלם. מדובר בהפסד השני בלבד העונה של הירוקים, שנעצרו לאחר עשרה משחקים רצופים ללא הפסד, מאז ה-2:1 למכבי תל אביב לפני קרוב לשלושה חודשים. 

מנגד, האדומים של אורי אוזן ביססו את מעמדם במקום השלישי בטבלה וצימקו את הפער ממכבי חיפה המוליכה ל-11 נקודות וכמו כן, את הפער ממכבי תל אביב השנייה, לפחות זמנית, לנקודה אחת בלבד. בזכות הניצחון, הפועל תל אביב קטעה רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון. 

לם: "כל הפסד הוא מאכזב"

המחצית הראשונה דווקא הייתה בשליטה של מכבי חיפה, שהייתה מסוכנת יותר, אך לא הצליחה לדייק בפעולה האחרונה מול שערו של עידו שרון, כאשר במחצית השנייה האדומים הצליחו לעקוץ כאשר עומר סניור הכניע את שריף כיוף בדקה ה-75 בהתקפה מתפרצת קטלנית, בעוד בדקה ה-93 גיא סביליה המחליף סגר עניין עם שער נוסף. 

שחקני הפועל תל אביב חוגגים (עמרי שטיין)שחקני הפועל תל אביב חוגגים (עמרי שטיין)

לם: “מקווה שהמשחק הזה יעיר אותנו”, אוזן: “עושים דברים יפים העונה”

מאמן מכבי חיפה, בני לם, אמר בסיום המשחק: "כל הפסד הוא מאכזב, זו לא הרגשה טובה, זה המשחק הראשון שהפסדנו פה בבית. בסיבוב הראשון כשהפסדנו למכבי תל אביב זה עזר לנו לעשות ריצה גדולה, אני מקווה שגם עכשיו זה יעזור לנו ושהמשחק הזה יעיר אותנו. בחצי הראשון הגענו למספר מצבים טובים והחמצנו כי לא היינו מרוכזים, זה היה נראה שעלינו קצת כבדים היום, בחצי השני לא עלינו טוב והיה מגיע להפועל תל אביב הניצחון".

בני לם (עמרי שטיין)בני לם (עמרי שטיין)

בצד המנצח, אורי אוזן הוסיף: "הניצחון הזה היה מאוד חשוב אחרי הרבה משחקים ללא ניצחון, מהרגע שהגיעו הגיוסים לצבא משהו השתבש לנו. גם בתקופה האחרונה כששיחקנו טוב לא הצלחנו לנצח, הניצחון היום מגיע לילדים שסבלו בתקופה האחרונה וזה לא הגיע להם, העונה הזו אנחנו עושים דברים יפים וצריך להמשיך. בקצף הפועל תל אביב לא ניצחו 23 שנה ואני שמח שעשינו את זה היום”.

משחק הגביע בהמשך השבוע: "הגביע זה המפעל שלנו. אמרתי לשחקנים שאנחנו יוצאים למסע של חמישה משחקים כדי לקחת את הגביע כמו בעונה שעברה. ננוח היום ונשמח מהניצחון ואז נתכונן לגביע, הגביע הוא שלנו ונעשה הכל כדי לשמור עליו גם השנה".

אורי אוזן (עמרי שטיין)אורי אוזן (עמרי שטיין)

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט רון רובין הוציא את ההתמודדות לדרכה. 

דקה 9: דורון ליידנר מצא בכדור רוחב מצד שמאל את אלהין אדמה, שממרחק 12 מטרים בעט כדור חד ושטוח לכיוון הפינה הימנית, אך פספס במקצת את מסגרת שערו של שריף כיוף. 

אלהין אדמה ומאור לוי נאבקים (עמרי שטיין)אלהין אדמה ומאור לוי נאבקים (עמרי שטיין)

דקה 16: טימוטי מוזי הרים כדור חד מצד ימין של הרחבה ומצא את ראשו של מוחמד גדיר, שנגח ממרחק שבעה מטרים, אך פספס את מסגרת שערו של עידו שרון. 

טימוטי מוזי (עמרי שטיין)טימוטי מוזי (עמרי שטיין)

דקה 29: טימוטי מוזי הרים כדור נוסף מצד ימין ומצא את ראשו של לירוי גבאי, שלא הצליח לדייק ונגח גבוה ומעל למשקוף השער. 

טימוטי מוזי (עמרי שטיין)טימוטי מוזי (עמרי שטיין)

דקה 35: מאור לוי הרים כדור מצד שמאל ומצא את לירוי גבאי, שניסה להפתיע בבעיטה עם העקב ממרחק 12 מטרים, אך עידו שרון היה עירני וקלט בלא קושי רב.

מאור לוי (עמרי שטיין)מאור לוי (עמרי שטיין)

דקה 45+2: תמיר ארבל הרים כדור נהדר מצד שמאל ומצא את ראשו של סתיו נחמני, שנגח ממרחק שבעה מטרים, אך פספס במקצת את מסגרת השער של שרון. 

שריף כיוף מול עומר סניור (עמרי שטיין)שריף כיוף מול עומר סניור (עמרי שטיין)

מחצית שנייה

דקה 49: מוחמד גדיר בעט בעוצמה ממרחק 16 מטרים, אך עידו שרון היה עירני והדף לקרן.

חנן ביטון (עמרי שטיין)חנן ביטון (עמרי שטיין)

דקה 53: מאור לוי ספק הרים וספק ניסה לבעוט כדור חופשי אלכסוני ממרחק 25 מטרים וכמעט והצליח להפתיע את עידו שרון, שהצליח להתעשת בזמן והדף לקרן.

אלהין אדמה ומאור לוי נאבקים (עמרי שטיין)אלהין אדמה ומאור לוי נאבקים (עמרי שטיין)

דקה 70: השליטה של הירוקים במרכז השדה נמשכה גם לאחר שהשלימו את מכסת החילופים, אך המשחק התנהל בעיקר במרכז המגרש ולא נרשמו מצבים משמעותיים משני צידי המגרש.

רון רובין (עמרי שטיין)רון רובין (עמרי שטיין)

דקה 75, הפועל תל אביב עלתה ליתרון 0:1: אילי טמם הכניס כדור עומק נהדר לעומר סניור, שניסה להקפיץ מעל שריף כיוף שהדף בחזרה לסניור, שגלגל ממרחק 16 מטרים לשער.

עומר סניור ושביט מזל חוגגים (עמרי שטיין)עומר סניור ושביט מזל חוגגים (עמרי שטיין)
מאור לוי, מוחמד גדיר ודויד אקואה מאוכזבים (עמרי שטיין)מאור לוי, מוחמד גדיר ודויד אקואה מאוכזבים (עמרי שטיין)

דקה 93, הפועל תל אביב עלתה ליתרון 0:2: גיא סביליה ניצל מסירת עומק נהדרת של אופק עובדיה וממרחק 12 מטרים הכניע את שריף כיוף בבעיטה חדה וסגר עניין. 

גיא סביליה חוגג (עמרי שטיין)גיא סביליה חוגג (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמרי שטיין)

מכבי חיפה: שריף כיוף, דויד אקואה, תמיר ארבל (נהוראי יפרח, 67), חנן ביטון, רוני לאופר, איברהים ג’ואברה (אביתר ברק, 55), מוחמד גדיר, מאור לוי (באסם זערורה, 68), טימוטי מוזי (תומר חזן, 55), לירוי גבאי (מוחמד רביע, 55) וסתיו נחמני. 

הפועל תל אביב: עידו שרון, אילי טמם (סער זהירה, 94), עילי קריספי, טום אחי מרדכי, איתמר אפרת, דורון ליינדר, אסיל כנאני (אופק עובדיה, 61), אלהין אדמה (עומר קורסיה, 81), עמית מאיר (גיא סביליה, 77), עומר סניור (רן אוריה ארד, 77) ושביט מזל.

מכבי פ”ת ניצחה, תיקו בין רמה”ש לב”ש

מכבי פ’’ת – בית’’ר טוברוק 0:1
האלופה הגיעה למשחק לאחר שתי תוצאות תיקו וקיוותה להשיג ניצחון שיקרב אותה לרביעייה הראשונה. מנגד, טוברוק קיוותה להתאושש מההפסד בשבוע שעבר ולהשיג נקודות יקרות שיקרבו אותה למרכז הטבלה וירחיקו אותה מהקו האדום. זה לקח זמן אבל בדקה ה-72 שלו דניאל כבש והעלה את המארחת ליתרון. השער הזה היה היחיד במשחק וסידר למלבאסים ניצחון חשוב. טוברוק מנגד מסתבכת בעקבות הניצחון של בני סכנין שמצמק את הפער ביניהן לנקודה אחת בלבד.

הפועל רמה’’ש – הפועל ב’’ש 0:0
שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר נהדר עם שני ניצחונות בשני המחזורים האחרונים. המארחת ידעה שעם הפסד היא תאבד את המקום הרביעי לאורחת, שקיוותה לדלג מעל רמת השרון. אלא שאף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש והמשחק נגמר בתיקו אפס מאכזב. 

בני סכנין – עירוני ק’’ש 1:3
בקרב בצפון, קיבלנו הצגה של סכנין שמתחילה להתרחק מהקו האדום ולהתקרב לבית’’ר טוברוק שנמצאת מעליה. כבר בדקה השמינית מודו מאנה העלה את המארחת ליתרון, מרסל סמארה עוד הצליח להשוות את התוצאה בדקה ה-25, אך כעבור 9 דקות באסל שעאבן כבש שער עצמי והחזיר את היתרון לסכנין. מוחמד עותמאן חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-70 והעניק למקומיים ניצחון חשוב. קריית שמונה מנגד רושמת הפסד שני ברציפות ותנסה להתאושש בשבוע הבא מול בית’’ר ירושלים. 

הפועל נוף הגליל – מכבי נתניה 2:2
קרב קריטי בצפון בין המארחת שהגיעה למחזור כשהיא במקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן לאורחת שידעה שניצחון יעלה אותה למקום הרביעי בעקבות התיקו בין הפועל רמת השרון להפועל באר שבע. נוף הגליל, שבארבעת משחקיה האחרונים לא הצליחה לנצח וקיוותה להשיג נקודות חשובות, נקלעה לפיגור בדקה ה-64 כשרועי מרדכי העלה את נתניה ליתרון, אבל 9 דקות לאחר מכן איתי ארזי איזן. בדקה ה-77 עמרי גנדלמן החזיר את היתרון לצהובים ונראה היה שהם ינצחו, אבל בדקה ה-90 מוניר חוג’יראת קבע שוויון דרמטי, שלא מנע מנוף הגליל לרדת אל מתחת לקו האודם בתום המחזור. 

הפועל רעננה – הפועל חדרה 0:0
האחרונה בטבלה התארחה ברעננה בידיעה שהיא חייבת להתחיל לצבור נקודות כדי לא לאבד בקרוב את הסיכוי לשרוד בליגה. המארחת מצידה קיוותה להשיג ניצחון לאחר שלא ניצחה מהמחזור ה-15. בדקה ה-60 חדרה קיבלה הזדמנות גדולה לעלות ליתרון אבל עדי וקנין החמיץ פנדל. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש עד הסיום והמשחק נגמר בתיקו אפס מאכזב לשתי הקבוצות.

הפועל ראשל’’צ – הפועל ר’’ג 0:1
המארחת הגיעה למשחק וקיוותה להשיג ניצחון שיעלה אותה מעל הקו האדום  ואכן עשתה זאת כשבדקה ה-38 מוחמד במבה כבש את השער היחיד במשחק, ניצחון שהעלה את ראשל”צ למקום ה-14 על חשבון נוף הגליל.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */