יום שני, 03.06.2024 שעה 08:40
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

בראיינט: ולנסיה קבוצה שונה מזו שפגשנו קודם

גארד מכבי ת"א מוכן למפגש בספרד ב-22:00, שיתופם של אייסי וזוסמן יוכרע בהמשך היום. מאמן המארחת: "מכבי יכולה להתמודד עם פציעות טוב מאיתנו"

|
אלייז'ה בראיינט (איציק בלניצקי)
אלייז'ה בראיינט (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי, 22:00) על הפרקט בלה פונטטה, שם תשחק ולנסיה במסגרת המחזור ה-25 של היורוליג. לפני המשחק תתקבל ההחלטה הסופית בנוגע לשיתופם של קווינסי אייסי (כף הרגל) ויובל זוסמן (אגודל), כאשר אצל הספרדים ייעדרו סם ואן רוסום וג'ורדן לויד. הקבוצה שנחתה אמש בשעות הערב בוולנסיה והמשיכה ישירות משם למלון תערוך היום אימון קליעות.

יאניס ספרופולוס וחניכיו נמצאים במצב טוב ולמשחק הם מגיעים בתחושות טובות, אך גם בזהירות לאור הכושר בו הספרדים נמצאים לאחרונה, ובמיוחד בויאן דובלייביץ' שסיים בשמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים בהם לקח חלק עם מדד יעילות דו ספרתי, המפגש האחרון בין הקבוצות היה החמישי במספר והמאזן בין השתיים הוא 4:1 לטובת הצהובים.    

מוכנה לולנסיה: ניצחון רביעי רצוף למכבי

מאמנה של ולנסיה ז’אומה פונסרנאו סיפר לקראת המשחק: "אנחנו לא נמצאים במצב הכי טוב שלנו מבחינת בריאות וחוזק, אנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה שככל הנראה משחקת את ההגנה הטובה ביותר ביורוליג. אני חושב שהעובדה שמרבית המשחקים שנותרו לנו העונה הם בבית היא קריטית. ישנו גם את הנושא המנטלי ולשחק מול הקהל שלנו תמיד עוזר לנו".

פונסרנאו שקבוצתו רשמה כבר 19 שחקנים ליורוליג התייחס גם לסגל של מכבי ואמר: "למכבי יש 18 שחקנים והם יכולים להתמודד עם הפציעות מעט טוב יותר מאתנו. יש להם סגל נהדר, שבנוי היטב, והם עושים דברים מבריקים בהגנה".    

ז’אומה פונסרנאו (איציק בלניצקי)ז’אומה פונסרנאו (איציק בלניצקי)

אלייז'ה בראיינט שחקנה של מכבי ת”א הסביר מנגד: "ולנסיה היא קבוצה שונה מזו שפגשנו בפעם הקודמת. הם משחקים היטב, כך שאנחנו צריכים להגיע לשם כאשר אנחנו מוכנים למשחק וכשאנחנו מוכנים להתחרות. זו הזדמנות מצוינת לשחק את המשחק ואנחנו נרגשים".

יריבת הצהובים פתחה את העונה עם רצף של חמישה הפסדים, מדובר ברצף שמאז הנהגתו של הפורמט החדש ביורוליג (המעבר לפורמט של עונה סדירה עם שני סיבובים) אף קבוצה לא הצליחה אפילו להתקרב לפלייאוף, שלא לדבר על להתאושש.  אך ולנסיה של העונה היא עוף מוזר ולצד המעידות המרובות של קבוצות כמו מילאנו, חימקי מוסקבה, פנאתינייקוס ואפילו של פנרבחצ'ה שספגה תבוסה מהדהדת אמש לריאל מדריד מינוס אנתוני רנדולף, ג'פרי טיילור וסרחיו יול, חלומות הפלייאוף של הכתומים לא רק שחיים, אלא גם בועטים.

ג'ורדן לויד, סאם ואן רוסום ופרננדו סאן אמטריו מאוכזבים (איציק בלניצקי)ג'ורדן לויד, סאם ואן רוסום ופרננדו סאן אמטריו מאוכזבים (איציק בלניצקי)

ואנייה מארינקוביץ' שנעדר מהמשחק הקודם הוסיף: "יהיה משחק מאוד נחמד, שונה מהפעם הקודמת ששיחקנו מולם. פתחנו את העונה במאזן של 0:5, ומאז השתפרנו המון, גם הם השתפרו אבל אנחנו נשחק בבית ואני חושב שזה ייתן לנו יתרון קטן. יש למכבי שחקנים חדשים והם משחקים נהדר יחדיו אבל לאחרונה גם אנחנו משחקים היטב וזה יהיה משחק קשה.  

אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */