יום שבת, 21.09.2024 שעה 03:20

"מכבי חיפה במקום שהייתה קונה בתחילת העונה"

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם אבי נמני: "עד כה חיפה הלכה לים בנובמבר, זה תמוה אם בלבול לא ימשיך". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית דיברנו על פרשת מוחמד עוואד במכבי חיפה, התכוננו למשחק בין בית”ר ירושלים להפועל ת”א מחר, שוחחנו עם יו”ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי לגבי הסכסוך בין שרת הספורט מירי רגב לנשיא רובי ריבלין וכן דיברנו על התפקיד החדש של מאור מליקסון בהפועל באר שבע.

נמני: “בשנים האחרונות מכבי חיפה הלכה לים בנובמבר, היא כרגע במקום שהייתה קונה בתחילת העונה”

אבי נמני עלה לשידור ודיבר על מכבי חיפה והאם יש לה מה למכור במאבק האליפות: “יש בסוף עובדות מציאותיות שאותן אני לא יכול לשנות. מכבי חיפה בשנים האחרונות הלכה לים בנובמבר, עכשיו בלבול הביא את הקבוצה למצב שבסוף פברואר היא במאבק האליפות. מכבי חיפה נמצאת במקום שאם היו אומרים לה שבתחילת העונה היא תהיה בו היא הייתה קונה אותו”.

אבי נמני (שחר גרוס)אבי נמני (שחר גרוס)

“בשום מקום אין מאמן מושלם, מכבי חיפה צריכה להעריך את המקום בו היא נמצאת. לדעתי הולך להיות מאבק רציני על המקום השני, יהיה תמוה אם בלבול לא ימשיך בעונה הבאה. יכול להיות שחיפה מתכננת שמרקו ימשיך, אם יחזיקו מעמד מול מכבי תל אביב עד הרגעים האחרונים זה יהיה מצוין, מאבק על הסוף יעשה טוב לכדורגל שלנו”.

עוד הוסיף אבי נמני: “היו העונה משחקים מצוינים לצד משחקים לא טובים, היה את ה-3:4 שנהיתי מאוד וגם בית”ר ירושלים מול מכבי חיפה, אבל היו משחקים שלא נהניתי”.  

אבי נמני (שחר גרוס)אבי נמני (שחר גרוס)

עמירם הלוי: “אין תיאום בין בית הנשיא למשרד הספורט”

יו”ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי, דיבר על הפרשה בין מירי רגב לרובי ריבלין: “קודם כל, המעמד היה מכובד והכדורסל ניצח. כידוע לכם, איגוד הכדורסל לא אחראי על הפרוטוקולים, אנחנו מתנהלים מול בית הנשיא ומשרד הספורט, אני לא מכיר את כל הפרוטוקולים של הוועדות. לא הייתה שום בעיה עם הישיבה, אני ישבתי ביניהם, זה נהוג ככה. על מה המהומה? אין תיאום בין בית הנשיא למשרד הספורט”.

“אני לא ממציא סיפורים ולא עושה מזבוב פיל, יש בעיה של תיאום בין לשכת הנשיא ללשכת השרה. קטונתי ואני לא מתווכח עם מה שטענה רגב, אני עושה מאמצים גדולים ובדרך כלל מצליח – שכולם יקבלו את הכבוד שמגיע להם. את הגביע הם העניקו ביחד”.  

עמירם הלוי (שחר גרוס)עמירם הלוי (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */