יום חמישי, 18.04.2024 שעה 16:49
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בכורה לצ'ירקוביץ' בהרכב, 3 שינויים בהפועל חיפה

הסרבי יפתח ב-15:00 במקום הויבך החולה שנותר מחוץ לסגל, גם בצ'יראי ואלמוג כהן חוזרים ל-11 בנתניה. סירושטיין, סרדל וקאניוק שבים להרכב של סילבס

|
ספורט (מערכת ONE)
ספורט (מערכת ONE)

בעלי הפועל חיפה יואב כץ הודיע במהלך השבוע שהוא כבר הגיע להבנות עם חיים סילבס לגבי העונה הבאה אבל גם המאמן מודע לכך שכרטיס לפלייאוף העליון יהווה את החותמת הסופית להמשך העסקתו. על מנת שהדבר יקרה האדומים-שחורים יצטרכו היום (שבת, 15:00) להשיג לפחות נקודה במשחק החוץ הקשה המצפה להם מול מכבי בנתניה.

כרטיס לפלייאוף העליון יכניס לקופת המועדון של כץ סכום מעורך של כ-3 מיליון ש”ח, שיגיעו מהכנסות מול הקבוצות הגדולות, כולל משחק הדרבי אותו תארח הקבוצה, מענקי המיקום ועוד.

הפאנל מנחש- איך תיראה הטבלה בסיום העונה?

במישור המקצועי, סילבס החליט להעלות בהרכב את תומר אלטמן ולהותיר את סער פדידה על הספסל, כאשר לירן סרדל פותח בקישור במקום פרנסיסקו ג’וניור שלא עבר מבחן כשירות ואינו בסגל. מיקי סירושטיין יחזור למרכז ההגנה בעוד ניקולה גולאן יוסט לעמדת המגן השמאלי במקום אלי בלילתי שיורד לספסל. גידי קאניוק חוזר אף הוא ל-11.

הרכב הפועל חיפה: יסמין בוריץ’, דור מלול, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, ניקולה גולאן, לירן סרדל, קווין טאפוקו, תומר אלטמן, גידי קאניוק, עדן בן בסט ויאקוב סילבסטר.

בכורה לצ’ירקוביץ’ בהרכב נתניה

מנגד, מכבי נתניה מאמינה שביכולתה להעפיל בסופו של דבר לפלייאוף העליון. לפני המשחק החשוב, מוטיב האמונה הוזכר לא פעם ולא פעמיים באימון המסכם של היהלומים, יותר נכון באסיפה הקבוצתית. באסיפה, שהועברה על ידי סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יחדיו, המאמנים הקרינו לשחקנים סרטון מוטיבציה שכלל את התלאות שעברה הקבוצה במהלך העונה. שערי החובה, הכרטיסים האדומים, הרגעים הקשים, ההפסדים, החלטות ה-VAR שהלכו נגד נתניה ועוד.

סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)

הם ציינו את החולשות והנקודות החזקות של הפועל חיפה וגם דיברו על כמה חשובה האמונה, כמה היא משמעותית בכל רגע במשחק וכמה רק היא תוביל את נתניה לפלייאוף העליון, כי לאחר חצי עונה קשה ביותר, זה מה שנשאר לה – להאמין ולעשות כל שביכולתה בשלושת המשחקים הקרובים כדי לסיים את העונה הסדירה כמו שצריך.

לאחר מכן, הם דיברו אל השחקנים ואמרו: "תראו את כל הדברים האלה שעברנו ביחד, איך אנחנו עדיין בתמונה? בגלל ה-ביחד שלנו. עברנו את כל זה וחייב להיות כאן סוף טוב", שמשמעותו היא כמובן התברגות בין שש הראשונות של הכדורגל הישראלי, כפי שהיה בשנתיים האחרונות.

שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (אורן בן חקון)שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (אורן בן חקון)

"בסופו של דבר הדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו נדע לתעל את האנרגיות והאווירה החיובית למאני-טיים, כאן נמדדת קבוצה", הוסיפו המאמנים לשחקנים. "לא יצאו מכאן לכלוכים ולא ייצאו בחיים, הכל נשאר פה בינינו, חייבים לתעל את זה. לא משנה מה עברנו, נשארנו תמיד ביחד, זה מה שמוביל אותנו תמיד. תראו מה זה מכבי נתניה בשביל האוהדים, שלא משנה מה עברנו העונה הכרטיסים נחטפים כי הוא מבינים שזה משחק עונה. תבינו טוב טוב גם אתם".

בפן המקצועי, דראפיץ' וברדה יחזירו כמובן את אלמוג כהן להרכב הפותח על חשבון סתיו פיניש, שהחליפו בשבוע שעבר. פאטוס בצ'יראי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה וסידר את השוויון מול רעננה כששינה את המשחק כעבור בדקה, יפתח על חשבון גיא מלמד, וגם רועי קהת יפתח ב-11. כארם ג'אבר יפתח כמגן ימני ויותיר על הספסל את ויקי כחלון. לזאר צ'ירקוביץ' יפתח לראשונה בהרכב לצד דולב אזולאי, במקום טים הויבך החולה. אביב אברהם שחזר לערוך אימונים חלקיים אינו בסגל.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, לזאר צ’ירקוביץ’, דולב אזולאי, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, רועי קהת, חן עזרא ופאטוס בצ'יראי.

אלמוג כהן. יחזור להרכב (רדאד ג'בארה)אלמוג כהן. יחזור להרכב (רדאד ג'בארה)

"זה משחק חשוב", אמר דראפיץ' לקראת הפועל חיפה. "גם כשפתחנו את העונה לא טובה אמרתי לשחקנים שזו ריצת מרתון. זה לא גביע שאתה יכול ללכת הביתה. לפני הפועל רעננה דיברנו על זה שכבר צריך להגביר קצב ולרוץ עם זה עד הסוף, כבר אין את העניין של לשמור כוחות. צריך לעשות ספרינט. אני שמח שהגענו למצב שאנחנו מתמודדים על הפלייאוף העליון. אנחנו נראים יותר טוב בזמן האחרון וצברנו שמונה נקודות בארבעת המחזורים האחרונים. השלמנו את הסגל, אנחנו מתאמנים כמו שצריך, יש פה אווירה טובה".

הפועל חיפה: "אנחנו נשחק את המשחק שלנו ואני מקווה שנשחק כמו במחצית השנייה מול רעננה. גם מול הפועל באר שבע היו לנו חלקים טובים. נצטרך להיות יותר יציבים במהלך המשחק כי יש לנו יכולות.

שחקני מכבי נתניה (נעם מורנו)שחקני מכבי נתניה (נעם מורנו)

השינוי בקבוצה לאחר הביקורות והתקופה הרעה: "זלאטן שחוביץ' וחן עזרא נכנסו לסגל ויש פה אווירה נפלאה וקבוצה קסומה. בהתחלה לא הייתי מרוצה ממה שבנינו, אבל עכשיו באמת יש משהו פנטסטי פה עם המון שמחה, גם התלהבות ולחץ, ונצטרך להראות את זה במשחק. ביחד עם האוהדים, ששמעתי שלא היה שיגעון כזה הרבה שנים מבחינת כרטיסים. הביקורות העונה הגיעו בגלל העונות הטובות שלנו. אנחנו לא קבוצה דורסנית כמו בעונה שעברה, אבל אחרי השינויים שעשינו מצאנו איזון ואנחנו משחקים את הכדורגל שאנחנו רוצים".

הלחץ להעפיל לפלייאוף העליון: "זו העבודה שלהם. יש פה שחקנים שעברו את הלחצים האלה והם צריכים להתמודד. אני רואה איך החברה מחוברים האחד לשני ולפעמים אנחנו מקבלים ביטחון ומורידים לחץ האחד מהשני. בדרך כלל 34-35 נקודות מספיקות, אבל השנה אתה לא יודע. צריך להסתכל משחק-משחק ולהיות בחיים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מול הפועל חיפה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים (נעם מורנו)שחקני מכבי נתניה חוגגים (נעם מורנו)

מי הוא מצפה שיוכל לקבל זימון לאור הכללתם אלמוג כהן וגבי קניקובסקי לסגל הרחב של נבחרת ישראל: "לאט לאט אנחנו רוצים ששחקנים כמוהם ושחקנים כמו רועי קהת וחן עזרא, שנדחקו הצידה בשנים האחרונות ובאו למועדון רציני ורוצים להצליח, ישתלבו. זה אומר שעושים משהו יפה פה מעבר לביקורות".

גבי קניקובסקי (רדאד ג'בארה)גבי קניקובסקי (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */