יום שבת, 20.04.2024 שעה 00:34
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

ניר ברקוביץ': אחמד אבו אלעם טעה כשפיטר אותי

מאמן אחי נצרת יפגוש את האקסית ב-15:00: "א.א. פאחם תמיד תישאר בליבי, אך היא היסטוריה ובשבילי זה עוד משחק. המטרה שלי להשאיר את הקבוצה בליגה"

|
ניר ברקוביץ' (עמרי שטיין)
ניר ברקוביץ' (עמרי שטיין)

אחרי ההתמודדות בין בית”ר תל אביב/בת ים להפועל ראשון לציון בנס ציונה, שאר המחזור ה-24 בליגה הלאומית ייצא לדרך היום (שישי) כאשר הוא יתקיים כמעט בשלמותו עם שבעה מפגשים שישוחקו במקביל בשעה 15:00: מכבי פתח תקווה המוליכה תתארח אצל הפועל רמת השרון בגרונדמן, הפועל קטמון ירושלים תפגוש בביתה את הפועל אשקלון מהתחתית, הפועל רמת גן תתמודד מול בני סכנין ומ.ס. כפר קאסם תצא צפונה לשחק נגד הפועל עפולה. בנוסף, מכבי אחי נצרת תפגוש את הפועל אום אל פאחם בעילוט, הפועל פתח תקווה תתמודד במושבה מול הפועל נוף הגליל ובני לוד תשחק מול הפועל עכו.

הפועל רמת השרון – מכבי פתח תקווה (גרונדמן)

אמנם הקבוצה של ירון הוכנבוים היא מהפחות יציבות בליגה, אך למרות זאת קצב צבירת הנקודות שלה מרשים בתקופה האחרונה עם 13 נקודות מ-21 אפשריות: תוצאת תיקו, שני הפסדים וארבעה ניצחונות כשהאחרון היה ה-2:3 דרמטי על הפועל קטמון בטדי שכלל שער מכריע בדקה ה-90 מפנדל של שמעון אבוחצירה. מי שעוד להט במשחק הזה היה חלוץ הרכש החדש אליאור משלי שכבש צמד.

שחקני רמה"ש חוגגים (שחר גרוס)שחקני רמה"ש חוגגים (שחר גרוס)

מנגד, לא ברור מה עובר על החבורה של גיא לוזון מאז הניצחון הגדול 1:4 בדרבי המלאבסים מול הפועל. מיד אחריו המוליכה הפסידה בחוץ לבני לוד 2:0 ובמחזור האחרון הייתה בדרך להפסד שני ברציפות לנועלת הטבלה הפועל עפולה, כשהאורחת מהצפון הובילה במושבה עד הדקה ה-85, אז דור חוגי הצליח לאזן את התוצאה ולחלץ 1:1 ביתי, משחק שבדיעבד פתח תקווה הייתה חייבת להוציא ממנו הרבה יותר.

שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

בלם מכבי פ”ת, דניאל פלשר, אמר לקראת המשחק: “התכוננו להתמודדות הקרובה נגד רמת השרון כמו לכל משחק אחר, ללא שוני. אנחנו שמים מאחורינו את כל התוצאות האחרונות ומביטים קדימה, עבדנו קשה כל השבוע באימונים ובאים כמו לכל משחק להשיג שלוש נקודות”.

דניאל פלשר (שחר גרוס)דניאל פלשר (שחר גרוס)

הפועל קטמון – הפועל אשקלון (טדי)

שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים ככל הנראה מוכיחים שהקבוצה הירושלמית עדיין לא מוכנה להתמודד עד הסוף במאבקי העלייה לליגת העל, וכך ההפסד הדרמטי ברגע האחרון 3:2 להפועל רמת השרון בטדי גרם לפער מהפועל ראשון לציון השנייה לצמוח חזרה לשמונה נקודות בזמן שהכתומים ניצחו 0:2 את הפועל רמת גן. אם לא די בכך, זיו אריה קיבל בשורה רעה – סוהיל ארמלי שהצטרף לקבוצה עד לא מזמן, נפצע במהלך ההפסד ושבר את עצם הבריח, הוחלף עוד במחצית הראשונה ומאוחר יותר התברר שכנראה סיים את העונה.

שחקני הפועל קטמון מאוכזבים (אורן בן חקון)שחקני הפועל קטמון מאוכזבים (אורן בן חקון)

מי שתרצה להעמיק את המשבר הקטמוני היא הקבוצה של מוטי איוניר שעצרה רצף נורא של תשעה משחקים ללא ניצחון כשהתפוצצה עם 0:3 על הפועל אום אל פאחם בעפולה, משחק שהימם את המארחים וגרם לדרומיים לקזז את הפער ממכבי אחי נצרת שבמקום ה-14 לשבע נקודות, כך שחלום ההישרדות עדיין חי עבור האשקלונים.

מוטי איווניר. יצליח להישאר בליגה? (חגי מיכאלי)מוטי איווניר. יצליח להישאר בליגה? (חגי מיכאלי)

הפועל רמת גן – בני סכנין (אצטדיון ר”ג)

מאז הניצחון הגדול 1:3 במושבה על מכבי פתח תקווה, המומנטום הנהדר של האורדונים הפך למיני משבר עם ארבעה משחקים ללא ניצחון – שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, כשהאחרון היה ה-2:0 שהחבורה של בני בן זקן ספגה בהברפלד מהפועל ראשון לציון. בעקבות הירידה ביכולת, רמת גן מוצאת את עצמה במקום התשיעי עם 31 נקודות, דווקא אחרי תקופה שבה התברגה בצמרת העליונה.

מי שנבלמה במחזור האחרון הייתה הקבוצה של אלדד שביט, שאחרי ניצחון ביתי גדול על ראשל”צ (0:1) פיתחה תקוות לחזור למאבקי העלייה והגיעה להתמודדות נגד מכבי אחי נצרת עם רוח גבית ואנרגיות חיוביות אך לצערה המשחק הסתיים ללא הכרעה ובמקביל לניצחון של ראשל”צ הפער מהמקום השני גדל לתשע נקודות.

שחקני הפועל רמת גן מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל רמת גן מאוכזבים (חגי מיכאלי)

קשרה של הפועל ר”ג, חיים יוסף, התייחס לקרב המסקרן: “נכון שאנחנו אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אך אנחנו נראים טוב יותר מהקבוצה היריבה ובסוף חוזרים הביתה ללא הניצחון. זה לא דבר נעים, אבל אני דווקא לא חושב שאנחנו בירידה ביכולת. להיפך, פשוט קצת סובלים מחוסר מזל וזה חלק מהכדורגל. אנחנו קבוצה טובה ורעבה שבאה לכל משחק בשביל לנצח, המאמן הכין אותנו כמו כל שבוע בצורה הטובה ביותר, כל אחד ואחד יודע מה הוא צריך לעשות במשחק הקרוב בשביל שנעמוד במטרות שלנו במשחק בית ואני בטוח שנעשה זאת”.

“מבחינה אישית? הגעתי להפועל רמת גן וראיתי את זה כהזדמנות עבורי להוכיח בכל אימון וכל משחק מה אני שווה. העונה שלי התחילה בצורה שכל שחקן חולם עליה – השתלבות מהירה, הרווחתי את המקום שלי בהרכב, כבשתי שערים ובעיקר נהניתי ממה שאני עושה. באופן אירוני גם אני כמו הקבוצה סבלתי מחוסר מזל ומפציעה ראשונה שלי בחיים שפגעה בי במהלך העונה ורציתי נורא לחזור מוקדם. הבעיה היא שאין קיצורי דרך בדברים האלה וזה פגע לי בעונה מבחינה אישית, אבל הכל לטובה ולמדתי מהתהליך הזה ואני חוזר ממנו רעב יותר ובוגר יותר”, הוסיף יוסף.

חיים יוסף עם הכדור (חגי מיכאלי)חיים יוסף עם הכדור (חגי מיכאלי)

מאמן בני סכנין, אלדד שביט, אמר לקראת המשחק: "התוצאה מול אחי נצרת הייתה מאכזבת עבורנו ללא צל של ספק. אנחנו עם הפנים קדימה. צפוי לנו משחק מול יריבה שקטפה מאיתנו תואר, מחזיקת גביע הטוטו. מכירים את היריבה ומעריכים אותה, אך יש לנו את הרצונות שלנו. הטבלה גמישה לטוב ולרע, נצטרך לייצר נקודות נוספות כדי להגמיש אותה לטובתנו".

אלדד שביט (עמרי שטיין)אלדד שביט (עמרי שטיין)

הפועל עפולה – מ.ס. כפר קאסם (ה”סוכרייה” שבעפולה)

עם כל הכבוד לתיקו המכובד (והלא צפוי יש לציין – 1:1) שהצליחה הקבוצה מבירת העמק לחלץ במושבה מול מכבי פתח תקווה המוליכה הגאה, היריבות של עפולה בורחות לה בתחתית. מכבי אחי נצרת ממשיכה לצבור נקודות בעוד הפועל אשקלון חזרה לנצח והתרחקה. מנגד, הקבוצה של תומר קשטן במומנטום נהדר של ארבעה ניצחונות רצופים כשהאחרון היה עם 0:2 על בני לוד מצמד של חלוץ הרכש החדש, עדן שרם.

עדן שרם עם הכדור. חזר לחייך עם צמד במדי כפר קאסם (שחר גרוס)עדן שרם עם הכדור. חזר לחייך עם צמד במדי כפר קאסם (שחר גרוס)

מכבי אחי נצרת – הפועל אום אל פאחם (עילוט)

הירוקים מהצפון בעיצומו של מאבק ההישרדות וכעת הם מחפשים לברוח מהמקום ה-14 בו הם נמצאים על מנת לברוח מהמבחנים לירידה לליגה א’, כאשר הם מתחרים בבני לוד שרחוקה נקודה מעל והפועל עכו שנמצאת ארבע נקודות מעל. ה-0:0 האחרון מול בני סכנין בדוחא בהחלט היה מכובד, וכעת חניכיו של ניר ברקוביץ’ יצטרכו לנצל את הנפילה של העולה החדשה שספגה מהלומה במחזור האחרון מול הפועל אשקלון בדמות הפסד ביתי בתוצאה 3:0.

שחקני הפועל אום אל פאחם מאוכזבים (נעם מורנו)שחקני הפועל אום אל פאחם מאוכזבים (נעם מורנו)

מאמן אום אל פאחם, נועם שוהם, סיפר לקראת ההתמודדות: “יש לנו קבוצה כמעט חדשה, הרבה שחקנים טובים ומשמעותיים הצטרפו, הפצועים מחלימים וחזרו לסגל. אנחנו  בתהליך של חיבור, אני מאמין שדרך מביאה תוצאות ולא ההיפך. נגד רמת השרון היינו יותר אגרסיביים, הרווחנו הרבה כדורים במאבקים, מה שלא היה נגד אשקלון. ברור שדיברנו וניתחנו את הסיבות להפסד האחרון כמו שאנחנו עושים גם אחרי ניצחונות. ברור לכולם שאין זמן להתחבר, אף אחד לא יחכה לנו ואנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון”.

שוהם סיפר על המלחמה על הפלייאוף: “לא נקבל את הכניסה לשם על מגש, נצטרך לעבוד קשה מאוד כי הסיבוב השני הולך להיות קשוח כבר במשחק הקרוב מצפה לנו יריבה מאוד אגרסיבית עם סגל שחקנים איכותי. מדובר ביריבה שנלחמת על הלחם שלה, נצטרך הרבה אופי, לב, תשוקה והקרבה בשביל לחזור עם הנקודות מהמגרש הקשה הזה. אני סומך על השחקנים שלי ורוצה מאוד לשמח את הקהל הנפלא שלנו, הם הדלק של המועדון הזה”.

נועם שוהם (נעם מורנו)נועם שוהם (נעם מורנו)

מאמן אחי נצרת, ניר ברקוביץ’, התייחס להתמודדות מול האקסית: “אבו אלעם יודע שהוא טעה שהוא פיטר אותי. עדיין אום אל פאחם תישאר בליבי עד סוף חיי. בשבילי זה עוד משחק ליגה, אום אל פאחם היא כבר היסטוריה. אני לא מסתכל על העבר רק על ההווה, יש לי מטרה אחת וזה להשאיר את אחי נצרת בליגה ובשביל זה אנחנו צריכים לתת מאה אחוז בכל משחק בשביל להשיג את המטרה הזאת”.

ניר ברקוביץ'. המשיך הלאה (עמרי שטיין)ניר ברקוביץ'. המשיך הלאה (עמרי שטיין)

הפועל פתח תקווה – הפועל נוף הגליל (המושבה)

גם אחרי החלפתו של מסאי דגו בעמיר נוסבאום, הפועל פתח תקווה לא מצליחה להתרומם מהמשבר והיא כבר עם מאזן של שלושה הפסדים רצופים, זאת לאחר שבבכורה דגו יצא למשחק חוץ בצפון הרחוק ובו נכנע 2:1 להפועל עכו, כך שהמלאבסים מגיעים למפגש לחוצים מתמיד. הבשורה המעודדת היא שבמשחק הקרוב ניב סרדל, עומר צלישר ואלמוג אוחיון ככל הנראה יערכו הופעת בכורה בקבוצה ובעקבות זאת הכחולים יקוו לשינוי מרענן בדמותם. בנושא אחר, המועדון יקים לפני המשחק עמדה לאיסוף מוצרי בית עבור ארגון “ידידים לנצח” המפעיל בית לנערות בסיכון בפתח תקווה.

ניב סרדל. ככל הנראה יערוך בכורה (דוברות הפועל פתח תקוה)ניב סרדל. ככל הנראה יערוך בכורה (דוברות הפועל פתח תקוה)

מן העבר השני, החבורה של איתי מרדכי שהייתה מצויה במשבר של שלושה משחקים ללא ניצחון (מתוכם שתי תבוסות מול הפועל ראשון לציון ובני סכנין), התפוצצה במחזור האחרון על בית”ר תל אביב/בת ים עם 0:5 מהדהד בעילוט בתצוגת כדורגל משכנעת, אך במועדון הצפוני יודעים שניצחון מרשים אחד לא יספיק כדי להיכנס לפלייאוף העליון, שכן הקבוצה נמצאת במקום העשירי עם 31 נקודות ותהיה חייבת המשכיות.

גיא דיין חוגג (עמרי שטיין)גיא דיין חוגג (עמרי שטיין)

מאמן הפועל פ”ת, מסאי דגו, אמר לקראת המשחק: “אנחנו נכנסים למאני טיים ובהתמודדות הקרובה יש לנו משחק על שש נקודות נגד קבוצה חזקה שנמצאת בתקופה טובה. נהיה חייבים להיות אגרסיביים ודינמיים וביחד עם הקהל הגדול שלנו נעשה את הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית”.

מסאי דגו (דן יידוב)מסאי דגו (דן יידוב)

קשר נוף הגליל, רועי שוקרני, התייחס למצבה של הקבוצה: “חטפנו שתי סטירות לחי במשחקים הקודמים. הקבוצה השתדרגה בכמה שחקנים חדשים, עשינו ניצחון מרשים אחרי המשחקים הפחות טובים, אנחנו צריכים להגיע באותה רמה נחישות שהגענו במשחק הקודם ואין לי ספק שזה יספיק כדי לנצח. אנחנו בישורת האחרונה של הליגה, רוצים ליצר רצף ולהיכנס לפלייאוף. אנחנו פוגשים קבוצה איכותית בבית שלה עם הקהל שלה וזה מבחינתו אתגר לא פשוט שהתכוננו אליו בהתאם השבוע. מבחינה אישית? אני נמצא ‘בבית’. זאת קדנציה שנייה שלי במועדון הזה ואני מעריך כאן את כולם”.

רועי שוקרני עם הכדור (אחמד מוררה)רועי שוקרני עם הכדור (אחמד מוררה)

בני לוד – הפועל עכו (טוטו לוד)

במחזורים האחרונים הקבוצה של פטריסיו סייג ועדנאן וואחידי הייתה ללא ספק ההפתעה הגדולה והמרעננת של הליגה, זאת לאחר ששידרגה בצורה משמעותית את הסגל שלה. ארבעה ניצחונות רצופים על הפועל אשקלון, הפועל אום אל פאחם, הפועל קטמון ומכבי פתח תקווה נקטעו עם הפסד ביתי למ.ס. כפר קאסם שגם היא צברה ביטחון גדול בתקופה האחרונה. מבחינת הטבלה, המועדון מהשפלה ברח במעט לאשקלון ועפולה אך הדרך להבטחת ההישארות בליגה עוד ארוכה, שכן לוד במקום ה-13 עם 23 נקודות. מי שנרגעה במעט במחזור האחרון היא החבורה של אלי כהן שהשיגה ניצחון חשוב על הפועל פתח תקווה עם 1:2 ביתי במה שהבריח אותה במעט מהתחתית, אך הפעם מדובר בקרב תחתית לוהט שיקבע רבות לאן מועדות פניה של עכו.

שחקני לוד מאוכזבים. הרצף הנהדר נקטע (נעם מורנו)שחקני לוד מאוכזבים. הרצף הנהדר נקטע (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */